به یادماندنی ترین لحظات فیلم های مرد عنکبوتی

تاکنون فیلم های بسیاری از روی شخصیت محبوب و دوست داشتنی مرد عنکبوتی ساخته شده است. فیلم هایی که از مرد عنکبوتی سم ریمی با بازی توبی مگوایر آغاز شده است و تا مرد عنکبوتی MCU با بازی تام هالند ادامه دارد. این فیلم های لحظات تماشایی و به یادماندنی بسیاری را خلق کرده اند. بنابراین، در ادامه این مقاله به بررسی برترین لحظات فیلم های مرد عنکبوتی از گذشته تا به امروز می پردازیم.


۱۰. نبرد نهایی اسپایدرمن و میستریو (مرد عنکبوتی: دور از خانه):

بی شک نبرد پایانی پیتر پارکر و میستریو در دور از خانه، یکی از به یادماندنی ترین نبرد های دنیای سینمایی مارول است که جذابیت و حس و حال خاص خود را دارد. پیتر پارکر پس از تحمل سختی های بیشمار و پذیرفتن اشتباهاتش بار دیگر در برابر میستریو فریبکار قرار می گیرد و با او به نبرد می پردازد. اینبار او به کمک حس عنکبوتی اش، میستریو را شکست داده و پیروز می شود. البته این پیروزی برای او مشکل ساز نیز می شود و در پایان همین فیلم که در ادامه به آن می پردازیم، دوباره همه مشکلات بر سر پیتر پارکر خراب می شود.


۹. دعوای فلش و پیتر پارکر در مدرسه (مرد عنکبوتی ۲۰۰۲):

یکی از دوست داشتنی ترین صحنات در اولین فیلم از سه گانه عنکبوتی سم ریمی هنگامی است که پیتر پارکر در مدرسه در حال تست قدرت های عنکبوتی خود است و ناخواسته ظرف غذا را بر روی همکلاسی خود، فلش (با بازی جو منگنیلو) می ریزد. فلش که کله گنده مدرسه است بی خبر از اینکه پیتر پارکر قدرت های ناشناخته کسب کرده است، برای دعوا به سراغ او می رود و کتک خوبی از پیتر پارکر می خورد تا دیگر قلدری نکند.


۸. نجات کودک در آتش (مرد عنکبوتی ۲۰۰۴):

در قسمتی از فیلم مرد عنکبوتی ۲۰۰۴، پیتر پارکر قدرت های عنکبوتی خود را از دست می دهد و نمی تواند به مردم کمک کند، با این حال هنگامی که خانه ای آتش می گیرد و او می شنود که دختری در آن گرفتار است، بدون درنگ وارد خانه می شود و با سختی تمام آن دختر بچه را نجات می دهد. جدا از نفس گیر بودن این سکانس که نفس را در سینه هایتان حبس می کند، این سکانس نهایت انسانیت و فداکاری پیتر پارکر را نشان می دهد.


۷. نبرد قطار (مرد عنکبوتی ۲۰۰۴):

حتی امروزه با توجه به انبوه فیلم های کمیک بوکی که ساخته می شوند، مرد عنکبوتی ۲ همانند شوالیه تاریکی نام خود به عنوان برترین های کمیک بوکی در ذهن همه ثبت کرده اند. این فیلم ادامه مرد عنکبوتی ۲۰۰۲ است و داستان آن درباره دانشمندی است که با یک اشتباه، تبدیل به موجودی پلید به نام دکتر اختاپوس می شود. صحنه نبرد قطار یکی از به یادماندنی ترین صحنات فیلم های هالیوودی است. پیتر پارکر که می بیند مردم در خطر هستند، نبرد را رها کرده و با تمام قوا قطار را سالم نگه می دارد و از خستگی بیهوش می شود. با اینحال هنگامی که بهوش می آید همه سرنشینان قطار به او اطمینان می دهند که به هیچ کس نمی گویند او چه شکلی است که نشان از علاقه مردم به او دارد.


