۵ دلیل برای اینکه دارک ساید بهترین شرور دی سی است، و ۵ دلیل برای آنتی مانیتور

دنیای کمیک های دی سی با داشتن ابرقهرمانانی نظیر بتمن، سوپرمن و زن شگفت انگیز است که معروف است. اما بسیاری از طرفداران کمیک، دی سی را بخاط شرور ها و ضدقهرمان های بی نظیرش در دنیای کمیک مورد ستایش قرار می دهند. شرورانی مانند جوکر، برینیاک، آنتی مانیتور و دارک ساید که نظیر آنها را در هیچ جایی پیدا نمی کنید و رقیب دی سی، مارول، دست به کپی زدن از این شروران زده تا از قافله عقب نماند. این که بگوییم بهترین شرور دی سی کیست کار بسیار سختی است. بنابراین ما به بررسی ویژگی های آنتی مانیتور و دارک ساید، دو تن از بهترین شرور های دی سی که از هر جنبه ای، جز برترین ها هستند می پردازیم تا ببینیم کدام شرور، بهتر است.


۱۰. دارک ساید؛ دشمنی با سوپرمن:

پرچمدار دنیای دی سی سوپرمن است. از اولین حضور سوپرمن در دهه ۱۹۳۰ تا به امروز، او به عنوان یکی از برترین ابرقهرمانان تاریخ کمیک شناخته شده است. سوپرمن دشمنان زیادی دارد. از لکس لوتر و دومزدی گرفته تا مستر میکسیزپیتلیک. اما بطور قطعی بدترین و قوی ترین و بهترین دشمن سوپرمن، دارک ساید هستش. بلاهایی که دارک ساید بر سر زمین و سوپرمن آورده اشک هر کمیک خونی رو درمیاره.


۹. آنتی مانیتور؛ قدرت:

آنتی مانیتور موجودی از پادماده است که در اثر اشتباه دانشمندی، پا به دنیای ماده میزاره و همه چیزو به گند میکشه. از نظر قدرت آنتی مانیتور هیچ چیزی از دارک ساید کمتر نداره و باهاش برابری هم میکنه و در بعضی مواقع حتی از دارک ساید هم قوی تر میشه. فیزیولوژی عجیب آنتی مانیتور بهش این امکان رو میده که اندازه خودش را تا هرچقدر که میخواد بزرگ  و بزرگ ترکنه. علاوه بر این آنتی مانیتور بی نهایت نیرومند و عملاً غیرقابل نابودی است. البته موجودات قدرتمند تر از آنتی مانیتور مثل لوسیفر یا میکائیل راحت شکستش میدن.


۸. دارک ساید؛ برترین شرور لیگ عدالت:

هر شروری که بخواهد بزرگترین آنتاگونیست کمیک باشد، باید دشمنی مثل لیگ عدالت داشته باشد و برترین دشمن لیگ عدالت نیز دارک ساید است. دارک ساید کسی است که تابحال چندین بار با لیگ عدالت وارد نبرد شده و همه آنها رو شکست داده. از همه مهم تر اون بتمن رو هم کشته و در اوقات فراقت به دنیا های موازی میره و سوپرمن های اون دنیا ها رو میکشه. هدف اصلی دارک ساید به زانو درآوردن همه چیز و همه کس بر طبق خواسته‌هایش و بازسازی تمام عالم هستی با تصویر ذهنی خود است. دارک ساید قدرتمندترین شروری است که لیگ عدالت تابحال با او درگیر شده است.


۷. آنتی مانیتور؛ کشتن بسیاری از ابرقهرمانان:

اگر می خواهید برترین شرور دنیای دی سی شوید باید ابرقهرمانان زیادی را بکشید تا به این جایگاه برسید. آنتی مانیتور قاتل بسیاری از بزرگترین ابرقهرمانان دی سی است. او مسئول مرگ فلش (بری الن) و سوپرگرل است. بنابراین آنقدر قدرتمند هست که بتواند لیاقت خود را برای این جایگاه ثابت کند.


