۲۰ تا از قدرتمندترین شخصیت های کمیک بوکی با توانایی تله پاتی

دورآگاهی یا تله‌پاتی (از عبارات یونانی τῆλε، تله به معنی “دور”، و πάθος، پاتوس یا -پاتیا به معنی “احساس، ادراک، رنجوری، تجربه، احساس شدید عشق یا شهوت یا خشم یا غیره)، انتقال ادعایی اطلاعات بدون استفاده از کانال‌های حسی یا فعل و انفعال فیزیکی از یک شخص به شخصی دیگر است. تله پاتی به معنای برقراری ارتباط مستقیم بین ذهن افراد است. شرط اصلی تله پاتی عدم به کار گیری هیچ ابزاری به جز ذهن و فکر است. تله پاتی، همان انتقال یک پیام از هوشیاری واحد به خودِ هوشیاری است و حرکت پیام از یک فرد و یک مکان به مکان و فردی دیگر نیست! در حقیقت چیزی جابجا یا ارسال نمی شود چون در اصل، همه چیز یکی است(هرچند عموم و در سطوح هوشیاری پایین تر، همه چیز ظاهرا مجزا دیده و تجربه میشود). در واقع در تله پاتی، چیزی حرکت نمیکند بلکه همه چیز واحد است، بنابراین بصورت پایه، همه چیز کاملا متصل و در همین لحظه وجود دارد، رخ میدهد و قابل تجربه است.

شخصت های کمیکی بسیاری از این موهبت برخوردار هستند. می توان گفت بجز شخصت های کمیک بوکی با توانایی معمولی مانند بتمن و مرد آهنی، حدود ۶۰ درصد کاراکترهای کمیک بوکی، چه در حد قوی و چه ضعیف، از این موهبت برخوردارند. در ادامه به معرفی ۲۰ شخصیت کمیک بوکی برتر در دنیای کمک با توانایی دورآگاهی و تله پاتی می پردازیم.


۲۰. فانتوم استرنجر:

فانتوم استرنجر را عجیب ترین شخصیت کمیک بوکی می دانند. شخصیتی عجیب که همیشه در بزنگاه های حساس دنیای دی سی ظاهر می شود و قدرت های بی شمار او نظیر سحر و جادو، تله پاتی، جاودانگی، آگاهی کیهانی و…. او را جز ۵۰ شخصیت قدرتمند دنیای دی سی قرار داده است. فانتوم استرنجر را می توان یک تله پات قدرتمند بحساب آورد. فانتوم استرنجر می تواند به راحتی در ذهن افراد نفوذ کند و یا در برابر حمله تله پات های دیگر مقاومت کند. اما این دلیلی نیست که او را جز ۲۰ شخصیت برتر تله پات بدانیم. دلیل اصلی این است که هیچ شخصیتی، هرگز نمی تواند به او دروغ بگوید و این توانایی را دارد که خیر و شر را در هر شخصیت و در هر سطح قدرتی تشخیص دهد.


۱۹. فرانکلین ریچاردز:

فرانکلین ریچاردز قدرتمندترین جهش یافته دنیای مارول است. قدرت های او غیر قابل وصف و در حد کیهانی می باشد و این توانایی را دارد که در زمان، مکان، فیزیک، و هر چیزی که فکرش را بکنید، دخالت کرده و آنرا دستکاری کند. توانایی تله پاتی فرانکلین ریچاردز یکی از جذاب ترین قسمت توانایی های اوست که شامل موارد زیر می شود:

