مارول در برابر دی سی، کدام یک ابرقهرمانان قدرتمندتری دارد؟

مارول و دی سی دو شرکت عظیم و برتر در زمینه فروش کتاب های کمیک هستند که به کمک ابرقهرمانانشان، دنیایی آرمانی را برای مردم بخصوص نسل جوان بوجود آورده اند. همیشه ی خدا بین طرفداران این دو شرکت کمیک بوکی بر سر قدرتمندتر بودن ابرقهرمانانشان درگیری است و هیچ کدام نیز به برتری شخصیت های ساخته شده شرکت مقابل راضی نمی شوند. در ادامه ابرقهرمانان این دو کمپانی که توانایی هایشان یکسان است را در برابر هم قرار می دهیم تا ببینیم کدام کمپانی کمیک بوکی، شخصیت های ابرقهرمان قدرتمندتری را خلق کرده است.


ابرقهرمانان فضایی: مارشن منهانتر در برابر نوا:

ریچارد رایدر یک نوجوان بود که به سپاه نوا (سپاهی بین کهکشانی و حافظ صلح) ملحق شد و قدرت های ابرانسانی نظیر سرعت، قدرت و دوام ابرانسانی دریافت کرد.ارشن من هانتر نیز یک مریخی چند ده میلیون ساله باقدرت هایی همچون دوام ابرانسانی و ذهن خوانی و… بود.

ریچارد رایدر و مارشن من هانتر مریخی مشترکات زیادی با یکدیگر ندارند. با اینحال هر دو فضایی و مبارز کهکشانی هستند و قدرت هایشان آنها را حدودا در یک سطح قرار می دهد. هر دو شخصیت توانایی های خاص خود را دارند که در نبرد به آنها کمک می کند. درست است که نوا یک سرباز قدرتمند نظامی است و سرعتش با سرعت نور نیز برابری می کند، اما مارشن من هانتر یک تله پات قدرتمند است که ذهن هر کسی را به بازی می گیرد، جدای از این قدرت و سرعت مارشن منهانتر را نزدیک به سوپرمن می دانند. با توجه به این دلایل باید پیروز نبرد را آخرین بازمانده مریخی های دی سی بدانیم.


زنان مبارز: بلک ویدو در برابر بلک کنری

بلک ویدو و بلک کنری یا همان قناری سیاه دو زن مبارز در کمیک های مارول و دی سی هستند که با گروه های ابرقهرمانی همکاری می کنند. مبارز بودن جزئی از میراث خانوادگی لورل لنس یا همان بلک کنری بود اما ناتاشا رومانوف یک جاسوس آموزش دیده روسی بود که در اتاق های مخفی ردروم آموزش دیده بود. هر دوی این شخصیت ها از مهارت مبارزه بالایی برخوردار هستند و تشخیص پیروز نبرد آنها بسیار سخت است اما چیزی که بلک کنری را پیروز این نبرد می کند توانایی فریاد فراصوت قدرتمند او است که قادر به تخریب اشیاء، تأثیر بر افراد و اخیراً حتی خرد کردن جمجمه و آب کردن استخوان‌ها است. جالب است بدانید کمپانی مارول بلک ویدو را از بلک کنری دی سی بدون کمترین تغییری کپی برداری کرده است.


جهش یافته ها: دکتر منهتن در برابر مرد عنکبوتی و مردان ایکس

یک پسر جوان که توسط یک عنکبوت رادیواکتیوی گاز گرفته شد و قدرت های عنکبوتی پیدا کرد و گروهی از انسان ها با توانایی های متفاوت و جهش یافته در برابر یک دانشمند هسته ای که در طی حادثه ای هسته ای به یک قادر تمام مطلق تبدیل شد. مسلما مقایسه اسپایدر من و ۹۰ درصد جهش یافته های مارول با دکتر منهتن از پایه و اساس اشتباه است زیرا دکتر منهتن با یک اشاره می تواند همه آنها را نابود کند. هدف بررسی ما مقایسه این خدای آبی رنگ در برابر آن ۱۰ درصد جهش یافته مارول مانند جین گری، پروفسور ایکس و فرانکلین ریچاردز است. در این رویارویی نیز باز دکتر منهتن پیروز نبرد است و به راحتی تمامی جهش یافته های مارول را از سر راه خود برمی دارد. بیاید راحت تر صحبت کنیم؛ تمامی جهش یافته های مارول حتی با هم حریف دکتر منهتن نخواهند شد.


تغییر اندازه دهنده ها: مرد مورچه ای در برابر اتم

اتم و مرد مورچه ای این توانایی را دارند تا اندازه خود را هرچقدر که بخواهند، کم یا زیاد کنند. در دنیای کمیک هر دوی این افراد از دانشمندان برجسته هستند. اتم کمیک های دی سی یک سال قبل از مرد مورچه ای مارول خلق شد. دیگه فک کنم مارول می خواست بگه منم فرزند کپی، خدای اسکی. هالا به این قضیه کپی کردن مرد مورچه ای از اتم دی سی کاری نداریم.

تشخیص پیروز این نبرد کار بسیار مشکلی است. هر دو هر چقدر که بخواهند می توانند ابعاد خود را کوچک و بزرگ کنند و حتی به دنیای کوانتوم نیز دسترسی دارند. اما کفه ترازو به سمت مرد مورچه ای به دلیل توانایی ارتباط برقرار کردن با مورچه ها سنگینی می کند و می توان تا حدودی هنک پیم را پیروز این نبرد دانست.


ابرسرباز ها: کاپیتان آمریکا در برابر گرین لنترن

گرین لنترن و کاپیتان آمریکا شخصیت های مشابهی هستند که در ارتش بوده و برای کشورشان جنگیده اند و تبدیل به نمادی از امید شده اند. هر دو این شخصیت ها انتخاب شده اند تا تحت شدیدترین فشار ها، به هدیه ای عظیم دست پیدا کنند. یکی یک سرم فوق العاده ای که توانایی های بدنی را افزایش می دهد و دیگری حلقه فانوس سبز. کاپیتان آمریکا از دوام و سرعت بلایی برخوردار است و توانایی رهبری فوق العاده ای دارد، اما به هیچ وجه و هرگز توانایی مقابله با یک فانوس سبز که تنها با یک اراده می تواند هر چیزی را حتی سپر خود کاپیتان آمریکا را بسازد، ندارد. با اینجال کاپیتان آمریکا را به هیچ وجه دست کم نگیرید. او یک مبارز تمام عیار است و اگر مرد سبز پوش دی سی بخواهد کاپیتان را دست کم بگیرد، احتمال اینکه شکست خفت باری از رهبر دوست داشتنی انتقام جویان بخورد کم نیست.


هیولاها: هالک در برابر سوامپ تینگ

هالک را همه می شناسند. سوامپ تینگ یا گیاه‌شناس دکتر الک هالند، پس از مرگش در نتیجه یک اتفاق وحشتناک و ناگهانی در باتلاق، تبدیل به مخلوقی سبز گشت. موجود باتلاقی با توانایی کنترل تمامی اشکال زندگی گیاهی، حکومت توسط دورآگاهی بر زندگی گیاهی، توانایی دگرپیکری بواسطه فیزیولوژی گیاهی، قادر به خلق بدن‌های جدید و جاودانگی شده بود. هالک ابرقهرمانی است بسیار قدرتمند و با شخصیت هایی مانند سوپرمن و ثور مقایسه می شود. اما به هیج وجه ممکن حریف سوامپ تینگ نمی شود. سوامپ تینگ را می توان خدای گیاهان توصیف کرد، موجودی که توانایی ارتباط با هر گیاهی و رشد در هر نقطه به وسیله هر گیاهی را دارد. از دیگر توانایی های او نیز می توان به قدرت و دوام ابرانسانی و فیزیولوژی خاص او اشاره کرد که او را پیروز نبرد با هالک خشمگین مارول می کند.


دورآگاهان: جین گری در برابر ریون

جین‌گری به عنوان یک جهش‌یافته سطح امگا در نظر گرفته می‌شود. او از بدو تولد، جهش‌یافته‌ای قدرتمند با توانایی دورآگاهی و دورجنبی بود. او با استفاده از قدرت دورجنبی قادر به حرکت، بکارگیری یا شناور ساختن خود یا اشیاء دیگر به شکل و در مسیر دلخواه است. او همچنین نماد مورد علاقهٔ نیروی فینکس (ققنوس) محسوب می‌شود، و زمانی که نقش این نماد را ایفا می‌کند، او یکی از قدرتمندترین اجرام و نهادهای کیهانی در زمین ۶۱۶ به‌شمار می‌رود که توسط آن حتی قادر به شکست گالاکتوس نیز بود.

ریون نیز دختر دورگه امپراتور شیطانی (ترایگان) و مادری زمینی (آنجلا راث یا آرلا) است که دارای توانایی‌های همدلی، دورجنبی، فرافکنی اثیری و قادر به احضار و کنترل روح خویش، به منظور مبارزه است که معمولاً به شکل یک انسان یا کلاغی غول‌پیکر است.

اگر نیروی ققنوس را حساب نکنیم می توانیم درصد پیروزی ریون را ۷۰ بدانیم. اما اگر جین گری را با نیروی ققنوس با ریون مقایسه کنیم پیروزی حتمی با جین گری است زیرا ققنوس یک نهاد کیهانی است و کار آنچنان سختی در برابر ریون ندارد ولی به هیچ وجه نباید دختر ترایگان را دست کم گرفت زیرا اولین اشتباه، آخرین اشتباه است. البته ناگفته نماند که این دو در کراس اور مارول و دی سی با هم جنگیده اند که ریون پیروز این نبرد بود.


خدایان باستانی: واندر وومن در برابر ثور

هم مارول و هم دی سی مجموعه ای از خدایان باستانی را در کمیک های خود گردآوری کرده اند. مارول اساطیر اسکاندیناوی و دی سی خدایان یونان باستان را وارد کمیک های خود کرده و به آنها شاخ و برگ داده اند. می توان گفت معروف ترین شخصیت های باستانی مارول و دی سی که شباهت های بسیاری چه از نظر قدرت و چه داستان اساطیری با یکدیگر دارند، زن شگفت انگیز و ثور می باشند.

دختر زئوس و پسر اودین از نظر قدرت در سطح برابری قرار دارند و پیروز این نبرد را می توان در تسلیحات و توانایی های ذاتی دیگرشان جستجو کرد. خدای صاعقه از سلاح های قدرتمند و عجیبی همچون میولنیر و یارن بی یورن استفاده می کند و توانایی کنترل صاعقه را نیز دارد. در آنطرف خدای عشق و الهه جنگ سابق نیز از دستبند های جادویی، جت نامرئی، شمشیر برنده باستانی و کمند حقیقت استفاده می کند. هر دو شخصیت از سلاح های خاصی استفاده می کنند و نمی توان برتری تسلیحاتی را به یکی از این دو داد. بنابراین ناگزیر باید محافظ زمین را با پرنسس آمازون برابر بدانیم.


اسپیدستر ها: کوئیک سیلور در برابر فلش

کوئیک سیلور مارول نیز یکی دیگر از کپی های مارول از کمپانی موفق و قدرتمند دی سی است که نه از لحاظ داستانی و نه از لحاظ قدرت، به همتای دی سی ای خود نمی رسد. این دو قبلاً در کراس اور مارول و دی سی با یکدیگر نبردی داشته اند که فلش به کمک اسپید فورس موفق به شکست دادن کوئیک سیلور شده است. نتنها سرعت فلش حداقل ده ها برابر کوئیک سیلور است، بلکه فلش به کمک توانایی سفر در زمان خود می تواند به دورانی که کوئیک سیلور بچه بود برگردد و او را بکشد.


کماندار ها: گرین ارو در برابر هاکای

هاکای یا شاهین چشم جنایتکار ماهری بود که بعد ها به گروه انتقام جویان پیوست و تبدیل به یک ابرقهرمان شد. با وجود آنکه شاهین چشم قدرت ابرانسانی ندارد، او در قله توانایی‌های انسانی است؛ او شمشیربازی استثنایی، آکروبات باز و تیراندازی بزرگ است و از بچگی در سیرک توسط خلافکارانی چون تیر حیله و شمشیرزن آموزش دیده‌است. گرین اَرو با نام اصلی الیور جوناس کوئین نیز فردی بود که طی حادثه ای پدر خود را از دست می دهد و به فنون نظامی و آموزش های سخت رزمی روی می آورد تا با جرم و جنایت مبارزه کند. هر دو این شخصیت ها استاد بلامنازع فنون رزمی و تیراندازی با کمان می باشند. از این رو به هیچ وجه نمی توان برتری را به یکی از آنها داد. باید شانس پیروزی این دو شخصیت را برابر دانست.


باهوش ترین دانشمندان: هنک پیم در برابر رامی نگهبان

دکتر هنری «هنک» پیم یک ابرقهرمان و باهوش ترین دانشمند دنیای کمیک و سبنمایی مارول است. او کسی است که لباس مرد مورچه ای و اولتران را ساخته است و توانایی ارتباط با مورچه ها را نیز دارد. در دنیای دی سی نیز باهوش ترین دانشمند کسی نیست جز رامی نگهبان کهکشان. رامی نگهبان یکی مالتوسیایی و از اعضای اصلی نگهبانان جهان است که حلقه فانوس سبز و حلقه فانتوم را بوجود آورده است.

رامی نگهبان را باید پیروز ۱۰۰ درصدی این نبرد بدانیم. او کسی ست که یکی از قدرتمندترین سلاح های دنیای کمیک را بوجود آورده و از نظر قدرت بدنی و ذهنی، در سطح کیهانی و بسیار بالاتر از هنک پیم قرار دارد. ناگفته نماند که نگهبانان جهان دی سی، سلاح هایی در اخیار دارند که به کمک آنها به راحتی می توان زمین را از بین برد و یا با آتی مانیتور مقابله کرد.


پادشاهان: بلک پنتر در برابر آکوامن

این نبرد یکی از جذاب ترین نبرد های دنیای کمیک خواهد شد. ولی باید بگوییم که متاسفانه همیشه خدا این آکوامن و ارتش آتلانتیس است که بر تچالا و مردمانش پیروز خواهند شد. تچالا به هیچ وجه قابل قیاس با آکوامن نیست و این خصلت شاهانه این دو شخصیت است که آنها را در اینجا در برابر هم قرار داده است. آکوامن خدای دریا هاست، ارتشش ده ها برابر قدرتمندتر از ارتش واکاندا است، بر ۷۰ درصد منابع دریاها تسلط دارد، توانایی کنترل گرفتن تمامی حیوانات آبزی را دارد، تسلیحاتش حتی قادر به آسیب رساندن به سوپرمن و دارک ساید می باشد، سرعتش آنقدر زیاد است که توانسته است یکبار فلش را شکست دهد و اگر اراده کند می تواند با یک سونامی عظیم، تمامی مردم واکاندا را غرق کند. درضمن این فرضیه که ثور و یا استورم با صاعقه می توانند تا انتهای دریا ها را نابود کنند را بیخیال شوید. این فرضیه را فقط بچه ها باور می کنند.


پولدارها: بتمن در برابر مرد آهنی

و هالا میرسیم به نبرد سرسبد این دو کمپانی. نبردی بین دو خوشگذارن دختر باز میلیاردر دوست داشتنی و عجیب و غریب که شباهت های زیادی با یکدیگر دارند. این نبرد را به راحتی نمی توان توصیف کرد. این دو زره ها و تسلیحات بسیار زیادی دارند که کار بررسی نبرد این دو را بسیار سخت می کند.

تونی استارک پولدار تر از بروس وین است، همچنین از نظر هوش و تعداد زره هایی که ساخته است نیز برتری دارد. بروس وین اما از قدرت بدنی بسیار بالاتر و از زره های بسیار قدرتمندتری نسبت به مرد آهنی برخورار است. خیلی ها گمان می کنند که مرد آهن پیروز این نبرد است اما به هیچ وجه نمیتوان هیچ کدام ار این دو را پیروز این نبرد قلمداد کرد. هر دو از هوش و ذکاوت عالی و تسلیحات قدرتمندی برخوردارند. هالک باستر در برابر جاستیس باستر، ثور باستر در برابر حلقه های قدرت، گالاکتوس باستر در برابر هل بت جهنمی و موارد بیشمار دیگر. البته در دنیای کمیک و در چند سال اخیر بتمن حالتی خداگونه بدست آورده است و در مواقعی حتی به خدایان تبدیل شده و یا تبدیل به دومزدی شده است. جدیداً بتمن به زرهی به نام زره X دست پیدا کرده است که قدرت او را تا حد فرشتگان افزایش می دهد.


جادوگران: دکتر فیت در برابر دکتر استرنج

فیت و استرنج قدرتمندترین جادوگران دنیای کمیک هستند که توانایی تله کینزی، تله پاتی، ارتباط با ابعاد دیگر، تحت کنترل گرفتن افراد و ایجاد انواع و اقسام جادوهای مرگبار را در اختیار دارند. دکتر فیت پیروز احتمالی این نبرد است. می توان گفت در حالت عادی، قدرت های این دو جادوگر تا حدود زیادی با یکدیگر برابر هستند. اما اگر دکتر فیت کلاهخود سرنوشت نابو را بر سر داشته باشد، قدرتمندترین جادوگر عالم کمیک بعد از اسپکتر می شود و هیچ جادوگری نیست که بتواند از پس او بربیاید حتی اگر جادوگر اعظم، دکتر استیون استرنج باشد.


ابرقهرمانان کیهانی: سوپرمن در برابر کاپیتان مارول

اینک آخرین بازمانده بیگانگان کریپتونی در برابر دوشیزه مارول قرارمی گیرد. این دو شخصیت نماد امید در دنیای خود هستند و از قدرت برابری برخوردار می باشند. هر دو زمان بسیار زیادی می توانند در برابر یکدیگر مقاومت کنند. ممکن است این نبرد روزها طول بکشد و اگر این اتفاق بیفتد باید پیروزی را از آن سوپرمن دانست زیرا او به کمک انرژی خورشید زرد به راحتی می تواند انرژی خود را بازیابی کند درحالی که برای کارول دانورز اوضاع فرق می کند. ناگفته نماند که قدرت های جانبی سوپرمن نیز از کاپیتان مارل بیشتر است مانند پرتو گرما، نفس منجمد کننده، سفر در زمان، سرعت به مراتب بیشتر و موارد بیشمار دیگر.


برنده: دی سی

با توجه به مقایسه شخصیت ها که در بالا صورت گرفت، به راحتی می توان نتیجه گرفت ابرقهرمانانی که کمپانی دی سی به دنیای کمیک بوک عرضه کرده است، به مراتب و بسیار قویتر از همتایان مارولی خود هستند و تعدادی از همین شخصیت های مارول، کپی شده از همتایان دنیای دی سی خود می باشند. ناگفته نماند که زمان نیز معلوم می کند کدام شخصیت بر دیگری برتری دارد، بتمن و زن شگفت انگیز طی سالها قدرت هایشان در دنیای کمیک افزایش پیدا کرده است و سوپرمن که روزی با یک عطسه، کهکشان را به هم میریخت، اینک باید تمام توان خود را بگذارد تا بتواند لیگ عدالت را شکست دهد البته اگر بتواند. پس بازنده های امروز می توانند برنده های فردا باشند.

571 Comments
  1. کیوان کاربر می‌گوید

    ناز نفستون باوو حرف نداره. اینو باید به اون بچه های هیجده ساله مارول فن نشون داد تا دیگه الکی برا خودشون حرف نزنن.

    1. دی سی فن کاربر می‌گوید

      البته یه کم نا برابر بود چون اکثرا کاراکتر های ضعیف مارول قیاس شده بودن و شما یک طرفه نگاه کردید بله دیسی کلا قدرت بیشتری در اختیار قهرمان های خودش قرار داده و هم ما دیسی فن متعصب و هم مارول فن متعصب داریم من خودم شخصا دیسی فن هستم

      1. John wick کاربر می‌گوید

        به نظر منم یکمی زیاده روی بود چون فک نکنم ریون حریف فونیکس بشه و به نظرم زن شگفت انگیز با ثور برابرن و درسته که باید اینارو از نظر تجهیزات کنار هم قرار داد که اگر زن شگفت انگیز اون زره معروف که الان اسمش یادم نیست رو بپوشه راحت ثور رو میکشه چون عقل ارمیتا.قدرت آذرخش زئوس که حتی از ثور هم قویتره.سرعت هرمس.و دوام آرس رو پیدا میکنه و اگر نپوشه شاید بشه گفت ثور با اون پتک جدیدش اسمش چی بود با اون میتونه واندروومن رو بکشه اینم بگم من ی دیسی فن هستم و دیسی رو خیلی دوست دارم از مارولم بیزارم در هر حال دی سی ابر قهرمانان بهتری داره و مقاله خوبی بود

        1. نقاد ریزبین کمیک خوان کاربر می‌گوید

          ببینید دوستان.در اصل دیسی کیفیت ساخت قهرمان هاش بیشتره.مارول فقط هنر فیلم سازی داره که باعث شده بعضی بی سواد ها چون بنگ بنگ بوم بوم تو فیلم های مارول دیدن بگن مارول قویتره.کاملا درست ارزیابی شده بود.و این رو هم بگم که.سوپرمن اگه نور خورشید بهش برسه کل سیاره زمین رو هم نابود میکنه.تازه.کاپیتان مارول زور بازو نداره و خیلی سریع نیست.سوپرمن از فلش هم سریعتره و اینو همه میدونن.تازه.کاپیتان مارول فقط لیزر پرتاب میکنه که اون هاشم روی پوست نفوذ ناپذیر سوپرمن تاثیر نداره و سوپرمن میتونه با یک مشت کپ مارول رو بیهوش کنه.منطقی بحث کنید و در صورتی که کمیک نخوندین بحث نکنید.فقط اینم بگم که بتمن از مرد اهنی قویتره.میتونه قایمکی به برج استارک نفوذ کنه و دستگاه هوشو نابود کنه.چون بتمن باهوش تره و میتونه استارک رو بکشه و یا شکست بده

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            مرد آهنی هم هوش و هم ثروتش از بتمن بیشتره
            و در ضمن من بی سواد نیستم جناب محترم

            1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

              Toni stark
              باهوش تر؟ وقتی دلیل نداری لازم نیست حرف رایگان بزنی. بتمن باهوش تر استارک چون تمام زره های باستری که ساخته تا الان موفق بودن اما برعکس بیشتر زره های استارک شکست خوردن. در ضمن بتمن استراتژیست بسیار بهتری. بتمن همینطوری نمیاد در یک جا با استارک بدون تجهیزات لازم مبارزه کنه. اون یک مکان آماده می کنه بعد با نقشه ای که میچینه وقتی استارک برسه کارش تموم. تو که تازه با بازیگر داونی جونیور طرفدار تونی استارک شدی و هیچی از کمیک نمیدونی لازم نیست نظرات گوهر بار پخش کنی.

              1. TONI STARK کاربر می‌گوید

                شما اگه یکم تحقیق کنی میفهمی مرد آهنی در تمام سایت های دنیا با هوش تر از بتمن معرفی شده
                و کی گفته مرد آهنی شکست خورده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
                زره هالک باستر مرد آهن هالک رو شکست داد حالا بتمن خره کیه
                مرد آهنی فوقش یک بار شکست خورده اونم با ثور باستر بوده
                حالا بتمن رو با ثور مقایسه کنید
                ثور برنده صد درصدیه
                اینم دلیل

                1. dgfdfddffedfuuyuyuyuyuuytuytuyuytg کاربر می‌گوید

                  اهای تونی استارک تو نمیدونی بتمن کیه که اینجوری داری بهش توهین میکنی
                  بتمن سوپرمنو شکست داده که یکی از قویتریناس سالامون گراندی رو راحت میزنه که در حد هالکه ارس رو شکست داده که در حد ثوره تازه یبار دارک سایدو هم شکست داده البته فک کنم تو نمیدونی اینا کی هستن ویه مقاله اسپایدی خوندی درگیر شدی

                  1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

                    بتمن سوپرمنو با کریپتوتایت شکست داد که مرد آهنی هم میتونه این کارو بکنه
                    دارک ساید رو با گلوله ی رادیونی که درست کرده بود شکست که حتی من و شما هم میتونیم انجام بدیم
                    بتمن با کمک نقطه ضعف آرس اونو شکست داد
                    بتمن اگه از نقطه ضعف های این ااشخاص استفاده نمیکرد در برابرشون عددی نبود

                2. Ragetsar کاربر می‌گوید

                  یک کلام بتمن قاتل سوپر من بوده!
                  سوپر من که دیگه قطعا بالا تر از مرد آهنیه!

                3. reza کاربر می‌گوید

                  سلام
                  مدتیست مارول فنان،با وجود mcu،باد در گلوی خود انداخته،سینه سپر کرده،هرچی فحش و اهانت است نثار دیسی و دیسی فن میکنند در صورتی که بویی از کمیک نبرده اند
                  بتمن قطعا هوش و مهارت های بیبشتری نسبت به تونی دارد.
                  علاوه بر این،بتمن حلقه سفید فانوس ها را داراست و با اندکی تامل،متوجه دلایل بیشماری که ثابت میکند بتمن پیروز میدان است میشوید.
                  تونی،شرب الخمر میکند و مست است،او بارها بی توجهی خود را نسبت به تیمش ثابت کرده،مهارت های کاراگاهی بتمن هم از تونی بیشتر است و بهتر است من هم وقتم را حرام بحث کردن با یکmcuفن تعصبی نکنم چون سر انجامی ندارد.

                  1. گالاکتوس کاربر می‌گوید

                    الکی خواهشا چرت و پرت نگید هر کد دوم از این شخصیت ها قدرشون دست نویسندست و میتونن قدرت اونا رو زیاد یا کم کند و مارول هم بخاطر همین که قهرمان های زیاد قدرتمند تری نداره آنقدر محبوب شده برعکس دی سی که قهرمانانش رو آنقدر قوی کرده که فیلم هاش جذابیتش رو از دست داده واسه همینه که همه میگن مارول قویتره چون فیلم هاش محبوب تره و افراد بیشتری این فیلم هارو دیدن

              2. TONI STARK کاربر می‌گوید

                و البته مرد آهنی یه کریپتونایت گیر بیاره بلیت سر راست سوپرمنو میفرسته اون دنیا
                با چند گلول که با سرعت نزدیک ر نور حرکت میکنند واندر وومن رو میکشه
                حلقه فانوس سبز رو ازش بدزده مثل بتمن و شکستش بده
                یه دستگاه درست کنه که امواجش مغز فلش رو داغون کنه
                یه ویروس پیشرفته درست کنه که باهاش سایبورگو نابود کنه
                با یک دستگاهی که گلوله های آتشین شلیک میکنه مارشن من هانتر رو از بین ببره
                و با یک زره مثل هالک باستر آکوامن رو شکست بده
                با یک راکت گرین ارو رو نابود کنه با پنج تا بمب بلک کنری رو نابود کنه
                این کارا رو مرد آهنی هم میتونه انجام بده

              3. سپهرسعادتی کاربر می‌گوید

                محمد امید سعادتی

                با این حرف کل کمیک رو زیرسئوال بردی بتمن چون تا الان زره هاش شکست نخورده که همه زرهاش رو تولونه موشش نگه داشته این کاملا واضح هست که استارک باهوش ترین شخصیته

              4. امیر حسین علیزاده کاربر می‌گوید

                چرا الکی حرف مفت میزنی یادت نره مرد آهنی یه دوست داره به اسم ماشین جنگی تازه ارتش آیرون من هارو هم یادت نره که خیلی راحت بتمن رو شکست میدن

              5. امیر کاربر می‌گوید

                بله صحیحه شما اگه کمیک tower رو بخونین بتمن با قدرت زیادی تمام اعضای جاستیس لیگ رو شکست میده در ضمن بتمن برای هر مشکلی یه راه حل همیشه داره

            2. به تو چه اسم من چیه کاربر می‌گوید

              مارول در هر حال از دی سی بالاتره
              با اینکه من ۱۶ سالمه ولی میفهمم که مارول قدرت هاش بیشتره
              مرد آهنی اگه اتم بخواد کوچیک بشه بره تو لباسش اون واسش تله میذاره اون پهباد نامرئی هم داره میتونه نامرئی بشه و بره پشت بتمن و با یک موشک کار بتمن تموم بشه

              1. Arta کاربر می‌گوید

                #به تو چه اسم من چیه
                جناب شما حالت خوبه؟؟!!؟مگه دی‌سی و مارول فقط به آبروم من و بتمن؟؟؟همینطور چرا و پرت میگی بدون هیچ مدرک موجه ای.!!!!!
                باشه آبروم من یک پهباد نامرعی می‌فرسته بعد کار بتمن تمومه برا اتم تله میگزاره باشه تو راست میگی.

            3. Superboy کاربر می‌گوید

              بتمن سلطان نخشه کشی و تاکتیکه

          2. محمد پور محتشم کاربر می‌گوید

            شرمنده سوپرمن یک بیگانه کریپتونی هست

        2. آرین کاربر می‌گوید

          ثور داخل کمیک تانوس رو شکست داده بعد واندر وومن بیاد ثور رو شکست بده منتقی نیست تازه ثور میتونه حتی سوپر من رو همن شکست بده نا سلامتی اسم خدا روش گذاشتن و واندر وومن الاهس خب حالا خدا قوی تره یا الاهه معلومه خدا

          1. هیچکس کاربر می‌گوید

            من از شما معزرت میخوام ولی اللاهه با خدا یک معنی رو میدن

            1. Okeyiiivfexz کاربر می‌گوید

              خیر اشتباه به عرض تون رسوندن

          2. میکائیل کاربر می‌گوید

            سلام
            شما اشتباه می کنی سوپرمن کتاب سرنوشت را بلند کرد، یکی از عوامل اصلی شکست دارم ساید بود بعد تو می گویی ثور اونو شکست میده!

            1. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

              دارم ساید ها؟؟اول اسمشو یاد بگیر….کتاب سرنوشت هم برای سوپرمن قبل بحرانه چیز نگو لطفا

    2. برهان کاربر می‌گوید

      آره دقیقا

    3. میلاد کاربر می‌گوید

      ببین عمو جون همه این چرت و پرتا رو باور نکن تور به تنهایی همه اینارو حریفه چرا تور رو با سوپرمن مقایسه نکردن؟ میان قهرمانای قوی خودشون رو با ضعیف ما مقایسه میکنن بعد میگن دی سی قویتره برید جمع کنید بابا با این چرت و پرتاتون

  2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    راستش به نظرم این مقاله اصلا خوب نبود و کاملا تعصبی نوشته شده بود . نیازی نیست که راجب دلایل توضیح بدهم چون یک بچه ۲ ساله هم با خوندن مقاله متوجه میشه که کاملا یک طرفه و تعصبی کار شده .
    اولا بگم که خیلی از نتیجه گیری های این مقاله کاملا اشتباهه . مثلا اینکه واندروومن را با ثور برابر دانسته اید . در صورتی که ثور خیلی قدرتمندتر از واندروومن است .
    نکته بعدی اینکه شما میتونستید مقایسه رو جور دیگه ای انجام بدین . آخه مثلا گرین لنترن ( فانوس سبز ) رو با کاپیتان آمریکا مقایسه کردین . خوب این کاملا جاده خاکیه دیگه . فانوس سبز باید با سنتری مقایسه میشد که اینجوری بهتر بود . کاپیتان آمریکا بهتر بود که با بتمن مقایسه بشه و آیرون من ( تونی استارک ) هم مثلا با سایبورگ . البته مقایسه آیرون من و بتمن هم جالب هست چون هر دو شباهت های بسیار زیادی دارند .
    آکوامن هم نباید با بلک پنتر ( پلنگ سیاه ) مقایسه میشد . تنها شباهتشون اینکه هر دو پادشاه هستند . اما مارول هم نیمور را داشت که بهتر بود آکوامن را با او مقایسه کنید .
    در کل اصلا از مقاله خوشم نیومد . نه به دلیل اینکه ابرقهرمانان دی سی در نهایت برنده شده اند ، بلکه به خاطر اصل مطالب . وگرنه خودمم شخصا موافقم که در کل دی سی ابرقهرمانان قدرتمند بیشتری دارد و شانس پیروزی بیشتری هم دارد . اما دیگه سما هم خیلی یک طرفه قضاوت و نتیجه گیری کرده اید .

    1. کمیک فن کاربر می‌گوید

      مقاله عالی بود تو مارولی هستی و تعصبی حرف میزنی

    2. Binam کاربر می‌گوید

      دمت گرم حرف حق زدی….

    3. ناشناس کاربر می‌گوید

      دقیقا کاملا یکطرفس هر کجا که مارول پیروزه برابر اعلام میشه یا شکست آخه آیرون من با اون همه سلاح چجوری از بت من شکست میخوره که تو فیلم ها هم حتی للباسش ضدگلوله نبود آیرون من هالک رو شکست داه در ضمن هالک در کمیک ها اکه بیش از حد عصبانی میشد حتی میتونست یه سیاره رو نابود کنه که اینجا گفت شکست میخوره ثور توی تمام نظرسنجی ها قوی ترین سلاح ها رو داره یعنی میولینر و استورم بریکر و به راحتی واندروومن رو از بین میبرد حتی بدون استفاده از صاعقه البته در کمیک مارول علیه دی سی واندروومن هم لایق میولینر بود و تازه تو تمام مقایسه ها توی دی سی بحث سفر زمان مطرح شد ولی به دکتر استرنج که رسید مطرح نشد استرنج کسی بود که با ساخت حلقه بی پایان زمان تونست دورمامو رو شکست بده پس شکست دادن دکتر فیت براش راحته

      1. دی سی فن کاربر می‌گوید

        تو هم متعصب هستی لباس بتمن کاملا ضد گلوله هست اما نیروی گلوله در بدن بتمن پخش می شه و بتمن کم کسی نیست اون سالومون رو راحت می زنه که در حد هالک هست و سوپرمن از سالومون می ترسه شماهم متعصب هستی و نویسنده هم بود.به علاوه سوامپ ثینگ به شدت قویه اگر هالک در اوج قدرت می تونه سیاره نابود کنه سوامپ سینگ در سطح معمولی می تونه قبول دارم که ثور قویتر از واندروومنه اما نگاه بتمن و آیرون من در کراس اوور بتمن دو بار هالک رو زد که می دونی آیرون من جلوی هالک کم میاره به علاوه آی کیو و استراتژی متفاوت هستن و آی کیو جنبه های مختلف داره

      2. دی سی فن کاربر می‌گوید

        دکتر فیت خیلی قدرتمنده طبق گفته اسپکتر دکتر فیت در حد اسپکتر هست به علاوه فیت قدرت نابو داره که تو نمی دونی چی هست و آیا تا به حال کمیک خوندی؟

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          جناب با حرفت معلومه هیچ هیچ شناختی از اسپکتر نداری . اول اینکه بایو بدونی اسپکتر تو عمرش تنها از یه نفر ترسیده و خودشم تائید کرده اونم قدرت بیکران شیطان وحشی عظیم بوده . کجا اسپکتر از دکتر فیت ترسیده ؟؟؟؟؟؟؟ الان سوپرمن مارشن منهانتر رو قویترین ابرقهرمام زمین دونسته ، پس درسته ؟؟؟ یا تو خود کراس اوور سوپرمن اخر روبه ثور گفت تو حتی جزو سخت ترین کسایی نبودی که من شکستش دادم ، در حالی که تو همون کراس اوور گفت من تا حالا کسی به قدرت هالک ندیده بودم !!!! صحبت هیچ هیچ ملاکی نیست . درضم کلاً دکتر فیت یه بارم اسپکتر رو شکست نداده . یه بار بوده که اونم نابو بوده بعدشم اسپکتر از خشم نابو نابوو میکنه !!!!!!!!!!!!!

