۵ شرور Marvel که می‌توانند بلک ادم را شکست دهند (و ۵ تن که از او شکست می‌خورند)

حدود ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، یکی از جادوگران بزرگ مصر باستان به نام شزم، با توجه به افزایش سنش به دنبال یک قهرمان شایسته برای به ارث بردن قدرت های خود بود. او پسر رامسس، تث آدم را برای جایگزینی خود انتخاب کرد اما پیش از آنکه جادوگر قدرت‌هایش را به طور کامل به اَدِم اعطا کند، دختر نیمه شیطان شزم به نام بلیز در این موضوع مداخله کرد و به همین دلیل اهدافی که برای اَدِم مشخص شده بود دستخوش تغییراتی شد. او استقامت، دوام و سرعت ابرانسانی دارد، می تواند پرواز کند، هیپنوتیزم کند، سفر بین بعدی داشته باشد، فنون جادویی بکار ببرد و موارد بسیار دیگر.

او شروری است که کارهای خوب هم انجام می دهد. خیلی ها دوست دارند بدانند که بلک ادم با این قدرت خداگونه خود، کدام شرور های مارول را می تواند شکست دهد و از کدام یک از آنها شکست می خورد. در این مطلب قصد داریم ۵ شرور مارول که می‌توانند بلک ادم را شکست دهند و ۵ تن که از او شکست می‌خورند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


۱۰. شکست در مقابل: جاگرنات (Juggernaut)

کین مارکو که با نام مستعار جاگرنات هم شناخته می‌شود، برادر ناتنی موسس تیم مردان ایکس یعنی چارلز اگزاویه به حساب می‌آید. علاوه بر این، جاگرنات نماینده و نماد سیتوراک هم محسوب می‌شود. مارکو با استفاده از سنگ زرشکی سیتوراک قدرت‌های خود را به دست آورد. تقریبا می‌توان گفت که مارکو با استفاده از این سنگ، قدرت وحشیانه‌ی بی‌حد و حصری را به دست آورده است و استقامت فوق‌العاده زیادی هم دارد بطوری که به راحتی توانایی شکست دادن هالک را هم دارد.

مطمعناً بلک ادم جاگرنات را دست کم خواهد گرفت. بلک آدام سریعتره، میتونه پرواز کنه و از صاعقه استفاده کنه، اما اینا اثر زیادی بر روی جاگرنات توقف ناپذیر نداره. بنابراین اون باید وارد نبرد تن به تن بشه که با توجه به قدرت فوق بشری جاگرنات در نهایت از اون شکست میخوره.


۹. پیروزی در مقابل: دراگون من (Dragon Man)

دراگون من، یک ربات اندرویدی پیشرفته و یکی از اصلی ترین دشمنان گروه چهار شگفت انگیز و مرد عنکبوتی می باشد. مرد دراگونی قدرت های متنوعی از جمله قدرت فوق بشری، عضله مصنوعی ضد خستگی، پرواز، عدم نیاز به اکسیژن برای زندگی و توانایی ایجاد آتش دارد. البته دراگون من نقطه ضعف هایی هم دارد. ظرفیت فکری او در حد یک سگ خانگی است و به دلیل مغز مصنوعی، در برابر امواج و صداهای بلند حساس است. همچنین در برابر سرماخوردگی نیز آسیب پذیر است.

ضربات فولادی دراگون من و انرژی آتشین او به هیچ وجه سلاح کارآمدی در برابر بلک ادم نیست. بلک آدام قدرتمند تر و سریعتر است و سالها تجربه مبارزه با هیولاها در مصر باستان را دارد. شاید دراگون من آنقدر خوش شانس باشد که بتواند چند ضربه به بلک آدام وارد کند، اما در نهایت آدم او را بطور کامل نابود می کند.


۸. شکست در مقابل: آپوکالیپس (Apocalypse)

آپوکالیپس یا همان أون صباح النور، جهش‌یافته‌ای باستانی با انواع مختلف توانایی‌های ابرانسانی است که حتی بعدها پس از ادغام با فناوری‌های قدرتمند سلستیال ها، تکامل یافته و توانایی‌های بیشتری بدست آورده است. بدن آپوکالیپس در مقابل آسیب‌ها بسیار مقاوم است و زره سلستیالی او تقریباً غیرقابل نفوذ است و حتی در صورت صدمه دیدن، زخم‌هایش توسط قابلیت زوددرمانی به سرعت التیام میابد. آپوکالیپس کنترل کامل بر روی ساختار مولکولی بدن خود دارد و قادر است با اراده خود آن را تغییر دهد. این بدین معنی است که قابلیت دستکاری و بکارگیری مواد هیچ تأثیری بر روی وی ندارد.