  • توهم تله پاتیک: این نوع توانایی، توهماتی بسیار قدرتمند ایجاد می کند و باعث می شود، افراد واقعه ای را تجبره کنند که در واقع اصلا رخ نمی دهد.
  • کلاه تله پاتی: می تواند با ذهن افراد کاری کند که کسی متوجه حضور او نشود، فرانکلین می تواند از این توانایی برای کمک به دیگران نیز استفاده کند.
  • لینک ذهنی: توانایی ارتباط ذهنی با هر شخصی و نگهداری این ارتباط تا هر زمانی.
  • استتار تلپاتیک: این توانایی می تواند کاری کند که افراد، فرانکلین را در لباس و یا جسه بدنی متفاوت تری از لباس و جسه واقعی او ببینند.
  • کنترل و تغییر ذهن: توانایی و کنترل ذهن دیگران با اراده و کوچکترین تلاش.
  • سپر تلپاتیک: توانایی ایجاد سپر روانی برای محافظت از ذهن خود و دیگران در برابر حملات ذهنی.
  • اسلحه تلپاتیک: فرانکلین ریچاردز می تواند موج انرژی ای ایجاد کند که هیچ مشکل جسمی برای افراد بوجود نمی آورد، اما ذهن هدف را دچار اختلال و یا آسیب می کند و یا هدف را می کشد.
  • آسترال: توانایی سفر در آسترال و برقراری ارتباط با دیگران به طرز غیر ارادی و از طریق درخواست شخصی که می خواهد با فرانکلین ارتباط برقرار کند.
  • تشخیص ذهنی: او می تواند به کمک این توانایی، تمامی جهش یافته های اطراف خود (تا فاصله ای معین) را پیدا کند.
  • انتقال ذهن: اگر بدن فرانکلین به هر شیوه ای نابود شود، او به راحتی می تواند ذهن و قدرت های خود را به میزبانی جدید منتقل کند.

۱۸. کیبل:

ناتان سامرز پسر بیولوژیکی شخصیت ابرقهرمان سایکلاپس (اسکات سامرز) و مدلاین پریور (همتاسازی مولکولی جین گری) است که در زمان حال به دنیا آمده، اما به آینده فرستاده شده‌است. او که قدرت‌هایش شامل دورآگاهی، دورجنبی، واسط مغز و رایانه، سایبرنتیک تقویت شده، تفنگ‌دار و مبارز تن به تن حرفه‌ای می‌شود، عضو گروه‌های ابرقهرمانانه‌ای چون مردان ایکس، ایکس-فورس، اسکانی، دسته شش و جهش‌یافته‌های جدید است. توانایی تله پاتی او نیز همانند فرانکلین ریچاردز در سطح بسیار بالایی قرار دارد و او را نیز به یکی از قدرتمندترین شخصیت های کمیک بوکی در این توانایی بدل کرده است.


۱۷. دکتر استرنج:

دکتر استرنج جادوگر عالی‌رتبه جهان مارول است و به همین دلیل در بیشتر هنرهای عرفانی بالاترین سطح را به دست آورده‌است. او موظف است واقعیت را از قدرت و شر ماورایی محافظت کند.دکتر استرنج می تواند از نظر روحی با هر فردی که بخواهد ارتباط برقرار کند و ذهن هر کسی را بخواند. همچنین چشم آگاموتو نیز توانایی هایی ذهنی و دورآگاهی قدرتمندی برای دکتر استرنج به ارمغان می آورد.


۱۶. دکتر فیت:

دکتر فیت با نام اصلی کنت نلسون، خدای سحر و جادو و بزرگترین جادوگر عالی رتبه دنیای دی سی است، او توانایی های بیکران در زمینه سحرو جادو و هنرهای عرفانی را دارد، و وظیفه محافظت از زمین را برعهده دارد. فیت نیز همانند همتای مارولی خود، از قدرتی بی همتا در دورآگاهی و تله پاتی برخوردار است و این توانایی به وسیبه کلاه نابو، قدرتمندتر نیز می شود.


۱۵. آکوامن:

آکوامن پادشاه آتلانتیس و عضو گروه لیگ عدالت است و با نیزهٔ سه شاخه آب را کنترل می‌کند. این واژه از دو بخش «آکو» به معنی آب یا دریا، و «من» به معنای مرد تشکیل شده‌است. آکوامن فرمانروای آتلانتیس و اقیانوس‌های واقع در کرهٔ زمین است، و به عنوان یک آتلانتین دارای قدرت و سرعت باورنکردنی و همچنین توانایی فرمان به تمامی موجودات دریایی است. آکوامن می تواند با ماهی ها و هر جانور دریایی شناخته و ناشناخته دیگر صحبت کند. او هرجایی که باشد می تواند صدای تمام جانداران دریایی را بشنود و با آنها ارتباط برقرار کند. امروزه محدودهٔ تله پاتی آکوامن به قدری گسترده شده‌ است که در واقع می‌تواند موجودات دریایی را بر خلاف اراده آنها و یا حتی دشمنانش را به اطاعت از خود وا دارد.