۶. بیرون کشیدن سیمبیوت (مرد عنکبوتی ۳):

کافی است تا نام مرد عنکبوتی ۳ را بیاورد تا طرفداران آن اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند را بگویند و آن چیزی نیست جز لباس سیاه سیمبیوتی پیتر پارکر. مرد عنکبوتی ۳ از دو فیلم قبلی خود دارک تر بود و علت آن نیز حضور ونوم در این فیلم است. پیتر پارکر در اثر استفاده از این لباس سیمبیوتی به فردی بد تبدیل می شود اما دوباره خود را پیدا کرد و در کلیسا شهر نیویورک به سختی تمام توانست این لباس را از بدن خود در بیاورد. الیته بعد از آن اتفاق لباس به ادی براک که یکی از دشمنان پیتر پارکر است پیوند خورد.


۵. نبرد مدرسه (مرد عنکبوتی شگفت انگیز):

درست است که مرد عنکبوتی شگفت انگیز به اندازه مرد عنکبوتی مگوایر و هالند طرفدار ندارد، با این حال صحنات و حوادث جذابی را به دنیای سینمای عنکبوتی عرضه کرد که یکی از آنها همین نبرد مدرسه بین لیزارد و مرد عنکبوتی است. جدا از نبرد جذاب و تماشایی این دو، مورد دیگر حضور استن لی بزرگ در این نبرد است که به عنوان یک کتابدار بی خبر از همه جا در حال ایفای نقش است و در لحظه ای نیز پیتر پارکر جان او را نجات می دهد.


۴. مرگ گوئن استیسی (مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲):

مرگ گون استیسی بطور قطع یکی از نارحت کننده ترین مرگ ها در فیلم های کمیک بوکی است. پیتر پارکر بعد از نبرد با هری آزبورن، تلاش می کند از سقوط گوئن استیسی جلوگیری کند اما موفق نمی شود و گوئن جان خود را از دست می دهد. این حادثه با گریه های بی امان پیتر پارکر و آهنگ هانس زیمر، فضای ناراحت کننده ای را بوجود می آورد که به راحتی از خاطرتان پاک نمی شود.


۳. نجات کشتی (بازگشت به خانه):

در حالی که مرد عنکبوتی تام هالند در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی حضور داشت، با این حال در فیلم بازگشت به خانه که در سال بعد اکران شد، همانند یک فرد بی تجربه بود. در این فیلم او باید با کرکس (با بازی مایکل کیتون) که دشمن تونی استارک نیز هست، به نبرد پرداخته و از اقدامات خرابکارانه او جلوگیری کند. در قسمتی از فیلم کرکس باعث به خطر افتادن افرادی در یک کشتی می شود، با اینکه مرد عنکبوتی تمام تلاش خود را می کند که اوضاع را درست کند، اما در یک لحظه اوضاع از کنترلش خارج شده و در این لحظه تونی استارک به کمک او می آید و همه چیز را درست می کند. بعد از آن نیز به نصیحت پیتر پارکر می پردازد.


۲. صحنه پایانی فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲:

مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ آخرین فیلم با حضور اندرو گارفیلد در نقش اسپایدرمن بود. بنابراین پایان این فیلم هیچگاه از ذهن طرفداران مرد عنکبوتی و این بازیگر پاک نمی شود. در سکانس پایانی وقتی شخصیت راینو در حال بهم ریختن نظم شهر بود، یک کودک با لباس مرد عنکبوتی جلوی او می ایستند و در همان لحظات اسپایدرمن حضور پیدا می کند و آن کودک را نجات می دهد. سپس به سمت راینو حمله می کند و فیلم نیز همینجا به پایان می رسد.


۱. حضور جی کی سیمونز در دور از خانه:

مرد عنکبوتی دور از خانه یکی از بهترین فیلم های دنیای سینمایی مارول بود. از شرور آن یعنی میستریو (با بازی جک جیلنهال) گرفته تا داستان پردازی قوی و صحنات جذاب و نفس گیر نبرد. البته بهترین و شوک آور ترین صحنه این فیلم در پایان آن رخ داد. هنگامی که ما بعد از ۱۲ سال شاهد حضور جی. کی. سیمونز در نقش جونا جیمسون بودیم که در حال خواندن خبر هویت اصلی مرد عنکبوتی بود. مطمعنا جی. کی. سیمونز را در آینده دنیای سینمایی مارول بیشتر خواهیم دید.