۶. دارک ساید؛ هرگز نخواهد مرد:

هیچ شرور کمیکی ای نیست که نمرده باشد یا شکست نخورده باشد. دارک ساید نیز از این قائده مستثنی نیست. تابحال دارک ساید چندین بار طمع مرگ را چشیده است. اما همیشه به زندگی بازگشته. اما مطمئناً شوکه می شوید که بدانید چرا؟

باید به شما بگوییم که این دارک سایدی که لیگ عدالت با آن روبرو بود اصلا دارک ساید نبود. بله. درست شنیدید. دارک ساید واقعی(فرم واقعی دارک ساید) تقریباً تمامی قدرت های موجود در جهان را دارد(تقریباً قادر مطلق است) و با موجودات کیهانی مقایسه میشود، در واقع این بدن یک کلون قدرتمند است که توسط دارک ساید واقعی کنترل میشود. دارک ساید واقعی توسط پرزنس زندانی شده، البته بسیاری نیز معتقدند که او موجودی از بعد دیگر است و به وسیله این کلون ها میخواهد این بعد را نیز به چنگ آورد.


۵. آنتی مانیتور؛ هزاران جهان را نابود کرده:

هیچ موجودی در مولتی ورس دی سی وجود ندارد که به اندازه آنتی مانیتور باعث مرگ و میر شده باشد. مخرب‌ترین قدرت او، توانایی جذب انرژی از محیط اطراف به خود است. او به کمک این توانایی موفق به جذب و نابودی جهان‌های بی‌شماری شده‌است. بر طبق گفته‌های خودش، او بیش از هزاران جهان را تاکنون از بین برده است.


۴. دارک ساید؛ پرتوهای اُمگا:

پرتوهای امگا یکی از کشنده ترین سلاح ها در کلیه کیهان های دی سی است. آنها نوعی انرژی هستند که از چشم یا دست دارک ساید ساطع می شود. این پرتوهای به قدری قدرتمند هستند که می توانند اشیاء را از هم جدا کرده یا آنها را بطور کامل پودر کند. دارک ساید کنترل زیادی بر روی این تیرها دارد. او می تواند باعث خم شدن و تغییر جهت در اواسط انفجار شود و دشمنانی را که سعی در گول زدن آنها دارند پیدا کند و مانند موشک هدایت شونده دنبالشان برود. در دنیای دی سی تنها دومزدی، دکتر منهتن و دستبند واندر وومن توانایی مقاومت در برابر اشعه امگا را دارند. البته سوپرمن هم می تواند در برابر پرتوهای امگا مقاومت کند، اما برای او با درد و زجر زیادی همراه است. پرتوهای امگا علاوه بر تخریب، می توانند مردگان را نیز زنده کنند یا به هر کسی قدرت های فرابشری ببخشند. توصیه می کنیم حتما مقاله «بررسی قدرت های دارک ساید» در همین سایت را مطلاعه کنید.


۳. آنتی مانیتور؛ پیروز نبرد دارک ساید:

یکی از بزرگترین رویدادهای دی سی در دهه گذشته نبرد دارک ساید بود. نبردی که بین آنتی مانیتور و دارک ساید رخ داد. گریل، دختر دارک ساید، پدرش را به مبارزه‌ای تن به تن در مقابل آنتی-مانیتور برد. موبیوس (آنتی-مانیتور) اعتقاد داشت که با کشتن دارک ساید، او هم می‌تواند از آنتی-مانیتور بودن نجات پیدا کندو همچنینی می خواست انتقام شکست قبلی خود از دارک ساید را بگیرد. بنابراین به این مبارزه تن داد و جنگ علیه دارک ساید را آغاز کرد. بعد از یک مبارزه بسیار شدید و خشن، آنتی-مانیتور شخصیت بلک ریسر را با فلش مخلوط کرد و آنها را به سراغ دارک ساید فرستاد. او با استفاده از فلش مخلوط شده و همچنین قدرت‌های خود، توانست دارک ساید را به قتل برساند. زمانی که دارک ساید به قتل رسید، جهان کاملا بی‌نظم شد زیرا خدای شرارت خودش را از دست داده بود.