آپوکالیپس و بلک آدام هر دو ریشه در مصر باستان دارند و دارای قدرت های بیشماری می باشند. این نبرد یکی از جذاب ترین نبرد های کمیکی خواهد بود زیرا هر دو تونایی های مختلف و تا حدودی شبیه به هم دارند. درست است که بلک ادم نسبت به آپوکالیپس قوی تر است اما زره آسمانی او که هیچ چیز در آن نفوذ نمی کند، دست بالا در نبرد را به آپوکالیپس می دهد. همچنین توانایی های مبتنی بر جادو و تله پاتی و دورآگاهی آپوکالیپس از بلک ادم بسیار قوی تر است.


۷. پیروزی در مقابل: احمد عبدل (Living monolith)

احمد عبدل یک باستان شناس مصری است که کشف کرد فرعون های مصری در واقع جهش یافته های باستانی بودند. بعد ها او متوجه شد که توانایی دستکاری در انرژی کیهانی را دارد و اگر به اندازه این انرژی را جذب کند، می تواند تغییر اندازه بدهد یا اهداف بزرگ را بطور کامل تخریب کند. او به عنوان یکی از دشمنان مردان ایکس شناخته می شود و سنگ هایی در اختیار دارد که به راحتی می توانند هر فردی را هیپنوتیزم کنند.

احمد عبدل یک فرعون مصری است و به راحتی نمی توان شکستش داد. اما اگر بلک آدام با تمام توان و نیروی خود با او بجنگد خواهد توانست او را شکست دهد. احمد عبدل سرعت و مهارت مبارزه بسیار پایینی دارد و این یک امتیاز برای بلک ادم است. توانایی های مبتنی بر جادوی عبدل نیز از آدم کمتر و ضعیف تر است.


۶. شکست در مقابل: مرد جذب کننده (absorbing man)

کارل کریل یک بوکسور و دزد بود که بعد ها به کمک معجونی که لوکی ساخته بود و او نوشید، تبدیل به موجودی شد که لباس و ساختار مولکولی بدن و یا هر چیزی که لمس می کند را بدست میاورد. مرد جاذب به کمک این توانایی می تواند حتی انرژی افرادی مانند هالک و ثور را از آنها بگیرد و آنها را بی دفاع کند. کارل توانایی های بسیار زیاد دیگری شامل کنترل ذهن و تغییر شکل نیز دارد.

بلک آدام هر کاری هم بکند، برنده این نبرد مرد جذب کننده خواهد بود. مرد جذب کننده می تواند هر چیزی را جذب کند حتی صاعقه جادویی آدام را و بعد از جذب انرژی بلک آدام عملاً او در برابر مرد جاذب بی دفاع خواهد بود.


۵. پیروزی در مقابل: بیزاری (Abomination)

ابومیشن یا امیل بلونسکی، کماندوی سابق نیروی ویژه دریایی انگلیس و همکار ژنرال راس بود که در اثر تزریق سرم ابرسرباز و تزریق خون بروس بنر، تبدیل به موجودی کریه به اندازه و قدرت نزدیک به هالک شد. او تمام قدرت های شخصیت هالک را دارد اما از او ضعیف تر است.

بلک آدم در یک نبرد سخت و نفس گیر در برابر ابومیشن پیروز خواهد شد. آدم توانایی پرواز، صاعقه عرفانی و سرعت ابرانسانی دارد که ابومیشن از آن بی بهره است. بعلاوه آدم قوی تر از ابومیشن است و به کمک سرعت، ضربات پیاپی و صاعقه خواهد توانست او را بکشد.


۴. شکست در مقابل: دکتر دووم (Dr doom)

این شخصیت یک دانشمند باهوش و درخشان به حساب می‌آید که با ماسکی آهنین صورت زخمی و زشت خود را که زمانی بسیار زیبا بود، می‌پوشاند. ویکتور وان دووم که استاد موضوعات علمی و علوم جادوگری به حساب می‌آید، فرمانروای سرزمین لاتوریا است. او به دنبال راهی می‌گردد تا از طریق فتح سرتاسر دنیا و همچنین تصاحب آن، بشریت را بهتر از قبل کند. بطور صد درصد میتوانیم او را مشهورترین شرور چهار شگفت انگیز بنامیم. از قدرت های دکتر دووم را می توان به انتقال ذهن، هوش و نبوغ بالا، استقامت و دوام ابرانسانی، هوش کیهانی و دستکاری در مواد، هنرهای عرفانی و جادو و مقاومت در برابر بیماری ها و طیف وسیعی از حملات اشاره کرد.