۱۴. سنتری:

سنتری همون کپی مارول از شخصیت سوپرمن هستش که البته تفاوت هایی با سوپرمن داره. رابرت رینولدز یک فرد عادی بود که بعد از خوردن یه فرمول خاص، به سنتری تبدیل میشه. یک موجود قدرتمند که هیچ سلاحی روش تاثیر نداره و قدرت یک میلیون ستاره رو درون خودش داره.سنتری دارای قدرت های روحی و روانی بیشماری است. از معدود توانایی های ذهنی او این است که می تواند همه خاطرات افراد را با نگاه کردن به چشم آنها به یاد بیاورد، و یا اینکه خاطرات خود را از ذهن هر کسی که او را دیده است پاک کند و یا در صورت امکان بتواند خاطرات آنها را بطور کامل پاک کند. البته سنتری به ندرت از توانایی های دورآگاهی خود استفاده می کند، به همین دلیل بیشتر قدرت های تله پاتیک او تا به امروز ناشناخته مانده اند.


۱۳. لژیون:

لژیون یا دیوید هالر فرزند پروفسور چارلز اگزاویر و گابریل هالر است که بعدها سفیر اسرائیل در انگلستان شد. لژیون یک جهش یافته سطح امگاست که از اختلال هویت تفکیکی رنج می برد و دارای قدرت هایی نظیر تغییر واقیت و ایجاد شخصیت هایی جدید از خود می باشد. توانایی دورآگاهی او، به او اجازه می داد افکار همه افرادی را که در اطرافش کشته می شدند را بشنود و احساس کند. این توانایی منجر به ایجاد و ساخت سه شخصیت اصلی با قدرت های تله پاتی، تله کینزی و کنترل آتش شد. او بعد ها هزاران شخصیت دیگر ساخت که هر کدام دارای قدرت های متفاوتی با یکدیگر بودند. (توانایی جذب روح و روان افراد برای خود به عنوان شخصیت جایگزین و کنترل قدرت هایش).


۱۲. مانتیس:

مانتیس دختر گوستاو برندت، یک آلمانی که به عنوان سربازی مزدور در هندوچین جنگیده بود و همسرش لوئا می باشد. او از کودکی توسط کشیشی زیست فرازمینی به نام پاما که از نژاد بیگانه‌های انسان نمای کِری بود آموزش داده شد. کشیش به تربیت و آموزش دختر پرداخت، او می‌دانست ممکن است روزی فرا رسد که او تبدیل به سماوی مدونا شود، زنی که مادر آسمانی سماوی مسیحا خواهد شد، یک موجود ژنتیکی دارای قدرت‌های برتر که آورنده صلح به جهان است.

او در تمام زمینه‌ها خود را ثابت کرد به ویژه استعداد فوق‌العاده‌ای در هنرهای رزمی مختص نژاد کِری‌ها داشت. دقیقاً بدین سبب که او همیشه رقیب‌های مرد را در مبارزات شکست می‌داد به او لقب مانتیس برگرفته از حشره راهبک دادند، زیرا راهبک ماده پس از جفت‌گیری، جنس مخالف خود را کشته و از آن تغذیه می‌کند.

مانتیس بارها و بارها در دنیای کمیک، قدرت های جذاب تله پاتیک خود را نشان داده است. او می تواند با تمام گیاهان دنیا ارتباط برقرار کند و حس و حال آنها را درک کند (تا حدودی در مورد موجودات دیگر نیز صدق می کند). همچنین او از توانایی پیش آکاهی برخوردار است و می تواند حوادثی که در آینده نزدیک رخ می دهد را پیش بینی کند.