۲. دارک ساید؛ معادله ضد زندگی:

بزرگترین جاه طلبی و طمعی که دارک ساید داشت این بود می‌خواست تمام اراده‌ها و آرزوهای آزادی را که در جهان وجود دارد، از بین ببرد و تقریبا تمام جهان را طبق خواسته‌ی خودش شکلی دوباره به آن ببخشد. دارک ساید برای پایان دادن به این کار و رسیدن به خواسته‌ی خود، به دنبال راهی بود تا بتواند فرمول مرموز Anti-Life Equation را حل کند. این فرمول عجیب و غریب، توانایی کنترل تمامی اندیشه‌ها، ذهن‌ها و احساسات کل موجودات زنده‌ی جهان را به او اعطا می‌کرد. سرانجام دارک ساید جواب این معادله را بدست می آورد و برای به بردگی گرفتن بشر به زمین حمله کرد.


۱. آنتی مانیتور؛ بحران بی نهایت:

ماجرای بحران در زمین‌های بینهایت در جایی آغاز می‌شود که آنتی مانیتور در مولتی ورس دی سی آزاد و رها می‌شود. او در تلاش بود تا تمام زمین‌هایی را که در این جهان وجود دارند، از بین ببرد و زندگی‌ها را نابود کند. بحران در زمین‌های بینهایت یک فاجعه بسیار گسترده در سطح مولتی ورس بود؛ رویدادی که باعث شد تا تعداد بی‌شماری از جهان‌های موازی و متناوب نابود شوند. آنتی مانیتور بخاطر نابود کردن میلیون ها جهان بعد از تانوس، رتبه دومین فرد در دنیای کمیک از نظر نابود کردن و کشتار را دارد.

29 Comments
  1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود . هرچند که من اطلاعات خیلی گسترده و دقیقی از کمیک های DC ندارم و اشخاصی که اطلاعاتشون از دنیای DC دقیقتره ، میتونند بیشتر راجب این مقاله صحبت کنند و نکات مثبت و منفی آن را بگویند .
    نظر شخصی من اینکه دارک ساید ویلین بهتری ، اما به نظرم آنتی مانیتور بسیار قدرتمندتره .
    موفق باشید .

    1. Amir کاربر می‌گوید

      حق با جناب راجرز هست آنتی مانیتور قوی تره اما دارک ساید ویلن بهتر هست در ضمن ادمین جان گفتید دارک ساید واقعی توسط پرزنس زندانی شده و قدرت های کیهانی بسیار داره اما این شخص قدرت مقابله با لوسیفر مورنینگ استار و میکائیل دمیگوروس رو داره؟؟؟؟

      1. admin
        admin کاربر می‌گوید

        خیر، خیلی ها دارک ساید رو موجود بعد چهارم میدونن خیلی ها هم بعد ۷ میدونن در هر صورت حریف لوسیفر نمیشه، چون مرگ برای لوسیفر و برادرش نوشته نشده، حاضر مطلقه و هر جا میتونه حضور پیدا کنه. الان هم که دیگه لوسیفر پرزنس رو عوض کرده، دیگه هیچی جلودارش نیست. البته من میتونم یه متن کامل برای شما بنویسم که چرا و به این دلایل لوسیفر میبره، اما اگه یخورده تحقیق کنید راحت اون اطلاعات رو پیدا می کنید.

        1. . Amir کاربر می‌گوید

          ممنون از اینکه پاسخ دادین که لوسیفر پرزنس یعنی پدرش رو عوض کرده یعنی چجوری لوسیفر پرزنس رو عوض کرده شما گفتین دیگه هیچ کس حریف لوسیفر نمی شه مگه اشخاصی مثل میکائیل دمیگوروس و دخترش الین بلک اجازه میدن که لوسیفر دنیا رو به آشوب بکشه در ضمن سوال دیگری داشتم لوسیفر و میکائیل موجودات چند بعدی ای هستند