بلک آدم به هیچ عنوان توانایی شکست دادن دکتر دووم را ندارد. شاید قدرت آدم اندکی از دکتر دووم بیشتر باشد اما دکتر دووم از قدرت های جادویی به مراتب قدرتمندتری برخوردار است. دکتر دووم مجهز به زره قدرتمندی است که می تواند انرژی درونی موجودات دیگر را خالی کند و بسیار قدرتمند نیز می باشد. او به کمک نبوغ خود توانسته نیروی بیاندر را نیز کسب کند. عملا بلک آدام شانسی در برابر دکتر عذاب ندارد.


۳. پیروزی در مقابل: کانگ فاتح (Kang the Conqueror)

ناتانیل ریچاردز، دانشمند قرن ۳۱ و از فرزندان احتمالی رید ریچاردز است و فناوری سفر در زمان که توسط دکتر دووم ایجاد شده بود را کشف می کند. خیلی ها آپوکالیپس را وارث او می دانند. او همیشه سعی داشته تا زمین را تصاحب کند .کانگ هیچ توانایی فوق بشری ای ندارد. اما او یک تاریخ شناس و فیزیکدان کاربلد و مجهز به فناوری قرن ۴۰ ام است. او زره ای دارد که در مواقع نبرد از آن استفاده می کند. زره کانگ از آلیاژ مصنوعی تولید شده است و توانایی مقاومت در برابر حمله هسته ای را دارد. از دیگر توانایی های زره او می توان به  سفر در زمان، انتقال بدن و تقویت کننده میدان الکترومغناطیسی اشاره کرد.

اسلحه ها و سلاح های کانگ فاتح می تواند او را به دشمن رعب آوری تبدیل کند، اما بعد از نابودی زره او، عملا به یک انسان ساده ولی بسیار زرنگ تبدیل می شود. کانگ از آدم قوی تر نیست و حتی اطلاعاتی نیز از توانایی های او ندارد. بلک آدم می تواند در همان دقایق اول، کار کانگ را تمام کند.


۲. شکست در مقابل: لوکی (Loki)

لوکی لوفی سان فرزند ملکه فربواتی و لوفی، رهبر غول های یوتنهایم است. لوکی یکی از قدرتمندترین و دوست داشتی ترین شخصیت های تاریخ کمیک است. با افزایش سن، تمایلات شیطانی او آشکار شد. او همیشه به دنبال جنگ و انتقام بود. در نهایت با گذشت زمان او تبدیل به خدای شرارت شد. لوکی خداست و فیزیولوژی خدایان را دارد. او دوام، قدرت و استقامت ابرانسانی، توانایی ترمیم بدن، جادوگری، تله کینزی، جادو های متنوع عرفانی، تله پاتی، تغییر شکل و توانایی های متعدد دیگری نیز دارد.

ادم در برابر برادر بد ذات ثور، هیچ شانسی ندارد. مجموع قدرت ها، فنون جادویی و توانایی های درمانی لوکی بلک آدم را خسته می کند در حالی که ضربات ادم عملا تاثیر زیادی بر روی لوکی ندارد. همچنین تجربیات و مهارت های لوکی نیز بسیار بالاتر از بلک آدم است.


۱. پیروزی در مقابل: اولتران (Ultron)

اولتران توسط هنری پیم اختراع شده بود تا یک اتفاق برجسته و نقطه تحول اساسی در زمینه تکنولوژیکی در عصر نوین باشد. اما همه چیز آنطور که برنامه‌ریزی شده بود پیش نرفت و اولتران خیلی زود از لحاظ ذهنی پیشرفت بسیاری کرد و طولی نکشید که اتفاقات بسیار وحشتناکی رخ داد. اولتران عقاید بسیار خطرناکی را برای خود برنامه نویسی کرد که یکی از آنها نابودی نسل بشر بود. البته ناگفته نماند که اولتران نسخه های بسیار زیاد و متفاوتی دارد. از قدرت های اولتران می توان به اشعه مغزی هیپنوتیزم کننده، فرستنده های پرتویی، بدن آدامانتیومی و تکنولوژی مغز شبکه ای و لیزر نابود کننده اشاره کرد.

بلک آدم نبرد سختی در برابر اولتران خواهد داشت اما پیروز خواهد شد. او از نظر سرعت، دوام و قدرت از این ربات سرکش قویتر است. درست است که بدن آدامانتیومی اولتران بسیار مقاوم و نفوذ ناپذیر است، اما با مخلوتی از ضربات سنگین و صاعقه عرفانی بلک آدم، اولتران از هم خواهد پاشید.