۱۱. ریون:

ریون دختر دورگه امپراتور شیطانی ترایگان و مادری زمینی آنجلا راث یا آرلا است که دارای توانایی‌های همدلی، دورجنبی، فرافکنی اثیری و قادر به احضار و کنترل روح خویش، به منظور مبارزه است که معمولاً به شکل یک انسان یا کلاغی غول‌پیکر است. او یکی از اعضای برجستهٔ تیم ابرقهرمانی تایتان‌های نوجوان به‌شمار می‌رود. ریون می تواند ذهن هر فردی را بخواند و قدرت جذب احساسات دیگران را نیز دارد. او می تواند تمامی خاطرات افراد را ببیند و یا آنها را بدزدد.


۱۰. منتو:

استیو دیتون یک تله پات و از ثروتمند ترین شخصیت های دنیای دی سی است که یک کلاهخود (گجت ذهنی) برای تقویت توانایی های تله پاتیک خود ساخته و نام منتو را بر روی خود گذاشته است. منتو قدرت های تله پاتی بسیار قدرتمندی دارد اما دچار بیماری ذهنی و زوال عقل است، به همین دلیل کلاهی ساخت تا جلوی زوال عقل خود را بگیرد و همین کلاهخود، باعث درمان و افزایش قدرت های او شد.


۹. منچستر بلک:

در مورد پیشینه ی این شخصیت اطلاعات کاملی در دست نیست. تمام چیزی که از دوران نوجوانی این شخصیت می دانیم این است که توسط پدر و مادر خود مورد آزار و اذیت روحی و جسمی قرار می گرفت. منچستر بلک کسی است که میگوید عاشق قهرمانان است، اما عقیده او بر این است که نباید به هیچ شروری رحم کرد و باید همه آنها را کشت. همچنین او رهبر تیمی از ابرقهرمانان دارای قدرت های ناشناخته با نام نخبگان بود.

منچستر بلک به راحتی می تواند ذهن همه حیوانات و انسان ها حتی موجودات رده بالاتر از خود را نیز بخواند و دستکاری کند. او آنقدر در این زمینه مهارت دارد که توانستهاست در ذهن مارشن منهانتر نیز نفوذ کند و باعث خرابی های بیشماری بشود. او با کمک طلسم های ذهنی خود ذهن سوپرمن را دچار اختلال کرده بود تا با شبیه سازی کشته شدن لوئیس لین توسط ابرشرور ها، همه آنها را توسط سوپرمن نابود کند که این اتفاق با شکسته شدن ناگهانی طلسم ذهنی او، با شکست مواجه شد.


۸. سترن گرل:

ایمرا اردین یکی از مؤسسین تیم ابرقهرمانی «لژیون ابرقهرمانان» در سده ۳۰ با اسم رمز سَتِرن گرل است. اگرچه تمامی ساکنان سرزمین مادری او با نام تیتان، بزرگ‌ترین قمر سیارهٔ زحل دارای توانایی دورآگاهی هستند، اما دورآگاهی ایمرا در میان قویترین‌های نژاد خود قرار دارد. سترن گرل نخستین شخصیت زنی به‌شمار می‌رود که رهبری یک تیم ابرقهرمان را در تاریخ کتاب‌های کمیک بر عهده دارد.

این دختر بد اخلاق یکی از قدرتمندترین تله پات های دنیای دی سی است که با شخصیت مارشن منهانتر مقایسه می شود. این دختر زحلی می تواند ذهن هر فردی را با ریز ترین جزئیات بخواند، می تواند پیام هایی را به ذهن افراد بفرستند مانند صدای خود یا دانش و علمی را در ذهن افراد قرار دهد و یا به کمک ترکیبی از این روش ها، زیان های بیگانه ناشناخته را تفسیر کند و پیام های هر فردی را حتی تا دور ترین نقطه کیهان دریافت کند. همچنین می تواند به کمک توهم تله پاتیک، خود را نامرئی کند.


۷. ریچل سامرز:

ریچل سامرز جایگزین دختر سایکلاپس (اسکات سامرز) و جین گری سامرز است. او همچنین خواهر ناتنی کابل، برادرزادهٔ هاوک و وُلکان محسوب می‌شود. ریچل سامرز جهش‌یافته‌ای قدرتمند است که توانایی‌های وسیع دورآگاهی و دورجنبی مادرش را به ارث برده است. او همچنین اسم رمز اولیه مادرش شامل فینکس و مارول گرل را نیز به ارث برده است.