          1. دی سی فن کاربر می‌گوید

            این فقط یه دیالوگه اما واقعا مارشن به شکلی قدرتمند ترین هیرو در سطح جی ال هست چون از هر نظر به شدت قوی هست یه جورایی ترکیب سوپرمن و بتمن چقدر خطرناک میشه؟اون مارشنه

      3. داریوش کاربر می‌گوید

        هالک ازش کتک بخوره😂

      4. Arshia کاربر می‌گوید

        وایسا 😅مثلا مرد آهنی لباس کاملا ضد گلولس؟

      5. میکائیل کاربر می‌گوید

        سلام
        سوپرمن به راحتی می تواند میولینر را بلند کند

    4. ThePersence کاربر می‌گوید

      اینو برو به اسپایدی بگو اسپایدی رو ببین همه چیز ها رو به نفع مارول تمام میکنه😐

      1. عرفان کاربر می‌گوید

        سلام اصلا درست نیست فقط انتقام جویان قویترند چون ثور خدای ازرخش خیلی با حاله با کاپیتان امریکا کاپیتان مارول مرد اهنی وخیلی کسایه دیگه قویترند اشتباه ننویسید

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          عرفان #
          حرفتون کامل از تعصب بینهایته و غلط محضه

      2. گالاکتوس کاربر می‌گوید

        نه که این سایت همه چیز رو به نفع دی سی تموم نمیکنه

    5. TONI STARK کاربر می‌گوید

      موافقم
      درستش اینطوریه
      بتمن در برابر مرد آهنی برنده مرد آهنی
      سوپرمن در برابر هالک برنده سوپرمن
      هاکای در برابر گرین ارو برنده هاکای
      دکتر فیت در برابر دکتر استرنج برنده دکتر استرنج چون گوهر زمان رو داره
      ثور علیه واندر وومن برنده ثور چون استورم بریکر رو داره
      بلک ویدو در برابر بلک کنری برنده بلک کنری
      سایبورگ در برابر هنک پیم برنده هنک پیم
      ویژن در برابر مارشن منهانتر برنده ویژن چون گوهر روح رو داره
      برنده مارول

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        تونی استارک #
        لطف بفرمایید و چرت نگید خواهشا لیگ عدالت قویتره ،ثور هم باید با کاپیتان اتم مقایسه شه ،ویژن از مارشن ضعیفتره ،هاکای و گرین ارو برابرن پس لطفا چرت نگو ، ،لیگ عدالت برتره مارشن خودش از ثور قویتره ،لیگ عدالت قویتره ،بعدم
        جناب هنگ چرا از سایبورگ قویتره ؟؟چرا چرت میگی ؟؟؟!!! لطفا لیگ عدالتو بشناس و تعصبتو بذار کنار میفهمی لیگ قویتره اینکه میگی ویژن مارشن رو میزنه حرف سوپرچرتیه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          دکترفیت قویتره چرت نگو

        2. TONI STARK کاربر می‌گوید

          لطفا تعصبی حرف نزنید و من تمام حرف هام رو با دلیل آوردم شما هم دلایلت رو بگو
          و سنگ زمان تقریبا تمام قدرت های جادویی رو داره

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            دلیل:اولا ابدا دکترفیت با کلاهخود سرنوشت به نابو وصل میشه و تونسته اسپکتر رو کتک بزنه دیگه استرنج که بماند کلا

            1. بیگ مسعود کاربر می‌گوید

              آخه برادر کی دکتر فیت تونسته اسپکتر رو (که می گن قویترین جادوگر دیسیه) رو بزنه؟

          2. King thor کاربر می‌گوید

            شما که نمیدونی دکتر استرنج سنگ زمان رو در کمیک نداشته چطور به اون کاربر تعصبی میگید اصلا من مارول فن هستم چی ؟

        3. TONI STARK کاربر می‌گوید

          کاملا در اشتباهی مرد آهنی هوش و ثروت بیشتری نسبت به بتمنداره

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            تونی استارک #
            ثروت بتمن و مرد آهنی برابره سواد مرد آهنی بیشتره اما بتمن زیرک تره و طراحی نقشش بهتره

            1. TONI STARK کاربر می‌گوید

              حالا دیگه مطمئن شدم هیچ اطلاعاتی نداری
              مرد آهنی ثروت بیشتری در اختیار داره
              و هوشش بسیار بیشتره
              هوش مرد آهنی نزدیک به آقای شکفت انگیز هست
              آی کیوی آقای شگفت انگیز ۳۳۵ هست
              این بالاترین سطح ممکنه
              بالاتر از این سطح فقط دانایی مطلقه
              و آی کیوی بتمن که باهاشترین ابرقهرمان دیسیه ۲۹۵ هست
              حالا شما خودت حساب کن

              1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                طراحی نقشه تونی استارک ادبدا بهتر از بتمن نیست بتمن هم باهوشترین نیست بلکه رامی نگهبان باهوشترینه دو بتمن از مردآهنی باهوشتره علمش کمتره ثروتشون هم برابره

      2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        تونی استارک #
        چرت و پرت نگو دکترفیت هم کلاهخود سرنوشتو داره که باهاش جلو اسپکتر مقاومت کرده حرف الکی نزن

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          میشه لطفا شماره ی اون کمیک رو به ما هم بدید

      3. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

        کاری به مقایسه ندارم فقط نتیجه گیری رو

      4. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        معلومه فقط فیلم دیدی.
        کاپیتان اتم تمام انتقام جویان میخوره.
        دکتر استرنج در کمیک ها اصلا سنگ ابدیت نداره ویژن هم همینطور.
        معلومه حتی یک جلد کمیک ها نخوندی و فقط فیلم دیدی.
        وقتی هیچی بلد نیستی لازم نیست حرف بزنی.

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          شما تو عمرت یدونه کمیکم نخوندی نه ؟؟؟؟؟؟؟؟
          در کمیک های مارول علیه دیسی مرد آهنی و هاکای به راحتی کاپیتان اتم رو شکست دادن و یکی از دوستان متعصبتون گفت کاپیتان اتم دکتر منهتنو تجزیه کرد
          مطمئن شدم همتون هیچ اطلاعاتی ندارید

          1. King thor کاربر می‌گوید

            دانلود مطالب طنز 😂😂😂😂 آقا یک دقیقه مطالب طنز نگو نابود شدم اهههههههرردننلز۸۷فژفهحاززتجرتجرحزخفغبغلااتننخذخحزز۸غز۹غ۹غجلجععجبجیهیف
            هاکی و مرد آهنی کاپیتان اتم رو شکست دادن ؟ 😂😂😂😂 اولا اون احتمالا اتم بوده نه کاپیتان اتم دوما زدی جاده خاکی کراس اور رو چرا حساب می‌کنی کلش چرت و پرت هست شخصیت رو نمیشناسی
            کمیک دومزدی ملاک رو بخون اونجا کاپیتان اتم منهتن رو تجزیه چقدر نوب آخه

          2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            تونی استارک#
            ایشون نخوندن اونوقت شما خوندین؟؟ برین ساعت قیامت رو بخونین اونجا میبینین کاپیتان اتم منهتن رو نابود کرد البته منهتن برگشت هاکای و مرد آهنی ؟؟ اینا ضربدر دوهم حریف جدی برای کاپیتان اتم نبودن و فعلا هم نیستن احتمالا شماهم کاپیتان اتم رو با اونی که کوچک و بزرگ میشه یعنی اتم اشتباه گرفتین این با اون خیلی فرق داره و در ضمن کراس اور هاهم اصلا و ابدا منبع معتبری نیستن و هرگز منبع معتبری به حساب نمیان کلا فقط پولسازن و بس !

          3. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

            Toni stark
            من اطلاعات ندارم؟ تو حتی نمیتونی میتولوژی مارول و دیسی تعریف کنی نوب عزیز.
            کراس اوور؟ تو واقعا خیلی زدی جاده خاکی که کراس اوور حساب می کنی. شاهکار های کاپیتان اتم:
            ساختن سه یونیورس
            نابودی و باز خلق یک یونیورس
            شکست دادن سوپرمن فقط با یک مشت
            تازه اینا فقط چندتا از شاهکار های کاپیتان اتم هستن. حالا بدو برو از درب خروج خارج بشو نوب متعصب فن بوی.

            1. TONI STARK کاربر می‌گوید

              لطفا برید کمیک مارول علیه دیسی که در سال ۱۹۹۶ میلادی منتشر شده بخونید
              من خودم در ویکی پدیا خوندمش
              بعد همچین از این کاپیتان اتم صحبت میکنید انگا قادر مطلقه
              بعد به من میگن اطلاعات نداری

          4. Attack titan کاربر می‌گوید

            جناب تسلا ببخشید ما اطلاعات نداریم برو یه کم بشین و به حرفت فکر کن

      5. سهیل کاربر می‌گوید

        از نظر خیلی ها ثور به راحتی میتونه با سلاح جدیدش اون دختره رو نابود کنه. به عبارتی تیکه تیکه کنه🤣
        و دکتر استرنج هم از اون مرد قوی تره چون یک سنگ ابدیت داره. خب معلومه اگه کسی طرفدار دی سی باشه میاد یه مقاله چرت و پرت مینویسه. و همچنین مرد آهنی با تجهیزات خیلی پیشرفته ای که داره به راحتی میتونه بتمن رو از پا در بیاره و اون جایی که گفتی همه قهرمان های مارول بر برابر دکتر ولهرون هیچی نیستن کاملا اشتباه میکنی.

        1. M.K کاربر می‌گوید

          #سهیل
          اسم اون سالاح را میشه بگید واسه من سواله
          کدوم مرده منم اسمشو یادم رفت
          دکتر چی نه دکتر چی
          آقا اصلا میدونی کمیک چیه مطمئنم نمیدونی
          ک م ی ک کمیک خوندی اصلا معلومه هیچ
          اطلاعی از وجود کمیک هم نداری
          اسم اون سلاح استورم بریکره که دست بتا ری بیله
          اون مرده دکتر فیته که کلاهخود سرنوشت(که مطمئناً نمیدونی چیه)را داره و سنگ های ابدیت روی شخصیت های دیسی کار نمیکنه
          ولی واقعا دکتر منهتن(اسمش این بود آقا)نمیتونه اسکارلت و فرانکلین ریچارد و جین گری و چهش یافته های دیگرو شکست بده
          در مقایسه واندرومن با ثور باید بگم واندرومن لایق میولنیر هستش(نمیدونستی نه؟)و میتونه صاعقه را کنترل کنه که ثور دو تا از برتری هاش را از دست میده ولی نمیتونم نتیجه گیری کنم
          بتمن یه راهی برای شکست ایرونمن پیدا میکنه همش که هوش تکنولوژی نیست استراتژیک چیزیه که بتمن داره
          امیدوارم بعضی از کاربر ها که فقط از رو سینما قضاوت میکنن بفهمن اول کمیک منتشر شد بعد فیلم

        2. Attack titan کاربر می‌گوید

          تعصب زیاد نوب بودن در مقیاس کیهانی اطلاعات از سینما معمولی از منفی ۱ میلیارد در کل یک متعصب مارولی

          1. Attack titan کاربر می‌گوید

            من سهیل رو میگم

      6. Superboy کاربر می‌گوید

        تو اصلا مارشن منهاتر رو میشناسی

    6. TONI STARK کاربر می‌گوید

      کاملا باهاتون موافقم آقای راجرز

    7. TONI STARK کاربر می‌گوید

      کاملا باهاتون موافقم که این مقاله یه طرفه بود ولی بهتره که سنتری رو با سوپرمن مقایسه کنید و فانوس سبز رو با کاپیتان مارول و کاپیتان آمریکا رو با گاردین
      مهم نیست در هر حال انتقام جویان برندس

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        کاربر متعصب تونی استارک صد درصد لیگ عدالت میبره

        1. TONI STARK کاربر می‌گوید

          ببخشید حرفتون کاملا اشتباست
          لطفا دلیل بیارید

      2. King thor کاربر می‌گوید

        😂😂😂 دکتر فیت و کاپیتان اتم برای کل اونجرز بسه

  3. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین جان اصلا مقایسه رو قبول ندارم دلیلش هم اینه که شما دیسی فن هستید یک مقایسات بعضی شخصیت ها اشتباه بود دو

    کلا مقاله ی خوبی نبود لطفا برداریدش

    درضمن فرانکلین ریچارد و جین گری باهم میتونن دکتر منهتن رو شکست بدن

    اگر شما میخاین مقایسه کنید نسخه های عادی رو مقایسه کنید

    اگر کار به برترین نسخه ها باشه مارول پیروز هست با وجود اشخاصی مثل رون کینگ ثور و هالک مجازات کننده ی فضایی

    1. کیوان کاربر می‌گوید

      برداریدش؟؟ داری به یارو دستور میدی؟ خخخ. مشکلش چیه جز گفتن حقیقت؟

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        شما برو باحقیقتت کیف کن از باقی کامنتات توی انتقام جویان علیه لیگ عدالت فهمیدم چجور آدمی هستی و کامنتات حتی ارزش خوندنم ندارن چه برسه به جواب دادن انصافا تو به این میگی حقیقت؟؟؟؟؟به خدا اگه کاربر پرنزسم هنوز توی سایت فعالیت داشت با اون حد دی سی فنیش بازم صداش در میومد!!👎👎👎

      2. دیسی کاربر می‌گوید

        شاید

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      درمورد قویتر بودن دی سی یا مارول حرف نمی زنم اما فرانکی ریچارد و جن گری نمیتوننن دکتر منهتنو شکست بدن
      دکتر منهتن قدرت نا مهدود داره و فنا نا پذیره

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        اول برو قدرتای ریچاردز و فینیکس فورس و جین گری رو ببین بعد الکی نظر بده👎👎👎

      2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        احتمالا فراکلین ریچارد رو نمیشناسی پس بیخود نگو نمیتونند . فراکلین ریچارد قدرتی در مقیاس شخصیت های انتزاعی مانند ابدیت دارد . قدرتش نامحدوده .
        در ضمن مارول یک شخصیت ابرقهرمانی دیگه به نام مرد مولکولی داره که قدرتش از بیاندر ها و دنیای بیاندر ها منشا میگیره و قدرت اون هم بسیار زیاد و به نوعی نامحدود هست .
        مشخصه که روی دی سی تعصب داری .

        1. The flash کاربر می‌گوید

          باید بهت بگم که همه این ابرقهرمان‌هایی که میگی هیچ کدوم حریف سوپرمن نمیشن سوپرمن با یه مشت زمین رو از وسط نصف کرد با یه فوت ستاره رو خاموش کرد و با یه عطسه کل یه کهکشان رو نابود کرد تازه اگه شزم هم به کمکش بیاد کل اونجرز مرد عنکبوتی جادوگران پلنگ سیاه و ملتش تانوس با اون گوهرهای مسخرش و نگهبانان کهکشان هم حریفشون نمیشن

          1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            # The flash
            داداش واقعاً فازتو درک نمیکنم 😂😂😐😐

    3. علی کاربر می‌گوید

      سوپر منو همه ی مارول رو زیر پا میزاره چه هالک باشه چه داکتر استرنج اصلن این چه مقایسه ی جواب واضحه دی سی برنده است من نمی خوام خیلی متعصب حرف بزنم خود من عاشق مارولم ولی با توجه به وجود ابر قهرمانی همچون سوپر من و باهوشی بتمن و خیلی دیگه دی سی بی شک برنده است و همین ثانوس رو توسط فقط یه ابر قهرمانی بله گفتید سومر من تیکه تیکه میشه

    4. ناشناس کاربر می‌گوید

      ببین تو یک مارولی متعصبی قبول ولی دیگه وقتی دکتر منهتن رو نمیشناسی چیزی نگو دکتر منهتن قادر مطلقه دانای مطلقه و …….

    5. King thor کاربر می‌گوید

      فرانکلین ریچاردز از سه سلستیال داشته شکست میخوره بعد با دکتر منهتن مقایسش می‌کنی ؟

    6. امپتی هند کاربر می‌گوید

      ناک ناک الان سال ۲۰۲۱ ایم و منهتن حدودا با پرپچوعا برابره و میکسیزتپتلک از منهتن میترسه . منهتن درحال حاظر گرین فینیکس جین گری و فرانکلین ریپاردز کودک رو با فکر کردن محو میکنه حتی اگه فرانکلین بزرگسال هم درنظر بگیریم بازم منهتن محوشون میکنه

      1. امپتی هند کاربر می‌گوید

        عه این اسم منه اما اواتار جناب صفابخش جلل خالق

        1. اریا صفابخش کاربر می‌گوید

          بله داشتم با یکی سر امپتی هند تو تلگرام بحث میکردم خلاصه بحث که تموم شد خواستم سایت کامنت بزارم ذهنم هنوز انقدر درگیر بود که بجا اریا صفابخش نام کاربری امپتی هند رو وارد کردم

  4. arya کاربر می‌گوید

    سلام با اینکه اشکالاتی داشت ولی در کل خوب بود ممنون

  5. Mohamad کاربر می‌گوید

    ادمین با ارض تأسف باید بگم واقعا مقاله افتضاح بود اول چرا مارشن من هانتر رو با گامورامقایسه کردین؟؟؟چون سبزه؟؟؟؟خیلی مسخره بود😤😤😤
    ومورد دوم من خودم قناری سیاه رو قوی تر از عنکبوت سیاه میدونم اما شما چیزیتون میشه به مارول توهین نکنین هی تقلید تقلید میکنین 😬چطور شد سر ایمپریلیکس(اگه درست نوشته باشم)و گالاکتوس شما میگین حالا دی سی هم تقلب کرده که چه؟؟؟؟؟این خیلی تعصبی بود😬😬😬
    بعدم که اومدین کپ رو با گرین لنتر مقایسه کردین👎👎👎واقعا دیگه نمیدونم چی بگم!!!راجرز گفت با سنتری مقایسه میکردین حالا سنتری هم نه حداعقل با نوا!!!!
    و ثور و واندر وومن خدایی واندر وومن غیر زور و سرعتش(که زآرش کمتر از ثور هست)دیگه چی برابر با ثور داره؟؟؟؟؟این واقعا بد بود👎👎👎👎
    بعدم که اومدین کوئیک سیلور رو با فلش مقایسه کردین بابا سریع ترین باسریع ترین باید مقایسه بشه مثلا فلش با ماک کاری یا رانر!!!!!
    بعدم که اومیدین میگین چون آکوامن پادشاهه باید با بلک پنترر مقایسه بشه!!!!خوب اودین هم پادشاه بود نیمور هم پادشاه بود ثور هم پادشاه بود چرا اونا نه؟؟؟؟
    بعدم که اومدین رامی نگهبانو با هنک پیم مقایسه کردین!!!آخه کی گفته هنک پیم باهوش ترین فرد ماروله چیه واسه چی رامی نگهبانو با آقای شگفت انگیز مقایسه نکردین؟؟؟؟؟؟
    بعدم که اومدین کپ مارولو با سوپرمن مقایسه کردین😡😡اخه اینا چه ربطی به هم دارن؟؟؟؟؟یه فضایی کریپتونی با یه خلبانی که دراثر یه حادثه قدرت هاشو بدست آورد؟؟؟سوپرمن باید با امثال:سنتری،هایپریون،گلادیاتور و………مقایسه میشد
    این یکی از بد ترین مقاله های سایتتون بود😠😠

    1. Matin کاربر می‌گوید

      شدیدا موافقم👌👌👍👍

    2. دی سی فن کاربر می‌گوید

      قبول دارم به شدت

  6. عارف جبیری کاربر می‌گوید

    ای ننگ به نیرنگ تو دیسی فن بیشعور.
    من دیگه یه مقاله هم از این سایت نمی‌خونم

    1. دیسی کاربر می‌گوید

      درست حرف بزن

    2. دیسی کاربر می‌گوید

      بمیرم الهی دماغت سوخت؟داداش برو جایی که بهت خوش بگذره.
      من خودم بهت اسپایدیو پیشنهاد میکنم چون سایت خیلی مزخرفیه،بدردتم میخوره.:-) مگه اومدی راهپیمایی ۲۲ بهمن؟والا میگه ای ننگ به نیرنگ تو که انگاری اومده راهپیمایی.در کل مقاله بد نبود ممنون،ولی ثور نباید به واندروومن میفتاد.

    3. کمیک فن کاربر می‌گوید

      دهنت رو ببند دی سی فن هستیم درست و البته بهتر هستیم
      منم شخصیت های مارول رو دوست دارم مثل هالک و تور ولی برنده مارول است

      1. دیسی کاربر می‌گوید

        جان؟

    4. reza کاربر می‌گوید

      اره بیایین جلو مارول فن ها ببینم چه چیزی به جز اونmcu پر زرق و برقتون دارید؟
      واقعا حال کردم یک نویسنده حق گو پیدا شد
      شما برو جناب،برو و چشمت را روی موفقیت های دیسی ببند ارههه
      چون ممکنه کورت کنه

  7. g.o.w کاربر می‌گوید

    با سلام انصافا مقاله یک طرفه ای بود که طرفداری دی سی رو میکرد چون اولا همونطور که کاربر راجرز هم اشاره کردن هم نتیجه بعضی ها اشتباه بود هم کلا مقایسه اون دو کاراکتر، مثلا مقایسه کاپیتان آمریکا و گرین لنترن، مقایسه بلک پنتر با آکوامن(با اینکه خودم طرفدار آکوامن هستم) که اشتباه بود آخه آکوامن کجا و بلک پنتر کجا؟! آکوامن به نوعی یک خدا محسوب میشه با قدرتهای بسیار زیاد در حالی که بلک پنتر قدرتهای آنچنانی و فرابشری ندارد، مقایسه گامورا با مارشن من هانتر که نیاز به توضیح نداره، و نتیجه بعضی هم مثل ثور و واندروومن که معلومه ثور قدرتمندتره، در مورد دکتر منهتن و جهش یافته ها هم دیگه خیلی اغراق شد که جهش یافته های مارول نمیتونن شکستش بدن در حالی که به نظرم همون جین گری و فرانکلین ریچاردز میتونن شکستش بدن البته نیروی فونیکس خودش قدرتمندتر از دکتر منهتن هست ولی چون جین گری نمیتونه از تمام نیروی فونیکس استفاده کنه و در مقیاس محدودی میتونه برای همین گفتم با فرانکلین ریچاردز، در مورد کاپیتان مارول هم اگه از لحاظ کمیک باشه که معلومه سوپرمن ولی اگه کاپیتان مارول mcu رو با سوپرمن dceu مقایسه کنیم اونوقت کاپیتان مارول پیروز هست چون در فیلم اندگیم به راحتی با تانوس مقابله میکرد بدون اینکه خسته بشه یا صدمه ای ببینه و ضربات تانوس روش اثر چندانی نداشت!! پس ضربات سوپرمن هم نباید تاثیر خاصی روش بزاره و در نهایت میتونه شکستش بده البته بازم میگم دنیای سینمایی مارول نه کمیک! . در هر حال به نظر خودم اگه مثلا لیگ عدالت با انتقام جویان بجنگن شانس پیروزی لیگ عدالت بیشتره ولی نه دیگه مثل این یکی که همه چی به نفع دی سی تموم شد! و اینکه سایت ایرونی سنتر سایت خیلی خوبیه و در زمینه غیر کمیک هم مقاله های خوبی داره لطفا مقاله هاتون رو فقط روی مباحث کمیکی متمرکز نکنین در زمینه کمیک هم تابحال سعی کردین بی طرف باشید لطفا بعد این هم بازم این بی طرفی رو حفظ کنید اینقدر اسپایدی بدنام شده چون یک طرفه نظر میده شما ولی جو خوب و بی طرف سایتتون رو حفظ کنید تا محبوبیت سایت افزایش پیدا کنه. سپاس

  8. نیما مجد کاربر می‌گوید

    دارم میبینم بعضی ها بینشون سوخته. چیه چرا ناراحت شدین، دوست ندارین نیاین اینجا، برین جایی که راحت باشین. واقعا این سایت عالیه و یکی از بهترین مطالب کمیکی در ایران رو میزاره. همینطوری پیش برین دمتون گرم.

  9. g.o.w کاربر می‌گوید

    جناب بینی کسی نسوخته! حداقل در مورد خودم اینو میگم چون نه مارول فنم نه دیسی فن کلا از هر دو تعدادی شخصیت رو دوست دارم حالا بگذریم.
    اینم باز نظر منه که من خودم یکی از طرفدارای این سایتم چون نه فقط در کمیک در زمینه های دیگه هم مقاله های خوبی میزاره و به شخصه خیلی چیزا یاد گرفتم برای همینم میگم برای اینکه کاربرا و طرفدارای این سایت و همچنین محبوبیتش کم نشه نباید مقاله های یک طرفه بزاره وگرنه میشه یه سایت مثل اسپایدی! گرچه بازم میگم این سایت واقعا خیلی خوبه و مقاله هاش هم همینطور ولی با یه همچین مقاله هایی محبوبیتش کم میشه. یا حق

  10. دیسی کاربر می‌گوید

    چرا من نظر میدم میام بیرون نظرم پاک شده؟

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      خوب نیا بیرون😂😂😂😂

  11. دیسی کاربر می‌گوید

    بنظر من هم خیلی مقایسه درست درمونی نداش ولی ممنون

  12. قاسم پناه کاربر می‌گوید

    من که با شما در ارتباط هستم از این مقاله حمایت میکنم. باید از این دست مقالات در سایت باشه تا بعضی ها بخودشون بیان. در ضمن من درک نمیکنم دوستان به چی این مقاله ایراد میگیرن واقعا. قبول کنید دی سی ابرقهرمانان و حتی شرور های قدرتمند تر و بهتری نسبت به مارول داره دیگه.

  13. g.o.w کاربر می‌گوید

    من نمیدونم چرا خیلی کم هستن تعداد افرادی که بدون طرفداری نظر میدن جناب کسی نمیگه دی سی شخصیتاش ضعیفه نه، بلکه برای مثال اگه لیگ عدالت رو با انتقام جویان مقایسه کنیم(صدها بار این حرفو گفتم!)لیگ عدالت شانس بیشتری داره ولی خوب مارول که فقط انتقام جویان نیست شخصیتهای دیگه هم داره که خیلی قدرتمندن و نمیشه گفت که در حالت کلی در نبرد شخصیتهای مارول با دی سی کی برنده میشه، خیلیا چون دی سی قدیمیتره و تعداد کپی های مارول بیشتر فک میکنن که خوب دی سی بهتره، شخصیتاش قدرتمندتره و اصلا گور بابای مارول!! نه دیگه اینجوریام نیست هر دو شخصیتهای جالب،محبوب با داستانهای خوب و هم چنین قدرتمند دارن که اگه مقایسه شخصیتها درست انجام بشه نه مثل این مقاله که اومده برای مثال آکوامن رو با بلک پنتر! مارشن من هانتر رو با گامورا!! کاپیتان رو با گرین لنترن!! و… و نتیجه بعضی ها هم غلط و جانب دارانه، اونوقت نمیشه صد در صدی گفت مارول شخصیتهای قدرتمندتری داره یا دی سی چون اگرم حتی دی سی شخصیتای قویتری داشته باشه مارول تعداد شخصیتاش زیاده و باز نمیشه نظر قطعی داد. با سپاس

    1. دی سی فن کاربر می‌گوید

      آفرین به شما فقط تعداد شخصیت مساوی هستن والا تو هر کمیک حد اقل یه شخصیت میاد .

      خوشحالم از اینکه تعصب ندارید نه مثل اسپایدی نه مثل اینجا

  14. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    اصلا مقاله‌ی خوبی نبود واقعا سوپرمن و یتمن و اینا به یک درصد کازمیک ایمورتال ‌هالک و رون کینگ ثور می رسن
    ضمنا اون سوپرمن قبل از بحران بود و حالا خیلی محدود شده کازمیک آرمور سوپرمن و زره بتمن جهنمی به اندازه ی نصف کازمیک ایمورتال ‌هالک و رون کینگ ثور قدرت ندارن
    ظاهراً مرد آهنی هم چغندر تشریف دارند وقتی با فونیکس باستر نیروی فونیکس رو شکست داد و با اروو باستر هم آپوکالیپس رو شکست داد و با زره خدا کش سلسبتال ها رو شکست داد
    سنتری هم مولکول من رو شکست داد بازم می گین دی سی قویتره وقتی جهش یافته های مثل جین گری و واندا رو داره جادوگرانی مثل استیون استرنج داره مارول برنده است

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      داداش داری بهترینها ی مارول و با دیسی معمولی مقایسه میکنه
      در زمن برو مراهل ساخت زره هل بت رو ببین بعد نظر بده
      چرا شما وقتی جلوی سوپرمن کم میآریم می گین اون مال قبل از بهران بوده ، اگه این جوری من تور رو به دو حالت قبل از شکست دادن اونجرز و بعدش تقسیم میکنم و،واندر ومن از ثور قوی تره چون ثور دیگه لایق نیست

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        جناب ، اولا که ثور بدون میولنیر هم قدرتمندتر از واندروومن است . قدرت ثور به پتک میولنیر نیست . ثور خدای پتک ها نیست . ! ثور در کمیک بدون پتک توانسته پرواز کند ؛ آب و هوا و صاعقه را کنترل کند ( در MCU هم در فیلم ثور : راگنورک ، ثور این توانایی را داشت . ) ؛ و زمین را در مقیاس گسترده کنترل کند . واندروومن در نسخه و حالت معمولی و اصلی هیچ جوره قویتر نیست .
        دوما که این فرق داره . خیلی هم فرق داره . چرا میگن سوپرمن قبل از بحران دیگه حساب نیست ؟ چون خود نویسنده ها حذفش کردند . دقت کن که دارم میگم خود نویسنده های دی سی . ! سوپرمن فعلی قدرت های سوپرمن قبل از بحران رو دیگه نداره . مگه اینکه بعدا دوباره بهش برگردونند . فعلا که دیگه اون قدرت ها رو نداره .
        در صورتی که ثور دوباره لایق پتک مولنیر شده است و حتی علاوه بر آن ، پادشاه ازگارد هم شده است و قدزت های « پدر همگان » ، را هم در اختیار دارد . اون یک اتفاق موقتی بود ؛ نه یک ریبوت . این دو خیلی با هم فرق دارند . اون سوپرمن توسط نویسنده ها و خود کمیک ، از کمیک کنار گذاشته شد و به فراموشی سپرده شد اما داستان ثور خیلی متفاوت است . پس باید فرق بین این دو را متوجه شوید .

        1. اقا علی کاربر می‌گوید

          سلام دی سی از مارول قویتره به این دلیل
          کامیکس دی سی توسط هند ساخته شده اکشای کومار همه رو میکشه
          ولی مارول قدرت برا همه محدودکرده همین باعث شده مارول بهتر بشه
          بعدش
          قویترین؟
          ثور با اون قدرتش در فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت؟ کی میتونه جلوش بگیره؟

        2. میلاد کاربر می‌گوید

          بعضی از حرفات قبول اما واندر و من دار از یک دهم قدرتش استفاده میکنه حواست باشه
          درضمن سوپرمن بعد از بحران توست نویسندگان دی سی برای جذابیت بیشتر داستان اتفاق افتاد اما بازم همین سوپرمن بعد از بحران خیلی قوی ؛سوپرمن قبل از بحران وزن زمین را یک هفته تحمل کرد و فقط یک زره عرق کرد و به هیچ وجه به نهایت قدرت خودش پی نبرد حالا سوپرمن بعد از بهران یک زره بیشتر عرق کنه .
          سوپرمن زورش بی نهایت،نهایت استقامتشم معلوم نیست برای همین نمیشه گفت که کی از اون قوی تره اما میشه گفت که سوپرمن از کی قوی تره

      2. دیسی کاربر می‌گوید

        بچه ها دونفر گفته بودن که

  15. arya کاربر می‌گوید

    سلام اگه مارول فن ها خیلی ناراحت شدم بخاطر این مقاله .
    دی سی فن ها هم باید ناراحت باشند که اگر توجه کنید اکثر مقاله های این سایت درباره ی مارول هست و اونقدر از ثور درسته طرفدارهای زیادی مقاله گزاشتن که یه کاربر اومد گفت داریم با ثور سنتر نزدیک میشیم به اینم توجه کنید اگه این رو قبول ندارید باید مقاله قدرتمند ترین شخصیت های کمیک رو هم قبول نداشته باشین که خود من هم اونو قبول ندارم که در اونجا رتبه رون ثور بالاتر از سوپرمن وان میلیون بود که منم قبول دارم ثور از وان میلیون قوی تره ولی از کازمیک ارمور ضعیف تره
    باتشکر از ایرونی سنتر که اطلاعات خوبی رو به ما میدن

    1. کریتوس بزرگ کاربر می‌گوید

      سلام. من اون جمله رو به شوخی گفتم، آخه بیشترین سایتی که در مرود ثور تو ایران مطلب گذاشته فکر کنم همین سایت باشه. البته احتمالا داریم به لحظات ملکوتی بسته شدن کامنت ها می‌رسیم. خخخخخخ البته خدا نکنه.
      ور مورد مقاله من اصلا برام مهم نیست. آرمان و عقیده منم که از اسمم معلومه. شایدم مقاله یکطرفه رفته باشه ولی ابرقهرمانان دی سی به مراتب قویتر از مارول هست. حتی بیشترشون هم کپی از دی سی هستند. سنتری، گلادیاتور، اولتران، تانوس و خیلی های دیگه.

  16. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    سلام مجدد
    این مقاله یه ایراد هایی داشت مقایسه ی مارشن من هانتر و گامورا اشتباست چون سبزه پس هالک رو با مارشن من هانتر مقایسه ککنیم ببینیم کی میبره
    در مورد جهش یافته ها اسکارلت ویچ و جین گری رو دارن و مردان ایکس هم قویتر میشن
    تغییر اندازه چه فرقی می کنه توی نتیجه ی این نبرد که تازه انت من هم قویتره
    هیولا ها هالک برنده است چون در توی یه کراس اور سوپرمنو به فضا انداخته خب کراس اور ارزشی نداره
    ولی اون توی کمیک جنگ جهانی هالک اسکرال ها و ویژن و بلک بولت و تونی استارک و رید ریچاردز و استیون استرنج و سنتری و مردان ایکس رو شکست داد بعد چطور از سوامپ تینگ شکست بخوره تازه می تونه یه ارتش هالکی بسازه
    واندرروومن با ثور برابره نمی شه که اون گالاکتوس سلسیتال ها اگه اشتباه نکنم سنتری و آدام وارلاک و موج سوار نقره ای و اونجرز رو در نسخه ی رون کینگ ثور شکست داد
    با هوش ترین دانشمند مارول ظاهرا پروفسور اگزاویر و دکتر بنر و تونی چغندر هستن این وسط
    در مورد جادوگران استیون برنده است چون اولا شکست مقدمه ی پیروزیه و شاید بار دوم استیون بزنه
    چون اونجرز رو شکست داده
    ابر قهرمانان کیهانی کوازار و هایپریون و ارتش نووا رو حساب نکردین ارتش نوا با نوا فورس سوپرمن رو شکست میده با کمیک کاپیتان مارول و کوازار و هایپریون
    دیگه حرفی ندارم

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      اولا، مارشن منهانتر از هالک قویتر نباشه ضعیف تر نیست
      دوما، درست که ایکس منها قویند اما دکتر منهتن قدرت بی نهایت داره و نامیرا هم هست
      سامپ تینگ هم قدرتش رو از سیاره زمین میگیره و تا زمانی که سیاره زمین وجود داره اونم وجود داره و اونم میتونه از خودش یه ارتش درست کنه.
      سوما، واندر ومن هم لایق هست یعنی میتونه قدرت های ثور رو تصاحب کنه
      چهارما، خود استیون دنبال کلاه دکتر فیت هست، خدا وکیلی دکتر فیت قوی تره
      پنجما، شما هم ارتش فانوس های سیاه،قرمز،زرد،وسبز رو حساب نکردید راجب ارتش فانوس های سفیدم که نگیم

      محمد ابراهیمی جان من نمی گم کی قوی تره ولی بهترین هارو با بهترین ها مقایسه کن و معمولی ها رو با معمول ها
      درزمن همه چی اون جوری که بنظر میاد نیست.

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        کاری به بحثتون ندارم اما نکته هایی هست .
        فراکلین ریچارد یک جهش یافته فراتر از سطح امگا هست و میتواند به راحتی سیلیستیال ها را نابود کند . در ضمن شخصیت مرد مولکولی هم هست که او هم قدرت های تقریبا نامحدودی داره برای خودش .
        واندروومن لایق باشه ؛ که چی ؟!؟! کاپیتان آمریکا هم لایق هست . مگه هرکی لایق باشه ، قویتره ؟!؟!؟! مسلما خیر . خیلی از قدرت های پتک میولنیر به گونه ای است که فقط شخص ثور میتواند از آن استفاده کند . در ضمن مشخص شده است که پتک میولنیر برای انتخاب افراد لایق اولویت بندی دارد که ثور بعد از شخص اودین ، دومین شخص دارای اولویت هست . ( داستان جین فاستر علت داشت که علتش هم خارج از موضوع بحث است . ) .
        دکتر فیت رو خیلی نمیشناسم و بنابراین در این مورد چیزی نمیگم .

        1. دی سی فن کاربر می‌گوید

          واقع بین باشیم فیت قویتر هست فیت در حدی هست که اسپکتر از اون میترسه و قدرت نابو هم در کلاه اون هست.