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            لوسیفر الین بلک رو خیلی دقیق جای پرزنس قرار داد تا رابطش رو بطور کامل با پرزنس قطع کنه، چون تنها کسی که میتونست لوسیفر رو از مقامش خلع کنه پرزنس بود، هدف نابودی کسی رو نداشت، تازه الین بلک بیشتر از پرزنس در امور دنیای دی سی دخالت میکنه. البته یه عده ای میگن این هم زیر سر پرزنسه و خودش خواسته تا کنار بره اما در مورد چند بعدی بودن پرزنس و میکائیل.
            نام لوسیفر از زبان لاتین به معنی آورنده نور است. لوسیفر زیباترین فرشته از کروبیان از بعد صدم بود که با اختیار خودش برای تجربه به بعد و دنیای پایین اومد و تبدیل به شیطان شد وترسناک. و برای ساخت دنیای ماتریکس به بعد پایین اومد. دی ان آی ما کدگذاری شده. لوسیفر نود و هشت در صد آگاهی انسان رو با ابعاد بالا قطع کرد.لوسیفر نسبت به زیبای خودش مغرور شده بود در بعضی از روایات اومده که لوسیفر به مخالفت با خالق خودش یا همون خدا پرداخت و از ابعاد بالا یعنی از بعد صدم به بعد پایین پرتاب شد و سقوط کرد.
            من نمیدونم اینا چقدر درسته و منبعش کجاست. اما تنها چیزی که در مورد لوسیفر و اینکه مال چه بعدیه همینه. البته این کمیک نیست، به احتمال زیاد این مطلب برای لوسیفر داستان های مسیحه.

            1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

              اسمش موقعی انتخاب شد که فرشته مقرب بود معنی اسم کاملش میشه:نور ستاره صبح که ستاره صبح احتمالا همون خورشیده