ریچل سامرز یکی از قدرتمندترین جهش یافته های دنیای مارول و دارای توانایی نامحدود در تله پاتی است. او می تواند ذهن هر موجودی را بخواند، حملات ذهنی را شناسایی کند، می تواند ذهن افرادی که به آنها حمله شده است را درمان کند. هر خاطره ای در هر فردی را که بخواهد از بین ببرد و یا بوجود بیاورد و موارد بیشمار دیگر که از دایره بحث ما خارج است.


۶. مارشن من هانتر:

جان جونز با نام دیگر مارتین یا مارشن من هانتر تنها و آخرین بازمانده مردمان سبز پوست مریخی محسوب می‌شود. . مارشن من هانتر یکی از اعضای اصلی گروه جاستیس لیگ و یکی از قویترین موجودات دنیای دی سی است که در بین کمیک دوستان محبوبیت زیادی دارد. مارشن من هانتر به لطف فیزیولوژی قدرتمند مریخی خود، توانایی های بسیار بیشماری دارد که او را حتی از سوپرمن نیز قدرتمندتر می کند.

مارشن من هانتر قدرتمندترین تله پات روی کره زمین است. مریخی ها به توانایی تله پاتی و تله کینزی خود مشهور هستند. اکثر مریخی ها حتی بصورت کلامی ارتباط برقرار نمی کنند و ارتباط آنها از طریق ارتباط ذهنی و ارتباط از راه دور است. من هانتر قادر است بدون هیچ مشکلی ذهن هر انسانی را بر روی زمین و حتی منظومه شمسی بخواند و خیلی ها در این توانایی او را از پروفسور ایکس نیز برتر می دانند. مارشن من هانتر همچنین می تواند ذهن همه موجودات حتی خدایان (بجز شخصیت های دیوانه ای مثل جوکر) را تحت کنترل خود بگیرد و آنها را به سربازان خود تبدیل کرده و یا کله آنها را منفجر کند و یا می تواند با نفوذ و اسکن مغز افراد، تمامی خطرات آنها را ببیند و حتی خاطرات افرادی که با آن فرد نیز ارتباط داشته اند را نیز ببیند.


۵. ناتانیل گری:

ناتانیل گری فرزند بیولوژیکی جین گری و سایکلاپس می باشد که قدرت های تله پاتیک و دورآگاهی خود را همانند خواهرش از مادرش با ارث برده است. او به عنوان یک جهش یافته سطح امگا، دارای مجموعه بسیاری از این قدرت ها می باشد. می تواند در برابر هر نوع حمله ی ذهنی از هر شخصیتی مقاومت کند. توهمات واقع گرایانه ایجاد کند و از نظر تله پاتیک در سرتاسر کره زمین حضور داشته باشد و شخصیت های بیشماری از خود بوجود بیاورد. قادر به ارتباط ذهنی با انواع کامپیوتر ها می باشد، توانایی آینده نگری دارد و از همه مهمتر می تواند در آن واحد، ذهن هزاران نفر را به یکدیگر متصل و تبادل اطلاعات کند.


۴. اما فراست:

اما فراست که همچنین با نام ملکهٔ سفید نیز شناخته می‌شود، در ابتدا به عنوان یک شرور بزرگ و دشمن مردان ایکس به شمار می‌رفت، تا اینکه به یک ابرقهرمان و یکی از اعضا و رهبران اصلی مردان ایکس تبدیل شد. او عضو یکی از زیرشاخه‌های بشریت با نام جهش‌یافته‌ها به شمار می‌رود که با توانایی‌های ابرانسانی شامل دورآگاهی به دنیا آمده است که در ردهٔ دورآگاهان کلاس امگا طبقه‌بندی می‌شود.