  17. MOHAMMAD EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    آخ راجرز دمت گرم مولکول من یادم رفت
    مارشن من هانتر از هالک ضعیفتر نیست اینو دیگه تابحال فقط از تو شنیدم
    هالک توی mcu ضعیفه توی کمیک این طوری نیست قدرت اون کازمیک ایمورتال ‌هالک فراتر از رون کینگ ثور هست چون توی رای گیری اونو شکست داده بعد میلیون ها مارشن من هانتر زورش به رون کینگ ثور نمی رسه بعد میگی اون از هالک ضعیفتر نیست اون و ثور دونفری قویترین انتقامجو هستن هم هالک و هم ثور از سوپرمن قویتر هستن چون سوپرمن نمی تونه با یه ارتش از هالک بجنگه ثور هم با استورم بریکر و میولنیر و اودین فورس و یارن بی یورن و شمشیر اودین بووووم سوپرمن از صفحه ی روزگار محو میشه
    کدوم ابر قهرمان حریف کازمیک ایمورتال ‌هالک و رون کینگ ثور یا کازمیک گوست رایدر میشه این سه تا مثلث غیر قابل توقفی هستن
    ولی خدایی که می خواد جلوی این سه تا وایسته

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      هاک از لحاظ فیزیکی از مارسشن من هانتر قوی تره اما قدرت های درونی مارشن منهانتر از هالک خیلی بیشتره
      من خودم کاری به mcuندارم در مبارزه این دو نویسنده تاثیر گذار
      درمورد ایمورتال هالک و رون کینگ تور هم نظری ندارم (اما نظر سنجی ملاک نیست)
      درزمن تو نسخه های قوی رو با قوی مقایسه کن مثل رون کینگ تور با سوپرمن پرایم وان میلیون یا …
      هم تور و هم هالک از سوپرمن در کمیک باختن لازم به زکر هست که سوپرمن هم زره ها ی خودشو داره و همچنین شمشیرش که قدرت کیهان را داره و از نظر من با شمشیر اودین برابر(توست خداین این شمشیر ساخته شده و قدرت کیهان را داره ،نهایت قدرتش معلوم نیست اما سوپرمن ازترس قدرت این شمشیر از اون استفاده نمی کنه)

  18. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون بابت مقالتون . من بنظرم یه اشکال هایی واقعاً داشت مثلاً اینکه همین اکوامن و بلک پنتر مقایسه کردید البته خودم طرفدار دیسیم ، نکته ی بعد اینه که اون کسانی که میگن مرد اهنی قوی تر از بتمنه سخت در اشتباهند ، من از شما یه سوال دارم این اینکه دارک ساید قوی تره یا مرد اهنی ؟ خوب معلومه صد در صد دارک ساید اون وقت این دارک ساید لیگ عدالت هم حریفش نمیشن و بعدم همه میدونن که لیگ عدالت قوی تر از انتقام جویان هست بعدشم پس یعنی دارک ساید به تنهایی بدون ارتشش تمام انتقام جویان رو شکست میده خوب تا اینجا پس همه باید قبول کنند دارک ساید به تنهایی از همه ی انتقام جویان قوی تره خوب تو کمیک ها هست که بتمن با همین زره هل بت یا بتمن جهنمی تونسته دارک ساید رو شکست بده و اگر ما این فرضیه رو قبول کنیم بتمن از کل انتقام جویان هم قوی تره اونوقت بعضی ها میگن بتمن حتی مرد اهنی هم نمیتونه ( البته الان نیاین یوهو بگید رون کینگ ثور خیلی قوی تره و … من فقط نسخه ی عادی شونو میگم همون نسخه اصلی . بابا رسماً مارول اومده کل دیسی و برداشته یه تغییر هایی بسیار کوچکی داده بعد اسمشو کرده مارول درضم کلاً من فکر کنم دیسی دو یا سه شخصیت کپی کرده باشه از مارول

    1. Amir کاربر می‌گوید

      با سلام
      آقا تو اومدی یکی از قوی ترین نسخه های بتمن رو با انتقام جویان عادی مقایسه میکنی؟؟
      اگه کار به قوی ترین نسخه ها هست مرد آهنی که با زره الاهه کش زد سلستیال هارو داغون کرد نمی تونه جلوشو بگیره یا حتی با گالاکتوس باستر؟؟ یا با اورو باستر که اودین جادوی زیادی بهش داده
      اگر کار به برترین نسخه ها باشه رون کینگ ثور و هالک مجازات کننده ی فضایی همه شون رو نابود میکنن

      1. دیسی کاربر می‌گوید

        اهههههه ههههیییی هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
        مردم…..وای.
        یعنی هالک فلان میتونه کازمیک سوپرمنو شکست بدع؟؟
        یا هل بتو.
        یا واندروومن خدای جنگو؟؟
        بازم هستااا.
        مثلا فلش در اوج قدرت،دقت کن
        نمیتونههه

        1. دیسی کاربر می‌گوید

          #محمد رضا ابراهیمی
          داداچ داری اشتباه میزنیاا
          همین منهانتر
          خودمون کله هالکو می منفجرد.
          #امیر
          ببین فلش در اوج اوج اوج اوج اوج اوج قدرت خیلی راحت هالک فضاییو میزنه
          (۱۳۰۰۰۰۰۰برابر نور)
          اصن

          اقا منم بلدم مقایسه کنم

          سوپرمن وان میلیون با فداکاری خودش و رون کینگ ثورو نابود میکنه
          هل بت هالک فضاییو میزنه
          ارتش گرین،رد،وایت،پینک،بلو،یلو، بلکلنترن ایکس منو افرادگالاکتوسو افراداسترنجو محافظان ازگاردو چهار شگفت انگیزو واکاندایی ها وارتش نووارومیزنن هرکی موافقه اول کامنتش یدونه د بذاره

          1. TONI STARK کاربر می‌گوید

            ببخشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
            فلش در اوج می تونه هالک مجازات گر فضایی رو شکست بده؟؟؟؟؟!!!!!!!!
            هالک مجازات کننده فضایی میتونه با کزمیک آرمور مقابله کنه
            کازمیک آرمور با سرعت بینهایت حرکت میکنه
            البته فکر کنم هالک فضایی با فاصله بسیار کمی از کازمیک شکست میخوره
            ولی قطعا واندر وومن رو حریف و میتونه با اختلاف کم شکستش بده

            1. reza کاربر می‌گوید

              جناب اولا اسم تونی رو اشتباه نوشتید
              ثانیا،سوپرمن کازمیک ارمور؟
              هر مارول فنی بخواد بگه کازمیک ارمور اول باید دهنشو بشوره
              جناب فرض کن با هالک بتونی تا یک جایی پیش بری،از اونجا به بعد میخوره به دنیا های موازی و افراد ۵بعدی که متخصصش دیسی است و اینو دیگه همه میدونن

              1. Randall sepector کاربر می‌گوید

                واقعا نمی‌دونم چرا همچین کامنت های تایید میشه
                هر مارول فنی بخواد بگه کازمیک ارمور اول باید دهنشو بشوره
                توهین از این بدتر ؟
                کاش یاد گرفته بشه از بعضی لغت ها در جای های مناسبش استفاده بشه
                وقتی کسی که سنش از کامنت های مشخصه و بلد نیست اسم تونی استارک رو بنویسه شمار کمیک هابی که خونده چهار رقمی نشده میاد چرند میگه ادعای مارول فنی هم می‌کنه نتیجش همین میشه

          2. TONI STARK کاربر می‌گوید

            و البته سوپرمن پرایم وان میلیون نزدیک رون کینگ هم نیست
            و البته هالک محازات کننده فضایی به راحتی نگهبانان جهان رو شکست میده
            اون وقت هل بت مثلا میخاد جلوی همچین موجود قدرتمندی چیکار کنه

    2. ناشناس کاربر می‌گوید

      با سلام به نظر شما قهرمانای مارول و دی سی قدرت یکسانی دارن
      توی کل دی سی لباسی شبیه به لباس بلک پنتر هست یا حلقه ی فانوس سبز توی مارول وجود داره هر دنیا ویژگی خواص خودشو داره و درضمن اتحاد و همکاری بین اونجرز از جاستیس بیشتره پس ابر شروری مثل دارک ساید رو هم میتونن شکست بدن نمیگم به سادگی ولی خب زیاد سخت هم نیست تازه اگه با ارتشش حمله بکنه زیاد سخت نیست شما میگین دارک ساید به تنهایی همشونو شکست میده در صورتی که اون حتی قدرت مقابله با واندا ماکسیموف یا همون اسکارلت ویچ رو هم نداره

      1. یاسین کاربر می‌گوید

        امیدوارم فکر کرده باشی و گفته باشی رفیق.
        آخه کی گفته همکاری اونجرز بیشتره؟!!!
        حالت خوبه؟!
        چهارتا فیلم ساخته، شصت بار با هم درگیر شدن. وقتیم که تانوس اومد، گروه قهرماناتون از هم متلاشی شده بود که
        حالا کار به کمیک نداریم، ولی زشته این حجم از خرافه.
        بعدشم، تو یعنی میخوای بگی یه اسکارلت ویچ میتونه دارک ساید رو بکشه؟!!!
        اگه نظرت اینه که بحث کردن باهات جز وقت تلف کردن نیس😑

  19. Amirali کاربر می‌گوید

    به نظرم مقاله خوبی بود ولی باید بین مبارزه مرداهنی بتمن مرد اهنی برنده میشد چونکه اون از هر نظر به جز استراتژیک از بتمن بهتره مارشن و گارمورا خیلی بی ربط بود به نظرم مارشن من هانتر باید با ویژن مقایسه میشد که به نظرم مارشن من از ویژن قویتره جون اون توانایی تلپاتی خیلی قوی دار و تلپاتی نقطه ضعفه ویژن هست

    1. یاسین کاربر می‌گوید

      ببخشید
      به من بگو تونی استارک به جز هوش علمی نابغه و زرهش از چه لحاظ از بتمن بهتره؟
      استراتژی که تو جنگ مهمترین موضوعه که بتمن بهتره
      تازه بتمن داخل سایبورگ که از کامپیوتر های فضاییه ویروس وارد کرده، حالا فقط کافیه ویروس رو وارد زره ایرون من کنه تا در حد چند دقیقه تونی زره رو نداشته باشه.
      قدرت بدنی و تکنیک های مبارزه ایش هم که واقعا بیشتر تونی استارکه
      در ضمن دوستانی که گفتن زره های تونی خیلی قویتره، بتمن جدیدا زره ایکس رو ساخته که اگه قدرتهاش رو ببینید میفهمید که قویترین زره هست.

  20. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    با سلام
    مارول قویتره چون فرانکلین ریچاردز و جین گری دکتر منتهن رو میزنن هالک مجازات کننده ی فضایی کازمیک آرمور سوپرمن رو میزنه
    رون کینگ ثور به کمک تونی بارباتوس و آرس واندرروومن رو شکست میده
    انتقام‌جویان باقی مانده بقیه ی لیگ عدالت رو شکست میدن
    آکوامن از نیمور شکست خورد پس آتلانتیس های مارول قویترن و آتلانتیس های دی سی رو شکست میدن
    ارتش آمریکا آمازونی هارو میزنن
    محافظین آزگارد و مردان ایکس و چهار شگفت انگیز و ارتش نووا و واکاندایی ها و افراد دکتر استرنج و گالاکتوس ارتش گرین لنترن و وایت لنترن و بلک لنترن و یلو لنترن و زد لنترن رو میزنن

    1. arya کاربر می‌گوید

      همه بوقن که اینا براحتی شکستشون بدن 😂😂😂 بابا لطفاً یکم فکر کنید به حرفهایی که میزنید . یه چیز معلوم نشد شما قدرتمند ترین نسخه ها رو با هم مقایسه میکنید یا نسخه معمولی مشخص کنید هالک فضایی کازمیک ارمور سوپرمن رو میزنه بابا بیخیال ولششش😂😂😂😂😭😭

      1. سپهر قاسمی کاربر می‌گوید

        فکر کردی الکی وقتی سوپرمن در لیگ عدالت ۲ تونست با یک دستش یک آپارتمان ۱۰۰واحدی رو برداره هالک براش جوجست و وقتی تونست زاد به اون عظمت روفلج کنه هالک که براش سوسکه

    2. یاسین کاربر می‌گوید

      تنها چیزی میتونم بگم اینه که برو تو اتاق به حرفات فک کن
      مرد حسابی. صد تا پسوند و پیش وند گذاشتی پس و پیش قهرمانا مارول و بعد گفتی اینا اونا رو میزنن؟!!
      بعدش تو ارتش واکاندا و چارتا کور و کچل رو گذاشتی جلو لنترنا و گفتی اونا لنترنا رو میزنن؟؟
      قبل اینکه حرف بزنید فکر کنید خدایی

    3. یاسین کاربر می‌گوید

      بعدشم اینو یادم رفت بگم
      ارتش آمریکا آمازونیا رو شکست میده؟؟؟!!!!!😳
      برو سیامون نکن خدایی😂

    4. امپتی هند کاربر می‌گوید

      #MOHAMMAD REZA EBRAHIMI
      کازمیک ارمور >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> جد و اباد اسپیس پانیشر هالک
      بارباتوس تنهایی رون کینگ رو میزنه لازم نیست اصلا راجب واندروومن محسور شده و ارس با گادویو حرف بزنم که ۳ تایی باهم رون کینگ رو ……….. خلاصه که اره جناب

  21. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    گالاکتوس رو به خاطر اسن گفتم چون اون حالا شرور نیست پ سیاراتی که نابود کرده داره از نو میسازه و قهرمان شده

  22. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

    ( در جواب آقای Amir ) دوست عزیز اگه یه نگاهی به سری کمیک دیسی علیه مارول بندازی میبینی که بتمن به تنهایی همزمان دردویل ، پانیشر ، آیرومن ، و کاپیتان امریکا رو شکست داده ( اینا همش تو نسخه عادی هست ) و توی یه زندان حبسشون کرده حالا برو روی گریه کن و بعدشم انقدر تعصب بازی روی جین گری و رون کینگ ثور بقیه ی شخصیت های تقلب شده از دیسی در نیار . افرین پسر خوب

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      انقدر بدون اطلاعی که نمیدونی برنده اون کراس اور ها قهرمانیه که طرفدار بیشتری داشته باشه.دوما تومیگی بتمن همزمان همه اینارو شکست داده؟؟؟؟؟میشه اسم کمیکشو بگی؟؟؟؟؟
      بعد دوباره یه سری آدما که تا کم میارن میرن سر بحث تقلب فقط این دفعه یه فرقی داشت اونم این که هیچ کدوم از شخصیت هایی که اسم بردی تقلید نبودن.بعد این آفرین پسر خوب دیگه چیه؟؟مگه داری با حیوون خونگیت حرف میزنی؟؟؟؟؟واقعا که این سطح شعور خیلی جدیده😠😠😡😔

    2. Amir کاربر می‌گوید

      با سلام
      شاید من کمی رو اینا تعصب داشته باشم ولی تو دیگه به معنی واقعیه کلمه خود تعصب هستی در ضمن اسمتم اشتباه نوشتی🤣🤣 Mohammad Hossein رو اینجوری مینویسن و در ضمن کراس اور ها قهرمانانی رو پیروز میکنن که محبوبیت بیشتری دارن
      در ضمن خوبه از این به بعد اسمتو بذاری خدای تعصب

    3. TONI STARK کاربر می‌گوید

      چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      من خودم اون کمیک رو خوندم
      بتمن فوقش تونست کاپیتان آمریکا رو شکست بده
      و در یک کمیک مزخرف که فوق العاده با مخالفت مواجه شد هالکو
      آقای محترم لطفا اول یه زره تحقیق کنید

  23. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

    داداش برو همه ی کمیک های مارول علیه دیسی که ۱۶۷ جلده رو بخون که سوپرمن و بتمن به راحتی اونجرز رو شکست دادن . حالا اگه قانع نشدی آیدیتو بده تا برات عکس کمیکی که والی وست تنهایی اونجرز و مردان ایکس رو کامل شکست داده ، برات بفرستم بعدش میتونی با مارول خیلی متقلب نامرد و اسنتنلی که خودشو توی همه فیلم های مارول جا کرده گریه کنی .

    1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      بی تربیت حداقل حرمت خودت و مارول رو نگه نمیداری حرمت اون استن لی مرحوم رو نگه دار.
      این سطح از شعور بیییییش از حد جدیده که به یه مرحوم هم احترام نمیذاری

    2. امیررضا کاربر می‌گوید

      انقدر نوب و بی اطلاعاتی هستی که نمی دونی کراس اوور یه چیز خیلی به ارزشه البته آدم های نوبی مثل تو معتبر می دوندنش. انقدر بی شعوری که به دیگران توهین میکنی

      1. یاسین کاربر می‌گوید

        در واقع برعکسه.
        شما که تقریبا تموم شخصیت هاتون تو کراس اور شکست خوردن بی اعتبار میدونیدش.
        در ضمن کراس اور ها بر اساس رای و نظر نویسنده های کمیک هست

        1. ايرون من کاربر می‌گوید

          اگه كراس اوور باشه كه ونوم سوپرمن رو برده!!!!!!!!

  24. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

    اول نشون دادی هیچی حالیت نمیشه در مورد دیسی و مارول ، چون این کراس اور ها بر اساس نه رای بلکه براساس نظرات نویسندگان کامیک بوده اگر میخوای گریه کنی و بهت اثبات شه ایدی بده برات عکساشم بفرستی حاضرم شیرینی مراسم فاتحه برای مارول بدبخت متقلب هم بدم بازم بهت اثبات میکنم که ی بچه سوسول تازه یک جلد کمیک خونده ی عاشق سپر کاپیتان امریکای ابی تقلیدی از شخصیت شیلد تو دی سی و…هستی حالا بازم اگر مراسمتون زحمت داشت بگو خودم کمک مالی کنم خیلی هم ناراحت نشو چون مارول از نظر من(نظر بقیه ام محترمه)ی شرکت پیوزری بدبخت فلک زده ی متقلب گریه ای کمیک هست و فقط دنیای سینمایی اش موفق بوده و راجع به کاراکترای بدبختش مثل سنتری فقط میشه گریه کرد حالا توهم میتونی گریه کنی.

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اصلا ضعیفترین شخصیت دیسی کل مارول رو میزنه . !!!!!!! راضی شدی یا هنوزم نه ؟!؟!؟!؟!؟!؟ نگار خیلی داغ کردی که اینجور داری توهین میکنی . یه نفس عمیق بکش و آروم باش . یه موقع فشارت میره بالا سکته میزنیا . ! از من گفتن بود .

    2. ناشناس کاربر می‌گوید

      سلام اولا خود دی سی اینقدر به مارول توهین نمیکنه در باره تقلید هاش که بیشترشون نیمه تقلید بودن مثلا دد پول برای مسخره کردن دث استروک ساخته شد که بعدا محبوب شد و وارد دنیای مارول شد دی سی هم تقلید هایی داشته که راجع به اون ها صحبت نمیکنم استنلی خودشو تو فیلم ها جا کرده چون نویسنده بیشتر کمیک هاس و تو که به بعضا میگه تازه وارد و از اینجور چیزا میدونستی که دی سی توی ساخت فیلم ها شکست خورد و بعد از موفقیت مارول دوباره تلاش کرد تا موفق بشه در ضمن ثور هم خودش تقلید بوده از شخصیتی که الان یادم نیست اسمش رو که حتی دی سی فن ها هم نمیدونن وجود داره اما تغییراتی براش به وجود آوردن که از رده تقلید خارجش میکنه و تبدیل به خلاقیت میشه که نسخه بهتری از مال اون دنیاس که یعنی تمام تقلید های مارول و دی سی اصلاح شده ی اون شخصیت هاس

    3. TONI STARK کاربر می‌گوید

      داداش اون کمیک رو خودم خوندم
      شما که حتی حرمت یه مرحوم رو هم نگه نمیداری
      و از حرف های زشت استفاده میکنی ارزشه اینو نداری که من جوابتو بدم

  25. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

    اقای محمد من گفتم ایدیتو بده من عکس اون کمیکی که والی وست کل انتقام جویان و مردام ایکس رو کامل و تنهایی زده 😂😅 بفرستم دیگه از این بالاتر ! وقتی وال وست کل انتقام جویان و مردان ایکس رو زده دیگه یعنی تیم فلش کل مارولو میزنن .

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      اول برو تحقیق کن اون کراس اورر هارو بر اساس چی میسازن خوب بعدشم برو سراغ مراسمت چون الان دوست دارم یه دست حسابی بشورمت😠😡😡
      ۱_من عمرا به کپ علافه خواصی ندارم اما میدونی یه فضای تعادلی هست 😀😀اسپایدی میاد وتقلیدای دی سی از مارولو میزاره بقیه سایتا تقلیدای مارول از دی سی😁(من به هیچ وجح طرفداری اسپایدی رو نمیکنم😃)پس برو اونجا و تقلیدای دی سی از مارول رو ببین👎👎👎👎 ۲_در حال حاضر فروش همین شرکت بد بخت فلک زده ……..(چرا تا کم میارین فحش میدین😂)از دی سی بیشتره پس حالا برو گریتو بکن👎👎بعد تو انقد نمیدونی که به دنیای سینمایی مارول میگی موفق😭😭😭من میرم بمیرم😭یه نگاه به کامنتای بقیه تو سی جی های ………….بعد دیگه مسائ ف.م.ی.ن.ی.س.ت.ی.رو که دیگه هیچی که مارول داره توش شنامیکنه😔
      ۳_میشه بگی کجای سنتری فلک زدس؟؟؟؟؟؟؟سنتری توی ۱۰۰شخصیت محبوب مارول بوده😀
      اقا اصلا بی خیال من هرچی به تو بگم میگی اون کرا اوره هستا………بیخیال فقط بدون اگه کراس اور ملاکه در یک کراس اور هالک دومزدی رو زده و در یکی دیگه ونوم سوپرمنو زده چرا نوبت به ایناکه میرسه کراس اور ها حساب نیست؟؟؟؟؟؟درضمن در مبارزه بتمن و کاپیتان آمریکا برنده مجاری فاضلاب بود نه بتمن😂😂😂
      بای👋👋👋👎

      1. arya کاربر می‌گوید

        اولا کاری بحثتون ندارم و قبول دارم اون آقا زیاده روی کرده ولی یچیز رو بدون همش نگید ونوم سوپرمن رو زد در اون کراووس آور سوپرمن نمیدونم دقیقا یادم نیست یا چه شخصیتی داشت مبارزه کرده بود و خیلی خسته بود و بعد ش سوپرمن ونوم رو شکست داد و ونوم سوپرمن رو میزبان جدید خودش انتخاب کرد بقیش رو هم بگو پس شما چرا زمانی که بحث شزم و ثور میشه میرید به کراووس آور و میگید شزم رو شکست داده است منطق شماست دیگه حرفی ندارم 🙄😂😂

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          اولا اگه کاری به بحث مانداری نظر نده دوما:
          من هیچ آقت هیچ کراس اوری رو ملاک قرار ندارم هیچ وقت وبه اون آقا گفتم اگه کراس اور ملاکه دقت کن :اگه

          1. arya کاربر می‌گوید

            یه چیز رو بدون اینجا یه سایت کمیک هست تقریبا حالا بیشترش و کامنت هم آزاده اگه اینجوری باشه که هیچکس نباید کامنت بزاره توهم در بحث من و استیو درباره ی سوپرمن و ثور دخالت کردی تو هم نظر تو گفتی اونجا منم می‌تونستم بگم ب تو ربطی نداره خب تو یا اطلاعاتت کمه یا از قصد نمیگی داری اطلاعات اشتباه میدی مبارزه سوپرمن و ونوم در آخر رو نگفتی خب یکی بخونه میگی ونوم کاملا سوپرمن رو شکست داده درحالی که اگه نگه کنی ونوم از دمای بالا میترسه یا همون آتش و صوت که سوپرمن خیلی راحت میتونن ونوم رو شکست بده

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      بیخیال جناب . توهم زدی . حالا چراشو نمیدونم .

    3. دیسی کاربر می‌گوید

      لایک

  26. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    هر چی می خوای بگو
    همین سنتری سوپرمنو شکست میده فقط متعصب های رو سوپرمن قبول ندارن کسی که هم از سنتری و هم از سوپرمن آشنایی کامل داشته باشه میگه سنتری حالا همه سوپرمن از عالم و آدم قویتر میدونن حتی از هالک و ثور هم قویتر می دونن
    تلزه این حرفت نشون میده ارزش حرفات چقدره
    هالک و ثور و سنتری سودرمنو میزنن بعد می مونه دکتر منتهن که فرانکلین ریچاردز و جین گری حریفشن
    گالاکتوس و بقیه ی انتقام‌جویان و چهار شگفت انگیز و مردان ایکس و ارتش آمریکا و واکاندایی و ارتش آزگارد و آتلانتیس های مارول همه ی نیرو های کمکی دی سی زو شکست میدن
    هالک آنسلات رو شکست داد

    حالا اونایی که از آنسلات چیزی نمی دونن میگم که این موجود چقدر قویه
    ترکیب قدرت پروفسور اگزاویر و مگنیتو و جین گری و فرانکلین ریچاردز هست
    و تونسته انتقام‌جویان و چهار شگفت انگیز و مردان ایکس رو بکشه
    و هالک اونو با یک مشت نابود کرد هنوزم میگی دی سی قویتره

    1. arya کاربر می‌گوید

      بابا شما که تعصبتون مشخصه از تمام کامنت هاتون مشخصه برو یکم کمیک بخون بعد بیا الکی حرف بزن مارول فن متعصب واقعا شما و برادرتون اینقدر مطلب متعصبانه و اشتباه زدید دیگه حوصله ندارم کامنت ها رو بخونم اگه بتو و برادرت باشه میگید هالک و ثور قویترین موجود هستن لطفاً الکی نظر ندیم فعلا هم اون هالک از سوپرمن شکست خورده و هم ثور بخوای عادلانه هم مقایسه کنید بازم میبیند سوپرمن از هردوشون قویتره سنتری هنوز مشخص نیست و حضور خیلی کمی در کمیک داشته

    2. Arshia کاربر می‌گوید

      شتر در خواب بیند پمبه دانه😏

      1. Mhd.k کاربر می‌گوید

        پنبه *😂😂😂😂 😂🤣🤣😂🤣😂🤣 😂🤣😂🤣😂🤣 خدا شاهده سر هیچ کامنتی انقدر نخندیدم😂😂😂😂😂 😂😂😂😂🤣🤣😂🤣😂🤣 😂🤣😂🤣😂🤣 😂🤣🤣😂🤣

  27. arya کاربر می‌گوید

    آقا من همین الان اعلام می‌کنیم که سوپرمن از تمام شخصیت های ما ول ضعیف تره قبوله 🤔🤔🤔 چرا هروقت دارید یه شخصیت مقایسه میکنید اول میآید سراغ سوپرمن نه واقعا چرااا اون داره درباره ی والی وست حرف میزنه این میاد با سوپرمن مقایسه آقا سوپرمن اصلا هیچی نیست خیالتون راحت شد البته از کسایی که فقط بخاطر بازیگر ثور در سینما طرفدارش شدن انتظار بیشتری نمیره البته بعضی ها 🙂🙂🙂 همین که همه ی شخصیت هاتون رو میآید با سوپرمن مقایسه میکنید خودش بزرگ بودن و قدرتمند بودن این شخصیت می‌رسونه 😂😂😂😂😭😭😭😭😭

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      شما از بعضی حرف های متعصبانه که هم بین طرفداران مارول هست و هم بین طرفداران دی سی هست بگذری ، خودتون حقیقت را متوجه میشوید . من شخصا هیچ وقت همینجوری الکی به سوپرمن اشاره نکردم .
      حقیقتا اینم که چه شخصیتی قویتره به نویسنده بستگی داره . یک نویسنده ای از هالک خوشش میاد و در داستانش میبینی هالک با یک مشت سنتری رو شکست میدهد . ( البته شایدم از سنتری بدش میاد . هههههه حالا هرچی . ) . کلا میخواهم بگویم که همه چیز به نویسنده بستگی داره . مثلا استن لی وقتی که ثور از اساطیر وارد کمیک شد گفت : ( دنبال شخصیتی بودم که از هالک قویتر باشد . اما چگونه یک نفر میتواند از قویترین قویتر باشد ؟! بنابراین متوجه شدم که آن شخص نمیتواند یک انسان باشد و باید یک خدا باشد . ) . حالا شاید صحبتش دقیقا اینطور نبود چون من دقیق یادم نیست اما مفهموم صحبتش همین بود . بعد میبینی که خیلی نویسنده ها اومدند خواستند هالک رو قویتر نشون بدند . شخصا با این کارشون مخالفم . حالا اونا احتمالا یا با ثور مشکل داشتند و یا از هالک خیلی خوششون میومده . اما وقتی که استن لی مرحوم خودش خالق هالک هست و چنین حرفی زده باید بهش احترام گذاشت و حرفش را قبول کرد . شما مثلا خودت یک شخصیتی رو خلق میکنی و مثلا میگی که این شخصیت از انسان ضعیفتره . ! ( مثلا ! ) بعد فلانی بیاد بگه که نه این شخصیت خیلی قویتر از انسانه . ! نمیشه که . ! شما خلقش کردید پس خودتون هم اختیارش رو داری . بگذریم .
      کلا بحث قدرت اصلا ثابت و بدون تغیر نیست . اگه به نظر شخصی من باشه که میگم سوپرمن از هالک قویتره اما از ثور اصلا و ابدا قویتر نیست . ! برای حرف خودم دلایل زیادی هم دارم . سوپرمن فقط سرعت بیشتری نسبت به ثور دارد . قدرت بدنی سوپرمن هم تا حدودی بیشتر هست . اما اینا کافی نیست . سرعت که قبلا توضیح دادم زیاد به درد سوپرمن نمیخوره و اختلاف در قدرت بدنی هم زیاد نیست . یک کراس اوور هم اصلا دلیل و مدرک نیست . شاید نویسندگان اون کراس اوور از سوپرمن خیلی خوششون میومده یا شایدم … ، ولللش اصلا .
      اگه من نویسنده بودم ، نظر شخصی من این بود که اول ثور ، بعد سوپرمن و سوم هم هالک و بعد هم سنتری . ! اما خوب هر نویسنده ای نظر خودش را دارد .
      امیدوارم متوجه شده باشید .

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      چرا ما هروقت یکی رو از سوپرمن قوی تر میدونیم شما ها آتیشی میشین و این متعصب و تعصبی میشه ورد زبونتون؟؟؟خیلی بدت میاد کامنتارو نخون 😡😡😠😠اگه هم به بحث علاقه داری دلیل بیار خوب😉آقا من چیکارکنم😭😭آقا یه خواهش اگه خواستین دلیل بیارین لطفا لطفا لطفا…….‌.. نام هیچ کراس اوری رو نبرین🙏🙏🙏🙏

      1. arya کاربر می‌گوید

        برای اینکه شما بی دلیل و یک طرفه نظر میدی و تقریبا همه رو قویتر از سوپرمن میدونید 😂😂😂 اتفاقا اصلا هم آتیشی نشدم خیلی هم آروم هستم 😜 چقدر دلیل آوردم برات تو سایت پروشات برو اونا رو بخون انگار تو اونقدر بدا اومده که اون نظر ها رو نخوندی 🙄 در بعضی مقاله اسمم … هست چندین سایت معتبر نظرسنجی و لینک دادم بهت

      2. arya کاربر می‌گوید

        یه چیز دیگه بتو ارتباطی داره من کامنت بخونم یا نه 🤔🤔 اصلا من با اون دو برادر بودم تو چرا درمیای جواب میدی چیزی درباره ی تو گفتم

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          تو داری جواب منو میدی وبهم میگی بهت ارتباطی نداره؟؟!؟!!چه عجیب😱من کی بی دلیل همه رو از سوپرمن قوی تردونستم!؟!؟؟؟؟؟دلیل بیار که سوپرمن قوی تره منم دلیل میارم راجعب پروشات هم من اونجازیاد فعالیت نمیکنم

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          من که منظر رم از کامنتارو نخون چیز دیگه ای بود ولی باشه من معضرت میخوام☺☺😉

        3. دیسی کاربر می‌گوید

          نمدونم والااا

    3. g.o.w کاربر می‌گوید

      به این بحثها کاری ندارم اون جناب هم که کاملا مشخصه در دنیای توهمی بسر میبرد اونم هیچ.
      اما در مورد بحث کراس اوورها باید به شما بگم که هیچ کدومشون ارزش نداره و همونطور که کاربر mohammad هم اشاره کردن با توجه به محبوبیت شخصیتها نویسندگان برندگانی انتخاب میکنند هیچ کدوم ارزشی نداره با اینکه ثور از شزم قویتره ولی برای مقایسه این دو به هیچ وجه نباید به اون کراس اوور رجوع کرد یا اینکه در کراس اووری استورم زن شگفت انگیز رو شکست داد در حالی که واندروومن از استورم قویتره و اون کراس اوور ارزشی نداره دقیقا مثل همینا کراس اووری که سوپرمن هالک و ثور رو شکست داده هم ارزشی نداره با اینکه خودمم قبول دارم سوپرمن از هالک قدرتمندتره ولی به هیچ وجه این نتیجه گیری رو با توجه به یه کراس اوور نمیگم و اینکه ثور هم چه شماها قبول کنین چه نکنین از سوپرمن قدرتمندتره و اون کراس اوور هم فقط یه حرف مفته و بس. در مورد سنتری هم قبلا اطلاعات کمی داشتم و میگفتم برابرن ولی حالا فک کنم که سنتری اندکی البته اندکی از سوپرمن قویتر باشه و سوپرمن فقط تجربه و شاهکارهای بیشتری داره وگرنه از لحاظ قدرت سنتری برتره. درهر حال این نظر شخصی منه و هرکس نظری جدا و صد البت قابل احترام داره. سپاس فراوان

      1. arya کاربر می‌گوید

        سلام آقا من میگم سوپرمن از همه ی شخصیت ها ضعیف تره خوبه فقط دلیل اینکه تا میخوان دو شخصیت رو باهم مقایسه کنن میان با سوپرمن مقایسش میکنن میگن ثور از سوپرمن قوی تره سنتری قوی تره هالک قوی تره تانوس قویترین و مرد آهنی 😂😂😂😂 قصد بی احترامی ندارن ولی هیچکدوم از این ها هیچ ارزشی نداره و نظر سایت های معتبر منبع بهتری هستن این ها فقط بخاطر اینه که طرفدار مارول هستن در نسخه معمولی هیچ کدوم از این ها حریف سوپرمن نمیشن

        1. g.o.w کاربر می‌گوید

          جناب من تابحال در کامنتام همیشه سعی کردم بدون تعصب نظر بدم و بارها به ضرر شخصیتهای محبوب خودم حرف زدم از بین افرادی که شما گفتین من فقط ثور و تانوس رو قدرتمندتر از سوپرمن میدونم و شانسشون برای پیروزی در مقابل سوپرمن رو بیشتر میدونم اونم یقینا نه به راحتی بلکه با اختلاف نه چندان زیاد. دلایل کافی هم در این سایت توضیح داده شده ولی خوب اجباری نیست قبول کردنش شما مختاری نظر خودتو داشته باشی ولی به هیچ وجه نگفتم مرد آهنی و هالک از سوپرمن قویترن بلکه سوپرمن رو از هر دو قویتر میدونم قضیه مرد آهنی هم شبیه بتمن هست که اگه به کریپتونایت دسترسی پیدا کنه اونوقت میتونه کاری از پیش ببره در مورد هالک هم با اینکه شخصیت محبوب خودم هست ولی خوب میدونم که منطقیش اینه که بگم سوپرمن قویتره و اما در مورد سنتری که باید بگم نمیدونم دوستان چه نظری دارن ولی من از لحاظ قدرت گفتم که تا حدودی از سوپرمن برتره ولی شانس پیروزیش نه زیاد نیست چون تجربه کمتری داره و شاهکارهای کمتری داره و هم چنین سوپرمن دشمنان قویتری شکست داده برای همین شانس پیروزیش نسبت به سنتری بیشتره تا حدودی ولی اشتباه نشه گفتم شانس پیروزی نه قدرت. حالا این نظر منه و من هم این نظرات رو تا اونجایی که از کمیک خوندم و فهمیدم و همچنین نظر افراد کمیک خوان حرفه ای رو پرسیدم میگم شاید اشکالاتی درش باشه ولی به هر حال نتیجه گیری از روی کمیک معتبرتر از حرف یه سایت هست نه اینکه سایتها معتبر نیستن نه ولی در همون سایتا افراد متعصب هم نظر میدن و در نتیجه کلی تاثیر میذارن یعنی ممکنه کمی کفه ترازو گاها به سمت شخصیتی که محبوبیت بیشتری داره سنگینی کنه و نتیجه قطعی نباشه. و همونطور که کاربر راجرز هم اشاره کردن قدرت معیار ثابتی در کمیک نیست و گاها با نظرات نویسندگان مختلف تغییر میکنه مثلا با اینکه ثور قویتر از هالک هست و خالق هردو هم صریحا به این مطلب اشاره کرده(با توجه به حرف استن لی مرحوم) ولی باز یه نویسنده ای که طرفدار هالکه میاد داستان رو به نفع هالک تموم میکنه ولی حرف شما هم مبنی بر اینکه هیچکدوم حریف سوپرمن نمیشن اصلا منطقی و صحیح نیست. با سپاس 

          1. arya کاربر می‌گوید

            سلام من منظورم کاربر ابراهیمی بود که می‌گفت مرد آهنی قوی تره ولی این حرف شما که هیچکدوم حریف ثور نمیشن هم درست نیست من بیشتر طرف حرفم با محمد و دوتا داداش بود 😍😍

        2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

          متاسفانه بعضی مارول فنا ( و البته بعضی فن های سایر شخصیت ها ) هیچ حرف حسابی به قول معروف حالیشون نیست . من مارول فن دیدم که کاپیتان آمریکا رو با سوپرمن مقایسه کنه . مارول فن دیدم که میگه آیرون من راحت سوپرمن رو میزنه . ! 😳 ( با احترام به دو شخصیت مرد آهنی و کاپیتان آمریکا که اتفاقا محبوبترین شخصیت های خود من هستند . ) .
          به نظر من از بین اعضای اصلی انتقامجویان فقط ثور شانس خوبی برای شکست سوپرمن دارد . سنتری و هالک در برابر سوپرمن شانس چندانی ندارند . البته سنتری اگه وارد حالت ووید بشه ، اوضاع متفاوته .
          از نظر سینما :
          ثور اگر در وضعیت فعلی باشد ، شانس خیلی کمی در برابر سوپرمن سینما دارد . اما ثور اگر مثل فیلم A: IW ، در اوج باشد ، شانس زیادی در برابر سوپرمن دارد . چون هم سلاح خیلی قدرتمندی دارد و هم از نظر فیزیکی و ذهنی در اوج هست . البته سوپرمن هم فاکتور های خودش را دارد .
          هالک MCU که هیچی . کلا با سوپرمن دنیای سینمایی دی سی قابل مقایسه نیست . !
          اسکارلت ویچ و کاپیتان مارول هم اگه مسائل فمنیستی نبود اصلا تا این حد بزرگنمایی نمیشدند . اما شخصا سوپرمن و کاپیتان مارول رو تقریبا برابز میدونم اما سوپرمن رو از اسکارلت ویچ قویتر میدونم .
          دکتر استرنج هم قابلیت های و توانایی های جادویی خیلی زیادی داره . اگه جادو نقطه ضعف سوپرمن فرض بشه ، واقعا توانایی های دکتر استرنج به شدت برای سوپرمن خطرناک هست اما اگه جادو نقطه ضعف سوپرمن نباشه شخصا سوپرمن را قویتر میدانم . البته بدون استفاده از سنگ بینهایت زمان .
          تمامم .