        2. Real DARKSiDE کاربر می‌گوید

          ادمین شما هیچ اطلاعاتی درباره دارکساید اصلی ندارید. دارکساید اصلی فرم تاریک پرزنس هست و تمام قدرت های پررنس رو داره و تنها موجودیه که پرزنس از اون می‌ترسه. دوما اینکه پرزنس اون رو زندانی نکرده چون قدرت همچین کاری نداره. بعد اینکه اونی که شما میگید تو بعد چهارم یا هفتم هست اون همین کولون دارکسایده نه خود دارکساید بعدش دارکساید به راحتی می‌تونه تمام جهان هارو به همراه فرشتگان و بهشت و جهنم رو با فکرش نابود کنه بدون اینکه به خودش زحمتی بده. بعد مثل اینکه شما جنگ بین دارکساید و آنتی مانیتور رو با دقت نخوندین چون اول اینکه توی اون جنگ ضعیفترین کولون دارکساید با آنتی مانیتور رو در رو شد و آنتی مانیتور با کمک معادله ضد زندگی تونست همه‌ی قدرت های جهان های دی سی ( کل جهان های دی سی ۵۲ تا است) و تمام قدرت های موجوداتی که توی این جهان ها زندگی میکردن و تمام قدرت معادله ضد زندگی رو بدست بیاره و وقتی که فهمید قدرتش بیشتر از دارکساید شده بعد به سراغش رفت ( برای اینکه درک کنید قدرت تمام جهان های دیسی چقدر هست باید بگم که بهشت و جهنم و تمام فرشتگان از جمله لوسیفر و میکائیل بخشی از این جهان ها هستن ( فقط من یه نکته ای رو بگم که قدرت های پرزنس و دارکساید اصلی که همون پرزنسه جزو قدرت این جهان ها نیستن و اون بحثش جداست)) اما وقتی که آنتی مانیتور و دارکساید شروع به جنگیدن کردن در کمال تعجب ضعیف ترین کولون دارکساید پا به پای آنتی مانیتور جنگید بدون اینکه کم بیاره و در آخر آنتی مانیتور تمام قدرت های جهان ها و تمام قدرت معادله ضد زندگی رو در مشتش جمع کرد و کوبوند به کولون دارکساید اما ضعیفترین کولون دارکساید حتی تکون هم نخورد و هیچیش نشد و همونجور که رو به روی آنتی مانیتور ایستاده بود همینجور به آنتی مانیتور نگاه میکرد و آنتی مانیتور اون جنگ رو شکست خورد.( در رابطه با بلک ریسر باید بگم که بعداً معلوم شد که همین کولون دارکساید از قصد سطح قدرتهاشو بشدت پایین آورد و بشدت خودش رو ضعیف کرد تا بلک ریسر بتونه با یه لمس بکشدش و معلوم شد که این یکی از نقشه های دارکساید بوده و بلک ریسر و دارکساید باهم متحد بودن و از قصد این کارو انجام دادن. تازه این قدرت های ضعیفترین کولون دارکساید بود و شما فکر کنم فهمیده باشید که دارکساید اصلی چقدر قدرتمنده و چه کار هابیل ازش برمیاد ( همینجور که گفتم قدرت های دارکساید اصلی برابر با قدرت های پرزنسه و هیچ موجودی توی دی سی و مارول نمیتونه شکستش بده و در یکی از کامیک ها پرزنس گفته بود که قویترین موجود نیست و یک تئوری هست که میگه دلیل اینکه پرزنس همچین حرفی رو زده این بوده که دارکساید اصلی از اون قویتره و بخاطر همین این حرفو زده اما من درست یا غلط بودنش رو نمی‌دونم اما می‌دونم دارکساید اصلی حداقل قدرتهای با پرزنس برابری می‌کنه و اگر هم از پرزنس قویتر نباشه،ضعیفتر از پرزنس نیست.) یه مطلب دیگه اینکه بعضی از این بچه سالا و مارول فنا میان میگن که اودین یا بعضی از موجودات قدرتمند دیسی مثل گالاکتوس یا دورمامو از دارکساید قویترن اما باید بهتون بگم که سخت در اشتباهید چون اگر به فکت ها، شاهکارها و چیزهایی که تو همین متن درباره ضعیفترین کولون دارکساید و خود دارکساید اصلی گفتم میفهمید که موجودات قدرتمند دی سی مثل اودین،‌ دورمامو،گالاکتوس،سلستیال ها و همه موجودات قدرتمند مارول و دی سی نمیتونن حتی ضعیفترین کولون دارکساید رو شکست بدن چون حتی ضعیفترین کولون دارکساید هم قدرتهاشو از دارکساید اصلی میگیره و کنترل کامل تمام کولون های دارکساید دست دارکساید اصلیه و اگر دارکساید اصلی بخواد می‌تونه قدرتهای ضعیفترین کولونش رو هم اندازه قدرت های پرزنس و قدرت های خودش بالا بیاره و هیچکی حریفش نشه، برای نمونه همین جنگ دارکساید با آنتی مانیتور که در کمال تعجب ضعیفترین کولون دارکساید جنگ رو برد حتی قدرت تمام جهان ها و فرشتگان هم نتونست به آنتی مانیتور کمک کنه تا بتونه کولون دارکساید رو ببره. حرف آخرم اینه که هیچوقت قدرتهای دارکساید و کولونهاشو دست کم نگیرید چون حتی ضعیفترین کولون دارکساید هم می‌تونه تمام جهان های دی سی و مارول حتی بهشت و جهنم رو بدون هیچ دردسر و دشواری ای فتح کنه.

          1. admin
            admin کاربر می‌گوید

            ممنون از اطلاعات شما.

      2. Aryan کاربر می‌گوید

        من اطلاعات کمیکی زیادی ندارم ولی شنیدم این دارک سایدی که هست یه کلونه دارک ساید اصلی یه موجودی هم اندازه پرزنس

  2. Amir.. کاربر می‌گوید

    با سلام دوباره آیا آنتی مانیتور یا دارک ساید حریف موجوداتی مثل رون کینگ ثور یا سوپرمن وان میلیون پرایم میشن یا نه؟؟ من فکر کنم حریف این دوتا یا کازمیک آرمور سوپرمن، نکرو ثور یا فونیکس ثور میشن یا نه

    1. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

      حریف کازمیک ارمور سوپرمن که جفتشون باهم نمیشن. قدرت های کازمیک ارمور سوپرمن رو بخون توی ویکیپدیا پرات میریزه. دارکساید به علاوه انتی مانیتور ضربدر ۱۰۰ هم حریف کازمیک ارمور نمیشه. کازمیک ارمور سوپرمن تنها موجودیه که توسط پرزنس ساخته نشده و توسط مانیتور بزرگ که فراتر از زمان و مکان هست به وجود اومده. مانیتور اعظم قدرتی هم اندازه پرزنس داره. هم چنین قدرت کازمیک ارمور سوپرمن بسیار بیشتر از کل دنیای دی سی هست و اگه عصبی شه قدرتش حتی فراتر از لوسیفر و میکاییل میره. بله تعجب نکنین قدرتش فراتر از این ۲ هم میره چون کازمیک ارمور سوپرمن با هر ضربه ای که بخوره قوی تر میشه نه ضعیف تر. کازمیک ارمور سوپرمن این توانایی رو داره که قدرتشو به لوسیفر برسونه و ازش پیشی بگیره.