اما فراست جهش‌یافته‌ای با تجربه، همراه با قدرت دورآگاهی بسیار بالایی است. توانایی دورکاری ذهن به او اجازهٔ اجرای کارهای برجسته‌ای شامل: ارتباط ذهنی، خواندن و کنترل ذهن، همدلی، فلج کامل اندام، تسخیر، هیپنوتیزم، تحریک اندام برای ایجاد درد، اجرای وهم، القاء درد روحی از طریق لمس، فرافکنی اثیری، جراحی روحی، و با جمع‌آوری انرژی معنوی محیط قادر به خلق یک آذرخش ذهنی قدرتمند است که باعث ایجاد صدمه فیزیکی یا روحی به افراد و توانایی بی‌هوش نمودن آن‌ها و حتی مرگ می‌شود. اما فراست به عنوان یک جهش‌یافته سطح امگا در نظر گرفته می‌شود و گفته شده قدرت او در زمینهٔ دورآگاهی حتی قابل قیاس با چارلز اگزاویه است و یکی از پنج دورآگاه برتر بر روی زمین به شمار می‌رود.


۳. دکتر منهتن:

دکتر جاناتان آسترمن، یک فیزیکدان علوم هسته‌ای شناخته می‌شد که در سال ۱۹۵۹ پس از اینکه به طور اتفاقی در دستگاهی واقع در آزمایشگاه گیر می‌افتد و بر اثر تابش آن، از بین رفته و یکبار دیگر بازسازی می‌شود و از آن به بعد تبدیل به یکی از مخلوقات عالی رتبه در دی‌سی کامیکس شد. دکتر منهتن دارای توانایی دورآگاهی کیهانی است. او می تواند ذهن هر چیزی در هر سطحی را که بخواهد، تغییر دهد و یا نابود کند. توانایی ارتباط کیهانی در هر سطحی را دارد و به دلیل آگاهی از گذشته و آینده، می تواند ذهن و خاطرات هر فردی، چه در گذشته و چه در آینده را دیده و تغییر دهد.


۲. پروفسور ایکس:

چارلز فرانسیس اگزاویه معروف به پروفسور ایکس، مؤسس و رهبر اصلی گروه مردان ایکس و بنیان‌گذار مدرسهٔ جهش‌یافته‌ها است. او غالباً به عنوان نمایندهٔ انسان‌های جهش‌یافته شناخته می‌شود. پروفسور ایکس صاحب قدرت‌های ذهنی بسیاری است و می توان گفت که پروفسور ایکس دارای تمامی قدرت های تله پاتیکی است که تا به اینجا در این مقاله توضیح داده شده است و این توانایی ها را در سطح به مراتب قدرتمندتری داراست. او دستگاهی به نام سیریبرو را ساخته که قدرت های او را بطرز بسیار شگفت انگیزی افزایش می دهد. ناگفته نماند که تعدادی از شخصت های مردان ایکس، توانسته اند به نقطه ضعف دورآگاهی پروفسور ایکس دست پیدا کرده و از آن بر علیه پروفسور ایکس استفاده کنند.


۱. جین گری (به همراه فینیکس فورس):

جین‌گری به عنوان یک جهش‌یافته سطح امگا در نظر گرفته می‌شود. او از بدو تولد، جهش‌یافته‌ای قدرتمند با توانایی دورآگاهی و دورجنبی بود. او همچنین نماد مورد علاقهٔ نیروی فینکس (ققنوس) محسوب می‌شود، و زمانی که نقش این نماد را ایفا می‌کند، او یکی از قدرتمندترین اجرام و نهادهای کیهانی در زمین ۶۱۶ به‌شمار می‌رود. جین به نوبه خود یکی از قویترین اجرا کنندگان قابلیت دورآگاهی است، اما از چارلز اگزاویه در این زمینه ضعیف‌تر می‌باشد. با این حال هنگام دسترسی به نیروی فینکس، توانایی دورآگاهی جین به درجه‌ای باور نکردنی افزایش می‌یابد.