          1. g.o.w کاربر می‌گوید

            با سلام مجدد. جناب آریا خوب من اول فک کردم که شما منظورتون من بودم برای همین این حرفارو گفتم و اینکه من نگفتم هیچکس حریف ثور نمیشه نه اصلا. در مقایسه با سوپرمن گفتم چون من هیچ گونه تعصبی روی ثور ندارم چرا که جز شخصیتهای محبوب من نیست و من چون به اساطیر علاقه زیادی دارم از اونجا ثور رو میشناسم و چون خیلی قدرتمنده برای همین در اکثر بحثها اونو از بقیه قویتر خطاب میکنم که البته ثور اساطیری به مراتب نسبت به نسخه کمیکی خودش قدرتمنده ولی خوب نسخه کمیک هم توانایی های خودشو داره و خیلیا میتونن شکستش بدن حتی سوپرمن هم شانس بالایی در برابر ثور داره و در واقع نمیشه گفت یکیش به اون یکی برتری بیشتری داره و اختلاف چندانی ندارن و همونطور که گفتم من هیچوقت نگفتم ثور قویترین چون هیچ تعصبی روش ندارم شخصیت محبوب شماره یک من در بین کل شخصیتها کریتوس هست و مطمعنا در بحث کریتوس تعصب خواهم داشت ولی در مورد ثور به هیچ وجه. موفق باشید

  28. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    تعصب تو که معلومه
    چون طرفدار سوپرمنی اینارو میگی
    الان دلایل برتری قویترین انتقامجو هالک و قویترین انتقامجو ثور و سنتری به سوپرمنو میگم
    سنتری : قدرت و استقامت و سرعت سنتری به مراتب بیشتر از سوپرمن هست و لیزر و قدرت های خدا مانندش و اینا هین دستکاری مولکولی سنتری تا این حد قدرتمنده که مرد مولکولی رو شکست داده از نظر سوپرمن می تونه اونو شکست بده اون به اندازه یک میلیون خورشید منفجر شده قدرت داره
    و یه چیزی شبیه سرم ابر سرباز و اینا یادم نیست که صدهزار برابر سرم تقویتی کاپیتان قدرتمند بود
    و دلیل آخر اینکه سنتری تو رای گیری سوپرمنو شکست داده با اینکه سوپرمن اینقدر پر طرفداره ولی شکست خورد
    قویترین انتقامجو ثور
    ثور قدرتش از سوپرمن کمتره ولی با اودین فورس بیشتر میشه
    سرعتش با میولنیر هم همچین اختلافی با سوپرمن نداره که سرعت اونقدر هم بکارش نمی یاد
    و گاد بلست و رعد اون جلوی لیزر و یخ اونو میگیره چون گاد بلست در نهایت قدرت می تونه ستاره هارو نابود کنه
    دلایل برتری قویترین انتقامجو هالک به سوپرمن
    وزن کره ی زمین معادل شش کوادریلیون کیلو میشه
    که اون تونسته ستاره ای که ۳۳۳۰۰۰ برابر زمین وزن داره بلند کنه که میشه یک کوینتیلیارد و ۹۹۸ کوینتیلیون کیلو و این برتری قدرت اون به سوپرمنو ثابت می کنه در حالی که سوپرمن تونسته زمین رو توی سینه اش تحمل کرده اونم ۵ روز ولی به اندازه این کار هالک نمی شه
    و اختلاف سرعتش هم اونقدر زیاد نیست و لیزر سوپرمن هیچ اثری روی پوست هالک نداره
    تازه هالک تونسته توی یه مبارزه تمام مولتی ورس رو به لرزه دربیاره
    و آنسلات رو شکست داد میدونی اون کیه سطح قدرتش قراتر از سطح امگاست یعنی سطح آلفا
    و همون طور که گفتم ترکیب قدرت
    فرانکلین ریچاردز و جین گری و مگنیتو و پروفسور اگزاویر است
    حالا فهمیدی هالک چه کار بزرگی کرده یعنی این کار برابره با شکست دادن مردان ایکس و چهار شگفت انگیز و انتقامجویان برابره اونم تو حالات معمولی حالا سوپرمن می تونه اینکارو بکنه

    1. arya کاربر می‌گوید

      آخرش مشخص کن قویترین انتقام جو کیه ؟؟؟ مگه ثور قویترین انتقام ثور نیست پس هالک چی میگه 😂😂😂😂 این همه عدد الکی نده حرف هات هیچ ارزشی نداره 🙃🙃 درسته من شخصیت اولم سوپرمن هست ولی هیچوقت نیومدم الکی بگم فلان شخصیت از ثور قوی تره یا از هالک قوی تره ولی شما هر چیزی میشه به اشتباه میای میگی از سوپرمن قوی تره معلومه که سوپرمن خیلی فشار آورده تو و داداشت که می‌گفت هالک قدرت اینو داره رعد و برق ثور جذب می‌کنه و به طرف خودش پرت می‌کنه فقط با تعصب زیاد نظر میدید اگه به شما باشه میگید ثور و هالک از لوسیفر هم قویترین نکنه قویتر باشن 😂😂😂

      1. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

        جدیداً طرفدار ثور شدم حالا میگم مساوی هستن
        آره تو که اصلا الکی نگفتی که سوپرمن از فلان کاراکتر قویتره
        تازه من گفتم که اون که رعد و برق ثور رو جذب می کنه بهش میگن جذب انرژی
        تو وقتی از قدرت های هالک خبر نداری چرا در مورد یه نفر نظر میدی
        اینکه هالک جذب انرژی می کنه هم توی ویکی‌پدیا و هم توی همین سایت داخل ثور علیه هالک هست
        فشار چی الان خودت چی
        در ضمن وقتی که من برتری های یه نفر به سوپرمنو ثابت می کنم میگی بی ارزشه بی اساسه الکیه چون خودت اینجور چیزارو نمی دونی بقیه هم نباید بدونن
        کاربر راجرز ولی نظر من اینه
        هالک و ثور در یک رتبه
        سنتری
        سوپرمن

        1. arya کاربر می‌گوید

          ببین تو گفتی هالک رعد و برق ثور رو جذب می‌کنه و به طرف خودش پرتاب می‌کنه که نتونستی ثابت کنی در ویکی پدیا خوب من هم میتونم الان برم صد تا قدرت الکی به شخصیت ها اضافه کنم

      2. amir کاربر می‌گوید

        داداش تو حرف دیگه ای نداری. همش می گی این رو با سوپرمن مقایسه می کنی

  29. arya کاربر می‌گوید

    حالا دیدید اینا هرچی دلشون میخواد درباره ی شخصیت های دیسی میگن و هرطور دلشون میخواد مقایسه میکنن ولی تا یه چیزی ضد اونا میگی اونقدر بهشون فشار میاد که پنجاه نفری درمیاین و الکی نظر میدن بجز استیو راجرز که در این باره چیزی نگفت و فقط درباره هالک و ثور توضیح داد این تعصبه و فقط با فیلم دیدن طرفدار مارول شدن خدایا شکرت

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      جناب آریا امیدوارم از حرف های من بد برداشت نکرده باشید . من هیچ وقت قصد بی احترامی به شخصیت نمادین سوپرمن را نداشتم . � در مورد قدرت هم اصلا به نظر من همه چیز به نویسنده بستگی داره . فلان نویسنده از چه شخصیتی خوشش بیاد و از چه شخصیتی بدش بیاد ، این خیلی مهمه . امروز میبینی ولورین میاد و هالک رو تکه تکه میکنه و فردا هالک اونو ( وولورین ) از وسط دو نصف میکنه و هر یک تکش رو یک طرف پرت میکنه . ! اینکه نویسنده تایین میکنه کی قویتر باشه و برنده بشه مخصوصا بیشتر در مواقعی هست که قدرت شخصیت ها به هم نزدیک هست . حالا مثلا بعضی مبارزات هست که خوب نتیجش مشخصه . اونا که هیچی .
      راستش من اول میگفتم سنتری قویتر از سوپرمن هست اما الان میگم اگه نویسنده بودم سوپرمن را انتخاب میکردم . سوپرمن شخصیت نمادینی هست و شاهکار های خیلی بزرگ همراه با تاریخچه فوق العاده غنی ای دارد . اراده سوپرمن خیلی قویه .
      شما هم به نظر من حرف متعصب ها رو مد نظر قرار ندهید . چون اینجور افراد همیشه و همه جا هستند . هم طرفداران مارول اینجور افراد رو داره و هم طرفداران دی سی .
      باز هم میگم که من اگر نویسنده بودم میگفتم اول ثور ، دوم سوپرمن ، سوم هالک ، چهارم سنتری ( بدون حالت ووید . ) . ( البته فقط از بین این چهار شخصیت را عرض کردم . ) .

      1. arya کاربر می‌گوید

        استیو جان گفتم که منظورم شما نیستید نه دیگه خیلی داشتن زیاده روی میکردن برید کامنت ها رو بخونید می‌بینید تنها مونده بود بگن مرد عنکبوتی قویتر از سوپرمن هست من دیدم حتی کامنت گزاشتم که کوئیک سیلور از سوپرمن قوی تره حالا خودتون حد این زیاده روی رو حدس بزنید من قبل اینکه طرفدار سوپرمن بشم طرفدار ثور بودم و چون خیلی به تاریخ علاقه دارم رفته بودم اساطیر اسکاندیناوی و همه ی این ها رو خونده بودم و از شخصیت ثور خوشم اومده اما قضیه کمیک با اساطیر فرق می‌کنه اونجا ثور خیلی قویتره بخاطر این افراد که آنقدر زیاده روی میکنن باعث میشه بعضی افراد از شخصیت های مارول متنفر بشه با اینکه من خودم تمام فیلم های مارول رو نگاه میکنم و بعد میرم سراغ فیلم و سریال های دیسی که ضعیفتر از مارول هستن حالا دارن از شخصیت های پر طرفدار مثل سوپرمن و اکوامن و.. سریال میسازن که بنظر من گند میزنن به این شخصیت ها در دنیای سینمایی

  30. Mohamad کاربر می‌گوید

    #همه تون باهم دیگه😂😂😂
    کلا یه رو زنبودم چجوری این همه کامنت دادین؟؟؟؟؟؟
    #آریا:داداش این که شما میگی چرا شخصیت هارو باسوپرمن مقایسه میکنن چون سوپرمن نمادین و خود دی سی فن ها قوی ترین میدوننش(البته بیشتر دی سی فنا)واسه همین سوپرمن یه جورایی تبدیل به یه معیار اندازه گیری قدرت شده.به من میگی چرا دربحث من و راجرز دخالت کردی.OKداداش اولا اون بحث بین تو وراجرز نبود راجعب مقاله بود و خیلیای دیگه داشتن اونجا نظر میدادان خوب.بعد تو میگی نمیخوام تو بحثتون دخالت کنم.اگه نمیخوای پس چرا دخالت میکنی؟؟؟؟؟؟؟
    بهم میگی واسه بر تری سنتری دلیل بیار خوب باشه میارم:سنتری دارای قدرت بدنی بیشتر از سوپرمنه و سرعتش جوریه که چند سال نوری رو درچند ثانیه سفرکرده!!!!!!به فرض این که از آسیب ناپذیر بودن سنتری صرف نظر کنیم زود درمانی فوق العادش مانع آسیب دیدنش میشه(سنتری در پنج سالی که درخورشید بود هر بار تا اتم آخر میسوخت و بعد دوباره تشکیل میشد!!!!!)سنتری توانایی های بیشتر از سوپرمن داره(خیلی بیشتر)سنتری هم با دستکاری انرژی میتونه از چشماش لیزر بزنه.سنتری توانایی دستکاری ملکولی،تلکینز،دورجنبی،دورآگاهی،نامرئی شدن،لمس ناپذیر شدن،تغییر قیافه،احیا،فاکاتور بهبودی،و…………اینا دلایل منه😃

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      درضمن من یکی از طرفدارای سوپرمنم 😃😃چرا باهاش بد باشم آخه؟؟؟؟بعد جناب راجرز شما بعضی مارول فنارو باکی بودی؟؟؟؟؟آریا جان چرا به جناب ابراهیمی میگی حرفات چرت و پرته؟؟؟؟خوب سوپرمن شخصیت اولته پس باید روش تعصب داشته باشی😉باید وقتی میگن فلانی سوپرمنو میزنه ناراحت بشی و جواب بدی اماداداش یکمی منطقی باش😉☺☺من واقعا با اونا که میگن چون توی فیلم فلان شد واسه همین سوپرمن از فلانی شکست میخوره کاملا مخالفم😡😡من خودم طرفدار کمیکم جانم و بعله من عشق شخصیت سنتری هستم واسه همین همیشه جواب مید😉😉خدایی اگه ایشون اومده بود و اینارو با واندروومن مقایسه کرده بود شما در این حد جواب میدادی؟؟؟؟؟؟نمیدادی دیگه چون تعصب خواصی روش نداری.همین تعصب های خواصه که موجب میشه یکی دنبال جواب بگرده چون دوست نداره قبول کنه که شخصیت محبوبش شکست میخوره😃واسه همین دنبال دلیل میگرده که شخصیت محبوبش رو قوی تر نشون بده و اگه این امر نبود چه دلیلی داشت مردم تو این سایت کامنت بزارن!؟؟؟؟؟؟بگو دیگه چه دلیلی داشت؟؟وقتی واست مهم نباشه کی از کی قوی تره و وقتی واست مهم نباشه قدرت کی بیشتره دلیل این که در این سایت کامنت بزاری چیه؟؟؟؟؟؟؟بگو دیگه😠و در آخر جناب آریا درست میگین من یه کسی هستم که به وسیله دنیای سینمایی با کمیک آشنا شدم و فکرم نمیکنم مشکلی داشته باشه😁😁باتشکر😘😘😘😘

      1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

        جناب کاربر محمد با شما نبودم . خیالتون راحت . 👍 انشالله اشتباه برداشت نکرده باشید .
        درسته که شاید در بعضی موارد نظرم با نظر شما متفاوت باشه که خوب طبیعیه اما به نظرم حرفاتون را با دلیل و منطق میزنید و راجبش تحقیق میکنید .

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          نه داداش اشتباه برداشت نکردم 🙋ما مخلص شما هم هستیم😁😁😀😀
          درضمن اگه همه نظر هامون باهم یکی بود اون موقع عجیب میشد هیچ نظری باشه نظر دیگه کاملا شکل هم نیست.

    2. arya کاربر می‌گوید

      درباره ی سنتری در همین سایت یه مقاله هست برو آنجا ببین چه ربطی داره من میگم تو داری همه ی شخصیت ها رو قویتر میدونی هیچکدوم از دلیل هات درست نیست من که نمیگگم سوپرمن از همه قوی تره زمانی که تو میگی ثور از همه قوی تره منم میگم سوپرمن من تو بحثت دخالت نکردم میگم چرا با سوپرمن مقایسه میکنی بوسیله دنیای سینمایی آشنا مشکلی نداره تو اصلا منطقی دلیل هات رو نمیگی و فکر کنم اون همه لینک بهت دادم در پروشات اصلا نگاه نکردی که قدرت های سوپرمن نسخه معمولی پس از بحران توضیح داده بود تو داری فقط یک طرف قضیه رو میبینی

    3. arya کاربر می‌گوید

      راجب مقاله نبود و مقایسه سوپرمن و ثور در نسخه معمولی بود .. من هدفم از این حرفا این بود که شما داشتین دیگه خیلی خیلی زیاده روی میکردیم آقا طرفدار عاشق چمیدونم فن یک شخصیت چکار بقیه شخصیت ها دارید اگه مقایسه هم میکنید عادلانه مقایسه کنید و همین دلایل تو برای برتری سنتری تو فقط قدرت هاش رو گرفتی قدرت های سوپرمن رو هم بگی یه لینک بهت دادم تو پروشات و به استیو راجرز هم در تلگرام دادم و اون هم قبول کرد چون منبع معتبری بود اگه خواستی دوباره هم میتونم بزارم که توضیح داده بود سوپرمن قابلیت نامرئی شدن و تلپاتی هم داره و اگه اینا رو به قدرت های سوپرمن اضافه کرد بنظرم قویتر از سنتری است

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        جات خالی که یه مدت سوپرمن همه قدرتی داشت(واقعا میگم همه قدرتی!!)البته اون قدیمی بود.من که یه شما گفتم تو سایت پرو شات فعالیت خواصی ندارم.
        بعد من همه شخصیت هارو از سوپرمن قوی تر دونستم!!!!!عزیز من فقط سنتری و ثور رو(در انتقام جویان)از سوپرمن قوی تر میدونم.بعد داداش من خودم سوپرمن فن و بتمن فن هستم دیوونه که نیستم فقط احساس میکنم در یک نبرد (بدون کمک خارجی)سنتری بخواطر قدرت بدنی بیشتر و توانایی های بیشتر شانس بیشتر(زهر مار و بیشتر😂😂)برای پیروزی وقلبه بر سوپرمن داره.اما من نمیگم به راحتی سوپرمنو میزنه.و دوست من سنتری هم قابلیت تلپاتی(درسطحی که ضحن همه مردم کره زمین رو رو از وجود خودش پاک کرد!!!!)و نامرئی شدن و لمس ناپذیر شدن داره. و این که اگه مایل بودین آی دی یا آدرس ایمیل بدین تا بیشتر در ارتباط باشیم.
        و این که یهو چقد آتیشی شدی😱😱😱باشه بابا حالا منم یه اشتباهی کردم‌.بعد من کی ثور رو از همه قوی تر دونستم آخه.
        باشه داداش اصلا اشتباه از ما اما اگه شد درارتباط باشیم😉😉
        باتشکر😘😘😘

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          بعد من هنوز نفهمیدم چجوری این بحث به سوپرمنو سنتری و این حرفا کشد من داشتم جواب محمد حسین رو میدادم که واقعا هم داشت خیلی چرت و پرت میگفت.خیلی.اصلا دیدی کامنتشو؟؟؟میگفت بتمن :درد ویل و کپ و پانیشر و….‌باهم شکست داده!!!!!!!بابا این از خودش کمیک ساخته واقعا!!!!!

  31. بتمن کاربر می‌گوید

    مقاله عالی بود یعنی عالی البته اینم باید در نظر میگرفتین که بتمن در حالت عادی از ایرون من شکست میخوره ولی اگه با امادگی بره ایرون من رو خورد میکنه.از طرف دیگه مهم قدرت نیس مهم اینه که شخصیت های دیسی رئالیسمی هستن ینی ادم باور میکنه اینارو شخصیت هاش عمق بیشتری نسبت به مارول دارن. بنظرم مارول بجز چندتا فیلمش صرفا برای سرگرمی و بچه هاس

    1. Spider man کاربر می‌گوید

      اگه بتمن با آمادگی کامل هم بازه جلو باز هم از ایرون من شکست میخوره

      1. Spider man کاربر می‌گوید

        منظورم از ، بازه ، یعنی( بره ) شرمنده کیبوردم خودش کلمه میده بیرون

  32. Arash کاربر می‌گوید

    با سلام ادمین جان میخواستم یک انتقادی از شما بکنم واونم اینه که شما چون دی سی فن هستید بدون هیچ منطق خواسی ابر قهرمانان لیگ عدالت را قوی تر از ابر قهرمانان مارول میدونید و این از انظر من اصلا کار درستی نیست برای مثال شما ثوامپ تینگ رو ثوی تر از هالک میدونید در حالی که هیچ منطق خواسی ندارید وشما در این مقاله برای اینکه کسی نگوید که شما همه ی ابر قهرمانان مارول رو کم قدر ت تر بیان میکنید فقط چند تا از این نبرد هارو بین ابرقهرمانان دی سی و مارول برابر یا با پیروزی مارولی ها لحاظ کردید در غیر این صورت همان نبرد هارو هم با پیروزی دی سی ای ها اعلام میکردید

    امیدواذم که من با این حرف شمارو ناراحت نکرده باشم و شما ایمیل بنده را نبندید من فقط نظر خودم رو محترمانه مودبانه بیان کردم

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      همچین چیزی نیست. ثوامپ تینگ خداست و هر کسی دیگه میدونه ثوامپ میتونه به راحتی هالک رو بزنه. دلایل قانع کننده بسیاری هم دارم. دلایل بسیاری دارم و میگم که دقیقا همینطوری است که در این مقاله اومده. حتی بیشتر خود مارول فن ها هم معتقدند که دی سی، ابرقهرمانانی به مراتب قدرتمندتر از مارول داره. بیشترش هم درسته. سوپرمن و کپ مارول درست نیست؟ دکتر منهتن درست نیست؟ بلک کنری درست نیست؟ فلش قوتر نیست؟ نگهبان جهان دنیای دی سی قویتر از یه انسان نابغه نیست؟ آکوامن قویتر از نیمور و بلک پنتر نیست؟ دکتر فیت به کمک کلاه نابو قویتر از استرنج نیست. اگه کسی نخواد خودشو گول بزنه راحت متوجه میشه تمامی مطالب این مقاله درست هستش و از منابع معتبره. ما مثل بعضی ها متعصب نیستیم. بقول بعضی دوستان گری_نیستیم و بهمون پولی هم برای این قضیه نمیدن. فقط داریم حقیقت رو میگیم و کاری میکنیم بعضی سایتهای زرد که مطالب دروغین و تعصبی میزران، مردم گولشونو نخورن همین.

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        سواپ تينگ نه ثواپ تينگ
        قويتر درسته
        فكر كنم يكم عصبي شديد
        ولي نظرتون كاملا درسته
        بعدشم آرش جان آخه مارول چي داره
        همش يكسري مزخرفات فان و مسخره
        قهرمان هاش هم كه نگم
        قويترينشون ثور و هالك هستند كه اگر اون ها رو بزني بقيشون پوفففففففففففففففففففففف
        مردان ايكس هم بياري ما واچمن ها رو با دكتر منهتن مياريم
        تانوس رو با فونيكس بياري ما داركسايد اصلي مياريم
        بينهايت و ابديت و …………… بياري ما فرشتگان مغرب را با ميكاييل مياريم
        پايين تر از همگان و پروتژ بياري ما شيزان عظيم وحشي و لوسيفر مياريم
        بياندر ها بياري ما داركسايد اصلي رو با لوسيفر و شيطان وحشي عظيم مياريم همشون رو له ميكنيم
        والاي همگان بياري ما پرزنس مياريم
        ميخوام بدونم اگر ما مانيتور ذهن يا نیروهای کیهانی فراتر از زمان و مکان بياريم شما ميخوايد چيكار كنيد
        ما نیروهای کیهانی فراتر از زمان و مکان بياريم كل مارول رو از خوب و بد و ميانه بياريد پودر ميشند و تمامممممممممممممممممممممممممممممممممم
        پس ديگه الكي بحث نكن
        با تشكر

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          با این حالی که با هم دوستیم جوابتو خواهمدداد.فعلا دیرمه اما برمیگردم😉😣
          البته از اونجایی که میگفتی دا کساید دوازده تا بیاندر رو میزنه.متعصب بودنت معلوم بود.
          فعلا🙋

          1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            من نگفتم من گفتم يه مقاله گفته بود كه قدرت دارك سايد اصلي در اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج قدرتش كه فقط پرزنس شيطان وحشي عظيم لوسيفر ميكاييل و ديموس و والاي همگان ميتونند اونو بزنند و بازهم ميگم فقط در اون حالت دارك سايد ميتونه ۱۲ بياندر رو بكشههههه

        2. Mohamad کاربر می‌گوید

          دی سی چی داره؟؟؟؟؟۱_اگه با مسخره کردن کارحله یا بدتون نمیاد سوژه واسه مارول فنا هم کمی نیستا(مثل دستکش های میکی موسی بتمن تو کمیک های اولیش😂😂😂)۲_فانه که فنه.مگه مارول کمیک دارک نداره ؟؟؟؟یا دی سی کمیک دارک نداره؟؟؟؟؟حالا فان باشه که چی؟؟؟؟؟یعنی ……..نمیدونم به خدا.۳_قوی ترین قهرمانای مارول ثور و هالکند؟؟؟؟؟؟؟؟من نا امید شدم😐😐😐کلا نا امید شدم😭😭😭۴_فرانکلین ریچاردز با جین واسه منهتن کافین(مطمئن باش)۵_چرا تصور شما ها یه جنگ تن به تنه؟؟؟؟؟چراااااا؟مثلا فلانی میاد ماهم فلانی رو میاریم این که با اون میجنگه اون میبره و………(کلا اینا بچه بازیه)
          #ادمین:مقایسه ها درست بود طرف های مقایسه رو اشتباه انتخواب کرده بودین😂😂در هرحال به من چه من چندین بار حرفم رو زدم خودتون میدونین که چجوری سایتتون رو اداره کنید من یه بازدید کننده سادم که هراز گاهی سر میزنم و کامنت میزارم.(چرا رامی نگهبانو با یکی از واچرا مقایسه نکردین یا آکوامن و نیمور؟؟؟بیخیال من دارم خودمو خسته میکنم)فعلا👋

          1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            ببين جانم مورد اول
            داداش به ميكي ماوس گير نده كه من خيلي خوشم مياد ازش (:
            بعدشم جين با فرانكلين ريچاردز هيچ هيچ هيچ كاري جلوي دكتر منهتن نميتونند بكنند
            مثل اينكه دكتر منهتن رو نشناختي نه
            بعدشم آقا قبول من طرفدار تعصبي دارك سايدم اما اطلاعات درست ميدم و با دليل و منطق و با منبع صحبت ميكنم……………… و اينكه حرف شما جلوي حرف من هيچه هيچ ………….. تو داري ميگي تانوس با شش سنگ دارك سايد اصلي رو ميزنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            ببين تانوس با مكعب كيهاني و با دستكش با هم هم به زور جلوي كلون دارك سايد دوام مياره داداش اينو خواستي از ادمين بپرس
            حالا شايد اگر قلب عالم رو داشته باشه يكاري بكنه ولي بدون اون به معناي واقعي پوفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
            حتي با قلب عالم هم نميتونه كه دارك سايد اصلي رو بكشه ميگي چرا
            خب چون دارك سايد اصلي اصلا تو يك عالم ديگه اي هست مثل آدام وارلاك
            كه.قتي تانوس با قلب عالم داداگاه زندگي و تمام عالم رو نابود كرد آدام وارلاك تو يه عالم ديگه اي بود و وقتي برگشت تانوس رو يه كتك حسابي زد و متقاعدش كرد تا همه چيز رو به حالت عدي در بياره
            حتي اگر جهان نابود شد يه زنگ به وارلاك ميزنيم وارلاك مياد تانوس رو ميزنه مياد ………………………………………………………..
            بعدشم يه سوال آدام وارلاك قويتره يا دارك سايد ………………..خب معلومه دارك سايد
            پس چجوري آدام وارلاك ميتونه تانوس رو بزنه اما دارك سايد نميتونه چجوري هااااااااااااا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            پس ببين كه دارك سايد تو خواب هم تانوس رو تجزيه ميكنه
            بابا جان اينقدر تانوس رو بزرگ نكنيد آخه از تانوس مسخره تر و مزخرف تر ديدي!!!!!!!!!!!!!!!!!!! من كه نديدم
            هيچ جاي دنيا من نديدم بگه تانوس دارك سايد رو بزنه اونم اصليش
            ببين تانوس كلون دارك سايد رو نميتونه بزنه بعد بياد اصلي رو بزنه
            ببين من قبلا هم گفتم دارك سايد در اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج قدرتش فقط پرزنس و ميكاييل و لوسيفر و شيطان وحشي عظيم و مانيتور ذهن كه خالق پرزنسه و والاي همگان ميتونند بزنندش و حتي فرشتگان مغرب هم توانايي زدن اون رو ندارند ( البته بگم كه فقط و فقط يكبار دارك سايد اينقدر عصباني شده در طول تاريخ كميك ها)
            كه اگر اونجوري بشه ختي ميتونه الين بلك و فرشتگان مغرب و تانوس با قلب عالم و حتي rkt رو پودر كنه
            و جا داره بگم آخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ از بس كه نوشتم
            با تشكر

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            این که شما از میکی موس خوشت میاد چیزی از مسخره بودنش کم نمیکنه😉شما بهتره بری راجعب فرانکلین و جین یه تحقیقی بکنی چون من اطلاعات کافی از منهتن دارم.و ببخشید حرف من هیچه؟؟؟یعنی من دلیل نمیارم؟؟؟؟ما یکبار توی گروه هکین بحثو کردیم و به نتیجه برابر بودنشون رسیدیم نمیدونم چرا داری زیرش میزنی؟!!؟؟!تو داری میگی به شدت روی دارک ساید تعصب داری طوری که میگی ۱۲تا بیاندر رو در حالت عصبلنیت میزنه😵😵من دارکساید اصلی رو در حد دادگاه زندگی هم نکیدونم چه برسه به بیاندر.در هرحال اگه خود سازنده دارکساید به ضعیف تر بودنش اعتراف کنه تو کنار نمیای پس من دیگه این بحث رو بایه آدم به شدددت متعصب ادامه نمیدم.

  33. Arash کاربر می‌گوید

    درضمن من شک ندارم که مرد آهنی در مقابل بتمن اصلا جنگ برابری نیست و من میدانم که مرد آهنی در نیم ساعت نبرد بتمن را از پا در می آور😉

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      باشه باشه تو راست ميگي

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        پ‌ن‌پ تو راست میگی😂😂😂😂

      2. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

        آقای محمد خودشیرینی حرام است 📛♨🔴🛇🚫❎❌

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          خود شیرینی؟؟؟؟؟این بابشه تو راست میگی به مراتب از همون غلط کردی دردناک تره.

  34. دیسی کاربر می‌گوید

    کاربر کمیک فن دیسی فنه یا مارول؟
    فهمیدین بگین

  35. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    شما كامنت من رو نخوندي
    من گفتم اين رو جايي خوندم كه ۱۲ تا بياندر رو ميزنه اولا
    دوما من اون روز اصلا حال و حوصله بحث نداشتم و براي همين هم كوتاه اومدم و گفتم برابرند
    بله هيچكدوم نميميرند چون جاودانه اند
    اما اين دليل بر مساوي بودنشون نيست
    و اينكه تو دارك سايد اصلي رو در حد دادگاه زندگي نميدوني خب به من چه !!!!
    بعدشم اين حرف من نيست كه دارك سايد اصلي از رون كينگ ثور قويتره اين رو ادمين محترم هم ميگه
    بعدشم تو ميخواي بگي بياندر از الين بلك و تمامي فرشتگان مغرب قويتره !!!!!!!!!!!!!!
    بعدشم من به شدت متعصب هستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگر من متعصب هستم پس تو چي هستي ؟؟؟
    من ميگم تمام مقالات ميگند كلون دارك سايد تانوس رو با دستكش ميزنه جنابعالي ميفرماييد نظر شخصي نويسنده مقاله هست و اشتباهه من ميگم سايت CBR همين رو ميگه شما ميگي ۹۶ درصد مقالات CBR اشتباهه من با قنايي بهت ويديو نشون داديم شما ميگي چون سايتي كه ويديو رو ساخته نامعتبره پس قبول نيست من ميگم ادمين هم همينو ميگه شما ميگي خب اون نظر شخصيه ادمينه من ميگم از نظر تو چي معتبره تو گفتي كميك
    ۲۲ تا كراس اوور بهت نشون دادم گفتي كراس اوور بي ارزشه بهت گفتم كميك مارول عليه دي سي كه هر دو شركت باهم ساختنش هم دارك سايد تانوس رو زده ميگي تو اون كميك ونوم هم واندوومن رو زده ميگم اگر فيلم هم ساخته بشه و توش داركسايد تانوس رو بزنه بزنه تو باز هم ميگي نظر كارگردانه من قبول ندارم بهت گفتم چي رو قبول داري گفتي اگر بگم هيچي خنك ميشي !؟
    ديگه من نميدونم خودت بگو اگر من متعصبم تو چي هستي كه هيچي رو قبول نداري ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حالا بگذريم
    جنابعالي هيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييچ شناختي درباره دارك سايد اصلي نداري خب من چجوري بهت بگم وقتي داركسايد در اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج قدرتش ميتونه هر كاري بكنه و حتي از فرشتگان مغرب . اسپكتر . راديانات اکلیپسو. بي پايان ها . کلمه the word . فرشتگان مغضوب .Perpetua . اولتیمیتور .کسمت. ترینیتی . استار بيكر. پرالایا . اربابان و نمایندگان نظم و اربابان . نمايندگان آشوب و الين بلك هم هم قويتر ميشه
    اينم بگم اين رو من نميگم بلكه سايت معتبر DC COMICS گفته كه ميشه گفت جزو معتبر ترين سايت هاي جهان در حوضه كميك هست و زير نظر خود كمپاني دي سي كاميك هست پس فردا نگيد من متعصبم
    ميدوني اينها چقدر قوي هستند چقدر قويند ؟؟؟؟؟؟؟

    بعد تو ميگي ۱۲ تا بياندر از اينا قويترند ؟؟هااااا؟؟

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      اولا: شما گفتی از سایت cbrدیدی این مطلبو که خیلی از مقاله هاش باهم ضد و نقیضه (اگه درست نوشته باشم)
      دوما:اون روز دقتی شما سه نفر و من یه نفر بودم شما حدود دوساعت چت کردیم و سی دقیفه صحبت کردیم میگی حال نداشتم؟؟؟؟؟
      دارک ساید اصلی زور بزنه در حد دادگاه زندگی باشه.و تا اونجایی که یادمه ادمین گفته دارکساید اثلی در حد فینیکس فورسه.نمیدونم چجوری انقد پیشرفت کرده که به rktرسیده.
      بعله تو متعصبی که میگی تانوس باشش سنگ به کلون دارکساید هم نمیرسه.یه قادر مطلق با کسی که هربار با جاستیس لیگ رودر رو شده شکست خورده.
      داری میگی کراس اور میگم معتبر نیست میگی اون کراس اور معتبره؟؟؟؟لامصب تو اون کراس اور جاگرنات میگه من از کل مردان ایکس باهم قوی ترم!!!!بعد سوپرمن با یه مشت جاگرناتو میزنه!!!!خوب وقتی میگی این کراس اور معتبره بهت نگم متعصب؟؟؟(الان یکمی عصابم خورده آخه دارم رپ خشن گوش میدم اتفاقی افتاد معضرت)دارک ساید در اوج قدرت از همه قوی تره😂😂😂😂من میرم بمیرم😂😂😂😂تو خودت منبعتو نمیدونی یه بار میگهcbrیه بار میگه فاندوم یه بار میگه ویکی دی سی حاجی تکلیف مارو روشن کن😂😂😂تویی که میگی تو فیلم دارکساید تانوسو زده چی بهت بگم؟؟؟خو حاجی تو اون فیلمه مال شرکتیه که در یه فیلم کوتاه نبرد مارول و دی سی رو نشون داد که:کوییک سیلور فلشو زد،کپ با واندر وومن برابری میکرد،کپ بتمنو زد،مرد آهنی سوپرمنو کشت،بازم بگم؟؟؟ارتش الترون با گرین لنترا برابر بودن!!!!دیگه چی داری بگی؟؟؟تو که میگی کلون دارکساید تمام قدرت دستکشو داره!!!!!مثل اینه که من بگم فینیکس خدای دورجنبیه و پروفسور ایکس هم توانایی دورجنبی داره پس برابرن!!!!نمیشه که.