29 Comments
  1. Attack titan کاربر می‌گوید

    کامنت اوللللللللللل برم مقاله رو بخونم😂😂😂👌

  2. Randall sepector کاربر می‌گوید

    خسته نباشید ولی صحنه ای که مرد عنکبوتی هویت قاتل رو میفهمه هم لیاقت این رو داشت که جزو این لیست باشه

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      گودرت کامنت اول🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      چطوری راندال؟

  3. Attack titan کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود اونجا تو نجات کشتی به جای تام موشتین تان هالند

  4. Randall sepector کاربر می‌گوید

    بردارند به پا خیزید کامنت دوم تا آخر در هر مقاله ای در این سایت توسط بنده فتح شد بر طبل شادمانه بکوبید که کامنت های دوم تا پایانی از دست بیگانگان نجات یافت
    هر گونه استفاده از این کامنت های دوم تا پایانی در هر مقاله ی سایت پیگرد قانونی دارد

  5. رضا👉 کاربر می‌گوید

    من شماره های ۹ ۸ ۷ ۶ و به سختی شماره ۱ رو خیلی دوست داشتم ولی در کل مقاله خوبی بود 👍

  6. ستاد مبارزه با وارلاک کاربر می‌گوید

    خسته نباشید ولی بنظرم مرگ گوئن با اختلاف به یاد ماندنی ترینها.

  7. Randall sepector کاربر می‌گوید

    کلا صحنه های سه گانه سم ریمی برای من خیلی جذاب تر از بقیه فیلم های مرد عنکبوتی بود اون فیلم عمو استارک و نوچه اش هم توی کلش اون صحنه کشتیش جذابیت داشت که بازم نسبت به صحنه های مرد عنکبوتی سم ریمی چیزی نبود

  8. مگنتو کاربر می‌گوید

    ادمین مقاله عالی بود
    خدا قوت
    ادمین یه سوا به نظر شما کدومشون بهترن ؟؟؟

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      قطار و مرگ گوئن، البته نبرد پایانی مرد عنکبوتی ۳ هم خوب بود که میتونست تو لیست باشه.

  9. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    میگم دقت کردین مرد عنکبوتی تا حالا لیاقت نداشته ثور را زیارت کنه؟!

    1. MPQ کاربر می‌گوید

      چرا داشته. اگه اشتباه نکنم توی کمیک های Marvel Team_ upشماره ۷۰ مرد عنکبوتی یک بار با ثور تیم آپ کرد

  10. ابوالفضل ایروانی کاربر می‌گوید

    در ادامه کامنت قبل بگم که اگه داشت اون لحظه به یاد ماندیترین لحظش میشد.
    مقاله خوبی بود موفق باشید.

  11. Mani.s.j کاربر می‌گوید

    من اونجا که میره تو اتیش رو دوست دارم
    با اینکه قدرت نداشت اما رفت نا نجاتش بده
    کار بسیار

    1. هشتک راندال برگرد بی تو نمیشه کاربر می‌گوید

      ولی خداییش بنظرم فیلم دور از خانه وفادار ترین فیلم به کمیک های اسپایدرمن بود، هم فان بود هم مسئولیت پذیری پیتر رو نشون میداد، فیلم معرکه ای بود.

  12. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    فوری فوری
    بعد انتظارات زیاد …چندین سایت میزان محبوبیت هارو اعلام کردن…جمع بندیشون تو این کامنت(همه چیزی که الان دارم میگم براساس میزان جمعیت کشور های طرفدار است)
    محبوبیت در جهان:دیسی(با اختلاف ۲۰۰ میلیون رای)
    محبوبترین شرور:تانوس
    محبوبترین قهرمان:مرد عنکبوتی و واندروومن(براساس میزان جمعیت کشورهای طرفدار گفتم نه تعداد کشورها ا**ایدی اومده بود همشونو قاطی کرده بود)
    محبوبترین در بین گیمرها:دیسی
    محبوبترین در بین فیلم باز ها:مارول
    در بین انیمیشن بین ها و کودکان:دیسی
    تمام نتایج در این کامنت براساس تعداد اکانتهای مارول و یا دیسی فن در گوگل،سایت اینسایدر،سایت هالیوود ریپورتر،سایت گیم انگلستان و سایت های آمارگیری معتبر کمیک هست و تایید شده

    1. هشتک راندال برگرد بی تو نمیشه کاربر می‌گوید

      ببخشید چرا نظر من پاک شد؟؟؟ اون نظر سنجی ای که من دیدم توش مارول محبوب تر بود.