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        نترس داداش داركسايد اصلي ميتونه كازميك رو بزنه

      2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        وای وای تعصب بی نهایت زیاد و اطلاعات بی نهایت کم در اینجاست
        داداش ببین
        کازمیک و لوسیفر قدرت و استقامت لوسیفر چون می تونه فقط با ذهن هزاران کوادریلیون مگاتن را جابجا کنه
        کازمیک و میکاییل میکاییل با قدرت عقل درخشان سومین موجود قدرتمند دی سی هست کازمیک آرمور قدرت و استقامتش به هیچ وجه به میکاییل نمی رسه قدرت عقل درخشان رو فقط و فقط پرزنس و میکاییل و لوسیفر دارن که قویترین و بهترین ابر قدرت کمیکه کازمیک جونت خیلی زور بزنه مولتی ورس رو نابود کنه
        ضمنا لوسیفر می تونه فکر نکرده اونو بکشه ضربه لازم نیست
        کسانی که از کازمیک قویترن باید بشینم مقاله بنویسم
        دی سی طبق رده بندی پرایمال مانیتور
        پرزنس
        میکاییل
        لوسیفر
        شیطان اعظم اون نیمه ی تاریک پرزنس هست و عملا غیر قابل نابودیه
        الین بلک که قویترین موجود کمیک بعد از پرایمال مانیتور هست
        دکوراتور سایه ی پرزنس که همراه پرزنس بوجود آمد و جز پرزنس. کسی قادر به کشتن اون نیست
        فرشتگان سوال نداره و معلومه
        اسپکتر اون با دادگاه زندگی برابره و کازمیک هیچ شانسی در برابر اون نداره
        رادیانت خواهرش نیمه ی دیگر اسپکتر تجسم نعمت خداست که قدرتی هم اندازه ی اسپکتر دارد
        بی پایان ها که اونقدر قوی هستن که نمی شه گفت
        دارک ساید اصلی اومنی ورس هست و براحتی کازمیک رو شکست میده
        سوپرمن پرایم وان میلیون که من به جرأت میگم بویترین نسخه ی سوپرمنه
        اولتیمیتور هیولای ده بعدی کیهان چون ده بعدی هست غیر قابل نابودیه و کازمیک نمی تونه شکستش بده
        کسمت که همتای ابدیت در ماروله
        دکتر منتهن هم سوالی نداره و از پرایم و‌ کازمیک قویتره
        هکتات واندروومن که قدرتی برابر با رون کینگ ثور داره
        واندروومن خدای جنگ که از اودین و گالاکتوس هم قویتره
        هکتات که بطوری قدرتمند بود که جان کنسانتین گفت خدایی به قدرت او ندیده
        ۱۹ موجود اسم بردم
        مارول طبق رده بندی نیست
        TOAA
        کازمیک ایمورتال هالک که مارولو نابود کرد که فقط والای همگان قادر به شکست اونه
        یکی پایین تر از همه که هم سطح والای همگان هست از اون شکست می خوره ولی با اون هم سطحه
        بیاندرز ما قبل ریتکان که فقط والای همگان از اونا فراتره
        Sph که شش قادر مطلق در دنیای ۱۲۰۹۱ رو شکست داد
        بیاندر که از نژاد بیاندر هاست و معلومه قویتره
        Rkt که از تمام نسخه های سوپرمن قویتره لوکی جهش یافته مانگاگ خدایان سایه نشین رو شکست داد
        nt که با کشتن هر خدا قویتر شده و اونو شکست میده حالا اونقدر قویه که با یک ضربه لشکری از خدایان رو نابود می کنه
        دادگاه زندگی که قاضی اعظم ماروله و با اسپکتر برابری می کنه
        ابدیت که از واجبات عالم ماروله و تجسم زندگیه
        بی نهایت که همتای ابدیت هست پس اگه ابدیت می تونه بی نهایت هم می تونه
        مرگ اون تجسم نابودیه نمی میره و خود مرگه هر کسی رو بخواد می تونه بکشه
        فراموشی که تجسم نابودیه مثل مرگه و نیمه ی تاریک اونه
        ققنوس که زمانی بعنوان قویترین موجود مارول شناخته شده که می تونه گالاکتوس رو شکست بده
        ارشد های عالم قدیمی‌ترین ها بیشتر قویترن بعد از والای همگان قدیمی‌ترین موجودات مارول که قادر به شکست گالاکتوس و سلسیتال هاست
        گالاکتوس تجسم کیهان ششم برادر ابدیت و خدایی قدرتمند که قبل انفجار بیگ بنگ بود
        ابراکساس که درون ابدیت بزرگ شده و نقطه ی مقابل ابدیت هست
        فرانکلین ریچاردز که براحتی سلسیتال هارو شکست میده و قدرتی برابر با دکتر منتهن داره
        سلسیتال ها که قدرتشون مثال زدنیه
        okpt که ثور با اودین فورس و فونیکس فورس رو با هم داره
        ۳۸ موجود از که به هیچ وجه نمی تونی این دلایلو ردکنی اسم بردم با یه سرچ همه چیرو می فهمی
        هنوزم میگی فقط پرزنس قادر به شکست اونه