      1. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

        تانوس قادر مطلق ؟؟؟؟؟؟ تانوس تو اندگیم دیدیم که داشت خفه میشد با کاپیتان مارول بجنگه !!!! اون وقت میگی قادر مطلق ؟؟ مدرک از این بالاتر نداریم اگه داریم به منم بگو . درضم اتفاقاً داری اشتباه میگی اکثراً لیگ عدالت از دارک ساید شکست میخورند 😅 اما اقای هاشمی هم یه ذره داره زیاده روی میکنه ، مطمئنی دارک ساید انقدر قوی شده ؟؟؟؟ واقعاً جای تعجب داره .

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          داداش تانوس اند گیمو بزارش کنار.(البته بگم که تانوس باشش سنگ قادر مطلقه تو همون کامنت بالاهم گفتم.و این که اون قسمت جنگ تانوس و کپ مارول کپ بخواطر یه سری مسائل(چون حال اسپل کردن نداشتم ننوشتم)زیادی(خیلی زیادی)قوی شده بود.به هرحال مبدأمن کمیکه. و جناب کلون پارکساید درزمان رودررویی با لیگ عدالت کاملا شکست خورده.یکی از مدرک هام هم کمیک لیگ عدالت ریشه ها هست

  36. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    شما مارول فنای … پشمک اصلاث فکرشم نکنید که رون کینگ ثور کازمیک ارمر سوپرمنو بزنید رون کینگ ثور جرئت فکر کردنم بهش نداره چه برسه بزنتش اقا جواب شما یه کلامه کازمیک ارمر سوپرمن قدرتی داره به نام سازگاری واکنش کیهانی اینو میتونید تو ویکی پدیا هم بخونید ( اما بنظر خودم ویکی پدیا اصلاً معتبر نیست چون هر بنده ی خدایی میتونی ویرایشش کنه ) البته من خودم در چند پیج اینستگرام و تلگرام دیدم که این قدرت رو داره کازمیک ارمر با این قدرتش به هر ضربه ی دشمن قوی تر میشه این اولش دوماً کازمیک میتونه برای چند لحظه قدرت میکائیل یا لوسیفر و داشته باشه اون وقت با همین یه ضربه رون کینگ ثور رو برای همیشه به … گاج میده

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      لايككككككككككككككك

    2. Mohamad کاربر می‌گوید

      #محمد حسین
      میدونی فکر میکنم کسی در بچه گی روی ادبیات و اخلاق شما نظارت خواصی نداشته.چون فقط بلدی توهین کنی.و ادمین جان فکرمیکنم توهین کردن تو سایت ممنوع باشه.به من چه سایت شماست.و قسمت به گاج میده رو من واقعا ناراحت شدم وقتی دیدم یه همچین نظری تأیید شده😐😐😐😐😠😠دیگه اهانتم تاحدی.کازمیک ارمر درحد بیاندذم نیست چرا؟؟؟؟چون فراتر از کیهانه👌👌میتونی ردش کن؟!ببین کازمیک سازگاری و واکنش کیهانی داره.شاید راحت ابدیت بینهایت گالاکتوس و حتی نال رو هم بزنه شاید خود دادگاه زندگی رو هم بزنه اما به خود بیاندر نمیرسه چه برسه به rktکه به احتمال ۹۹درصد ۶تا بیاندرو همزمان زده.پس قدرت rktو جادوی رونن خیییلی از کیهان فراتره.پس کازمیک آرمر توانایی برابری باهاشو نداره👎

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        خب شاید من کمی زیاده روی کرده باشم ، و احتمالاً منظور من رو از گاج نفهمیدین چون مشکل از من نیست و ذهن شما منحرفه . خب اگرم ناراحت شدی به ادمین بگو چرا داری من میگی ؟؟؟؟ و بچه ی دو سه ساله نیستی که نارحت بشی ، مگه لوسی ؟؟؟؟ اگرم بی احترامی کردم ببخشید ☺☺چون اون موقع یه اتفاقی افتاده بود احتمالاً سر شما خالی کردم به هر حال اینا مهم نیست . میخواستم بگم که شما چشات ضعیفه ؟؟؟؟ من دارم میگم رون کینگ ثور اون وقت تو داری میگی بیاندر !!! ، و در مورد اونایی که گفتی کازمیک میزنه قبول دارم اما نظر شخصی من اینه که با دادگاه زندگی برابره شایدم اصلاً دادگاه زندگی قویتره ( من همش طرفداری دیسی رو نمی کنم مارولم دوست دارم ) ببین با اینکه دلیلای خوبی داشتی ولی نمیتونم قبول کنم که راحت بزنه حالا شاید کمی رون کینگ ثور قویتر باشه ولی به راحتی عمراً . همونطور که گفتم کازمیک میتونه برای چند لحظه قدرت میکائیل یا لوسیفر رو داشته باشه ، حالا سوال من اینجاست که شما میگی رون کینگ ثور ار لوسیفر قوی تره !!!!!!!! درضم جادو اصلاً ربطی نداشت اصلاً جادوی نامحدود کازمیک دیگه ضعفی به جادوو نداره پس احتمالاً قدرت هاشو کامل نمیدونی . خب در مورد ۱۰۰ درصد بیاندر بودن سایه نشینان بالا هم نمیشه نظر داد . اما به هر حال شاید کمی رون کینگ ثور قوی تر باشه اما نمیشه نظر قطعی داد بازم
        باتشکر

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          نمیدونم منظورت از گاج چی بوده اما من منفی و منحرف نیستم از بس آدمای دورم(بزرگترام تو مدرسه)از این استفاده کردن شک کردم.اما خدایی منظورت چی بود؟؟درضمن من اصلابه ادمین گفتم😂راجب قسمت بیاندر منظور من این بود که کازمیک به قدرت بیاندر نیست و rktبه احتمال بسیار بسیار بسیار بالا شش بیاندر رو زده.جادی میتونه به هرشخصی آسیب برسونه.فقط بستگی به سطح مقاومت هرکس قدرت جادو هم فرق داره.این که شما میگی هیچ جادویی بهش آسیب نمیرسونه دیگه اشتباهه و بزار قدرت جادوی رونن(بعد از این که ثور از چاه میمر آب خورد به این جادو دست پیدا کرد.(در پرانتزی داخل پرانتزی دیگر بگم که رونن یه خدای باستانیه که فکرکنم خدای دانایی و علم باشه))جوریه که اودین فقط ۱۲جادو و طلسم قدرتمند دست پیدا کرد اما ثور تا اونجاکه من میدونم تمام قدرت و جادوی رونن رو داراست.اطلاعات بعدی رو بعدا میدم.فعلا👋👋👋

  37. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    Just do not crt 😅

  38. میلاد کاربر می‌گوید

    مقایسه درست بود اما میتونست نوع مقایسه فرق کنه
    در مبارزه اینکه کی با کی بجنگه خیلی تاثیر گذاره ولی برای فهمیدن قوی ترین باید والای همگان را با پرزنس مقایسه کرد وبه نظر من پرزنس شانسش بیشتره البته اون یه دختر هم داره که اگه جای پرزنس رو بگیره از پرزنس قویتر میشه برای همین من به شخصه دی سی را برنده میدونم

  39. امیر کاربر می‌گوید

    نگا کنیین اگه قویترین هارو بخواین انتی مانیتور با والای همگان پرزنس و نگهبانان جهانو با بیاندر ها دارکساید و لوسیفر و شیردال عظیم وحشی با تانوس و ادام وارلاک و سنتری .

  40. امیر کاربر می‌گوید

    اگه معمولی هارو بخواین شزم با ثور و هالک با سالومون گراندی و یا فوقش لوبو و ولورین با تیمبر ولف و کپ با لیدی شیوا زاتانا و دکترفیت ب دکتر استرنج کمکی خواستن جان کنستانتین بتمن در مقابل مرد اهنی اگه ارتش نوا بیارین بوستر گلد هستش که اگه ببینین سوپر نوا هستش و اینجا بل ادام و برینیاک چرا رفتن گوشه و الان چغندرن

  41. Bob کاربر می‌گوید

    خب دیگه محدود نیستم یا شاید فکر میکردم محدودم😂 . اما در مورد مقاله خب من با نبرد های گامورا علیه مارشن من هانتر، هالک علیه سوامپ ثینگ، اکوامن علیه پلنگ سیاه، ثور علیه واندروومن که در این مورد نباید چیزی بگم، کاپیتان آمریکا علیه فانوس سبز مشکل دارم؛ دیگه با بقیش کاری ندارم.
    گامورا علیه مارشن من هانتر خب مبارزه برابر نیست اگه با اون نسخه از شی هالک که تو immortal hulk 7 دیدیم مقایسه میشد بهتر بود هرچند که بازم مارشن من هانتر می‌بره اما بازم منصفانه تر بود چون اون شی هالک قدرتمنده. ولی اگه با خود هالک مقایسه میشد، من خودم میگم هالک می‌بره نظر منه دلایل خودم رو هم دارم.
    حالا بریم سراغ دکتر منهتن، منم فکر میکردم فرانکلین ریچاردز (Adult) برتره اما وقتی DC Rebrith رو خوندم نظرم تغییر کرد، اگه تونستید حتما بخونید.
    هالک علیه سوامپ ثینگ، من سوامپ ثینگ رو نمی‌شناسم، اگه کسی می‌تونه راجب شاهکار هاش بهم بگه، چیکار کرده که میگین می‌تونه هالک رو بزنه؟!، خودم هم تحقیق می‌کنم ولی اگه دلیل برتر بودن سوامپ ثینگ اینه که یه خداست (اونم خدای گیاهان 😂)، خب یه تعداد کمیک بدم واسه سر گرمی بخونیم، خب یه کمیک باحال که توش هالک یه خدا رو می‌کشه Avengers No Road Home 5 هستش تو این کمیک Hypnos (فکر کنم خدای شب) واسه کمک داره ننش رو صدا می‌کنه!! اما چه فایده که هالک کشتش، اسمش رو دادم برید ببینید تو یکی از کمیک ها که درست اسمش یادم نیست (فکر کنمIncredible Hulk #107 بود) هالک، هرکول خدای قدرت رو جوری میزنه که هرکول میگه “دیگه بسه نزن”، در مورد ثور خدای آذرخش که نمیتونم چیزی بگم، ولی کاش هالک رو با مارشن من هانتر مقایسه می‌کردید این مقایسه باحال تر می‌شد از نظر من.
    ثور علیه واندروومن، من نباید دخالت کنم.
    اکوامن علیه پلنگ سیاه، فکر کنم تنها تشابهی که دارن اینه که هردو پادشاه هستن خب اودین هم پادشاهه، چطوره با هم مقایسه بشن؟😂، البته حرف من تو این مورد اینه که مبارزه یه مقداری منصفانه نیست😐؛ پلنگ سیاه حرفی واسه گفتن نداره.
    کاپیتان آمریکا علیه فانوس سبز، به این علت با هم مقایسه شدن که ابر سرباز هستن، یکم به نظرم مبارزه منصفانه نیست، چرا فانوس سبز رو با رد هالک (چون ژنرال راس هستش اینم بگم که تو یکی از کمیک ها با انتقام‌جویان کار میکرد و میخواست هالک رو شکست بده که شکست خورد، پس نگید قهرمان نبوده اینم بگم که واسش تو کمیک مجسمه هم ساختن) مقایسه نکنیم یا با ابومنیشن (البته ابومنیشن قهرمان نیست ولی چون قبلاً یه سرباز بود گفتم، این مورد رو زیاد جدی نگیرید) رد هالک موج سوار نقره ای رو شکست داد و حتی یه واچر رو مورد ضرب و شتم قرار داد البته یه عده میگن انگار خود واچر میخواست کتک بخوره به خاطر یه اشتباهی که کرد. یه نکته ای که باید راجب سازه های گرین لنترن بگم اینه که آنچنان قدرتمند هم نیست، تو کمیک Justice League 11 واندروومن تونست سازه هال جردن رو خراب کنه اونم با یه مشت!! ولی احتمالا خیلیا با مقایسه رد هالک و گرین لنترن مخالفت میکنن پس سنتری گزینه خیلی مناسب تریه.
    حالا اگه کسی خواست ازم انتقادکنه لطفاً توهین نکنه، حوصلم سررفته لطفاً از کمیک دلایلی بیارید که نتونم رد کنم 😂. اینجا دی‌سی فن هم زیاده.

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      سلام بر کاربر عزیز باب خوش برگشتین. من و چند کاربر دیگه سایت یه گروه واتساپ زدیم مایل بودین کامنت بدین شمارمو بدم که عضوتون کنیم

    2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      درضم جهت اطلاع اون رون کینگ تور نیست رون کینگ ثور هست و ایرانی ها ت کردن ، تلفظ اصلیش همون ث هست

  42. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    راستی کسی میدونه پرالایا کیه ؟؟؟ یه جا دیدم نوشته از پرزنسم قویتره و اون در مقابل پرالایا هیچ قدرتی نداره و اینکه خود خلائست ( والا. چه شخصیت هایی بی مزه ای دیسی درست کرده مثل کلمه یعنی چی )

    1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      نه بابا هركي گفته كه پرالايا از پرزنس قويتره چرت گفته داداش
      و اينكه من زياده روي نكردم اگر خواستي برو تو سايت معتبر دي سي كاميكس و بنويس داركسايد و مقاله اولش رو بخون همين كه من گفتم رو گفته يعني
      داركسايد در اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج اوج قدرتش ميتونه هر كاري بكنه و حتي از فرشتگان مغرب . اسپكتر . راديانات اکلیپسو. بي پايان ها . کلمه the word . فرشتگان مغضوب .Perpetua . اولتیمیتور .کسمت. ترینیتی . استار بيكر. پرالایا . اربابان و نمایندگان نظم و اربابان . نمايندگان آشوب و الين بلك هم هم قويتر ميشه
      اينم بگم اين رو من نميگم بلكه سايت معتبر DC COMICS گفته كه ميشه گفت جزو معتبر ترين سايت هاي جهان در حوضه كميك هست
      و اينكه داداش من اينو نگفتم كه بگي من زياده روي كردم
      حتي تو مجموعه كميك هاي لوسيفر .پرزنس صريحا اينو به ميكاييل گفت كه داركسايد اصلي در اوج قدرتش و خشمش ميتونه تمام مولكول هاي تمامي جهان هستي و تمامي ابعاد زماني و مكاني رو نابود كنه و فقط همين جند تايي كه گفتم يعني پرزنس و لوسيفر و ميكاييل و نيمه تاريك پرزنس يا شيطان وحشي عظيم و والاي همگان فقط و فقط ميتوانند بزننش و
      و اينكه داداش اينم بگم داركسايد اصلي فقط يكبار در كميك اومده كه با گلاكتوس جنگيد و شكستش داد ولي در كميك خيلي درباره اش صحبت شده مخصوصا در مجموعه كميك هاي لوسيفر
      و اينم بگم كه داركسايد تا بحال به اون درجه از قدرتش و خشمش نرسيده و براي همين طي اتفاقاتي پرزنس از ترس وقوع فاجعه داركسايد رو زنداني كرده و به گفته برخي اونو به يه بعد ديگه برده
      و سايت دي سي كاميكس طي يك فكت گفت كه احتملا قراره داركسايد اصلي در كميك جديد ميكاييل كه قراره سال هاي بعد منتشر بشه ظاهر بشه و احتمالا قراره به اون درجه از قدرت برسه كه اميدوارم پرزنس و ميكاييل و لوسيفر و شيطان وحشي عظيم رو هم بكشه (:
      و اينكه محمد جان فكر كنم شما كلا چهارتا كميك دي سي و ليگ عدالت رو خونده باشي و اگر فاينال كراسيس رو ديده باشي و خونده باشي به قدرت كلون داركسايد پي ميبري
      و اينكه من متعصبم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آخه لامصب تانوس ميخواد چه غلطي بكنه با شش سنگ هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟ تو ديگه خيلي تانوس فني!!!!!!!!!!!! حتي ادمين هم قبول داره
      ادمين محترم شما بگو تانوس با سنگ ها قويتره يا كلون داركسايد ؟! اصلا صادق تو بگو ؟؟ تو همينطور پيش بري تانوس رو ميكني والاي همگان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آخه چرا همش رو حرف مسخره خودت ميموني و به حرف هيچكس گوش نميدي ها؟؟؟؟

    2. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

      در ضمن پرالايا از لوسيفر و ميكاييل و الين بلك هم ضعيفتره

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        واقعاً !!!! عجیبه ، چون من توی یه پیچ اینستگرام دیدم و میگفت که قوی ترین زن دنیای دیسی هست حتی از الین بلک .

  43. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

    میخوام بگم اصلاً دلایلت قانع کننده نبود . گفتی بیاندر فراتر از کیهانه خب که چی کازمیکم فرامولتیورس هست ، در مورد رون کینگ ثور هم گفتی ۶ تا بیاندر رو زده خب اولاً نزده اونا سایه نشینان بالا بودند که لوکی گفته بود بیاندر و قطعی نیست اصلاث همه ی بیاندر ها رو زده خب چیکارت کنم . نکته بعدی گفتی رون کینگ ثور جادو فراتر از کیهان داره و کازمیکم به هیچ جادویی ضعف نداره ( انگار همه ی قدرت های کازمیک رو نمیدونی !!! ) و بازم میگم کازمیک میتونه برای چند لحظه قدرت میکائیل یا لوسیفر رو داشته باشه ، حالا تو باز هم میگی رون کینگ ثور از لوسیفرم قوی تره ؟؟؟؟؟!!!!!!! هنوزم قانع نشدی یا بازم بگم ؟؟؟؟؟؟
    حداقل کراس اووری هم بینشون نیست که بگیم حالا توی یه کراس اوور بردتش

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      تو میگی کازمیک واکنش کیهانی داره و بیاندر قدرت فراتراز کیهان.یعنی چه یعنی نمیتونه باهاش سازگاری داشته باشه.کازمیک آرمر به جادوی معمولی ضعف نداره اما جادوی rktکه هیچ جادوی خود اسپکترم روش تأثیر داره.چرا ؟؟؟؟چون قدرتمند ترین جادو هارو داره و در آخر آسیب میزنه.مثل اینه که بگی لوسیفر نمیتونه باجادوی بیکرانش به کازمیک آسیب برسونه.تو داری میگس در چند لحظه میتونه قدرت لوسیفرو داشته باشه.که چی؟؟؟در عرض چند لحظه میخواد چیکار کنه؟؟؟یا اصلا مدرکت واسه این ادعا چیه؟؟؟

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        اولاً دلیلی نیاوردی گفتی قوی ترین جادوها رو داره. . خب منم میگم دیمین وین یه بار پرزنسو زده یعنی چی !!! مدرک بیار ، اول اینکه کازمیک مولتی ورس رو تو دستاش نگه داشته بعدشم توانایی حس کردن خواننده ی کمیک رو داره . میتونه داستان کمیک رو عوض کنه ، برو کنال dc marvel club رو بیین مدرکم اونه ، اونجام خودش مدرک داره . هم اینستگرام ببین هم تلگرام . بابا چرا لوسیفر رو میکشی وسط ؟؟ اون پرایم وان میلیونه که به جادو های کیهانی ضعف داره اونم نه هر جادویی . بعدشم اقای ابراهیمی چرا از خودت حرف میزنی !!! چیزی بلد نیستی نظر نده . پرایم وان میلیون به کازمیک فکر کنه نابود میشه ، از خودت حرف در نیار . دلیلت واسه این حرف چیه ؟ یا اصلاً منبعت ؟ فقط تو همه ی سایت های خارجی و ایرانی فقط پروشات و همین سایت میگن پرایم وان میلیون از کازمیک قوی تره . حالا میخوای من دلیلامو بگم ؟؟ خب اولاً کازمیک به کریپتونایت و خورشید سرخ و هیج جادویی ( مگر حالا چند تا استثنای خیلی کم ) ضعف نداره ، ولی پرایم وان میلیون به جادو های بزرگ یا کیهانی حساسیت داره . و اینکه کازمیک قوی ترین جادو ها رو داره . اقا اصلاً شما میخواید کازمیک رو کوچک کنید !! باور کنید انقدر ضعیف نیست ، برید همه ی قدرت هاشو تو ویکی پدیا بخونید یا اصلاً هر جایی .
        درضم من نگفتم بیاندر فراتر از کیهان تو گفتی ، انگار حرف های خودت رو فراموش کردی !! تو همون چند لحظه هم میتونه چنان ضربه ی به رون کینگ ثور بزنه که تا اخر عمرش یادش نره که دیگه با کسایی بزرگتر از درکش نجنگه .
        من اصلاً چرا دارم خودمو میکشم که به شما ها ثابت کنم کازمیک انقدر دست کم نگیرید . تو چقدر اطلاعات از کازمیک داری ؟؟؟ اغلب نمیشه خیلی دقیق بگی کدوم قوی تره ، چون همونطور که گفتم کراس اووری هم بینشون نیست . حالا بعداً بازم برات دلیل میارم . فعلاً ✋✋

    2. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اصلا درست نیست کازمیک ارمور سوپرمن رو در حد امثال لوسیفر بالا برد . قدرت لوسیفر کاملا نامحدود و اراده مطلق خدا هست و در واقع اون نیروی کامل زندگی و مرگ و فنا رو داره و به نظرم بینهایت کازمیک ارمور سوپرمن هم در حد لوسیفر نمیشه .
      اما در مورد بیاندر ها . کازمیک ارمور سوپرمن شاید بتونه بیاندر مابعد ریتکان رو شکست بده ( گفتم شاید ! ) اما بیاندر ماقبل ریتکان به عنوان دومین موجود قدرتمند مارول به تصویر کشیده شد که عملا هیچ ضعفی نداشتند به جز خودشون ! و نظم خلقت کل مولتی ورس های مارول رو به هم زدند و تمام شخصیت های انتزاعی رو از دم تیغ رد کردند ( از جمله دادگاه زندگی که نماینده مطلق والای همگان بود . ) و در پایان هم خودشون باعث نابودی خودشون شدند . در مورد بیاندر های ماقبل ریتکان نظریه ای هست که میگه والای همگان از قدرت مطلق اونها رو خلق کرده بود که برای روز مبادا در برابر شخصیت OBA ( پایینتر از همگان ) که نمیمه تاریک والای همگان هست و حکم شیطان اعظم دی وحشی رو برای مارول رو داره ، بجنگند که خوب قبل از روئیت شدن پایین تر از همگان نابود شدند . این تئوری تا حدودی منطقیه چون اشاره شده که خلقت هر چیزی در مارول از سوی والای همگان بوده .
      به نظر شخصی من کازمیک ارمور سوپرمن نمیتونه بیاندر ماقبل ریتکان رو شکست بده . حالا اینکه در کوارا و فلان منبع چی نشوته رو من نه میدونم و نه میخوام بدونم .
      تمام .

      1. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

        من دارم میگم برای چند لحظه 😐 😐 ( خوب معلومه لوسیفر راحت میتونه بزندش ) در ضم من داشتم rkt رو می گفتم . و وقتی تو نمیخوای بببینی یعنی حقیقتو قبول نمیکنی . چرا نمیخوای ؟؟؟؟ می ترسی !!!

      2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        درضم تا اونجایی که من میدونم به غیر از والای همگان ، پروتژ و فالکرام هم از بیاندر قویترند . حالا نمیدونم تو مارول شما قطعاً تخصصت بیشتره .

      3. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        و اینکه این بیاندر های نمیدونم ریتکان رو هم نمیدونم چیه و کیه . اگه میشه بگو چیه دقیقاً ؟؟؟؟

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          قایل توجهت بیاندر های ماقبل رتیکان بعد از والای همگان دومین موجود قدرتمند شناخته میشدن.که اللته بعدا سر قدرتشو اختلاف پیش اومد و خیلییی ضعیف تر شدن(ولی هنوز بالادست دادگاه زندگین)و بعدم تاچند سال از کمیک مارول کنار گذاشته شدن تا قدرتشو ثابت و مشخص بشه

          1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            یعنی تو میگی اینا از پروتژ و یا فالکرام هم قوی ترن 😑😐 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          2. Mohamad کاربر می‌گوید

            نمیدونم.چند تا سایت که اینو میگفتن.اگه باشن و rktششتا شونو کشته باشه…..😵😵😱

          3. استیو راجرز کاربر می‌گوید

            # Mohammad Hossein
            بیاندر های ماقبل ریتکان بله از پروتژ قدرتمندتر هستند . ! اگه دقت کنید حتی دادگاه زندگی هم با ترفند پروتژ رو متوقف کرد در صورتی که بیاندر های ماقبل ریتکان ، دادگاه زندگی رو به راحتی از بین بردند و جسدش رو در قمر اصلی هر دنیا ( یجورایی یعنی کره ماه هر دنیا ) رها کردند . ! بیاندر های ماقبل ریتکان خیلی سریع کل مولتی ورس های مارول رو از هم پاشیدند و کل دنیای مارول رو به مرز از هم گسیختگی کامل رسوندند . در نهایت هم چیزی نمونده بود که دنیای مارول رو با تعریف خودشون تشکیل بدهند که خودشون با خودشون به اختلاف خوردند و نابود شدند .
            از فالکرام سخته که بگیم قویترند یا خیر . فالکرام جز معدود شخصیت های ماروله که حد واقعی قدرتش شناخته شده نیست . بعضی ها اون رو خالق سیلیستیال ها و در حد بیاندر های ماقبل ریتکان میدانند و بعضی ها هم اون رو خود شخص والای همگان میدانند . ! در هر صورت اوریجین فالکرام مشخص شده نبست . حد نهایی قدرتش هم همینطور . بنابراین نمیشه به طور قطع نظر داد . !
            اتفاقا شخصیت Rune King Thor ، هم جز شخصیت هایی است که حد نهایی قدرتش ناشناخته است و هر شخص و هر منبعی هم که نظری بده قطعا نظرش یک تئوری بیشتر نیست . چون شخصیت RKT ، حضور خیلی کوتاهی در کمیک داشته است و این حضور به گونه ای بوده است که نمیتوان حد واقعی قدرتش را محاسبه کرد .
            امیدوارم متوجه شده باشید .
            تمام .

          4. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            محمد جان عزيز من
            من زبونم مو در آورد
            بابا رون كينگ ثور سايه نشينان بالا رو زده نه بياندر اگر هم زده باشه مطمن باش ما قبل رتيكان رو نزده مطمن باش
            بعدشم اين رو لوكي خداي شرارت و يك درغگو بزرگ گفته كه اصلا حرفش قابل اعتماد نيست
            اما به نظر من هم رون كينگ ثور ميبره اما اين حرفت كه ميگي بياندر هاي ما قبل رتيكان رو زده اشتباهه چرا ؟ خب چونكه خودت هم ميگي اون بياندر ها حتي از فالكرام و پروتژ هم قويتر هستند و خب معلومه كه RKT از فالكرام و پروتژ قويتر نيست بعد ما بگيم اصلا قويتره يه سوال
            اينكه ششتا از اونا رو بكشه منطقي هست ؟؟؟ والا والاي همگان هم سخت ميتونه همچين كاري بكنه
            ميدوني اين حرف يعني چي
            يعني اگر درست باشه RKT اندازه لوسيفر و ميكاييل قدرت داره يا ختي بيشتر اما اين درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه خب معلومه اينقدر قدرتمند نيست… هست ؟!
            اگر اينطور باشه قدرت RKT با والاي همگان برابر ميشه در حالي كه خير اينطور نيست………….من اگر بخوام از روي اطلاعات خودم رده بندي كنم ميگم قدرتمند ترين هاي مارول اينا هستند به ترتيب
            والاي همگان
            بياندر هاي قبل رتيكان
            پايينتر از همگان
            فالكرام و پروتژ در يك رده
            رون كينگ ثور
            دادگاه زندگي و بياندر هاي بعد رتيكان با هم دريك رده
            البته در بسياري از مقالات خوندمكه دادگاه زندگي بعد والاي همگان قويترين هست كه واقعا نميخوام نظر خاصي بدم چون هيچ اطلاعاتي ندارم
            با تشكر

  44. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    داداااااااااااااااش میگی کازمیک می تونه قدرت لوسیفر و میکاییل رو داشته باشه می دونی اون دوتا تا چه حدی قدرت دارن کسانی که از لوسیفر و میکاییل قویترن پرزنس الین بلک اوور مانیتور
    بعضی از کسانی که از کازمیک قویترن لوسیفر پرزنس میکاییل اوور مانیتور سوپرمن پرایم وان میلیون الین بلک اسپکتر رادیانت اولتیمیتور دکتر منتهن

    1. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

      بابا شما انگار درست کامنت منو نخوندی ، گفتم برای چند لحظه . اونم بخاطر اینکه یه قدرت دیگم داره میتونه قدرتشو افزایش بده اینو تو ویکی پدیا هم نوشته .

    2. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

      شما انگار دقیق کامنت منو نخوندی ؟؟ من گفتم میتونه برای چند لحظه این قدرت رو داشته باشه . چون یه قدرتی داره که میتونه قدرت خودشو بیشتر کنه ( اینو تو ویکی پدیا هم هست )

      1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

        محمدحسين جان
        اگر ميگي ويكي پديا كه اصلا سايت ويكي معتبر نيست چون من هم اونجا مقاله مينويسم داداش براي مثال مقاله هاي نجومي خيلي مينويسم مثلا آخرين مقاله من درباره سياهچاله ها بود
        و خوب اين يعني هر بنده خدايي ميتونه توش مطلب بنويسه پس امكان اشتباه بسيار زياده ………..و يانكه اگر دقت كني اون مقاله جزو اشتباه ترين مقالات بود كه بالاي مقاله هم نوشته كه شما اين مقاله را ويرايش كردي و به اطلاعات ويكي انبار بهبود ببخشيد ………………..و اين يعني اگر اون مقاله رو كسي ويرايش نكنه كلا برداشته ميشه مثل مقاله سوپرمن پرايم وان ميليون ………………………تازه در اون مقاله نوشته كازميك ممكنه حتي از لوسيفر و ميكاييل هم قويتر باشه
        در ضمن من خودم كازميك رو از پرايم برتر ميدونم ولي ديگه از لوسيفر كه برتر نميدونم
        و اينكه ادمين محترم نميدونم مشكل از لپ تاب من هست يا سايت شما چون مجبورم با فيلتر شكن وارد بشم
        مگه سايتتون خدايي نكرده فيلتر شده !؟؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          خیر، خداروشکر هنوز به اون مرحله نرسیدیم که بخوان فیلترم کنن.

        2. Mohammad hosein کاربر می‌گوید

          نه منم قبول ندارم اخه فقط اونجا ندیدم که . اینستگرام و تلگرامم دیدم .
          اره خدایی منم قبول ندارم گفته بود شاید از لوسیفرم قویتره باشه که منم بشدت مخالفم . اقا درضم پیج dc iranians بود فکر کنم میگفت کازمیک ار پرزنس هم مقامش بیشتره هم قویتر
          من دیگه اون موقع رد دادم میخواستم برم بمیرم .

  45. Amirreza کاربر می‌گوید

    واقعا مقاله خوبی بود کیف کردم حالا اینو نشون مارول فنا بدین

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      اول قابل توجهت ما مارول فنا کور نیستیم خودمون دیدیم نمیخواد شما چیزیو نشون بدی.
      ثانیا یه نگاه به انتقادا هم بکنی بد نیست.

      1. کیوان کاربر می‌گوید

        اول اینکه انگار یخورده خطای دید دارید. دوم هم اینکه نظرات با هم برابره، نصف طرف مارول رو گرفتن نصف هم طرف دی سی رو. سوم هم اینکه طرفداران دی سی افراد متشخصی هستن ولی طرفداران مارول رو بیشتر بچه ها تشکیل میدن که بویی از ادب نبردند، البته عزیزان مارول فنی هم هستن که بسیار دارای بار علمی زیاد هستند و هم صحبت شدن باهاشون باعث افتخاره.

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          خطای دیدم کجا بوده؟؟من نگفتم نظرات مارول بیشتره.گفتم انتقادارو بخون.تو داری یه طرفدارای مارول توهین میکنی ومیگی تمام دی سی فنا متشخصن و مارول فنا بیشعور؟؟؟؟فقط قابل توجهت یه دی سی فن تو سایت بخواطر مشکل اخلاقی مسدود شد.بی خیال شما تا کم میارین توهین میکنین چیز جدید و عجیبی نیست که بخواطرش خودمو ناراحت کنم

          1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

            چرا چرت و پرت میگی ؟؟؟؟؟ نه سواله برام الان خودتونو پیغمبر و معصوم میدونید !!! خطای چشمتم خیلی زیاده . داره میگه بچه تشکیل میدن اکثراً بعد تو میگی بیشعور ! چرا حرف تو دهنش میزاری ؟؟ بعدشم گفت که بعضی از مارول فنا هم دارای علم زیادین و هم صحبت شدن باهاشون باعث افتخارشه . اون وقت چیز دیگه قاطی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

          2. کیوان کاربر می‌گوید

            من گفتتم تمام مارول فنا بدن؟؟ گفتم تمام دی سی فنا خوبن؟؟ این تویی که هر کسی باب میلت نظر نمیده میای یچیزی مینویسی حالشو بگیری، ببینم تو همونی نیستی که میگفتی ۱۳ ۱۴ سالت بیشتر نیست؟؟ فکر هم نکنین دو تا مطلب خوندین کمیک فن هستین. حداقل به نظر بقیه احترام بذار و نپر وسط. همه منتظر نیستن تو یا حتی خود من جوابشونو بدن.

          3. Mohamad کاربر می‌گوید

            #محمد حسین
            ایشون به صورت واضحی بی شعور رو در کامنتش آورده(بچه ها که بویی از ادب نبردن)کی گفته من خودمو پیغمبر میدونم؟؟من بیام به تو و همنظرات بگم بیشعور بهم میگی آفرین درست گفتی؟؟بعله اون قسمت عزیزای مارول فن رو دیدم اما منم میام میگم اکثر دی سی فنا بی ادب یه سریا شونم خوب!!!!انصافا بهت بر نمیخوره؟؟؟؟؟؟
            #کیوان
            آره تو گفتی اکثر مارول فنا بچه هایی هستن که بویی از ادب نبر دن و دی سی فنا افراد متشخصی هستن!!!!انگار داره بهشت و جهنم جدا میکنه جهنمیا مارول بقیه دی سی😐😠من حال گیری کردم چون بی اژلاع اومد چرند نوشت باخودتم همون کارو میکنم.اگه نگاه کنی من بدون توهین(البته اولش اشتباه متوجه شدم یکم توهین کردم)با محمد حسین سر کازمیک آرمر بحث کردیم.جدالی هم پیش نیومد.آره حال میگرم.حال کسیو که بیاد الکی وسط بدون منطق و باتوهین حرف بزنه.یعنی چه دوتا مطلب خوندین کمیک فنین؟؟!من تاحالا تو بحثی دلیل واضح و روشن ازت ندیدم میای اینجوری هارت و پورت میکنی.اصلا بگیر من یه بچه چه ربطی داره؟؟؟آره من ۱۳سالمه.یهامینم ۱۳سالشه محمد رضا ابراهیمی هم ۱۳سالشه کاربر آرش هم همسن منه.که چی؟؟؟چرا فکر میکنی اطلاعاتت باسنت میره بالا.اگه توهم مث من معتاد کمیک هستی صبح تا شب مقاله کمیکی یا کمیک میخونی باشه.من یکی واقعامعتادم.به اینم که کی چند شالشه کاری ندارم سطح شعورو اطلاعاتو میبینم.