جین قادر به خواندن و کنترل ذهن افراد و حتی جانوران است. محدوده‌ای که این توانایی در آن انجام می‌پذیرد به‌طور دقیق مشخص نیست، اما هنگام دسترسی به نیروی ققنوس، میزان آن به مرز نامحدودی می رسد. او قدرت دورآگاهی خود را به شکل یک پرنده آتشین نشان می‌دهد که پنجه‌هایش باعث آسیب‌های جسمی و روانی می‌شود. جین قادر به فلج نمودن کامل اندام و حتی ذهن افراد، اما به صورت موقتی است. جین توسط نیروی خود قادر به تغییر شخصیت افراد به‌طور دائمی و پاک کردن حافظه به اندازه جزئی یا به‌طور کامل است. او همچنین از توانایی دورآگاهی در زمینه‌های دفاعی نیز بهره می‌گیرد. او می‌تواند حضور خود و همچنین استفاده از توانایی‌هایش را از دیگر افراد دارای قدرت دورکاری ذهن مخفی نگاه دارد. جین قادر به ایجاد سپر ذهنی برای حفاظت از خود و دیگران است و یا می تواند این توانایی خود را با هر شخصی که بخواد به اشتراک بگذارد. از توانایی‌های دیگر جین می‌توان به ایجاد وهم واقع‌گرایانه در افراد اشاره کرد که فرد حوادثی را تجربه می‌کند که در واقع رخ نداده‌اند.

منبع: ranker.com

25 Comments
  1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    مقاله ی عالی بود ببخشید ادمین محترم اما جای واندا خالیه

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام. بله، اما اون تله پاتی کار آنچنان قوی ای نیست، بیشتر تو جابجایی اجسام مهارت داره.

    2. مانی بهرامی کاربر می‌گوید

      آقا چرا اسم اسکارلت ویچ نیست اسکارلت ویچ قدرت دور آگاهی که داره

  2. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    خوشحالم نفر دومی بودم که کامنت میدم راستش ادمین من جای شخصیت های اودین و لوکی و ثور رو خالی میبینم قدرت های اودین تقریبا (اندکی کمتر) با فونیکس مقایسه میشه و خیلی قویه همین طور لوکی چند بار جایگاه اول جادوگری یعنی جادوگر اعظم رو از دکتر استرنج گرفته واندا هم یادتون نره
    با سپاس فراوان

  3. Mohamad کاربر می‌گوید

    دوم شدم.مقاله عالیییییی.فقط رده بندی بر اساس قدرته؟؟

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      سوم شدي ها ها ها

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      بله تنها بر اساس قدرت تله پاتی شخصیت ها هستش.

  4. g.o.w کاربر می‌گوید

    با سلام. مقاله بسیار خوبی بود خسته نباشید چون اطلاعات خیلی خوبی از این بیست شخصیت داد. با تشکر

  5. Amirali کاربر می‌گوید

    عالیه بود اما به نظرم مارشن منهامتر باید رتبه ۲یا۳ میگرفت ولی به هرحال این مقاله عالی بود خیلی از مترجم برای ترجمه عالیشون ممنونم

  6. Amirali کاربر می‌گوید

    ترجمه عالی بود ممنون از ادمین،ولی به نظرم باید یه مقاله از قدرتمند ترین شخصیت های کمیک با توانایی تلکنیسس بزاری☺

  7. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    با سلام .
    به نظرم مقاله خوبی بود .
    شخصا معتقدم که شخصیت های دیگری هم میتوانستند به راحتی در این لیست قرار بگیرند . البته به نظر میاد که در این لیست بیشتر سعی شده ابرقهرمانان ذکر شوند تا سایر شخصیت ها . در هر صورت از بین ابرقهرمانان به نظرم جای آدام والارک هم خالی بود چون او هم توانایی تلپاتی خیلی قدرتمندی داره که با سنگ روح توانایی تلپاتیش بسیار گسترده تر هم میشه . اسکارلت ویچ هم چندین بار دیده شده که این توانایی رو در سطح گسترده داره که به نظرم جای او هم خالی بود . کاپیتان مارول ( کارول دانورز ) هم این توانایی رو البته در سطح متوسط داره .
    اینجور که مشخصه ظاهرا مقاله رتبه بندی نیست اما در کل رتبه فراکلین ریچارد هم خیلی بالاتر از این هست و در حدی که میتواند به راحتی رتبه اول را داشته باشد . به نظر شخصی من رتبه بندی ۳ نفر اول اینجوریه که اول فراکلین ریچارد ، دوم دکتر منهتن ، سوم جین گری با نیروی فونیکس .
    موفق باشید .