64 Comments
  1. پرزنس کاربر می‌گوید

    از الان میلیاردی شدن بلک ادم رو به مارول فن ها تسلیت و به دی سی فن ها تبریک عرض می نمایم.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      شما درز روبچسبید ارض رو ول کنید مارول اینقدر کاراکتر فوق العاده توی mcuداره که ککشم نمیگذه

      1. پرزنس کاربر می‌گوید

        میاریم مارول مزخرفتونو پایین، بصبر، براتون میاریمش پایین، فعلا که دارین می بینین این دنیای سینمایی مزخرف و فیلمهای بچه فن ام سی یوتون داد همه بزرگان سینما رو درآورده.

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          دقیقن فیلمی که دو ملیارد دلار فورش رفت داد کی رو در آورد خداییش شما سفت بچسبین نیوفته پایین بعد بیا بگو میکشیمتون پایین اگه قرار به اعتراضه دی سی یه فیلم بتمن علیه سوپرمن درست کرد من توی یک مقاله پنجاه تا دلیل واسه متنفر بودن از این فیلم پیدا کردم پس دیگه حرف از در آوردن داد و اعتراض به فیلم حرف نزن

          1. صادق کاربر می‌گوید

            محمد جان(حال نداشتم انگلیسی بنویسم)
            اگه منظورت از ۵۰ دلیل همون مقاله سایت اسپایدیه که اصلا بیخیال
            این سایت اسپایدی کاملا ضد دی‌سیه
            همین مقاله ۵۰ دلیل برای تنفر از بتمن علیه سوپرمن که کاملا مشخص بود طرف از روی تعصب مقاله نوشته
            نزدیک به ۱۵ تا از دلایل رو به دو صورت نوشته بودن
            یا مثلا همین قضیه مارتا رو ۵ بار به صورت های مختلف تکرار کردن فقط برای اینکه لیست ۵۰ تایی شون پر شه
            درسته که بتمن علیه سوپرمن اصلا فیلم خوبی نبود
            ولی خب ۵۰ تا دلیل هم خیلی نامردیه
            دیگه هر چقدر که بد بود قطعا انقدر بد نبود
            نویسنده عزیز این سایت تمام قوای خودش رو بکار گرفته تا بتمن علیه سوپرمن رو با خاک یکسان کنه
            یا چقدر همین سایت اسپایدی جوکر رو نقد کرد و زد تو سرش ولی دیدیم که جوکر در یازده بخش نامزد جایزه اسکار شد
            شما دقت کنی همه چیز رو متوجه میشی
            با عشق😘😘😘😘😘😘

        2. John wick کاربر می‌گوید

          منم با کاربر پرزنس معافقم واقعا حرف دلمو زدی فیلم باید ریشه ای و جدی باشه و ترسناک البته فیلم های دی سی اون قدر هم جدی نیستند ولی قول میدم فیلم های جدیدش حتی بلک آدام عالی از آب در میان نه بیان ی چند تا جوک بگن تا بخندیم

        3. محمد کاربر می‌گوید

          حداقل بهتر از دی سی هست دی سی همون شلوارشو نمی تونه بکشه بالا بعد بیاد با مارول رقابت کنه ؟

      2. John wick کاربر می‌گوید

        اقای نویسنده چرا باید بلک ادم از جگرنات شکست بخوره اون که تو نبرد تن به تن خیلی ماهره حتی تو چند دوره قدرت هاش اونقدر افزایش یافت که حتی سوپرمن هم نتونست جلوش وایسه اون تونسته ماه رو جابه جا کنه و سپاه لنترن های زرد پشتشن پس به نظر من بلک ادام باید با ثانوس هم مقایسه میشد و خوب نبود ثور هم تو این مقاله میبود واقعا اگه بود که عالی میشد
        تمام

    2. Baran کاربر می‌گوید

      جدی جدی فک کردی بلک آدم میتونه دی سی رو در حد مارول کنه؟؟

  2. ariai.bakhtiari کاربر می‌گوید

    لامصب دواین جانسون بدنیا اومده نقش بلک ادم رو بازی کنه.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      خدایی بهش اومد راستی من با تمام حرف هام از آقای پرنزس معذرت میخوام و از راه دور دست دوستی دراز میکنم 👊👊👊 ببخشید کرونا هست نمیتونم دست بدم😂😂اما ممنون میشم اگه قبول کنید

  3. Mohamad کاربر می‌گوید

    ادمین جان به نظرت تو این لیست تانوس هم میتونست باشه؟؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله تانوس هم میتونست باشه.