      1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

        دش اون فقط گیم انگلستان بود که براساس تعداد کشورها محبوبیت رو حساب کرده بود
        یعنی گفته بود چون ۲۱ کشور مارول رو دوس دارن مارول محبوبتره
        در صورتی که نصف آمریکا.روسیه.چین.جنوب غربی آفریقا.آمریکای جنوبی و آلمان طرفدار دیسی بودن…تو جمعیت همینارو حساب کن خداییش

        1. مگنتو کاربر می‌گوید

          خب داخل همین که میگی مارول محبوب تر شده بود

        2. دکتر استرنج ( ناراحت برای رفتن رندال) کاربر می‌گوید

          سیسکو رامون
          ای هیتر .

  13. مگنتو کاربر می‌گوید

    سیسکو رامون با عرض پوزش نتایج رو برعکس خوندی مارول محبوب ترین شد . حتی توی امریکا هم به پای مارول نرسید از لحاظ محبوبیت . این رو هم خودم دیدم و بر اساس تمام اینها که گفتی مارول محبوب ترینه . بقیه رو هم کاربر هالک گفتند قبلا . کاملا هم قابل انتظار بود که مارول محبوب تر باشه و این تا حدی میتونه مربوط به سینما باشه . ولی من خدایی انتظارم این بود که سوپرمن بیشترین محبوبیت باشه نه پنجم چون به نظر من یکی از بهترین ها است سوپرمن البته به نظر من نه کسی بیاد حالا بگه چرا . در کل هم مارول محبوب ترین شد

    1. Hassan logon کاربر می‌گوید

      مگنتو
      میگما شما که لیستشا دیدی میشه بگی به ترتیب ۱۰ شخصیت محبوب کمیک کیا بودند؟

      1. هشتک راندال برگرد بی تو نمیشه کاربر می‌گوید

        ۱.مرد عنکبوتی چهل هشت درصد !!!!!!!
        ۲.واندروومن دوازده درصد
        ۳.بتمن نه درصد
        ۴‌مرد آهنی
        ۵.سوپرمن
        ۶.کپ
        ۷.آکوامن
        ۸هالک
        ۹.اسکارلت ویچ
        ۱۰.گروت

  14. مگنتو کاربر می‌گوید

    قهرمانان :
    ۱- اسپایدرمن
    ۲- واندروومن ( عجبا )
    ۳- بتمن
    ۴ – ایرون من
    ۵ – سوپرمن
    ۶ – کاپیتان امریکا
    ۷- اکوامن
    ۸- هالک
    ویلین ها :
    ۱- تانوس
    ۲- جوکر
    ۳- ونوم

  15. […] خارق العاده و زن شگفت انگیز و از همه مهم تر، مری جین و مرد عنکبوتی. مرد عنکبوتی در طول تاریخ کمیک روابط بسیار زیادی را با […]

  16. […] فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه شاهد این بودیم که شخصیت شوکر در بخشی […]

  17. Dark Knight
    Dark Knight کاربر می‌گوید

    ۷ جاودانه بود بقیشون مسخره بودن به جز مرگ گوئن و نجات کودک در آتش سوزی.
    صحنه شماره ۳ هم اسکی واضح از شماره ۷ بود😑😐😂 خدایی ضایع نیست اسکی رفتن از استاد کبیر سم ریمی؟!

    1. spider کاربر می‌گوید

      ۳ اسکی نبود.ادای احترام بود…

  18. Goku
    Goku کاربر می‌گوید

    شماره ۴ واقعا ناراحت کننده بود مرگ گوئن😓😓

دیدگاه ها غیر فعال است.