          4. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            واقعا كه…………………………………
            يعني چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
            چون ما ۱۳ سالمونه ( حالا من ۱۲ سالمه ) يعني ما بي شعوريم و شما خيلي با شعور
            نه جانم………………………..شعور به سن نيست به عقله كه جنابعالي بويي ازش نبردي

          5. Mohamad کاربر می‌گوید

            بهامین جان میشه مشخص کنی اینو با کی بودی؟؟؟؟و چرا تو گروه نیستی؟

          6. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            نه محمد جان با شما نبودم
            و اينكه براي يه مدت بخواطر زياد بودن حجم درس هام رفتم بر ميگردم

        2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

          بالعکس بیشتر بچه ها مثل خودم از ۴ یا ۵ سالگی با بتمن و سوپرمن بزرگ میشن مخالف بیشتر دی سی فنا بچه هستن

          1. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

            نه نه نه
            همه بچه ها بيشتر با اسپايدرمن بزرگ ميشن و همه عاشق اسپايدرمن هستند

  46. استیو راجرز کاربر می‌گوید

    من فقط یک جمله میگم :
    اگر واقعا « سایه نشینان بالا » ، بیاندر ماقبل ریتکان باشند ، ۱۰۰ تا کازمیک ارمور سوپرمن هم حریف RKT نیست . ( گفتم اگه . ! ) .

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      تو راست میگی

    2. کمیک فن کاربر می‌گوید

      بله جناب استیو راجرز من با شما موافقم اگر آنها ماقبل ریتکان باشند کازمیک آرمور سوپرمن نمی تواند کاری انجام دهند ولی به این معنی نیست که شانسی ندارد ببینید من فکر کنم ۴ بیاندر ماقبل ریتکان تونستن یک دادگاه زندگی را شکست دهند و فکر کنم رون کینگ ثور ۶ بیاندر را شکست داد.
      ببینید همه ما میدونیم که اسپکتر تقریبا با دادگاه زندگی برابره و رادیانت هم با اسپکتر برابر است یعنی هر کدوم آنها قدرت دادگاه زندگی را دارند و این دو تا باهم (هر کدوم قدرت دادگاه زندگی را دارا بودند) نتوانستند حریف مندراک شوند ولی کازمیک آرمور سوپرمن توانست مندراک را شکست دهد پس اگر سایه نشینان بالا بیاندر ما قبل ریتکان بودند شانس کازمیک آرمور سوپرمن در بردن این مبارزه کم نخواهد بود

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        # کمیک فن
        جناب اولاً اون هایی که دادگاه زندگی رو نابود کرند بیاندر مابعد ریتکان بودند نه ماقبل ریتکان .
        دوماً تعداد اونها ۳ تا بود .
        سوماً ما کلاً ۱ بیاندر پری رتکن یا همون ماقبل ریتکان داریم که گفته شده میلیون ها بار از ترکیب موجودات مولتیورس قدرتمند تر است .

  47. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    من خودم بگم انصافاً بهم بر نمیخوره . چون اصلاً بهش اهمیت نمیدم ، چرا باید مثلاً خودمو اسکول یه کسی که چرت و پرت میگه بکنم ؟؟؟؟؟ و سن اهمیتی نداره ( به قول خیلیا سن فقط یه عدده ) یوهو می بینی یه بچه ۱۰ سال از یه ادم ۲۰ تو کمیک بیشتر اطلاعات داره .

  48. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    اما من میگم سر این چیزای خیالی اختلاف نندازید . البته اصلاً به من ربطی نداره اما ارزشششو نداره که بخاطر چند تا کمیک و شخصیت با هم دعوا کنید . از من گفتن بود .

  49. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    خب اولاً ممنون اقای راجرز . دادگاه زندگی نتونست پروتژ رو شکست بده و فقط تا مدتی جلوشو گرفت .
    شما نباید همه ی بیاندر های ما قبل ریتکان رو حساب کنید فقط ۱ رو . بطور حتم نمیشه گفت بیاندر های ماقبل ریتکان از پروتژ قدرتند تر باشند شماد میگید چون اون اونو متوقف کرد اینام اونو نابود کردند پس قویترند نه نشد . این بیاندر های ماقبل ریتکان پس چرا پروتژ رو نابود نکردند ؟؟؟؟؟ شاید نخواستند شایدم قدرتشو نداشتند . و اگه واقعاً این بیاندر های ماقبل ریتکان انقدر قدرتمند باشن و رون کینگ ثور ۶ تا از اینا رو زدا باشه
    یعنی رون کینگ ثور دومین یا سومین موجود قدرتمند کل مارول ؟؟؟؟؟؟ اگه اینطور باشه پس قطعاً از کازمیک قوی تره
    خدا رو شکر هم همونطور که گفتید معلوم نیست 😁
    شما گفتی بیاندر های قبل ریتکان یعنی بیشتر از چند تا اما شما چند تا دادگاه زندگی رو حساب کن الان بگو کدوم قویتره نه چند نفر در برابر یه نفر . اگرم این کارو نمیکنی حداقل ۱ بیاندر ماقبل ریتکان رو یه دادگاه زندگی مقایسه کن حالا بگو کدوم سرتره .اون بیاندر ها با هم قدرتمند تر از دادگاه زندگی بودند اما یکشون در مقابل دادگاه زندگی حتماً باید ضعیف تر باشه

  50. سيد بهامين هاشمي کاربر می‌گوید

    خدارو شكر
    ولي اون قسمت كه گفتيد هنوز يعني ميخوايد برسيد !!!
    (:

  51. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    ببینین پرزنس مقابل والای همگان ولی انصافا کی میتونه جلوی کرونا نه این ویروسه ها جلو شخصیت کرونا که در کراس اور مارول و دیسی دوس شدن تا اونو شکست بدن کی میتونه اونو شکست بده احتمالا الان مارول فنا میگن بیاندر

  52. Javad کاربر می‌گوید

    من طرفدار دی سی هستم ولی مقاله یکم اشکال داشت و اصن نمیشه این دوتا رو باهم مقایسه کرد
    هرکدوم قهرمان ها و خداها و ویلن های خودشونو دارن مثلا دیسی دکتر منهتن رو داره و مارول هرکول رو داره
    تو یکی از کمیک ها هرکول همزمان سوپرمن و ثور رو نابود کرده!!!

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      ببخشید آقا جواد میتونید اسم اون کمیک و یا شمارش رو که هرکول، سوپرمن و ثور رو همزمان نابود کرده رو بفرستید؟ ما که هرچی گشتیم پیدا نکریدم. شما برا ما بفرست.

      1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        ادمین جان توجه نکنید . به ایشون اطلاع دروغ دادن . این حرفو در چند پیج دیدم و تو هیچ کمیکی همچین کاری نکرده هرکول تنهایی یکیشونم نمیتونه بزنه چه برسه دو تاشون . این حرفو چند تا از نویسنده های بیشعور مارول گفتن ( قصد توهین ندارما ولی انقدر شورشون کم بوده که نمیدونستند هرکول اصلاً و ابداً حریفشون نمیشه . ) بله خیلی به این حرف ها توجه نکنید . البتع شایدم خطا از من هست و واقعاث شکست داده باشه ولی اگع شما اقای جواد یقین دارید که شکست داده لطفاً لینک اون کمیک رو همونطور که ادمین گفتن بزارید .
        با تشکر

  53. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    اگه میتونین یوگا خان بابای دارکساید اصلایو بزنین

  54. superman کاربر می‌گوید

    دارکساید به تنهایی تمام شخصیت های مارول رو نابود میکنه. دیسی از هر لحاظ بهتر از مارول هست از لحاظ موسیقی قدرت اکشن انیمیشن کمیک بازی فیلم و… کلا دیسی عشقه مخصوصا سوپرمن

    1. مارول باز کاربر می‌گوید

      دارکساید جلوی روح سوار کیهانی ۱ ثانیه هم زنده نمیمونه

  55. Amir کاربر می‌گوید

    #سوپرمن
    #خدای تعصب
    من یک سوال دارم کل فیلماتون اندازه ی اندگیم فروش داشته؟؟
    دارک ساید به تنهایی همه رو زد؟؟
    کلونش که جلوی امثال اودین و اینا هیچی نیست
    اصلی هم که پرزنس زندانیش کرده
    تازه اگه اصلی هم بیاد همت کنه با تمام قوا گالاکتوس رو بزنه
    دیگه واقعا نمی دونم چی بگم
    درسته مارول جدیدا فمنیست بازی در میاره اما به هر حال خیلی سر تر از دیسیه
    و بر سینما ها حکمرانی میکنه

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      #پروردگار دروغگو
      #پروردگار افراطی
      من یه سوال دارم ، کل فیلماتون اندازه ی جوکر سود داشته ؟؟؟ کدوم فیلمتون بهترین فیلم ابرقهرمانی جهان شده ؟؟؟ کل دنیای سینمایتون اندازه ی سه گانه ی نولان قشنگ بوده ؟؟؟ انقدر نوبی که توان درک حقیقت محض رو نداری . تو کراس اوور دارک ساید کلون راحت با گالاگتوس برابری کرد اصلی که هیچ . کلاً حرف بیخود زیاد میزنی . در مود حرفتم اره دنیای سینمایی مارول از دیسی قطعاً بهتره ، ولی فعلاً . چون دیسی داره کم کم مشکلاتشو رفع میکنه .

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        آقای محترم فیلم انتقام جویان ۴ رکورد جهانی داشت

  56. ساسان کاربر می‌گوید

    دیسی خیلی بهتر از مارول هستش حتی فیلم های دیسی جلوه های ویژش بهتر از مارول هست از لحاظ شخصیت ها که اصلا دیسی صد برابر بهتر از مارول هست اصلا حرفی واسه گفتن نیست

  57. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    اندازه ی جوکر؟؟؟؟، پایان بازی، جنگ ابدیت ، بلک پنتر، دکتر استرنج و انتقام جویان یک و دو هم چغندر هستند حتما
    در ضمن تو یه دیسی فن نوب متعصب هستی که همه رو نوب حساب می‌کنی
    هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاه، سه گانه ی نولان؟؟؟؟ سه گانه ی بی نظیری، سه گانه ی مرد عنکبوتی و مردان ایکس میترسم
    کلا تو از بعد متعصب ها آمدی

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      جوابتو نمیدم ، توی رویا های خودت باش . چون به نفعته . من متعصبم ؟ دقیقاً من به چی تعصب نشون دادم . نه خیلی دوست دارم بدونم تعصبم کجاست ؟ برو با مارولت خوش باش . من اگه از بعد متعصب ها اومده باشم تو چی میشی ؟ خود تعصب ، یا مفهوم تعصب ؟ 😂😂

    2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      انقدر مغزت پوکه که نمیدونی تمام سه گانه های مارول اندازه ی تک فیلم نوگان ارزش ندارن ‌. معلومه داری هزیون میگی . برو سایت های هم ایرانی و هم خارجی رو ببین اکثراً برترین فیلم ابرقهرمانی دارک نایت شده حالا برو پیش جاس ویدونتون .

    3. TONI STARK کاربر می‌گوید

      موافقم

  58. علی 313 کاربر می‌گوید

    من فقط با فیلمها و شخصیت های دیسی حال میکنم مخصوصا فیلم من اف استیل که یکی از بهترین فیلم های عمرم بود مارول هم خوبه ولی به پای دیسی نمیرسه انقدر با هم نجنگید

  59. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    هوووووی
    مغز خودت پوکه آقا موشه ،
    هر وقت یه حرفی غیر تو میزنن جوش می‌کنی مانند همون بحث شزم یا واندروومن
    محلت نمیگزام چون همش دعوا می‌کنی
    راستش از نظر خودم شما بسیار بسیار با شعور هستید اقای محترم در حالی که نیستی چون مغزت پوکه
    چون سه گانه ی نولان که برترین سه گانه هست، مممممممممماااااااالللللللل دددددددیییییییسسسسسیییییی ننننننییییییسسسستتتتتت
    حالا برو پیش اون اسنایدر فلان فلان شده که از نه تا فیلمی که ساخته پنج تاشو افتضاح بوده، مثل فیلم ۳۰۰ و ۳۰۰ دو و بتمن علیه سوپرمن و اولین فیلمش که اسمشو یادم نیست، اره دیسی ابر قهرمانان قدرتمند تری داره ولی فیلم مارول،
    حالا برو با اون وارنر تون ما هم میریم پیش خیلی از شما بهترانتون
    بازیگرانتون هم که افتظاحه!!!!! اون بن افلک و هنری کویل بد نیستند ولی به درد این دیسی نمیخورند، فقط یه جیسون مووا و گل گدوت و ری فیشری براتون مونده آیا؟؟؟

    از نظر خودم این تانوس جنگ ابدیت با جوکر نولان برابره والا
    به نظر خودم وقتی مردم اون وقت وارنر یه فیلم خوب میسازه که اون وقت این بازیگران سر صحنه فیلم میمیرن
    دیگه چه بگویم

    1. علی 313 کاربر می‌گوید

      خخخ مارول فن تا این حد دیگه ندیده بودم داداش به خودت فشار نیار مارول همیشه از دیسی شکست خورده و خواهد خورد

    2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      این کامنت اراجیفت گفتنت رو تازه دیدم ، خوب شد دیدم و جوابتو بدم که دیگه بقیه گول مضخرفات بعدیت رو نخورن . البتع اصن کامنتت ارزش نگاه کردنم نداره چه برسه به جواب دادن !! ولی بخاطر اینکع گنده تر از دهنت صحبت میکنی جوابتو میگیری و به گریه کردن ادامه میدی . خب من تو بحث شزم واندروومن چیز خاصی گفتم ؟؟؟ غیر از اینکه متعصب هایی مثل تو و … بخاطر دیدن قدرت بالای سوپرمن اتیشی شدن؟؟؟ غیر از اینکه مدرک کمیک دیدم ، ولی غرورت نتونسن قبول کنع ؟!؟! ببین حق توهین به کسی رو نداری ، پس فوراً برو پیش اون دیزنی شیطان پرستت و جاس ویدونت که یه نفوذی کچل مارول بود بیاد به جاستیس لیگ ما گند بزنه پس بغض نکن 😁😁
      اسنایدر فلان فلان شده ؟؟ خو اگه انقدر بهش فوش میدی چرا میشینی فیلم هاشو نگاه میکنی ؟؟ حتماً از بیکاری 😂😂 نمیدونم تنهه زمینه ی برتری مارول دنیای سینماییش هست که اونم داره رفع میشه پس منتظرم بعدش دنبال چه بهونه ای هستین که چرت و پرت بگین ☺☺
      خیلی صحبتات عجیب شده . مگه نمیخوای بری پیش مارولتون با من چیکار داری ؟؟ ایسگاه کردی ؟؟ باید بدونی تو سایت های معتبری و از نظر طرفداران عادی ( نه متعصبی مثل تو ) همه ی بازیگراش خیلی خوب بودن ، ب شخصه خودم از بازی ری فیشر خوشم نمیاد پس …
      چی ؟؟؟ خیلی خیلی شطحیات میگی . اون ثانوسه با بتمن مایکل کیتون به زور برابره 😀 خیلی چرت بود . نمیدونی کع هیث لجر ۱ اسکار برده کجا بازیگر ثانوس برده ؟؟؟؟؟؟؟؟ اصن کجا جایزه ای برده 😀😀 ؟؟؟؟ منظورت مگع جاش برولین نی ؟؟ خب بچع جون باید بدونی تو عمرش فقط یه جایزه برده ☺☺ اینم خبر نداری !! فکر کنم مال فیلم میلک بوده باشه ، کلاً از عالی بازی کردن بازیگران دیسی عقده داری میخوای به یه بهونع یه بازیگر که تو عمرش ۱ جایزه برده رو با کسی مثل هیث لجر مقایسه کنی 😱😱😐😐
      # کم_اوردیم_توهین_نکنیم
      #بغض_نکنیم
      #به_شطحیات_گفتن_پایان_دهیم
      #حقیقت_واضح_را_بدون_تردیدی_قبول_کنیم
      #به_بحثی_که_نتیجه_اش_مشخصه_ادامه_ندیم_تا_کم_نیاریم
      حالا برو دلتو خودش کن .
      بای دوست من ☺☺✋✋

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        نگاه کن اگر از هر کس عاقلی بپرسی مارول قویتره یا دیسی میگه دیسی که کاملا درسته ، مطمئنا دیسی قوی تره ولی تو بحث فیلم مارول!!!!!
        نگاه کن تو به فیلم جوکر ۲۰۱۹ چسبیدی که فیلم خوبی بود ولی نه تا فیلم پایان بازی!!!!
        اونی هم که گفتی کل فیلماتون اندازه ی جوکر سود داشته حرف چرندی بود، چون پایان بازی و جنگ‌ ابدیت هویج و چغندر تشریف دارند و باید مثل دیوار نگاشون کنیم حتما!!!! رفتی یه فیلمی که دو میلیارد دلار فروش کرده با این مقایسه می کنی!!!!!!! جوکر فیلم قشنگیه ولی نه تا فیلم جنگ ابدیت، دیسی کلا گند زده ، گند!!!!!!! اگه میگی فیلم دیسی توهم زدی آقا ، توهمممممم! اون اسنایدر فلان فلان شده نژاد پرست هم اومد یه فیلم بتمن علیه سوپرمن براتون ساخت که از ثور دنیای تاریک هم بدتر بود، اون فیلم مرد پولادین هم از صد بهش شصت دادند که که سر و تهش معلوم نبود چی شد، بعدش اون جوخه ی انتحاری رو براتون به ارمغان آورد که دست کمی از فاجعه نداشت، بعدش مارول داشت به ریشتون می‌خندید که فیلم واندروومن رو آوردند که فیلمی هست که می‌تونه با مارول رقابت داشته باشه، فیلم لیگ عدالت هم چرند محض بود ولی آکوامن قشنگ بود ولی نه به اندازه ی واندروومن، شزم رو ساخت که عالی بود بعدش جوکر رو ساخت که عالی نبود خوب بود پس از نه تا فیلمی که براتون ساخته پنج تاشون مزخرف بود پس…….
        میگی قدرت دیسی، شروران دیسی ، ایر قهرمانان دیسی، فیلم دیسی کلا دیسی بابوووووو بس کن این حرفا رو دیسی قوی تره ولی فیلم مارول تماممم

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          دقت کن ، اگه به چشای مبارک زحمتی بدی من هیچوقت نگفتم فیلم جوکر بهتر از اندگیم بود ، هرگز نگفتم. گفتم سودی که ایح فیلم داشت از همه ی فیلمهاتون بیشتر بوده که راسته بری گوگل سود هر کدومشون رو ببینی میفهمی. نوب جون زک اسنایدر اصن کارگردان جوخه انتحار نبود ، دیوید کارگردانش بود زک نویسنده بود . جواب هیچکدوم از حرف ها هم ندادی تو اومدی یه بازیگر تانوس کی تو عمرش یه جایزه گرفته رو با کسی مثل هیث لجر مقایسه میکنی 😱😱😱😱😱😱😱😱 من چی بگم بهت . اون بازیگر در نهایتش مثل بتمن میکل کیتون بود 😁😁
          مرد پولادین کع فیلم بدی نبود ، بتمن علیه سوپرمنم فیلم بدی نبود اگه به سایت های خارجی هم نگاه بندازی میبینی به این فیلم نمره ی چند دادن ، پس جلو من دست و پا نزن . منم نگفتم مارول فیلماش بدتره ، گفتم اینکه میگید همه ی فیلم های دیسی مضخرفه اشتباه محضه چون فیلمی مثل شزم عالی بود واندروومن عالی بود اکوامن هم تقریباً عالی بود ، مرد پولادین خوب بود ، فقط اون چندتا فیلم مضخرفی مثل جوخه انتحار که زک اسنایدر کارگردانش نبوده ، جاستیس لیگ که کارگدان مضخرفی مثل جاس ویدون رو اوردن و تو باید خدا رو شکر کنی الان هیچ ولی سال ۲۰۲۳ بهت میگم کدوم کمپانی بهترین دنیای سینمایی رو داره . اسنایدر کات ، اکوامن ۲ ، شزم ۲ ، واندروومن ۱۹۸۴ ، بتمن پتینسون ، بلک ادام ، فلش ، سریال بتمن بن افلک ، سریال پلیس گاتهام ، جوخه انتحار ۲ نمیدونم اون موقع چطوری میخواو در برابر این همه فیلم مقاومت کنید ، خدا میدونع . منم هیچوقت نگفتم دیسی از سینما بهتره فقط گفتم این که میگید دیسی همش گند زده نیست . الان اون فیلم کاپیتان مارول که فیمینست بازی مطلق ، مام میتونیم خیلی ایراد ها بگیریم پس نگید دیسی تو سینما فقط گند زده .

    3. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      Why don ‘t you answer me ? probably because of the pain in your nose . 😁😁

  60. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    به قول کاربر پرزنس جواب تعصب را با تعصب باید داد

  61. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    یوگا خان بقدری قویه که دارکساید اصلی وقتی میخواست بره اپوکالیپس اول صبر کرد تا باباشو پرزنس بگیره تا اونو نزنه دارکساید اصلیو میگما

  62. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

    یوگاخان میتونه همزمان بت مایت مستر مکسیزپتلیک و دارکساید اصلیو بزنه

  63. من بتمنم کاربر می‌گوید

    اصلا ثور واندومن رو برد کشتش دکتر منتهن هم باخت ولی دارک ساید قدرت های خودش به تنهایی از تانوس و سنگ های بینهایتش بیشتره از گالاکتوس بیشتره از هر کسی که بگی تو مارول بیشتره دارک ساید و دکتر منتهن مساوی با مرگ کل مارول

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      تو بتمنی؟؟؟ن واقعا گند زدی به آبرو و هیبت بتمن.دارک ساید کلون از تانوس باسنگا ضعیف تره،از گالاکتوس ضعیف تره و ……….
      دکترمنهتن از :دادگاه زندگی،بیاندر،rktو……‌‌ضعیف تره.

    2. TONI STARK کاربر می‌گوید

      ببخشید؟؟؟؟؟
      مثل اینگه شما تو عمرت یه جلد کمیک هم نخوندی نه؟؟؟؟؟؟
      معلومه نه چون اگه خونده بودی میفهمیدی هرکس که اون دستکش رو دستش کنه تقریبا قادر مطلق میشه
      چون با یک بشکن میتونه هر کاری که به ذهنش بیاد رو انجام بده
      چه نابودی دارک ساید
      چه نابودی نیمی ازجهان

  64. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    واااااااااای
    برم به مارول خبر بدم این برادران مارول کش در راهن
    دادگاه زندگی دارم ساید اصلی رو میزنه
    ققنوس هم منهتن رو میزنم
    حالا دیسی بهتر نداشت بیاره مارولو بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    میگفتی لوسیفر یا اسپکتر بهتر بود

  65. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    منم می‌خوام مقایسه کنم:
    بتمن علیه آیرون من : اول بتمن به آیرون من شلیک می‌کنه و بعد آیرونمن جا خالی میده، بعد آیرون من شلیک می‌کنه و بتمن جاخالی میده، بعدش آیرون من یه موشک ریز سمت بتمن میندازه و بتمن سپرشو آزاد می‌کنه و بعد مشت محکمی به آیرون من میزنه ، دوباره هم میزنه، دوباره و دوباره تا آیرون من با یه حرکت ناگهانی تیغه ی آهنی رو توی سینه ی بتمن فرو می‌بره و بعدش بتمن هم با مشت آهنین آیرون من رو می‌کشه. ۱-۱
    —————————————————-
    دکتر فیت علیه دکتر استرنج: اول دکتر استرنج مشت های جادویی به فیت میزنه و بعد فیت یه شلیک انرژی بسیار قوی به استرنج میزنه و کارشو تموم می‌کنه ( دکتر فیت با کلاهخود رو منظورمه). ۱-۲ دیسی
    ————————————————-
    هاکای علیه گرین اور: اول هاکای تیر میندازه و بعدش گرین اوور، تا ابد، بعدش هم صلح میکنن و میرن چای بخورن
    ————————————————-
    دومزدی علیه هالک: نبرد اینقدر شلوغه نمیتونم ببینم…… آها!…. هالک مرد
    ۳-۱ دیسی
    ثور علیه واندروومن : ثور با حرکتی سریع شمشیرشو ازش میگیره و بعدش واندروومن درب و داغونش می‌کنه ، بعد ثور درب داغون شده محکم پتکشو میکوبه تو صورت واندر و واندروومن میمیره ۲-۳ دیسی
    ————————————————————
    سنتری علیه سوپرمن و آکوامن: سنتری با قدرت دستکاری مولکولی و کنترل نور کاری می‌کنه که سوپرمن دیگه بهش نور نرسه و بعد با دستکاری مولکولی سوپرمن رو تسلیم می‌کنه و آکوامن رو می‌کشه اما خودش هم بوسیله ی نیزه میمیره ۳-۳ برابر
    ———————————————————
    مارشن من هانتر علیه پرفسور ایکس: هشکی برنده نشد. ۳-۳
    —————————————————–
    ویژن علیه طوفان قرمز : چه نبرد سختیه ولی طوفان قرمز برندس ۳-۴
    —————————————
    سوامپ تیگ علیه گروت: خب معلومه کیه. ۳-۵
    ————————————————-
    فلش علیه کوییک سیلور و دونده سریعترین کس در مالتی ورس مارول نبرد سختیه ولی برنده کوییک و دونده هست. ۴-۵
    برنده : دی سی کامیکس

    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

      ببخشید این اصلا درست نبود مرد آهنی تجهیزات و هوش بیشتری داره بتمن فقط مهارت داره
      پس میشه گفت مرد آهنی میبره
      آکوامن در برابر نیمور آکوامن میبره
      دکتر استرنج در برابر دکتر فیت دکتر استرنج میبره
      هالک در برابر سالمون گراندی هالک چون هر چقدر کتک بخوره فقط قویتر میشه
      مارشن منهانتر میتونه پرفسور رو شکست بده
      با فلش هم موافقم
      سوپرمن در برابر سنتری سنتری میبره

  66. علی کاربر می‌گوید

    بله موافقم چه حتی با برتری دی سی ولی کلن این مقاله بعضی جا ها اشتباه کرده

  67. علی کاربر می‌گوید

    این مقاله یه طرفه بود

  68. sia iron کاربر می‌گوید

    واقعا هیچ وقت به کمیک اهمیتی ندادم از صد نفر شاید یه نفر کمیک بخونه اگه منطقی نگاه کنیم مارول سینماش از دیسی خیلی بهتره دیسی تا جایی که من دیدم فقط کارتون واس بچه های ۱۶ ۱۷ ساله میده که چی این کمیک ها صرفا ساخته شدن واسه سرگرمی نه مقایسه و من از فیلم های مارول خیلی راضیم وقتی فیلمای دیسی رو نگاه میکنم انیمیشن ها با جلوه های بصری متوسط یادم میوفته فیلم های کریستوفر نولان هم هیچ ربطی به دیسی نداره با این که از فیلماش خیلی راضیم خودم طرفدار تونی استارکم و اینکه با بتمن هم مقایسه بشه موافقم ولی نه اگه یه طرفه باشه قضیه

  69. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

    سلام مقاله خوبی بود ولی اگه اینجوری بود بهتر بود
    اگه فقط قهرمانان باشند

    سپاه های کهکشانی: فانوس سبز علیه نوا برنده فانوس سبز

    هیولا ها: سالومن گراندی علیه هالک برنده هالک

    نمادهای امید: سوپرمن علیه سنتری برنده سوپرمن

    تکنولوژی : سایبورگ علیح مرد آهنی برنده سایبورگ

    نگهبانان شب: بتمن علیه مون نایت برنده بتمن

    ابر جنگجو ها: ثور علیح واندروومن برنده ثور

    حاکمان اقیانوس : آکوامن علیه نیمور برنده آکوامن

    تله پات ها: شکارچی مریخی (همون مارشن منهاتر) علیه پرفسور ایکس مساوی

    اسپیدستر ها : فلش علیه رانر برنده رانر

    ربات ها : گردباد سرخ ( همون رد تندر) علیه ویژن برنده ویژن

    برنده دی سی

    ولی اگه کلی بگیم بعلاوه اونایی که بالا گفتم

    قویترین شرور ها: دارکساید علیه تانوس برنده دارکساید

    ضد قهرمانان : ددپول علیه دث استروک برنده دث آستروک

    شیطان ها : تریگان علیه مفیستو برنده مفیستو

    جادوگران:دکتر فیت علیه دکتر دسترنج برنده دکتر فیت

    برنده دی سی

    اگه خدایان رو هم حساب کنیم الین بلک ، پرزنس و پرایمال مانیتور به راحتی میتونن والای همگان و فالکرام رو شکست بدن.

    اگه مشکلی داشت لطفاً ادمین و راجرز بگن بقیه هم همینطور . با سپاس

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      اقای رادمنش یوگاخان را اگه نمیشناسین برین تو کامیکان ببینین اون تو حالت معمولیش دارکساید اصلیو در اوج قدرتش ینی امگا فورس زد بعدش مانیتور کیهانی فراتر از زمان و مکان که پرزنسو خلق کرده چی

    2. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

      آقا مهدی قضیه ی یوگا خان رو که آقای سیسکو رامون گفت به کنار شما چه جوری میگی دث استروک از ددپول قوی تره.بزن دث استروک علیه ددپول ببین چی میاره.

      1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

        راستی یه چیزی رو یادم رفت.سایبورگ کجاش از آیرون من قوی تره؟(البته این سایت گفته بود سایبورگ برنده میشه ولی چی سایبورگ بهتر از آیرون منه؟آیرون من از بتمن باهوش تره وقتی بتمن فهمیده راه شکست سایبورگ آپلود کردن ویروس روشه پس مطمعنا آیرون من هم میدونه.)

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          تو که این سایت رو قبول نداری اینجا چیکار میکنی (خیلی با احترام گفتم) ؟ دیگه کامنت های شما تایید نمیشه چون فقط دارید چرند میگید.

          1. MARVEL AND DC کاربر می‌گوید

            ادمین جان من این سایت رو بیشتر از همه قبول دارم،چرند نمیگم و الان که شما همه کامنت هام رو تایید میکنی

  70. . Amir کاربر می‌گوید

    مهدی جان

    خود ادمین هم بار ها اشاره کردن اگه سوپرمن و سنتری در نبرد تن به تن باشن احتمال برد سنتری بیشتره چون از سوپرمن قوی تره و اگه قاط بزنه ووید میاد بیرون و دیگه تمام ( قابل توجه ثور با نیروی اودین و خودش و کمک مرد آهنی به زور ووید رو کشت)

    با سپاه های کیهانی موافقم نوا از گرین لنترن اندکی ضعیف تره اما اگه اشخاص‌ این سپاه مثل ریچارد رایدر به اوج برسن از گرین لنترن ها قوی تر میشن اما به دلیل اینکه همه اونا نمی تونن احتمال زیاد شکست میخورن

    با هیولا ها کاملا موافقم

    با تکنولوژی موافقم سایبورگ به وسیله ی مادر باکس تکنولوژی بهتری داره اما آیرون من برای شکست هر کسی یه راهی پیدا میکنه حتی اگه اون گالاکتوس باشه

    با نگهبانان شب و ابر جنگجویان ( خدایان بود بهتر میشد) و حاکمان اقیانوس موافقم

    در کار تلپاتیک پرفسور ایکس تقریبا از همه ابر قهرمان ها تو این زمینه بهتره حتی دکتر منهتن ( به گفته ی ادمین)

    با ربات ها و اسپیدتر ها کاملا موافقم

    بین تانوس و دارک ساید هم معلومه دارک ساید قوی تره ( البته اگه تانوس قلب عالم رو نداشته باشه با اون مثل اب خوردن دادگاه زندگی رو زد)

    با آنتی هیرو ها موافقم استروک کمی قوی تره

    با تریگان علیه مفیستو هم موافقم همین طور با جادوگران

    بحث خدایان اصلی قابل ذکره بگم بجز والای همگان یه ارتش از بیاندر ها هست فالکرام پروتژ و پایین تر از همگان

    و حالا چند مقایسه از خودم :

    روئسای خدایان خوب : اودین علیه های فادر معلومه اودین

    زئوس ها : زئوس مارول قوی تره

    کازمیک علیه رون : بنظرم رون قوی تر باشه

    اسپکتر علیه لیونگ ترابنیول : برابر

    گالاکتوس علیه ایمپریکس : گالاکتوس
    میکائیل و لوسیفر علیه بیاندر های بعد از ریتکان : میک و لوس

    خدایان باستانی مارول علیه خدایان جدید دیسی : خدایان قدیم

    برترین جادوگران دورمامو علیه اسپکتر : اسپکتر

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      # Amir
      با سلام
      ببخشید دخالت میکنم اما
      شما اگر اون کامیکی که گفتید ثور همراه اودین فورس و ایرومن به زور سنتری را کشتند خونده بودید متوجه میشدید اشتباهی داستان رو گفتید .
      البته شاید اشتباهی همچین چیزی گفتید ولی من داستان رو کامل میگم .
      این اتفاق تو سری کامیک های سیج اتفاق میوفته .
      سنتری به تحریک نورمن ازبون به علیه اونجرز رفت .
      اول ارس مارول رو راحت به دونیم تقسیم کرد ، بعد باعث وحشت میان قهرمان ها شد .
      بعد به نبرد ثور رفت و با تحریک دوباره ی نورمن ازبون وُید تیمه تاریک خودشو ازاد کرد و ازگارد رو به نابودی کشوند .
      بعد از نابودی ازگارد وُید به سراغ باقی قهرمان ها رفت که توسط سنگ های نورن خودشونو تقویت کرده بودن.
      و لوکی رو تو این حین کشت تا دوباره موجب تقویت قهرمانان نشه و تو اخرین لحظاتم تونی استارک یه هلی کریر رو گلوله وار به سمت وُید پرت میکنه و از انفجاری که بوجود اومد باب رینولدز ظاهر میشه و با میل قلبی خودش خواستار مرگش میشه که باقی قهرمان ها با چشم هایی اشک بار خواسته اش رو قبول میکنن و ثور باب رینولدز یا همون سنتری رو در اعماق خورشید میندازه تا بمیره .
      با ۹۹ درصد مقایسه هایی که گفتید کاری ندارم و به من مربوط نیست ولی بهتر بود لوسیفر رو با بیاندر ماقبل ریتکان مقایسه میکردید تا بیاندر مابعد ریتکان .

    2. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

      تو یکی از مقاله های همین سایت سوپرمن و سنتری مقایسه شدن که سوپرمن برنده شد.

    3. Superman کاربر می‌گوید

      سوپرمن از سنتری قویتره
      کازمیک آرمور به راحتی رون کینگ رو شکست میده عزیز

  71. . Amir کاربر می‌گوید

    مهدی جان سوپرمن بخاطر نمادین بودن و این حرفا برنده شد هم قدرت داخلی و خارجی و استقامت و اینا ی سنتری بیشتره اما یه نقطه ضعف داره امیدشو زود از دست میده و تنها مشکلش همیشه

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      # Amir
      تا اونجایی که من میدونم نقطه ضعف سنتری ذهن ضعیفشه .
      شاید اینی که شما گفتید هم درست باشه 🤔

      1. مهدی رادمنش کاربر می‌گوید

        تا جایی که من میدونم نقطه ضعف سنتری ذهن ضعیفش است.

      2. کال ال کاربر می‌گوید

        خب ببین از دست دادن امید هم یه جورایی یه مشکل ذهنی محسوب میشه دیگه.

        1. Mohamad کاربر می‌گوید

          درواقع امیدش رو از دست نمیده.مشکل ذهنی که داره موجب بیرون اومدن وید میشه که اگه دشمنش عاقل باشه این کارو نمیکنه.درواقع سنتری یه جورایی از قدرتش میترسه به ۲ دلیل:۱_نمیخواد یک خدا به نظر بیاد۲_بروز شخصیت خبیثش:وید
          واسه همین خودش رو محدود میکنه و کم پیش اومده از نهایت قدرتش استفاده کنه.
          اما توی نهایت قدرتش واقعا ترسناک میشه مثل وقتی که با یکی از نسخه های قدرتمند هالک جنگید.
          راستی یه چیز جالب راجب سنتری اینه که از اونجایی که قدرت اصلیش دستکاری ملکولیه میتونه خر قدرتی رو با تمرین و تکرار شبیه سازی بکنه.