  4. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    سلام
    من واقعا نمی دونم چرا ولی من خودم چند تا کتاب درباره قهرمانی که خودم ساختم نوشتم که اسمش دراگون من هست …… ولی الان دیدم وجود داره
    قهرمانی که من ساختم قدرت هایش خیلی وحشتناک زیاد بود و شاید در سه سوت آنتی مانیتور و دارک ساید و گالاپاگوس را شکست میداد الان سرم داره میترکه

    1. صادق کاربر می‌گوید

      واقعا خودت کتاب نوشتی؟؟؟؟؟
      جالب بود
      من هم پارسال برای بتمن یه کمیک نوشتم یه شرور جدید به اسم عقرب هم براش ساختم که همون جوکر بود
      خیلی هم کلیشه ای و ضایع بود
      طراحی رو هم خودم رو کاغذA4انجام دادم

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        شکست نفسی میفرمایید؟😂😂😂😂

        1. صادق کاربر می‌گوید

          جان تو
          طراحی‌م هم تقریبا خوبه در کل طراحیش خوب بود
          ولی خب از لحاظ داستان و اینا یکم کلیشه ای بود
          همه فک فامیلای بتمن رو هم تو داستان کشتم
          اول گوردون بعد آلفرد بعد نایت وینگ همشونو کشتم
          آخرشم بتمن عقرب (همون جوکر) رو کشت

      2. صادق کاربر می‌گوید

        بتمن هم فرت فرت آدم میکشت

        1. صادق کاربر می‌گوید

          به هر کسی میگفتم خودم کمیک نوشتم میگفت
          خاک بر سرت اینا مال بچه هاست خرس گنده این بچه بازی هارو بزار کنار برو بچسب به یه کار درست و حسابی

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            ا راستی
            منم یه کمیک نوشتم به نام بتمنی که میخندد در برابر ددپول دیوانه
            اخرش بتمن رو برنده کردم ، ددپول رو انداختم تو فضا
            نقاشیم عالیه ولی بلد نیستم طرح داستان چجوری باشه
            😉😉😉😉😉😉😉😉

            1. واندرمن کاربر می‌گوید

              میای با هم کار کنیم؟

              1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

                خب اره اگه بشه خوبه
                فقط من اهل کرمان هستم ، باید تو واتساپ حرف بزنیم

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          اینجور که تو همه رو کشتی خوب شد جلد دو شو ننوشتی و اگر نه بتمن قهرمانای مارولم میکشت😂😂😂فکر کنم ته داستانت فقط بتمن تو گاتام زنده بود😂😂😂
          صادق جان به امید اون روز که نویسنده بزرگی بشی😘😇😇
          باتشکر😘😘😘

          1. صادق کاربر می‌گوید

            خیلی ممنون mohamad جان لطف دارین

        3. Mohamad کاربر می‌گوید

          راستی داداش من طراحیم افتضاحه ولی تخیل و ذهن خوبی دارم میای باهم کمیک بنویسیم😂😂😂😂داستان ازمن طراحی از تو👍👍👍یعنی من استن لی تو جک کربی😂😂😂

          1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            پس من كي هستم
            منم داستان نويسيم خوبه ولي طراحيم ………. هست ):
            كلا نقاشي و طراحيم افتضاحه

        4. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

          چرا همه مردن
          بيچاره نايت وينگ همه جا بايد بميره

          1. صادق کاربر می‌گوید

            از همون اول از نایت وینگ خوشم نمی‌یومد واسه همین کشتمش😈😈😈😈
            ولی راستش دلم برای آلفرد بیچاره سوخت😭😭😭😭

  5. میلاد کاربر می‌گوید

    به نظر من بلک آدام خیلی از لوکی قوی تره

    1. آراد کاربر می‌گوید

      البته که بلک آدام خیلی قويتر از لوکی است لوکی شانسی درمقابل بلک آدام قدرتمند نداره

  6. میلاد کاربر می‌گوید

    عمرا بلک آدام از لوکی نمی بازه

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      آدام فقط سرعت و قدرت بیش تر از لوکی داره

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        اون خرد سیلمان رو داره همانطور که گفتی هم زور و هم سرعتش هم بی شتره ،خستگی نا پذیره
        اون بار ها خودش رو خدای برتر زمین و فرمان رو ای به حق زمین معرفی کرده
        بلک آدام یک زمانی خودش محافظ جادو بود ، جادو نتنها بلده(البته نه به اندازه لوکی ولی خوب اونم چندتای حقه بلده) بلکه جادو ی اون یکی از قوی ترین هاست(جادوی اون به طور مستقیم از محل تولد جادو در دنیای دی سی میاد) ،قدرت تلپرت، دوام ابر انسانی بیشتر(نسبت به لوکی) و کنترل آب و هوا را نیز داره

        اون به قدری قوی هست که تمام خانواده شزم برای شکست دادنش با هم متحد شودند.
        سوپرمن و شزم هم باهم به زور شکستش دادن.