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          اطلاعات ایشون کمه ؟!؟!؟!؟!؟ انگار زیاد حالتون مساعد نیست .
          رتبه بندی ها و توضیحات شما از دنیای دی سی که غلط های زیادی داره اما فعلا کاری با اون ندارم .
          اما توضیحات و رتبه بندیت راجب مارول هم سرشار از غلط هست . یه بچه جنین هم میفهمه که این کامنت فقط از یک فن بینهایت متعصب هالک بر میاد . کلا از بین ۱۰ کاراکتر قدرتمند مارول اومدی و ۷ الی ۸ تا رو به هالک و نسخه ها و حالت های مختلف اون نسبت دادی . SPH پنجمین شخصیت قدرتمند مارول ؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟ جل الخالق . !!!!!
          البته من با نظر شخصیت مشکل ندارم . کلا میتونی بگی هالک معمولی از والای همگان قویتره و این به من مربوط نیست اما کلا خیلی خندم گرفت از کامنتت .

          1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

            داداش من مارول رده بندی نبود

      3. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

        کاملا کاملا و کاملا موافقم⁦👍🏻⁩⁦👍🏻⁩⁦👍🏻⁩⁦👍🏻⁩⁦👍🏻⁩⁦👍🏻⁩⁦👍🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👌🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩
        داداش باید این مقاله رو حتما بنویسی آفرین دمت گرم مرحبا احسنت آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین آفرین
        دمت گرمممممم
        واقعا کیف کردم
        😀😀😀⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩

        1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          شما کلا هرکی از دارک ساید طرفداری کنه رو تایید میکنید ؟! مثلا یک نفر بگه دارک ساید قویترین شخصیت کمیک هست ، شما اونو داناترین طرفدار کمیک میدونید ؟!

          1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            نه ديگه داداش ………….
            اگر هم ميگفت داركسايد ضعيفتره بازهم بقيه حرف هاش درست بود
            خداييش خود شما بگو
            آخه كازميك جزو ۵ تا از قويترين كميك هاي دي سي هست !!!!!!!!!!!!!!!!!
            با اينكه من كازميك رو از پرايم برتر ميدونم ( دلايل رو قبلا گفتم ) اما باز هم اينقدر قوي نيست
            به نظر خودت كازميك قويتره يا RKT خوب معلومه RKT خيلي قويتره
            البته بگم با حرف شما هم موافقم كاملا ( كه گفتيد :کلا از بین ۱۰ کاراکتر قدرتمند مارول اومدی و ۷ الی ۸ تا رو به هالک و نسخه ها و حالت های مختلف اون نسبت دادی . SPH پنجمین شخصیت قدرتمند مارول ؟!؟!؟!؟!!؟!؟!؟ جل الخالق . !!!!!)
            اما به هر حال بايد بگم منظور من حرف هاي رده بندي و ……………
            نبود منظورم كساني بود كه ميتونند كازميك ر. بزنند ( هرچند باز هم