  72. . Amir کاربر می‌گوید

    دوستان منم منظورم ذهن ضیعفش بود البته این یه مشکل برای سوپرمنم هست چون اگه با سنتری بجنگه احتمال بردش هست اما وقتی ذهن سنتری تا یه جاهایی ضعیف شه ووید میاد بیرون وویدی که به گفته ی پیتر پارکر اندازه گالاکتوس قدرت داره و دیگه کار سوپرمن رو تموم میکنه و اونو میکشه

    در ضمن یه نکته سنتری برای این از تمام قدرتش استفاده نمیکنه چون ممکنه ذهنش ضعیف بشه و ووید بیاد بیرون حس میکنم در این اتفاق سنتری رو از بروس بنر الهام گرفتن چون مجبوره تو خودش یه هیولا رو زندانی کنه

  73. مهدی کاربر می‌گوید

    ممنون از مقالتون اما اشتباه قضاوت کردین ولی در کل دی سی قویتره

  74. محمد کاربر می‌گوید

    کراس اور مارول علیه دی سی چرته زاتانا رو با اسکارلت ویچ مسایسه کردن و گفتن پیروز میشه😂😂😂😂بقیشو بخونید دیگه😂🚶‍♂️🕳️اسکارلت ویچ با جین گری و درمتر استرنج و کاپطتان مارول و تور و از همه مهم تر تانوس مقایسه میشه دیگه زاتانا جای خود دارد😂🚶‍♂️🕳️☠️

  75. Best girl کاربر می‌گوید

    من کامل موافق هستم چون بشتر شخصیت های مارول مثل دیسی هست
    مثلا میس مارشن و گامورا اثلا مو نمیزنن

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      دوستان نظاره گر حقیقت و واقعیت باشین گامورا از میس مارشن کپی کرده😂😂😂اصلا دلیل نمیخواد به صورت اشکاری سطح اطلاعاتت رو نمایان کردی

  76. DCEUMCU کاربر می‌گوید

    هر چند مقایسه بنظرم کمی ناعادلانه بود اما باز هم دی سی شخصیت های قدرتمند تری نسبت به مارول دارد مثل دارک ساید برینیاک پرزنس انتی مانیتور و مخصوصا دکتر منهتن که تونست همه قهرمان های دی سی رو نابود کنه اون تانوسی که مارول فن ها قویترین شخصیت کمیک بوک میدوننش از همه اینایی که گفتم ضعیف تره همچنین تانوس از دارک ساید کپی شده اگه کمی دقت کنید میفهمید

  77. Superman کاربر می‌گوید

    بله دی سی واقعا برنده
    سوپرمن و ثور:معلومه سوپرمن پیروزه توکراس اورر هم سوپرمن پیروز شد
    واندروومن و کپ.مارول:واندر وومن میتونه حتی دستبنداشو دربیاره وراحت پیروزبشه
    بتمن و کپ:بتمن پیروزه،توی کراس اوور یباربتمن پیروز شد یبارم مساوی شدن،ولی بتمن پیروزه
    فلش و کوئیک سیلور:فلش ۳بارکوئیک سیلور روشکست داده ولی کوئیک سیلور یبار تونست فلش رو بزنه،فلش پیروز میشه
    گرین اررو و هاکای:به نظرم اررو حالا میگیم مساوی
    مارشن من هانتر و هالک:نمیدونم واقعاولی هالک پیروزه.
    گرین لنترن و نوا:گرین لنترن
    دکترفیت و دکتراسترنج:خدای سحروجادو ینی دکترفیت پیروزه
    زاتانا علیه اسکارلت ویچ:کراس اوور گفته زاتانا پیروزه
    اتم و آنت من:دیگه واقعا حرفی نمیمونه اتم میتونه پیروزه بشه
    آکوامن و نیمور:توی کراس اوور آکوامن پیروز شد
    بلک کنری و بلک ویدو:به طور ساده بگم جیغ بلک کنری یه کامیون بزرگ رو راحت نابود کرد یایه تی رکس رو عقب روند بلک کنری راحت پیروز میشه.
    آیرون من وسایبورگ:میگیم مساوی
    درکل سوپرمن میتونه بایه عطسه کارهمشونو یکسره کنه.

    1. Spider man کاربر می‌گوید

      چرا کس های که طرفدار سوپر من هستن فکر میکنن سوپر من چه شاخی هست اخه یعنی چی با عطسه می تونه کار اونجرز رو یکسره کنه تو برو یک ذره مطالعه بکن بعد بگو سوپر من شاخه . جمع کن داش که سوپر از بتمن خورد دیگه سنتری جای خود.بعدشم بلک کنری نیروی فوق بشری داره در حالی که بلک ویدو حتی یه نیرو خاص هم نداره اصلا مقایسه این دو تا کار اشتباهی هست. بلک کنری باید با دختر سنجابی مقایسه چون قدرت های حیوانی و فوق بشری و از این جور چیز ها دارن .جرعت داری چرا آدم وارلاک رو به جون زاتانا نمی ندازی؟ ها ؟ کراس اور خالی بندی هست داداش بعدشم چرا موج سوار نقره ای رو به جون گرین لنتن نمیندازی؟ چون میدونی ازش میخوره.
      علاوه بر اون اتم حریف مرد مورچه ای نیست اون کاپیتان اتم که مرد مورچه ای رو میزنه
      چرا مرد عنکبوتی رو به جون گرین ارو ننداختی . مرد عنکبوتی سوپر گرل رو له میکنه دیگه گرین ارو جای خود .
      خب خالی بندی دیگه ای هم هست که به هم ببافی ؟

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        چرا حرف الکی میزنی اسپایدرمن با یه مشت سوپرگرل لهه نمیدونم چرا طرفدارای اپایدرمن انقدر بزرگ میکنن این شخصیتو

        1. Spider man کاربر می‌گوید

          تو دکتر منهتنت رو بزرگ کن

        2. Spider man کاربر می‌گوید

          شما بگو بتمن در مقابل مرد عنکبوتی من قبول دارم بتمن میبره بعد بگو من تعصب دارم .

          1. Spider man کاربر می‌گوید

            اون والای همگان و و میکائیل صد برابر از منهتن قویتر حالا باز بگین منهتن چی هست

            1. Spider man کاربر می‌گوید

              اصن چرا میکائیل و والای همگان ، مفیستو هم میتونه منهتن رو بترکونه

              1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                چرا‌ چرت میگی اسپایدرمن رو گنده کن مفیستو هم جلوی منهتن پشه ای بیش نیست ولی تعصب داری شدید میکایل قطعا منهتنو میزنه دیگ به دیگ میگه روت سیاه تعصب شدید داری

  78. کمیک خون کاربر می‌گوید

    ببینید شما کل مارول و دیسی رو نوشتین باید میکائیل دمیورگس هم باشه چون از قدرت های کیهانی است، همینطور دادگاه زندگی که در مارول فقط والای همگان و شاید پروتژ ازش قویتر باشن، الین بلک نوه پرنزس که اگه جای پرنزس رو بگیره از میکائیل هم قویتره اسپکتر هم همینطور ولی مقاله کاراکترش اشتباه مقایسه شدن مثلا فانوس خیلی از استیو راجرز قویتره
    و همینطور یه سوال داشتم، الین بلک، میکائیل، دادگاه زندگی، پروتژ و لوسیفر مورنینگ استار از دکتر منتهن قویتر هستن

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      نمیدونم از کی پرسیدی ولی با اجازه من جواب میدم:بعله تمام این شخصیت هایی که نوشتی از منهتن قوی ترن

      1. کمیک خون کاربر می‌گوید

        نه داداش حرف شما سنده ممنون که گفتین

  79. Gotham کاربر می‌گوید

    من طرفدار دی سی هستم
    مارول واقعن خیلی مزخرفه حتی فیلم هاشم حوصله سر بره این نتیجه واقعن عادلانست ولی نباید واند وومن رو با ثور برابرمیگرد واندر وومن واقعن خیلی قوی تره انگار که سوپرمن رو با ثور مقایسه میکنید که معلومه سوپرمن برنده میشه

    1. Tony کاربر می‌گوید

      رفیق من باورم نمیشه دی سی برد😨من طرف مارول بودم و واقعا دوستش داشتم😞اما این حرفت ناراحتم کرد که گفتی فیلمهای مارول مزخرفه،واقعا فیلماش عالیه،تازه واندر وومن کنار ثور عددی نیست،نباید دی سی میبرد😐

    2. Spider man کاربر می‌گوید

      شما برو با دیسیت حال کن که یه وقت از فیلماش جا نمونی. کسی مجبورت نکرده فیلمهای مارول رو ببینی

  80. محمد کاربر می‌گوید

    چرا مرد عنکبوتی رو نیاوردن؟به نظرم سوپرمن در برابر کاپیتان مارول بازنده هست،مارول باید میبرد😡

    1. Mohamad کاربر می‌گوید

      با این که مارول فنم اما خوب داری اشتباه میکنی کاپیتان مارول از سوپرمن قوی تره اگرهم که مدرک تو فقط فیلماییه که دیدی من حاضر به ادامه بحث نیستم

      1. Mohamad کاربر می‌گوید

        ادمین من اشنباه نوشتم کاپیتان مارول قوی تره اگه میشه درستش کنید خودتون که سو تفاهم نشه

    2. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      داداش اینجا جای نوب ها نیست بخدا خود مارولم قبول داره سوپرمن از کاپیتان مارول قویتره

    3. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ حتی کاربر راجرز بخدا تورو رد میکنه سوپرمن با امثال ثور مقایسه میشه تو میگی کاپتان مارول شکستش میده
      واقعا چرته
      اصن کمیک نخوندی فقط فیلم دیدی و قدرت فمینیستی کوین فایگیو دیدی

  81. Shazam کاربر می‌گوید

    سلام دوستان حقیقتا من طرف کسی نیستم
    ولی یه خورده احساس میکنم زیادی به سوپر من قدرت دادن و بزرگش کردن به نظر من شزم میتونه با جادو سوپر من رو شکست بده البته مطمئنا جنگ آسونی برای هیچ کدوم نیست
    در ضمن یه چیزی جای خیلی خالی هست
    مثال
    شزم-سنتر-

    در ضمن بعضی از مقایسه ها با هم جور در نمیاد

  82. Mohamad کاربر می‌گوید

    از اونجایی که به مقاله مربوطه فکر میکنین ملکول من قوی تره یا دکتر منهتن؟؟؟

  83. Darkness کاربر می‌گوید

    اصلا دیسی با مارول قابل مقایسه نیست بیشتر شخصیتای مارول در حد ویلنای زمینی ان بخوایم خداهاشونم مقایسه کنیم همه سایتا قبول دارن پرزنس خدای دیسی از والای همگان خدای مارول قوی تره خدا هارم حساب نکنیم لوسیفرو فقط والای همگان میتونه جلوشو بگیره که نباشه تنهایی میتونه کل جهان دیسیو نابود کنه لوسیفر بعد شیطان مارول مفیستو چیکار میتونه بکنه هیچکار بعد لوسیفرم میکائیله ک پرزنس بهش اجازه بده میتونه ۱۰ برابره کل دنیاهارو باهم نابود کنه کلا هیرو ها و ویلنای مارول نمیتونن جلو هیرو ها و ویلنای دیسی رو بگیرن چون دیسی خداش خیلی بهتره و ارتشش خیلی قوی تره از ماروله مثل:لوسیفر،میکائیل،اسپکتر،الیون بلک،رادیانت که تو هر سایتی بخونین نوشته اینارو فقط والای همگان میتونه شکست بده ک والای همگانم خودش از پرزنس شکست میخوره

    1. Spider man کاربر می‌گوید

      شما اصلا تمام خدایان مارول رو میدونی؟

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        نه این شمایی که هیچی از دیسی نمیدونی اگه میدونستی نمیگفتی مردعنکبوتی قویتر از سوپرگرله چون متعصبانه ترین حرفیه که شنیدم سوپرگرل با یه مشت مرد عنکبوتبپیو نابود میکنه

        1. Spider man کاربر می‌گوید

          چون سوپر گرل پرتو گرما داره میگی برنده برو سرچ کن تو اینترنت ببین چی میگن اگه گفت مرد عنکبوتی باخت من حرفم رو پس میگیرم.

          1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

            چرا حرف الکی میزنی سوپرگرل از همه لحاظ قویتره

  84. مارول کاربر می‌گوید

    مارول نظر من همچنان مارول است

  85. سارا کاربر می‌گوید

    بله قطعا قهرمان های مارول به قوی ای دی سی نیست اما همین جذابش کرده اونها میتونن شکست بخورند در حالی که دی سی خیلی قهرمان هاش رو بزرگ می‌کنه ما تو مارول دیدیم شکست خوردند اما برگشتند این یک درسم داشت حتی ابر قهرمان ها هم شکست میخورند اما این نمیتونه مانع پیروزی باشه

    1. Elis boyd redding کاربر می‌گوید

      ببخشید کی گفته قهرمان های دی سی شکست نمی خورن ؟

    2. دیسی فنم کاربر می‌گوید

      ببین باهات موافقم نیستم تو دیسی هم بار ها دارم ساید لیگ عدالت رو شکست داده یا اون روح اعظم پدر ریون فکر کنم ترایگان بود اون هم بار ها شکست داده خیلی داری تند میری ولی اینم باید قبول کرد که در آخر هم انتقام جویان برابر رقیبش پیروز میشه هم لیگ عدالت اما لیگ عدالت هم بار ها شکست خورده

    3. Spider man کاربر می‌گوید

      شما رفتی یه کراس اور دیدی فکر کردی مارول باخته ؟ اتفاقاً برعکس دیسی به قهرمان هاش رنگ و لعاب داده . شما برو خدایان مارول رو ببین بعد بیا بگو دیسی برنده است. شما فکر کردی کوئیک سیلور رو می ندازن به جون قوی و هالک رو می ندازن به جون سوپر من مارول ضعیف هست ؟ نخیر جرعت دارن رانر رو به جون قوی بندازن، جرعت دارن سنتری رو به جون سوپر من بندازن

  86. عباس کاربر می‌گوید

    😂😂😂😂

  87. TONI STARK کاربر می‌گوید

    مارول برنده است
    چون ابرقهرمانان قدرتمندتری داره و اگه مقایسه کنیم مارول میبره
    شما گفتید که ثور و واندر وومن باهم برابرند و این کاملا غلط است
    چون واندروومن زمانی که با استپن ولف میجنگید چند تا ضربه بیشتر نتونست بهش بزنه تا وقتی که سوپرمن اومد ولی ثور تونست خیلی خیلی راحت تانوس رو که هر شیش گوهر ابدیت رو داشت شکست بده
    بعد شما میاید میگین باهم برابرند
    اگه به لباس های جدید باشه که مرد آهنی خیلی قویتر از بتمنه چون زره بلیدینگ اج یا همون مارک ۵۰ رو داره که باهاش میشه بتمن رو راحت شکست داد
    در زمن سوپرمن باید با هالک مقایسه بشه که سوپرمن میبره قبول
    ولی مارول برنده میشه

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      دوست عزیز دو الی سه تا فیلم دیدی فکر میکنی عالمی کمیکی چیزی خوندی الان بگو ببینم پرایمال مانیتور مال کدوم شرکت و تایرنت مال کدوم شرکته؟

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        پرایمال ماله دیسی و البته گفته شده که خالقه پرزنسه اما هنوز صابت نشده
        و تایرنت مال رزیدنت ایول هست

    2. Spider man کاربر می‌گوید

      پرچم مارول بالاست

    3. Spider man کاربر می‌گوید

      دیسی قهرمان های خوبی داره ولی اون قدر مثل مارول نیست که جذاب باشه و باحال تر باشه

  88. حسام کاربر می‌گوید

    اولندش اینکه فرانکلین ریچاردز و اسکارلت ویچ هردو قادر به تغییر واقعیت هستند که یعنی منهتن را با چند تا کلمه یا با یک لحظه فکر کردن کلا از هستی پاکش می کنن انگار هرگز به وجود نیومده در باره گرین لنترن هم شما میتونستید اون را با بلو مارول که قبلا تفنگدار بوده یا با ریچارد رایدر که هردوشون جزو پلیس های کهکشانی هستند مقایسه کنید
    سوپر من را هم باید با سنتری یا هایپریون یا ادام وارلاک مقایسه می کردید و فقط کافی برید ببینید و سرچ کنید قدرت های سنتری تا بفهمید سنتری نه تنها از سوپر من ضعیف تر نیست بلکه کمی قدرتمند تره
    اکوامن را هم میتوانستید با نیمور مقایسه کنید اگر نبرد به احتمال زیاد در اب باشد اکوامن به علت تله پاتی دریایی برنده است اما اگر در اب نباشد نیمور به علت توانایی پرواز برنده است
    در بین نوابغ هم باهوش ترین زمینی رید ریچاردز است نه هنگ پیم البته تصمیم گیری در این باره بسیار سخت است به طوری که اگر بگوییم باهوش ترین زمینی در باره مولتی ورس کیست شاید حتی جواب اسپایدرمن باشد در صورتی که از نظر علوم کیهانی رید ریچادز برترین است و هنگ پیم درحوزه کوانتوم و استارک در تجهیزات زمینی و جنگی قویترین است

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      حسام با بقیه اش کاری ندارم خود منهتن تغییر واقعیت در مقایس جهانی داره الان اومدی قدرت های فراکلین ریچاردز رو به روخمون نکش هر چقدر فکر کنیم این دو فراکلین و منهتن برابرن تا حدودی اونم یه فاصله ریز منهتن قویتره این نظر منه دیگه خودتون حساب کنید.

      1. King Elis reddy کاربر می‌گوید

        فرانکلین ریچاردز در صورتی می‌تونه به اندازه منهتن قدرتمند باشه که به تجسم کیهان هشتم تبدیل بشه که فقط گفته گالاکتوس بوده ولی در حالت نوجوانو بزرگسالش یکی از قویترین سلستیال ها رو زده از سه سلستیال شکست خورده بعد گالاکتوس درو زنده کرده مفسیتو رو در قلمرو خودش شکست داده اشعه یک سلستیال رو تبدیل به گل کرده در حالی که پنج سالش بود و مولتیورس رو به کمک ملکول من بازسازی کرده او جهان جیبی درست کرده و توسط یکی پایین تر از همه خورده شد و به نظر من هیچ شانسی در مقابل منهتن ندارن البته این هم اضافه کنم هر چه زمان بیشتر میگذره قدرتش بیشتر میشه

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      حسام #
      میشه لطفا چرت نگین نیمور و آکوامن برابرن پس چرند نگو منهتن هم قدرت تغییر واقعیت رو داره فرانکلین از منهتن ضعیفتره

  89. سجاد کاربر می‌گوید

    با سلام

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      خداحافظ😂😂

  90. سجاد کاربر می‌گوید

    من این سایت رو خیلی دوست دارم و بهش احترام مزارم ولی این مطلب واقعا بد بود اول از همه مارشن من هانتر رو بهتر بود با اسکار یا
    حد اقل شئ هالک مقایسه میکردید.سوامپ تینگ هیچ راحی برای صدمه زدن به هالک ندارد پس بازندس ثور میتواند به راحتی واندرمن را شکست دهد.
    در قسمت جهش یافته ها به نظرم فرانکین ریچاردز با دکتر منهتن برابره.مرد اهنی هم زره هایی مثل ارو باستر و زره اله کش داره که با زره بتمن برابره.بزرگ ترین دانشمندان موافقم.ابر سرباز ها باید سنتری با فانوس مقایسه میشد.سنگ زمان هم با کلاه دکتر فیت برابره.
    در کل به نظر من برابرن

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سجاد #
      جناب برین درمورد سوامپ تینگ تحقیق کنین قطعا خیلی از هالک قویتره منهتن هم از فرانکلین قویتره ،بعدهم مارشن از هالک قویتره

      1. سجاد کاربر می‌گوید

        سوامپ تینگ میخاد دقیقا با هالک چیکار کنه؟یه گیاه غول پیکر خلق کنه که بیاد هالکو بخره؟چند تا ریشه بیان به پر و پای هالک بپیچن؟
        هیچ کدوم از اینها روی هالک تاثیر نمیزاره هالک به راحتی همه ی اینها را پاره میکنه و بعد سوامپ تینگ رو با دست خالی دو نیم میکنه.
        فرانکین هم در قدرت هیچی از منهتن کم نداره

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          سجاد #
          جناب سوامپ تینگ از هالک قویتره اولش منهتن قطعا از فرانکلین قویتره اما نه زیاد و و اگه سوامپ تینگ رو میشناختین میدونستین خدای گیاهانه و برای آشنایی باهاش انیمیشن جاستیس لیگ آپوکالیپس وار رو ببینید که در اونجا کلی پارادیمون که با دی ان ای دومزدی تقویت شدن بهش حمله میکنن اما اون کارخودشو میکنه و خیلیاشون رو میزنه
          و بله دومزدی باید با هالک مقایسه شه که قطعا دومزدی بسیار قویتره

          1. سجاد کاربر می‌گوید

            دومزدی به هیچ وجه از هالک قیتر نیست.
            اگه هالک در اون انیمیشن جای سوامپ تینگ بود هم میتونست همچین کاری کنه

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              سجاد
              جناب چرا دومزدی قطعا از هالک قویتره خیلی قویتر

          2. حسام کاربر می‌گوید

            واقعا برات متاسفم که شخصیت هارا از روی انیمیشن میشناسی

            1. سجاد کاربر می‌گوید

              اقا
              هوی
              توهین نکن
              من با کسایی که توهین میکنن اصلا حتی دوست ندارم حرف بزنم
              فقط اقای منهتن از رو اون انیمیشن جواب من رو داد من هم با همون جواب دادم

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              حسام
              منم برای تو متاسفم که نمیدونی زره بتمن ضد گلوله هست و واقعا متاسفم که هالکو از دومزدی قویتر میدونی متاسفم برات دومزدی تو سه سوت هالکو میزنه

          3. Spider man کاربر می‌گوید

            جنابعالی هالک رو با سوامپ تینگ یکی حساب میکنی ؟ چرا گروت رو با سوامپ تینگ یکی حساب نمیکنی

        2. Spider man کاربر می‌گوید

          آقا سجاد سوامپ تینگ قوی تر هست ولی گروت هم از سوامپ تینگ قوی تر هست

      2. TONI STARK کاربر می‌گوید

        حرفتون کاملا متعصبانست

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          تونی استارک #
          چون گفتم دومزدی هالکو میزنه قطعا دومزدی هالکو میزنه

          1. Spider man کاربر می‌گوید

            چرا شما عشق دیسی ها اینقدر متعصبانه حرف میزنید

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              از شما کمتر تعصبی هستیم گروت هیچ شانسی جلو سوامپ تینگ هیچی تعصبی حرف نزنید

              1. Spider man کاربر می‌گوید

                تعصبت رو برم . تو رو قدرت های گروت رو ببین بعد بیا بگو سوامپ تینگ قوی هست . تو میگی اکوامن مرد عنکبوتی رو میزنه من قبول دارم می زنه پس من چندان تعصب ندارم جنابعالی میگی گروت از پس سوامپ تینگ قوی هست

                1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

                  تو برو یک صفحه کمیک بخون تا از شدت تعصبت کم شه چیزایی که میگی حرفای متعصبانه هستن خب میزنه دیگه بهتره نیم جلد کمیک بخونی از دیسی بعد اینارو بگی

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              و همچنین دومزدی قطعا قویتر از هالکه گروت هم جلو سوامپ تینگ هیچی نیست

  91. سجاد کاربر می‌گوید

    من این سایت رو خیلی دوست دارم و بهش احترام مزارم ولی این مطلب واقعا بد بود اول ازهمه مارشن من هانتر رو بهتر بود با اسکار یا
    حد اقل شئ هالک مقایسه میکردید.سوامپ تینگ هیچ راحی برای صدمه زدن به هالک ندارد پس بازندس ثور میتواند به راحتی واندرمن را شکست دهد.
    در قسمت جهش یافته ها به نظرم فرانکین ریچاردز با دکتر منهتن برابره.مرد اهنی هم زره اله کش داره که با زره x برابره.ابر سرباز ها باید سنتری هم ابر سربازه پس با فانوس مقایسه میشد.سنگ زمان هم با کلاه دکتر فیت برابره.
    در کل به نظر من برابر هستند
    تمام

    1. admin 2
      admin 2 کاربر می‌گوید

      چند بار یک پیغام رو میفرستین؟ 🙁🙁

      1. سجاد کاربر می‌گوید

        ببخشید دو بار رو ارسال نظر زدم

        1. admin 2
          admin 2 کاربر می‌گوید

          خواهش میکنم. اشکال نداره ولی چون تقریبا ده بار فرستاده بودین تعجب کردم. بقیش چون تکراری بود تایید نشد.

          1. سجاد کاربر می‌گوید

            ده بار؟
            اکاکاکاکاکاکاکاکا تاتاتاتاتاتاتات

  92. محمد پارسا کاربر می‌گوید

    اااااااااااااااا چه جالب نمی دونستم ولی من از توی فیلم و از کلی جا فمیده بودم که مارول میبره ها
    هر چند برام مهم نیست کدوم میبره من هر دو رو یه اندازه دوست دارم یشتر به گودزیلا اهمیت میدم ولی خب میتونیم مقایسه کنیم که تور تبدیل میشه به رون کینگ ثور و سوپر من تبدیل میشه به سوپر من پرایم بعضی ها هش میگن سوپر من اما من باس بگم که ثور درجش گاده و خدای برقه و شاید سوپر من پرایمم قوی باشه اما اون یک ابر قهرمان قویه ولی تور درجش گاده و فکر نکنم کسی که خیلی قویه از پس گاد بر بیاد و برای کشتن گاد یه قدرت خاص میخواد که باهاش گاد رو نابود کرد

  93. علی کاربر می‌گوید

    سلام،چرا کامنت های من تایید نمیشن.

    1. admin 2
      admin 2 کاربر می‌گوید

      تمامی کامنت های ارسال شده شما در دو روز اخیر که من مسئول تایید بودم تایید شدن. شاید مشکل از اینترنتتون بوده، دوباره بفرستین.

      1. ثور لاور کاربر می‌گوید

        مرسی بابت پاسخگویی.
        ببخشید که وقتتون رو گرفتم.

        1. admin 2
          admin 2 کاربر می‌گوید

          خواهش میکنم.

  94. TONI STARK کاربر می‌گوید

    مقاله کاملا نادرستی بود چون اگه قویترین نسخه های اصلی ترین ابرقهرمانان و نسخه های عادی ابرقهرمانانی که نسخه قویه خاصی ندارند رو مقایسه کنیم انتقام جویان میبره
    هالک مجازات کننده کیهانی در برابر کازمیک آرمور:کازمیک آرمور
    چون کازمیک آرمور تقریبا قادر و دانای مطلقه

    مرد آهنی زره ققنوس باستر در برابر فاینال بت سوئیت :مرد آهنی زره ققنوس باستر
    چون فاینال هر چه قدر قوی باشه به پای ققنوس که یکی از نیرو های کیهانی ولی مرد آهنی شکستش داد نمی رسه

    ثور نکرون در برابر واندر وومن الهه جنگ:ثور نکرون
    چون ثور نکرون کاملا قادر مطلقه و به راحتی در برابر بیگ بنگ دوام آورده

    کاپیتان اتم در برابر مرد مورچه ای:مرد مورچه ای
    به دلایلی که در سایت گفته شده

    فانوس سبز در برابر کاپیتان آمریکا:فانوس سبز
    چون فانوس سبز میتونه هرچیزی درست کنه مثل یک موشک قاره پیما و اون رو روی کاپیتان آمریکا بندازه و پیروز بشه

    فلش در برابر کوئیک سیلور:فلش
    چون فلش میتونه در زمان سفر کنه اما هر روز فقط یک بار و اگه از اون یک بار قدرت زمانش استفاده کنه و خسته بشه کوئیک سیلور برندس

    کاپیتان مارول در برابر سوپرگرل:سوپرگرل
    چون سوپرگرل زور بازوی بیشتری داره و قدرت نابود کردن یک سیاره

    بلک کنری در برابر بلک ویدو:بلک ویدو
    چون اگه بلک ویدو قبل از اینکه بلک کنری صوتش رو ایجاد کنه بهش شلیک کنه یا هدفون زد صوت بزاره تو گوشش برنده میشه

    گرین ارو در برابر هاکای:هاکای
    چون هاکای از تیر هایی با قدرت انفجاری بالا استفاده میکنه اما گرین ارو نه و البته هاکای قدرت بدنی و مهارت بیشتری داره

    دکتر منهتن در برابر مردان ایکس:دکتر منهتن
    خلاصش کنم چون دکتر منهتن قادر مطلقه

    جین گری در برابر ریون:ریون
    چون ریون قدرت های جادویی بسیار زیادی داره

    ویژن در برابر گردباد سرخ:ویژن
    چون ویژن سنگ ذهن رو داره و میتونه با نانو لیزر گرد باد سرخ رو نصف کنه

    واسپ در برابر اتم:واسپ
    چون بال داره

    نیمور دربرابر آکوامن:برابر

    دث استروک دربرابر ددپول:ددپول
    چون تقریبا مرگ ناپذیره

    رد هود در برابر وینتر سولجر:وینتر سولجر
    چون دستی آهنی و قدرت بدنی بسیار بالا دارد

    بومرنگ در برابر کاپیتان بومرنگ:بومرنگ
    چون دارای چکمه های جت دار است و مبارز خیابانی بسیار ماهری است

    ددشات دربرابر بولز آی:بولز آی
    چون مهارت بیشتری در تیر اندازی دارد

    دکتر فیت دربرابر دکتر استرنج:دکتر استرنج
    چون دارنده ی سنگ زمان است

    بلک کت دربرابر کت وومن:کت وومن
    چون مهارت بیشتری در مبارزه و سرقت دارد

    کلی فیس دربرابر سندمن:کلی فیس
    چون تجربه و قدرت بدنی بیشتری دارد

    پلاستیک من در برابر آقای شگفت انگیز:آقار شگفت انگیز چون هوش بسیار بالایی دارد و میتواند با یک نقشه پلاستیک من را شکست دهد

    مگنیتو دربرابر دکتر پولارییس:مگنیتو
    چون قدرت مورایی بیشتری دارد

    مارول ۱۳_ دیسی۸
    برنده نهایی: مارول

    1. TONI STARK کاربر می‌گوید

      البته مرد آهنی می تونه از زره الهه کش یا ارو باستر هم استفاده کنه چون که ارو باستر چنان قدرتی دارن که حتی کال بورسا برادر بزرگتر و ناتنی اودین که از خود اودین هم قوی تر بود هم نتوست در برابر ارو باستر دوام بیاره
      البته زره الهه کش کش می تونه در برابر زئوس هم دوام بیاره و شکستش بده

      1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        میشه یک دلیل منطقی بیاری که چرا کال بورسیان از اودین در اوج قدرتمندتره؟ در اون کمیک هم تا حدودی اودین ضعیف بود و کال بورسیان کلی قدرت و یک زره قدرتمند داشت. برای همین اودین فلز اورو در اختیار مرد آهنی گذاشت تا باهاش زره بسازه. این زره قراره مثلا جلوی فاینال بتسوییت چی کار بکنه؟ فاینال بتسوییت میتونه مولتیورس نابود بکنه بعد بیاد از زرهی که به زور گالاکتوس میزنه شکست بخوره؟ کازمیک آرمور سوپرمن کل ابرقهرمان های مارول با هم حریف.
        قویترین نسخه ثور هم الد کینگ فونیکس ثور. قویترین نسخه واندروومن هم واندروومن نجات دهنده است که میتونم با قاطعیت بگم از الد کینگ فونیکس ثور و نکرو ثور و رون کینگ ثور قدرتمندتره.

        1. حسام کاربر می‌گوید

          تو از همینکه فونیکس اولد کینگ ثور را قوی ترین نسخه ثور می دانی که حتی در مقیاس ران کینگ ثور یا نکرو ثور قادر به تغییر واقعیت نیست معلوم می شه که هیچ اطلاعاتی از مارول نداری

          1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

            حسام
            تو که حتی شاهکار های الدکینگ فونیکس ثور نمیدونی لازم نیست حرف بزنی.
            اون نسخه ای از دکتر دووم شکست داد که به گفته خودش حتی از پروردگار دووم هم قویتره. و همین شاهکار برای اینکه الدکینگ فونیکس ثور قویتر از رون کینگ ثور باشه کافی. تو هم هر وقت تونستی بدون تعصب نظر بدی و انقدر اطلاعات داشتی که کازمولوژی مارول توضیح بدی بعد به بقیه بگو اطلاعاتشون کمه. حالا برو با بقیه تعصب خودت خوش باش.

          2. TONI STARK کاربر می‌گوید

            شما هم یه زره اطلاعات کسب کنی بد نیست ها
            رون کینگ ثور خیلی راحت واقعیت رو تغییر مید همینطور نکرو
            هیچکس هیچ اطلاعاتی نداره نه؟؟؟؟؟؟؟؟
            کاپیتان اتم هم فکر کنم چون دیدن تو اسمش اتم هم هست فک کردن دیگه قدرتش بی نهایته

        2. TONI STARK کاربر می‌گوید

          خب اگه بحص قویترینه مرد آهنی می تونه از زره الهه کش که قویترین زرهش هست استفاده کنه
          زره الهه کش با یک سلاح کار میکنه به نام الهه کش که میتونه حتا سلستیال هارو هم شکست بده
          اون وقت فاینال بت سوئیت چطور میتونه سلستیال ها که تقریبا قادر مطلق هستند رو شکست بده

          1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

            Toni stark
            سلستیال ها؟😂😂😂😂 قادرمطلق؟😂😂😂😂 فاینال بتسوییت خیلی گنده تر از سلستیال ها هم شکست داده. سلستیال ها شاید فقط کمی قدرت تغییر واقعیت ضعیف داشته باشن ولی قادرمطلق؟😂😂😂😂 واقعا جوک زیبایی بود باید سر در تمام خانه های افراد افسرده این نوشته بنویسن تا سریع همون موقع افسردگی که دارن درمان بشه.
            تو که معلوم اصلا با فیلم های مارول طرفدار مارول شدی درمورد مارول هم بهتره نظر ندی. ( از دیسی که فقط اسم شخصیت ها میدونی) واقعا خنده دار بود.
            شاد پیروز باشید

            1. TONI STARK کاربر می‌گوید

              هر سلستیال با گالاکتوس برابره حالا سلستیال ها چند صد تایی توی کمیک ازشون وجود داره
              هالا قدرت چند صد تا گالاکتوس با هم دیگه از یه فرشته ضعیف ترن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

              1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                گالاکتوس خودش مثل آب خوردن ۴ سلستیال کشت. بعد خود گالاکتوس مگه مثلا چقدر شاخ؟ ثور عادی همین گالاکتوس شکست داد. بله فرشتگان از تمام سلستیال ها هم قویترن. چون توان نابودی مولتیورس ها دارن اما سلستیال ها فوقش چندین یونیورس بتونند نابود کنند. کلا تظر ندی بهتره فرزندم.

                1. TONI STARK کاربر می‌گوید

                  دااش هر سلستیال توانایی
                  به کارگیری ماده و انرژی رو در مقیاس بینهایت داره
                  بد نیست بدونی خود گالاکتوس یه سلستیال انسان نماست
                  بعد من اطلاعات ندارم

                  1. Randall Spector کاربر می‌گوید

                    نژاد سلستیال ها در جنگی باعث به وجود اومدن کازموس اول شدند بعد از گالاکتوس شکست بخورند. ؟ توی اون کمیک گالاکتوس یک سلستیال رو کشت که بعدش اون سه سلستیال دیگه مثل چی گالاکتوس رو با خاک یکسان کردند و کشتند به. فرانکلین ریچاردز هم اومد و اون هم شکست خورد پس گالاکتوس رو زنده کرد و ۳ سلستیال با قی مونده رو کشتند
                    سلستیال ها کازموس هفتم رو هم به وجود آورند با توجه به ایونت کینگ این بلک و همچنیناودین رو به راحتی شکست دادند به نظرتون سلستیال ها ضعیف هستند ؟

                    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                      Randall spector
                      من گفتم سلستیال ها ضعیف هستن؟ سلستیال ها هم انواع گوناگون و قدرتمند دارن و مشکل من با این اقا اینه که میگه زره الهه کش حریف تمام سلستیال ها میشه که این کاملا اشتباه. چون حتی سلستیالی در حد دادگاه زندگی هم وجود داره.