        ادمین جان به نظرم اگر امکانش هست جای لوکی را با تانوس یا یکی دیگه عوض کنید بهتر میشه ⚘🌷🌹

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          قابل توجهت لوکی چند باری مقام جادوگر اعظم رو از استرنج ربوده و زورش باشزم برابری نمیکنه اما میتونه واسش مشکل ایجاد کنه.بخواطر فیزیولوژی غول های یخی دوام بالایی هم داره فعلا تا اینجا بسه من بعدم توضیح کامل تری میدم.

          1. میلاد کاربر می‌گوید

            درمورد جادو تقریبا برابر هستند (لوکس بیشتره یکم)،از اونجایی که بلک آدام در برابر مشتان شوپرمن مقاومت کرده مشتان لوکی چندان مشکل ساز نخواهد بود؛قطعا دوامش بالاست اما مشت های بلک آدام به سوپرمن و شزم هم آسیب میزنه

            لطفا توضیح کاملتو بده؛ 🌹⚘🌷

          2. میلاد کاربر می‌گوید

            اصلاح میکنم بلک آدام خرد زهوتی را دارد نه سلیمان

            1. Mohamad کاربر می‌گوید

              سلام.
              ببخش میلاد جان من یادم رفت توضیح کاملو بدم.
              ببین اگر دقت کنی نوشتم لوکی چند بار شده جادوگر اعظم مارول.بنابراین مطمعنا توانایی جادوییش از بلک آدام بیشتره.
              لوکی میتونه ب وسیله جادو قدرت خودشو بسیار بسیار زیاد کنه.قدرت تغییر شکل و اندازه،کنترل مواد،پرتاب انرژی بسیار قدرتمند،تلپاتی و……..
              از لحاظ سلاح آدام هیچ حرفی واسه گفتن برابر لوکی نداره.لوکی به سلاح هایی چون:زره نابود گر،گرم(شمشیر)،چاقویی ک با میولینر مقایسه میشه(اسمشو نمدونم.حتی توانایی هاشم نمدونم.اما میدونم با میولینر مقایسه میشه.)و سلاح های بسیار دیگه.
              ببین حتی اگه بلک آدام به سوپرمن آسیب زده باشه قدری ب نیروی جادوییش ربط داره.و لوکی ضعفی نسبت ب جادو نداره.

              1. میلاد کاربر می‌گوید

                محمد
                خب بله من بیشتر حرف هاتون رو تایید میکنم و خب مثل این که من لوکی رو دسته کم گرفته بودم،اما خب بلک آدام هم خیلی قوی به حدی که سوپرمن از مبارزه با هاش میترسه(ترجیح میده باهاش درگیر نشه)و الترامن(نسخه خبیث سوپرمن)《در اون موقع الترامن نسبت به‌ جادو ضعف نداشت》رو زده
                از ترفی بخشی از جادوی مولتی ورس در درون بلک آدام هست،و خب اونم جادو گر قابلیست و قدرت کامل ۶ خدا رو داره و از ترفی در ۵۰۰۰ سال تبعیدش تونسته به قدرت کامل و پتانسیل کامل اون ۶ خدای مصر دست پیدا کنه
                و خب بلک آدام خیلی با هوش و زیرکی داره قدرت هوش او از یکی از خدایان باستانی مصره (دقیق نمی دونم کدوم)
                اون تونسته با کشتن فقط ۳ نفر جنگ جهانی سوم رو راه بندازه و هم چنین از تبعیدی که گفته می شه هیچ راه فراری نداره فرار کنه(کسی نمی دونه بلک آدام چگونه از تبعیدش فرار کرده)البته لوکی هم خیلی زیرکه
                نمی دونم با توجه به توضیحات شما ۵۵ به ۴۵ به نفع بلک آدام میدونم اما خب این به این معنی نیست که حتما در مبارزه اول بلک آدام می بره
                اما معتقدم دیگه جگرنات رو میزنه دیگه ، البته جگرناتم قوی اما بلک آدام قوی تره