  8. Sub Zero کاربر می‌گوید

    خسته نباشید بابت این مقاله خوب . ادمین لطفا یه مقاله راجب قویترین اعضای گروه X-men منتشر کنید خیلی خوب میشه . همچنین قویترین نسخه های اکوامن . ساییتون خیلی خوبه براتون ارزوی موفقیت میکنم

  9. کیوان کاربر می‌گوید

    بسیارعالی بود، ولی دکتر منهتن نباید اول باشه؟

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      منم همين نظر رو دارم

    2. admin
      admin کاربر می‌گوید

      با سلام. خیر، دکتر منهتن دارای مشکل روحی هستش و همه اینو میدونن، بنابراین جین گری و پروفسور ایکس البته برای پروفسور اگه دگتر منهتن بهش اجازه بده و همون اول نابودش نکنه، میتونن ذهن دکتر منهتن رو دچار مشکلاتی بکنند.

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        خيلي ممنون از پاسختون

    3. amirrr کاربر می‌گوید

      اره اصلا هر بیست تا باید خودش باشه . برو بابا دکتر منننهتن

  10. Batman کاربر می‌گوید

    سلام مقاله ی خوبی بود اگر رتبه بندی بود فرانکلین ریچاردز رتبش باید بالاتر می بود و شما تویه مقاله ی (پنج شرور دی سی که سنتری را میتوانند شکست دهند و پنج تن که از او شکست می خورند) گفتید که دکتر روانی تلپاتیش خیلی از پورفسور ایکس قویتره پس اون هم میتوانست در این لیست باشه و اگه این لیست رتبه بندی باشه قاعدتا دکتر روانی باید اول می بود.

  11. محمد کاربر می‌گوید

    یعنی فرانکلین ریچاردز هست و اسکارلت ویچ نیستتتتتتتتت!!!!!!!!!!!!! واییییی دارم آتیش میگیرم اون تونسته با خیلی ازتلپات ها مقیاس برابری بده😒😒😒😒😒😒😒😒😒خیلی عصبی شدم امروز دیگه

  12. هالر کاربر می‌گوید

    خیلی ممنونم از این که این مقاله هارو می‌سازید و تنها سایتی هستید که رو جهش یافته های مارول هم مانور میدید و رتبه بندی هم میکنید ای کاش بیشتر از جهش یافته های قدرتمند مقاله بنویسید چون تنها جایی از مارول که فقط مقصود تجاری نداره همین جهش یافته ها هست ولی این رتبه بندی رو خود مارول انجام داده و جایگاه فرانکلین بالاتر بوده و لژیون هم چهارم بوده

  13. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    من قکرکنم اگه حال نبرد داشته باشه منهتن از همه اینا قویتره (منظورم بدون مشکلات روحش هست) منظورم قدرت تلپاتی خالصه به نظرم پروفسور ایکس به مراتب از منهتن پایین تر وقدرت تلپاتیش با ققنوس برابره نظر شما چیه ؟؟

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      به نظرم قدرت تلپاتی خالص منهتن با ققنوس برابره

      1. هالر کاربر می‌گوید

        پروفسور ایکس با حالتی که در فیلم داره نه ولی بعد ها به قدرت خاصی دست پیدا و منظور قدرت کلی تلپاتی و الی اگه بخواد به جنگ با نیروی تله پاتی باشه که نتان گری اول میشه لژیون پروفسور ایکس میبره در ضمن دکتر منتهنه چه افتخاراتی با استفاده از تلپاتیش داره لژیون و نتان گری کار بسیار بزرگی انجام دادن پرفسور هم که هر کاری کردن با تلپاتیه در ضمن خود مارول این لیست ساخته و امافراست درون لیست نبوده نتان سوم و لژیون چهارم بوده خود لیست هم اشتباهه

  14. B.m کاربر می‌گوید

    ادمین جان ثور قویتر هست یا دکتر استرنج (نه از نظر تا پات در کل)؟
    ممنون میشم جوابم رو بدین

  15. […] گری اشاره کرد که هردو در مقاله ای در همین سایت به نام (قدرتمندترین شخصیت های کمیک با توانایی تله پاتی) معرفی شده اند. جهش یافته سطح بتا یعنی به خوبی نمیتونه […]

دیدگاه ها غیر فعال است.