  3. امید دی سی فن کاربر می‌گوید

    ادمین جان ببخشید از شما ناامید شدم توی ۴۰ شخصیت قدرتمند دی سی شما هیچ اسمی از کازمیک ارمور سوپرمن نبردین. شما اسم مندراک رو بردین ک گفتین به راحتی میتونه کازمیک ارمور رو شکست بده در حالی که کازمیک ارمور مندراک رو شکست داده.
    میشه یه باز بینی کنین و کازمیک ارمور رو بیارین جزو ۵ تای اول چون از کل اون لیستی که شما نوشته بودین
    قوی تر بود واقعا به جز پرزنس و شیطان وحشی عظیم و لوسیفر و میکاییل کازمیک ارمور سوپرمن از الین بلک هم قوی تره لطفا اگه میشع اصلاح کنین ممنونم

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      😐 من یه بار گفتم جناب امید الین بلک در دوران بعد نیو ۵۲ و در زمان حالی خدای دیسی و پرزنس جدیده ، از لوسیفر هم قویتره . کازمیک چطور میخواد بیاد سمتش ؟؟ ببینید منم قبول دارم کازمیک بعد رایتر ، مانیتور مایند د اوروید ، پرزنس ، شیطان وحشی عظیم ، الین بلک ، لوسیفر و مایکل قویترین شخصیت کامیک های دیسی است . ولی احتمالش صفره بتونه الین بلک رو بزنه ، اگر قبل نیو ۵۲ رو بگید خب معلومه میتونه بزنتش ولی در زمان فعلی خیلی و بینهایت بعیده . البته بازم پرزنس جدید اندازه ی پرزنس اصلی و قبلی قدرت ندارد ولی هر چی باشه از کازمیک ارمور قویتره

  4. سبحان کاربر می‌گوید

    سلام مقالهی عالی و بی نقصی بود
    به نظر خود من انتی مانیتور شرور بهتر و قویتری از دارک ساید هست

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      اگر كلون داركسايد باشه بله آنتي مانيتور قويتره اما واي به حال آنتي مانيتور اگر كه با داركسايد اصلي در بيفته كه هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ هيچ شانسي نداره جلوي داركسايد اصلي

  5. Dcfan کاربر می‌گوید

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت ادمین عزیز من یک سوالی دارم اینکه ‌کلا جهان دیسی چطوری بوجود اومد مثلا مولتیورس یا غیره یا مثلا به نوبت میتونید بگید که چه شخصیت هایی اول بوجود اومدن و راجعه دارکساید اصلی دقیقا ایشون کین و چه قدرتی دارن

  6. امیررضا می گوید کاربر می‌گوید

    دارک ساید نمی میره دارک ساید پیروزه تازه تله پاتی یا ذهن خوانی بلده و ارتش داره میتونه بره به زور ارتش جمع کنع

  7. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    😐😐😑😑

  8. Ghost rider کاربر می‌گوید

    انتی مانیتور و دارکساید تنها خبیث های دی سی هستند که دوستشون دارم . به نظر من دارکساید ویلن خیییییلی بهتریه ولی انتی مانیتور شاهکار بزرگ تری داره . ولی نبرد این دو تا توی کمیک دارکساید وار واقعا خوب بود . به نظر من کمیک دارکساید وار یکی از بهترین رویداد های دی سی بود

    1. محمد امید کاربر می‌گوید

      من کمیک دارک ساید وار خوندم . به معنای واقعی کلمه شاهکار بود پیشنهاد می کنم حتما بخونید

      1. Ghost rider کاربر می‌گوید

        دقیقا 👍👍دارکساید وار عالی بود

  9. پرایمال مانیتور کاربر می‌گوید

    کازمیک ارمور خیلی قوی هست ولی احتمالش هست بتونه الین بلک رو شکست بده چون هردوشون یجورایی قادرمطلق هستن

دیدگاه ها غیر فعال است.