  7. سبحان کاربر می‌گوید

    سلام مقاله بسیار خوبی بود ولی من مورد ۳و۱رو قبول نداشتم چون کانگ میدونه به راحتی به گذشته بره و باک آدم رو بکشه البته کانگ سریع میکنه تا حد ممکن از این قابلیت استفاده نکنه اما مجبور بشه چرا نکنه تازه کانگ با اون همه تکنولوژی خیلی قویه و آلت آن هم به نظرم شکست نمیخوره چون اون میتونه ضررش رو با ویبرانیوم ارتقا بده تا شکست نخوره و با تکنولوژی های جدید بلک آدم رو شکس بده
    بازه ممنون از مفالتون

    1. آراد کاربر می‌گوید

      بلک آدام دخل اولتران رو با ۲,۳تا صاعقه میاره و در مورد زره کانگ فاتح باید بگم درمقابل جادوی قدرتمند
      آدام شانس زیادی نداره وطبق مقاله اون اگه زرهش نابود بشه شانسی نداره البته این نظر شخصی من هست

  8. میلاد کاربر می‌گوید

    فکر نکنم جگرنات بتواند به راحتی هالک را شکست دهد ، هالک اگه خیلی عصبانی بشه میتونه یک سیاره رو با یک مشت نابود کنه،اون سنتری را با یک مشت شکست داده همچنین در این سایت هم هالک را بسیار قویتر از جگرنات در نظر گرفته بودید(از لحاظ قدرت بدنی)

  9. General_joker کاربر می‌گوید

    ببینید یع چیز رو راستشو بگم .بی احترامی نشه ولی مارول کپی کاره ۲ عالمه و فقط مونده از مبل خونمون ابر قهرمان بسازع و به قول خودش این ابر قهرمان میتونه تک تک دیسی رو از بین ببره و کلی چرت و پرت دیگه…. بیخیال بابا جمع کنید مسخره بازیو …
    Just joker

    1. TMT کاربر می‌گوید

      مارول در رابطه با کدوم ابر قهرمان اینطوری گفته؟
      و چنتا از قهرمانای مارول کپی کاری شدن؟

  10. سجاد کاربر می‌گوید

    با سلام
    من از جاگرنات از همه بیشتر خوشم میاد
    به نظر من ۱۰ تا بلک ادام هم نمیتونن جاگرنات رو شکست بدن چون قدرت و دوامش بسیار بسیار بیشتر از بلک ادم است و هر ضربه ی مشتش میتونه حتی سوپرمن رو زمین گیر کنه
    بیزاری هم اگه قدرتش مثل هالک به خشمش بستگی داشت برنده بود.احمد عبدل به نظرم شانس بالیی داره اگه خودشو به اندازه ی یک ساختمان بزرگ کنه یا مثلا اگه قبل اینکه ادام حمله کنه هیبنوتیزمش کنه برندس
    با بقیه موافقم

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      ابداااا وجدانا بی تعصب نظر بدید بلک آدام قویتر از جاگرنات هست و اینکه هالک هم از بلک آدام ضعیفتره

  11. سجاد کاربر می‌گوید

    دراگون من هم به نظرم میتونه بلک ادام رو یک جایی گیر بندازه و بعد تا میتونه بهش مشت بزنه

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      اره سجاد بلک ادام هیچی نیست پشه هست همون بیزاری تون از هالک شکست خورد یعنی چی خشمش خشمش خشمش اینجوریه فلانه بهمانه دیگه بسهه دیگه مگه تو همونی نیستی که هر جوری بگیم فقط از مارول طرفداری میکنی دیگه بس کنین اون روز میگفتی تانوس از این و اون قویتره این بلک ادام فقط در مقابل اپوکالیپس بدون درد و رنجر اپوکالیپس شکست میخوره بقیه حداقل یه اوخی میگن هر چی تو مقاله گفت درسته اما واسه لوکی شک دارم

  12. سجاد کاربر می‌گوید

    نخیر من نه همیشه از مارول دفاع میکنم نه همیشه از دی سی اتفاقا من هردی اینها رو جزو یک دنیا میدونم و به اندازه ی هم دوست دارم.
    من فقط دارم حقیقت رو میگم و برای هر حرفی دلایل هم دارم

  13. اریس کاربر می‌گوید

    بلک آدام برا لوکی مگس چاقم نیست

    1. کاربر می‌گوید

      اریس
      فقط بگو چند جلد کمیک خوندی؟ با باطل ها و بولشت هایی که میگی کاری ندارم فقط بگو چند جلد کمیک خوندی

  14. King Venom
    King Venom کاربر می‌گوید

    اولتران رو بعید میدونم بتونه تنها شکست بده چون همیشه اولتران خودشو ارتقا میده به طوری که حتی نسخه مونثش تونست سنتری هم اریس رو باهم شکست بده و اینکه اون تودنیا های موازی هم اونجرز رو منقرض کرده هم به کنار!! یا یه جایی که اونقدر خطرناک و قدرتمند میشه که گالاکتوس شخصا میاد تا متوقفش کنه!
    ولی من میتونم ببینم آدام میتونه آپوکالیپس رو هم شکست بده چون ثور نا لایق تونسته اینکارو بکنه ولی خب کنگ رو باز بعید میدونم

  15. کاربر می‌گوید

    ادمین چرا کامنتم تایید نشد؟
    بلک آدام از لوکی، جاگرنات ، خیلی قویتره
    با دکتر دووم و آلتران برابری می کنه
    اتفاقا از کانگ میخوره بنظرم
    با ابومینیشن و آپوکالیپس موافقم

  16. فریر کاربر می‌گوید

    ببخشید همه

  17. Goku کاربر می‌گوید

    با لوکی مخالفم🤨بلک ادام راحت لوکی رو شکست میده؟!؟؟قدرت بدنی بیشتر، سرعت بیشتر، قدرت ذاتی بیشتر و ……. و خیلی چیزای دیگه. خود بلک ادام هم قدرت های جادویی داره و جادو یکی از قدرت هاش به حساب میاد، بلک ادام حتا قدرت شکست دادن ثور رو هم داره اون وقت بیاد از لوکی شکست بخوره.حتا نبرد های خیلی زیادی هم با امثال شزم داشته و شکستش هم داده. پس شکست دادن لوکی براش کار سختی نیست.گر چه در قدرت لوکی هیچ شکی نیست و لوکی یکی از قویترین اهالی آسگارد به شمار میره. ولی در کل من بلک ادام رو برتر از لوکی میدونم.

    1. Dark Knight
      Dark Knight کاربر می‌گوید

      گوکو
      منم دوباره تغییر عقیده دادم😐😐😂
      همشون سوسکن حالا مرد جذب کننده و دراگون من و کیبل رو نمیشناسم
      ولی أپوکالیپس ناموسا؟😐😐😐
      خیلی مقاله جالبی نبود
      امثال لوکی پشن برا تث

    2. God Venom کاربر می‌گوید

      بستگی داره که کدوم نسخه لوکی باشه چون اون تو هر دوره تغییرات مختلفی کرده ، مثلا لوکی کلاسیک یا پادشاه لوکی آدام رو شکست میدن!! ولی تو کمیک های مدرن تر بله شکست میخوره!!

      1. Dark Knight
        Dark Knight کاربر می‌گوید

        گاد ونوم
        لوکی کلاسیک یا ثور؟
        اگه قدرتمندتر از ثور باشه شانس داره
        اگه نه
        بلک آدام »»» ثور »»» لوکی کلاسیک

        1. God Venom کاربر می‌گوید

          لوکی کلاسیک ثور رو به قورباغه تبدیل کرد! همین کافیه؟!

          1. Dark Knight
            Dark Knight کاربر می‌گوید

            نه دا
            فیت های گولاخی داره که ثور رو مورچه میکنه
            اتفاقا ثور کلاسیک هم لوکی کلاسیک رو کشت

    3. فریر کاربر می‌گوید

      آقای عقل کل قدرت همچین نیست عقلم هست که لوکی ته اینجور چیزاست

    4. فرير کاربر می‌گوید

      ببين بلك ادام نه مي تونه لوكي رو شكست بده نه ثور چون هر دو شون مادر ضادي خدا بودن بلك ادام مادرضادي از اكوامن ضعيف تر بوده

  18. فریر کاربر می‌گوید

    بیا پایین بچه جون سرمون درد گرفت ثور سیلی میزنه در گوش آدام لوکی خدای شرارت رو دست کم نگیر تو ته سطحی نگرایی

  19. فریر کاربر می‌گوید

    لوکی پدر شرارت اسلامی هست تو می گی ثور و میزنه که این ته مسخره بازیه ببین تو داری سطحی نگری می کنی نباید تو وقتی میخوای کسی رو بگی از یک کسی قویتره بگی ثور و میزنه ثور راحت آدام رو با یک ضربه له می‌کنه پس ساکت

  20. فرير کاربر می‌گوید

    لوكي ادام رو با دسر ميخوره چه كميك هاي جديد چه كينگ لوكي چه لوكي كلاسيك كينگ لوكي انرژي الفادر رو داره لوكي كلاسيكم نيرنگ هاي فقلعاده اي داري و لوكي عادي چندين بار قدرت و لغب جادو گر اعظم رو از دكتر استرنج دزديده

دیدگاه ها غیر فعال است.