                  2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                    Toni stark
                    گالاکتوس کسی بود به اسم گالان که سیکستی کازموس قدرتش بهش داد. سلستیال های معمولی از امثال نال به راحتی شکست خوردند دیگه چه برسه به ورلد فورجر….،،،،،،،،

          2. Spider man کاربر می‌گوید

            مرد عنکبوتی کیهانی هم قدرت زیادی داره

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              واییییییییی!مرد عنکبوتی بتمنم نمیتونه بزنه قدرت کیهانی؟!!!!

              1. Spider man کاربر می‌گوید

                تو کلا چیزی نخوندی نه ؟ اسپایدر یه جا قدرت کیهانی گرفت که بتمن جهنمی رو خام خام می جوره.

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  آها نسخه قویترش رو مورد بررسی قرار میدی بتمنم یه زره داره به اسم هل بت که فوت کنه مرد عنکبوتی کیهانی نابوده

                  1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                    ببخشید اشتباه نوشتمم زره فاینال بت سوییت راحت اسپایدرمن کیهانی رو نابود میکنه

                    1. Spider man کاربر می‌گوید

                      زره الهه کش ایرون من رو چی میگی ؟ که بتمن رو میفرسته اون دنیا

                  2. Spider man کاربر می‌گوید

                    باشه تو راست میگی

            2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              آکوامن راحت اسپایدرمنو میزنه

              1. Spider man کاربر می‌گوید

                مرد عنکبوتی : بتگرل ، نایت وینگ ، سوپر گرل، سوپر بوی ، گرین ارو، سایبرگ رو شکست میده . تو خدا ها رو میاری وسط جلو یه قهرمان ماورایی می ذاری. مرد عنکبوتی یه خدا نیست که اگه ثور و استورم شاید تو راست بگی که این دو تایی که گفتم اکوامن رو …..

                1. Spider man کاربر می‌گوید

                  باشه آقا اصن اکوامن شما مرد عنکبوتی رو شکست میده خوبه ؟خالی شدی ؟

              2. Spider man کاربر می‌گوید

                تو چیزی از مرد عنکبوتی میدونی جوجه؟ مرد عنکبوتی کیهانی قدرتش هم سطح ثور هست تازه از اونم بیشتر با این حال توی دیسی من
                بتمن،فلش،واندروومن،بتوومن رو دوست دارم
                تو مارول هم مرد عنکبوتی،ولوورین،استورم،اسپایدروومن

    2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

      TONI STARK
      اخه تو اصلا چیزی از کمیک میفهمی؟ مثل اینکه نه.
      زره فاینال بتسوییت با چند حرکت تمام زره های استارک نابود می کنه. زره ققنوس باستر در جنگ با ققنوس شکست خورد تو حتی انقدر نوبی که اینم نمیدونستی.
      بلک کنری با صوت همه گلوله هایی که بلک ویدیو شلیک بکنه میزنه.
      اصلا تو نوب میدونی کاپیتان اتم چه کسی است؟ اون یک یونیورس به طور کامل خلق کرد و نابود کرد. فکر کنم تو اون با اتم اشتباه گرفتی. در نسخه های عادی کاپیتان اتم خودش تکی تمام اونجرز لت و پار می کنه.
      دث استروک زود درمانی اندازه ددپول داره بعد قراره چجوری از ددپول شکست بخوره؟
      دکتر استرنج در کمیک ها اصلا سنگ زمان نداره. تو فقط فیلم دیدی و از این شخصیت هایی هم که مقایسه کردی فقط اسمشون بلدی.
      اصلا در کمیک ها ویژن سنگ ابدیت نداره. الان دیگه مطمئن شدم هیچی کمیک نخوندی.
      اصلا میدونی ددشات کیه؟ اون از ۴۰۰ متری هدف خودش مثل هلو میزنه بعد بیاد به بولزای ببازه؟ بولزای هم تیرانداز فوق العاده ای اما مسلما به پای ددشات نمیرسه.
      نتیجه گیری: دیسی

      1. TONI STARK کاربر می‌گوید

        قبول دارم فاینال بت سوییت می تونه ققنوس رو شکست بده اما زره الهه کش رو نمیتونه شکست بده چون این زره از سلاحی با همین که توسط قویترین خدایان ساخته شده کار میکنه که می تونه قویترین خدایان رو از پا در بیاره و برای شکست سلستیال ها ساخته شد اما بز هم نتونست اون هارو شکست بده و بعد از سال ها به زمین اومد و تونی استارک پیداش کرد و سعی کرد از اون سلاح استفاده کنه اما شکست خورد ونتونست چیزی ک میخواست رو بسازه ولی مدتی بعد یک فکر بسرش زد و اون سلاح رو تبدیل به یک زره کرد که می تونه قوی ترین خدایان رو از پا در بیاره
        و اونوقت فاینال می خواد مثلا جلوی همچین چیزی چیکار کنه؟؟؟
        و البته در کمیک هم ویژن سنگ ذهن رو داره و دکتر استرنج هم سنگ زمان رو و برعکس شما هیچ اطلاعاتی از کمیک ندارین و زود درمانی ددپول طوری که حتی اگه نصفش هم بکنی باز زندست اما دث استروک نه زود درمانی اون طوری که فقط زخم ها وخراش های خودش رو درمان کنه و اگه یک تیر تو سرش خالی کنید میمیره
        قبول بلک ویدو هم از بلک کنری ضعیف تره
        ولی واندر وومن نجات به زور با رون کینگ برابری میکنه چه برسه به نکرو
        شما اطلاعات بسیار کمی از کمیک داری وگر نه میفهمیدی که تیر بولز آی هیچ وقت در کمیک خطا نرفته اما ددشات دفعات زیادی تیرش خطا رفته
        قبول کاپیتان اتم هم از مرد مورچه ای قویتره
        و البته واسپ باید با بامبل بی یا همون زنبور زرد مقایسه بشه که واسپ میبره مرد مورچه ای هم با اتم که اتم برندست
        اما بازهم مارول برندس
        لطفا طحقیق کنید بعد حرف بزنید

        1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

          Toni stark
          کلی دلیل دارم که حرف های تو بچه کوچولو بی ارزش بکنم اما میدونی چرا بهت چیزی نمیگم؟ چون از اسمت هم معلومه چیزی جز یک متعصب نیستی. برو بچه سال با افراد هم قد خودت شوخی کن. من اطلاعات ندارم😂😂؟ خیلی جوک با مزه ای بود. من هم برای cbr هم برای متاکریتیک مقاله نوشتم و برای همین سایت هم چندین مقاله نوشتم. تو که فرق مگاورس و امنی ورس و یونیورس و مولتیرس نمیدونی و حاضرم شرط ببندم نمیدونی اصلا سول فایر چیه. تو حتی نمیدونی پرالایا کیه تو حتی نمیدونی پروتژ کیه ( البته اسمش شنیدی) پس بهت چیزی نمیگم شاخ نشو. فاینال بتسوییت از قویترین فلز دنیای کمیک یعنی عنصر ایکس ساخته شده و به راحتی تمام زره های استارک حریف. حقیقت برای متعصبی مثل تو تلخ.
          حتی مارکی او دث هم نمیدونی کیه بعد من بی اطلاعات هستم😂😂

          1. admin 2
            admin 2 کاربر می‌گوید

            کاربر محترم لطفا سعی کنین یکم از ریتم تند نظرتون بکاهید تا مشکلی برای تایید پیش نیاد.

            1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

              ادمین دوم سایت
              خیلی ببخشید ادمین عزیز من معمولا اصلا به این صورت صحبت نمی کنم اما کاربر toni stark دیگه واقعا سطح صبر آدم بسیار متزلزل می کنه. بازم خیلی ببخشید و خیلی ممنون از تایید این کامنت.

            2. علی کاربر می‌گوید

              شما هم چقدر الکی گیر میدین ایشون که حرف تندی نزدند فقط دارن به کاربر نوب ToNl sTARkحقیقت رو میگن.

              بعد من توی این مقاله دو تا کامنت دادم که هیچ کدوم تایید نشدن چرا؟؟؟من که هیچ حرف نادرستی نزدم فقط گفتم مقایسه مارشن من هانتر با گامورا اشتباه است.

              1. admin 2
                admin 2 کاربر می‌گوید

                الکی نیست اینجا یک سایت تفریحی نه فضای تحقیر و توهین. شما هم یاد بگیر به نظر بقیه احترام بگذاری و هر کاربری که نظرش با شما مخالف باشه دلیل بر نوب بودنش نیست اینو بفهمین لطفا.
                در مورد کامنت هایی هم که میگین تایید نشدن احتمالا ادمین اصلی تاییدشون نکرده که در این صورت قطعا مشکلی وجود داشته دیگه خودتون ببینید مشکلش کجاست.

          2. TUNI STARK کاربر می‌گوید

            بیخود نیست CBR انقدر مزخرفه که آکوامنو از ثور قویتر میدونه
            پروتژ هم یک شخصیت بینهایت قدرتمند که قادر مطلقه و تو قدرت با والای همگان برابره
            پرالایا هم الهه خلا/پوچیه که قادر مطلقه
            سول فایر همون جیمی اولسنه
            مارکی او دث هم فکر کنم همون مرگه
            راستی گفتی حاضری شرت ببندی خب منم بردم
            حالا چقدری میدی😂😂😂😂
            (ادمین شوخی کردم تایید کن)

            1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

              Toni stark
              مارکی او دث اصلا اسم یک جهش یافته است. اون دث که مرگ. ثابت نشده که پروتژ اندازه والای همگان قدرت داشته باشه چون از دادگاه زندگی شکست خورد.
              بهت تبریک میگم تو باختی😂😂😂😂

              1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

                چی از دادگاه شکست خورده؟؟؟؟؟؟؟؟
                پروتژ قادر مطلقه از دادگاه شکست بخوره
                پروتژ چنان قدرتی داره که خودشو والای همگان جا زده
                دروغ چرا من کلا مارکی او دث رو نمیشناسم😅😅😅
                حالا یکیش فقط اشتباه بود

            2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

              یا ابالفضل سول فایر همون جیمی اولسنه؟بچه جون سول فایر یک شخص نیس

            3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              پروتژ به هیچ وجه باوالای همگان برابر نیست ادعا کرده که میتونه جای والای همگانو بگیره البته والای همگان اصلی که تجسم نویسندس خیلی وقته نشون داده نشده و اونیکه تانوس با رگولاتور کشت یک آواتار بود

              1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

                برابر نیست من برای استعاره گفتم برابره
                این سایت هم در مقاله ی قدرتمند ترین شخصیت های مارول گفته فالکرام تو قدرت چیزی کمتر از والای همگان نیست اما خب همه میدونن فالکرام از والای همگان ضعیفتره

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  در این مورد باهاتون موافقم ولی اونی که نیمه بد والای همگانه پایین تر ازهمه هست

          3. یک تعصبی کاربر می‌گوید

            آقای سعادتی بحث با ایشون فابده نداره
            چرا اعصابتونو خورد میکنید

            1. TUNI STARK کاربر می‌گوید

              # یک تعصبی
              به تو چه
              از اسمت پیداست یه متعصب بیشتر نیستی
              من دارم با آقای سعادتی مزاکره میکنم
              شاید ایشون بتونن منو قانع کنن
              که حرفشون درسته
              در ضمن ما حرف نمیزنیم تایپ میکنیم

    3. علی کاربر می‌گوید

      #ToNl STARK

      اتفاقا مقاله کاملا درستی بود و به خوبی مقایسه شده بودن.😊😊

  95. حسام کاربر می‌گوید

    بعضی ها اون بالا می گویند که زره هل بت ایرون من را شکست می دهد
    اولندش هل بت محدودیت زمانی داره دومندش بیشتر به جای اینکه بگیم ساخت هل بت کار بتمن بود باید بگیم کار جاستیس لیگ بود سوپرمن که مقاومتش را بالا برد سایبورگ با قویترین تکنولوژی ها مجهزش کرد فلش سرعتش را بالا برد واندر وومن هم روی بالاهاش کار کرد این را به یک بچه هم میدادی معلوم بود با ان قوی میشود اما ایرون من هم زره های نسبتا قویتری داره در ضمن شما باید نسخه های معمولی شون را حساب کنید که نسخه معمولی ایرون من قطعا بتمن را می زند نسخه معمولی زره بتمن حتی زد گلوله هم نیست و بایک اشعه باعث مرگ بتمن میشود

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      حسام
      واقعا برات متاسفم که نمیدونی زره بتمن ضد گلوله هست

    2. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      باش آیرون من خدا
      خخخخ
      رابرت داونی جونیور کامنتتو ببینه با یک خنده ملیح از دنیا خواهد رفت

  96. Attack titan کاربر می‌گوید

    حسام چرا چرت میگی واقعا چرا چرت میگی واندروومن روی بال هاش کرد دوست من اون گرین لنترن بود دوما زره ققنوس باستر در برابر قویترین زره بتمن که از عنصر ایکس ساخته شده پشمکه

  97. amiralibodaghabadi کاربر می‌گوید

    بله ولی بتمن تونی استارک رو راحت میزنه و هوش بتمن با هوش تونی استارک قابل مقایسه نیست

    1. Spider man کاربر می‌گوید

      من یه چیزی هم به جناب امیر علی بگم بتمن هوش کارآگاهی داره و نوع مدیریتش به نسبت استارک بهتره ولی از لحاظ عقل کل بودن ستارک سرتره

  98. Shahab ghazi کاربر می‌گوید

    دست است شخصیت های هر دو کمپانی تخیلی هستند ولی شخصیت های مارول کمی واقعیتر هستند. اصلا چرا نصف شخصیت های دسی تقریبا دانای مطلق و قادر مطلق هستند؟ خیلی غیر واقعیه. اصلا چرا خدای دیسی(پرزنس) از یک نیروی دیگه ای بوجود اومده؟ یا مثلا چرا پرزنس دوتا بچه داره؟ این از نظر مذهبی کلا اشتباهه. مثلا دکتر منهتن توی یک اشکال آزمایشگاهی تبدیل به یک خدا شد. این درست نیست. یا باید میمرد یا قدرتهایی مثل سوپرمن پیدا میکرد. من نمیخوام بگم کدامیک قهرمانان بهتری داره. من میخوام بگم که دنیای مارول بهتره. چون ۱ واقعی تره ۲ شخصیت های معروفتری داره.

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      چه ربطی داره سنتری هم قدرتاش رو تو آزمایشگاه بدست آورد مارول و دیسی هرکدوم شخصیت های باور پذیر ،غیرقابل باور و بد و خوب دارن درکل برابرن و مارول ابدا بهتر نیست ًمنا نمیدونی بگم که خالق دیسی رایتره نه پرزنس

  99. arash کاربر می‌گوید

    همرو قبول دارم بجز دکتر استرنج و دکتر فیت اگه بخوایم قدرت های کمیکیو در نظر بگیریم دکتر استرنج با گردنبندش راحت میتونه زمانو نگه داره(قدرتمند ترین سلاح جهان زمانه) و عین کشک فیت بی حرکت له کنه

  100. مارول کاربر کاربر می‌گوید

    ببخشید من یک پیام فرستادم ولی پیام را تایید نکردید!!

  101. Attack titan کاربر می‌گوید

    بله جناب سجاد چرا اینقدر کامنت های طنز میگویید واقعا چرا زمان رو نگه داره یا خدا چرا نمیتونی قبول کنی که کلاه نابو قویتره ازش

  102. امیررضا کاربر می‌گوید

    مقایسه ها درست نیستند مثلا باید سنتری رو با مارشن من هانتر مقایسه میکردید یا یکی که هم سطح دکتر منهتن باشه بعدشم شما ها شخصیت های ضعیف مارول رو تو این مقاله گذاشتید مارول شخصیت های خیلی قوی مثل ادام وارلاک سنتری مار-ول هتیپیرون و خیلی هایه ویگه داره
    من از مارول دفاع نمیکنم من طرفدار هر دو دنیا هستم و هر دوتا برای من قابل احترام هستند.

  103. مارول کاربر کاربر می‌گوید

    من قبلا یک پیام نوشتم هیچ توهینی هم نداشت ولی متاسفانه تایدد نکردید.

  104. DC کاربر می‌گوید

    شما نوبا که میگین دیسی از مارول کپی کرده شخت در اشتباهیت اول دثروک بوده بعد مارول ددپول رو اورد اول بتمن بوده بعد ارون من اول دکتر فیت بوده بعد دکتر استرنج امده اول زن شگفت انگیز بوده بعد سیف امده اول سالومون گراندی بوده بعد هالک امده اول دارک سایت بوده بعد تانوس امد اول کلی فیس بوده بعد مرد شنی اول گرین ارو بوده بعد هاک ای امده اول قناری سیاه بوده بعد بیوه سیاه اول فلش بوده بعد کوئیک سیلور اول اتوم بوده بعد مرد مورچه ای بعد زر زیادی نزنین DCاز مارول خیلی بهتره فقط NOOB SAGمارول رو دوت دارن

    1. متعصب مارول فن هیتر دی سی هیتر مارول و کوین فایگی دی سی فن افراطی از مریدان زک کاربر می‌گوید

      اولا درست صحبت کن
      دوما
      دکتر فیت و دکتر استرنج چه شباهتی دارند ؟
      بتمن و ایرون من چی ؟

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        پس بلک ریسر و سیلور سرفر شباهتی ندارن

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      DC#
      خب حرفتون اشتباهه درمورد هاکای و ارو که قهرمانای باستانی تیرانداز کم نبودن و اینا از اونا الهام گرفتن و سالامون گراندی و هالک هم واقعا شباهت زیادی ندارن بنده خودم دیسی رو بیشتر دوست دارم اما هردو کمپانی الهاماتی از هم داشتن و هردو قابل احترامن

    3. Spider man کاربر می‌گوید

      چه ربطی به کپی داره که میگی دیسی بهتره
      مارول تو امریکا و ایران طرفدار های بیشتری نسبت به دیسی داره قهرمان های مارول شاید ⅕ کپی باشن ولی قابل لمس تر هستن به نسبت دیسی

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        خب جناب شما بینهایت ضد دیسی هستین این حرفیه که مارول فنا البته نه همه برای خورد کردن دیسی میگن دیسی هیچ وقت شخصیتاش غیرقابل لمس نیستن شما نمیشناسیشون

        1. Spider man کاربر می‌گوید

          من هرچی بدونم از تو بیشتر می دونم . تو چیزی از شخصیت های مارول نمیدونی که میگی استورم در برابر واندر وومن شانسی نداره . تو کلا استاد سوتی دادنی . یه جا میگی فرانکلین از اکوامن میخوره ولی نیمور هم سطح اکوامن . فرانکلینی که دو تا سه پله از منهتن پایین تره چقدر متعصب لااقل من چند تا قهرمان دیسی رو قبول دارم . تو حتی یه دونه رو هم قبول نداری ببین داداش تو داری کم میاری خواهشا حرف از کپی نزن که دیسی خودش کم کپی نکرده از مارول . می دونم قبول ، مارول بیشتر کپی کرده ولی شخصیت هاش باحال هستن اگه نبودن که طرفدار هاشون تو ایران و آمریکا کمتر از دیسی بود . اصلا بذار خیالت رو راحت کنم دیسی قهرمان با نیرو های خدایی زیاد داره به نسبت مارول . به هر حال هرکی نظر خودش رو داره .

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            بیا برو یک کراس اور بی ارزش ملاک نیست استورم در حالت عادی هیچ شانسی جلو وانروومن نداره هیچ شانسی اطلاعاتم از تو بهتره که گروتو از سوامپ تینگ قویتر میدونی من از کپی حرف طدم حرف تو دهنم میذاری چرا من کی گفتم مارول کپی کرده تو بودی که گفتی دیسی شخصیتاش غیرقابل لمسن حرفت درست نیست من کی گفتم الان بعدهم تویی که کم میاری و داری میگی دیسی غیرقابل لمسه بیشتر طرفدار دارن ؟تو ایران شاید تو بقیه کشور ها منبعت چیه؟!

            1. Spider man کاربر می‌گوید

              تو کلا داری مث کسایی داری حرف میزنی که هیچ اطلاعاتی ندارن و فقط دارن تعصبات خودشون رو به رخ همه میکشن. اخه قدرت های استورم رو میدونی؟ تو قدرت های واندروومنم نمیدونی چی برسه به استورم . شما یه دلیل بیار که سوامپ تینگ شانش داره در مقابل گروت .

              1. Spider man کاربر می‌گوید

                بعدشم من هرچی منبعم باشه از منبع تو خیلی بهتره که میگی واندر وومن از استورم قوی تره . تو کمیک که استورم ، واندر وومن رو دود کرد ، تو قدرت هم که مقایسه کنی استورم سره . برو این دو تا رو تو اینترنت سرچ کن ببین کدوم قدرتش بیشتره

                1. Spider man کاربر می‌گوید

                  آقا برو سرچ کن پر طرفدارترین ابر قهرمان ها تو کل جهان ببین چی میاد.

                2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  چرا الکی میگی یک کراس آور بی ارزش که فقط برای پول سازیه !!!! دلیل بیار قدرت جذب آزرخش رو واندروومنم داره واندروومن قویتره اما تعصبت نمیذاره قبول کنی پرطرفدارترین هاهم سوپرمن و اسپایدرمنن از اسمت میزان تعصبت معلومه بجز اون کراس آور بی ارزش دلیل بیار که اون رو کمیک فن ها قبول ندارن واندروومن پنج تا استورم هم حریفش نیستن

                3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  قدرتای واندروومن بیشتره چرا وقتی خودت هیچی نمیدونی در حدی که گروت رو از سومپ تینگ برتر میدونی به من میگی این دیگه مرز تعصبو رد کرده خیلی تعصبی هستی خیلییییییییییی تو یک کراس آور مسخره این اتفاق افتاده در همون کراس آور های بدرد نخور مرد عنکبوتی یسوپربوی رو زد مرد عنکبوتی جلو سوپربوی پشه هم نیست اما زدش خب این اعتبار اون کراس آور هارو نشون میده

              2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                چرند نگید تو هیچی از دیسی نمیدونی استورم جلو واندروومن هویجم نیست اشکال نداره تعصب فوق بینهایتت نمیذاره قبول کنی سوپرمن از لحاظ محبوبیت با اسپایدرمن برابره دلیل ؟؟؟؟ نیم صفحه کمیک از سوامپ تینگ بخونی میفهمی گروت رو میزنه به تو باشه پس فردا ضعیفترین مارول قویترین دیسی رو میزنه تعصب داری تعصب نامحدود سوامپ تینگ خدای گیاهانه و قدرت های بسیار بیشتری نسبت به گروت داره تعصبت نمیذاره حقیقتو بپذیری

                1. Spider man کاربر می‌گوید

                  من کی گفتم مرد عنکبوتی سوپر من رو میزنه اخه چرا حرف تو دهن آدم میذاری آقا صد بار گفتم باز هم میگم شما یه دلیل بیار که واندر وومن استورم رو میزنه

                  1. Attack titan کاربر می‌گوید

                    جذب صاعقه قدرت بدنی بیشتر و سرعت و تجربه بیشتر با اینا میزنه استورم رو میفرسته هوا ببین کراس اور ها بی معنی چرا به نظرت سوپرمن از ونوم شکست میخوره طبیعتا اینها توافقی شکست و برد رو تعیین میکنن اصلا به مبارزه ها دقت کردی ثور با سوپرمن برابره حداقل یه چند ماهی طول میکشه مبارزه شون بعد ثور مثل پشه شکست بخوره بی معنیه دیگه شما باید با منطق خود اینها رو مقایسه کنید و لطفا برید از دیسی اطلاعاتتون رو بیشتر کنید قویترین موجود دیسی و کامیک د رایتره از پرایمالم قویتره

        2. Spider man کاربر می‌گوید

          بعدشم من نگفتم غیر قابل لمس نیستن شخصیتی های دیسی که . گفتم هستن ولی کمتر تو کل جهان پر طرفدار ترین قهرمان ها اینها هستن:
          ۱ : سوپر من
          ۲ : مرد عنکبوتی
          ۳ : بتمن
          ۴ : کاپیتان امریکا
          ۵ : ایرون من
          ۶ : واندر وومن
          ۷ : اکوامن
          ۸ : کاپیتان مارول
          ۹ : پلنگ سیاه
          ۱۰ : ولورین
          اینو من نمیگم امار ها میگه تو امریکا امار گرفتن نتیجه این شد

  105. مارول کاربر کاربر می‌گوید

    سلام میشه به من بگید چرا پیامامو تایید نمیکنید؟بقیه فش مینویسن تایید میکنید من توهین هم نمینویسم تایید نمیکنید!

  106. Spider man کاربر می‌گوید

    از لحاظ قدرت هم که حساب کنید مارول سره . ببینید من کاری به دکتر منهتن که ته خالی بندی هست کاری ندارم. قهرمان های اصلی رو حساب کنم .
    دکتر فیت ، دکتر استرنج رو میزنه خودم قبول دارم
    مرد عنکبوتی سوپر بوی رو میزنه
    ایرون من بتمن رو میزنه ، بتمن تجهیزات زیاد داره ولی تونی استارک بیشتر
    استورم هم واندروومن رو میزنه
    سنتری و سوپر من که همدیگر رو له میکنن
    ثور هم شزم رو رنده میکنه
    کاپیتان امریکا گرین ارو رو میزنه
    اسپایدروومن هم بتوومن رو میزنه
    شی هالک ، پاور گرل رو میزنه
    جین گری ، ریون رو ….
    بلک پنتر ، رد لاین رو ……
    اکوامن ، نیمور رو….
    گربه سیاه ، بتگرل رو ….
    هاکای ، نایت وینگ رو …
    ولوورین ، لوبو رو…
    الکترا، زن گربه ای رو…
    رانر ، فلش رو…
    ویژن، سایبرگ رو …
    موج سوار نقره ای ، فانوس سبز رو….

    1. یک تعصبی کاربر می‌گوید

      خخ

    2. رضا کاربر می‌گوید

      آیرون من بتمن رو میزنه استورم هم واندروومن رو خخخخ باشه باشه مارول قوی تره خخخ

    3. Mhd.k کاربر می‌گوید

      ای خدا مرد عنکبوتی سوپر بوی رو میزنه‌‌‌‌؟؟!!!!! 😂😂😂😂ّآیرون من بتمن رو بزنه 😂😂😂🤣🤣🤣😂🤣😂احتمالا آیرون من میره پیش ثور گریه میکنه ثور هم میاد جلو بتمن به ریش اودین قسم میخوره 🤣🤣😂🤣😂🤣🤣😂🤣

      1. Spider man کاربر می‌گوید

        تو یه کم کمیک بخون و اطلاعاتت رو بالا ببر

        1. Mhd.k کاربر می‌گوید

          شرط میبندم تو حتی یه دونه کمیک رو هم نخوندی انقدر هم نوب سگی که حتی سوپر بوی پرایم رو که از سوپرمن هم قوی تره میزاری جلو اسپایدر من !!!!!

          1. Spider man کاربر می‌گوید

            اره من کمیک نخوندم و فقط شما کمیک خوندی،،، اخه ادم عاقل من گفتم سوپر بوی پرایم؟ من گفتم نسخه معمولی سوپر بوی ،،،، تازه اگه اون جور که شما میگی باشه که منم مرد عنکبوتی کیهانی رو بیارم وسط سوپر بوی پرایم رو سوسک میکنه ،،، داش سوپر بوی پرایم جلو مرد عنکبوتی کیهانی خیار هم نیست ،،،، اره من اون آدمی هستم که اطلاعات نداره اره من اون آدمی هستم که کمیک نخونده،،،، بچه جون برو این حرف ها رو به کسی بگو که این کاره نباشه نه ما که این کاره هستیم

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              اولا که نسخه معمولی سوپربوی راحت نسخه معمولی مرد عنکبوتی رو میزنه دوما اصلا سوپربوی پرایم رو میشناسید ؟!واقعا از مرد عنکبو تی کیهانی قویتره

      2. Spider man کاربر می‌گوید

        شما این جور فکر کن

        1. Spider man کاربر می‌گوید

          منظورم با شماست جناب mhd.k

  107. Spider man کاربر می‌گوید

    از لحاظ قدرت هم که حساب کنید مارول سره.
    من کاری فرانکلین لیچارد و دکتر منهتن که ته خالی بندی هست کاری ندارم. قهرمان های اصلی رو حساب کنیم اینجوری میشه نتیجه:
    سنتری و سوپر من که همدیگر رو له میکنن
    استورم هم واندر وومن رو میزنه
    ایرون من بتمن رو میزنه ، بتمن تجهیزات زیاد داره ولی تونی استارک بیشتر داره
    کاپیتان امریکا گرین ارو رو میزنه
    ولوورین لوبو رو میزنه
    شی هالک پاور گرل رو میزنه
    دکتر فیت دکتر استرنج رو میزنه خودم قبول دارم
    مرد عنکبوتی سوپر بوی رو میزنه
    الکترا زن گربه ای رو میزنه
    گربه سیاه، بتگرل رو …..
    اکوامن، نیمور رو…
    آدم وارلاک و اسکارلت ویچ، زاتانا زاتارا و دکتر فیت رو میزنن
    کاپیتان مارول ، سوپر گرل رو میزنه
    اسپایدروومن(جسیکا درو) هم بتوومن رو میزنه
    مرد عنکبوتی (مایلز) با رابین برابر هستن
    گرند مستر دارک ساید رو له میکنه
    دکتر دوم ، برینیک برابر میشن….
    ونوم ، جوکر رو ….
    کارنیچ، ریدلر رو…
    موج سوار نقره ای، فانوس سبز رو میزنه
    فالکون ، نایت وینگ رو…
    رانر، فلش رو …
    گروت با سوامپ تینگ برابر ولی شاید گروت برنده
    آدم وارلاک و فرانکلین لیچارد و جین گری در برابر دکتر منهتن شاید برابر بشن
    جین گری ، ریون رو میزنه
    نوا یا ویژن یکدومشون، سایبرگ رو میزنن

    1. Spider man کاربر می‌گوید

      راستی ددپول و دث ستروک هم با هم مساوی هستن

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      وایییی دیسی میبره اصلا شناختی از دیسی نداری هیچ شتاختی رایتر ،امپتی هند و…… هویج هستن برنده دیسیه البته خب شما که گروت رو از سوامپ تینگ قویتر میدونی باید همچین حرفی بزنی ددپول و دث استروک رو نمیدونم ولی من دث استروک رو خیلی خیللی بیشتر دوست دارم

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      گربه سیاه هم حریف بتگرل نمیشه

    4. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      واتتتتتت استورم واندروومنو میزنه خوبین ؟!نیم جلد کمیک خوندی از واندروومن؟!!! استورم جلو واندروومن ۱۰ درصد نهایت شانسشه آها ویژن رو داری با سایبورگ مقایسه میکنی حداقل شخصیتایی رو مقایسه کن که هم قدرت باشن مارشن منهانتر ثور رو میزنه ویژن رو یا باید با مارشن مقایسه کنی یا گردباد سرخ مقایسه کنی نوا هم با گرین لانترن که خب لانترن میبره! موج سوار رو داری با فانوس سبز مقایسه میکنی؟! باید با سوپرمنی چیزی مقایسه شه رانر چرا فلش؟والی وست مگه مرده؟

  108. Spider man کاربر می‌گوید

    آقا سجاد سوامپ تینگ قوی تر از هالک هست ولی گروت هم از سوامپ تینگ قوی تر هست

  109. Spider man کاربر می‌گوید

    بعدشم گفتم نوا یا ویژن هردوشون حریف سایبرگ هستن که ازش قویتر هم هستن.

  110. Spider man کاربر می‌گوید

    اولا اگه گربه سیاه حریف بتگرل نشه مطمئن باش اسپایدر گوئن میتونه باشه
    دوما ویژن گردباد سرخ هم شکست میده
    سوما گفتم رانر چون برا تو یه کم سبک تر هضم بشه
    چهارما استورم تو کمیک مارول در برابر دیسی با یه آذرخش واندر وومن رو شکست داد قدرت های استورم رو ندیدی
    پنجما نوا رو داری با فانوس سبز یکی حساب میکنی؟ موج سوار نقره ای با یه ضربه کار فانوس سبز رو ساخت موج سوار حریف سوپر من هست ولی سنتری هم دیگه باید تو جنگ نقشی داشته باشه

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      یک کراس اور بی ارزش ملاک به حساب نمیاد درمورد واندروومن تحقیق کنی متوجه میشی ۵ تا استورم حریف واندروومن نمیشن نکته بعد نوا شاید از هل جوردن قویتر باشه اما فانوس های سبز از نوا قویترن و اگه از گرین لانترن و قدرتاش خبر داشته باشی میدونی برابرن موج سوار هم حریف سوپرمن نیست

    2. Batman کاربر می‌گوید

      Spider man
      😂😂جوک بامزه ای بود فقط من موندم چطوری روت شده یه همچین کامنتی رو بدی!!استورم واندروومنو میزنه؟؟؟ اون کراس اوور مسخره ارزشی نداره واندروومن دارکساید رو شکست داده، سوپرمنو زده و فقط با کمندش فانتوم استرنجر رو زده!! فانتوم استرنجری که کل ایکسمن رو حریفه!!!و تو که فقط اسم واندروومنو شنیدی و دو جلد کمیکم نخوندی نظر ندی به نفع همس!! اسپایدرمن سوپربوی رو میزنه؟؟ این حرفت دست چرتو از پشت بسته! سوپربوی یه نسخه ایه که از رو سوپرمن ساخته شده و تونست آسیب کمی به سوپربوی پرایم بزنه که سوپربوی پرایم ۲۰تا اسپایدرمنو براحتی رو انگشتش میچرخونه!!! سوامپ تینگ تمام گیاهان زمینو میتونه کنترل کنه و تا زمین نابود نشه سوامپ تینگ هم نابود نمیشه و امثال بلک آدام رو میتونه به چالش بکشه و خلاصه گروت واسش هیچی نیس!!! رانر هم سرعتش نزدیک فلش هست ولی فلش هم سریعتره و هم شاهکارای بهتری داره مثل خنثی کردن موج آنتی مانیتور، رسیدن به سرعت بالای یه تریلیون برابر نور، فرار کردن از زندان های میرور مستر و رسیدن تا سنگاپور در کمتر از ۱۵ دقیقه و…!! و در کل کسی مجبورت نکرده وقتی انقدر نوب و متعصبی بیای نظر بدیو آبروی مارول فنارو ببری!!

      1. Spider man کاربر می‌گوید

        چیییی واندر وومن دارک ساید رو شکست می ده به به دیگه مطمئن شدم حالت خوش نیست سوپر من به زور دارک ساید رو شکست داد بعد اون وقت واندر وومن خخخخخخ…….

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          نگفتند میده گفتند داده!!!! و بله شکست داده به این منظور نیست که قویتره چون دارکساید قویتر از واندروومنشم زده و به نوعی میشه گفت یک اسکای فادر شیطانی هست اما خب سوپرمن و واندروومن موفق به شکستش شدن که البته بیشتر ازش شکست خورده سوپرمن اما شکستش هم داده دارکساید واندروومن رو زده اما واندروومنم یکی دوباری زدتش

          1. Spider man کاربر می‌گوید

            داداش قبول دارم سوپر من میزنتش ولی خب واندر وومن یکم سخت تر دارک ساید رو شکست میده خب واندر وومن قدرت سوپر من رو نداره که

  111. Spider man کاربر می‌گوید

    تو برو ببین موج سوار کی هست بعد بگو حریف سوپر من نیست . خب باشه اصن حق با تو. باز میگه استورم حریف واندروومن نیست ، داداش جز قدرتمند ترین خدا های مارول یعنی با ثور کاملا برابر هست . نوا با فانوس سبز یکی نیستن ، بلکه موج سوار فانوس سبز رو می فرسته اون دنیا

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      استورم یک دهم واندروومن و ثور نیست نوا با گرین لانترن برابره کامل موج سوار قویتر از لانترنه اما سوپرمن و اینا میزننش قطعا

      1. Spider man کاربر می‌گوید

        داداش من یه سوال داشتم
        ۱ : آدم وارلاک یا پاور پرینسس میتونه واندر وومن رو شکست بده یا نه که مطمئن هستم میگی نمیتونه
        ۲ : مون نایت و بتمن برنده شون کیه ؟؟؟
        ۳ : آیا ایرون من حریف سایبرگ هست یا نه من هیچ نمی دونم جنابعالی جوابت چیه

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          آدام وارلاک که قطعا میتونه اما پاور پرینسس خیر
          ۲-بتمن میبره
          ۳- بله احتمالا

          1. Spider man کاربر می‌گوید

            ممنون دوست عزیز خودمم مطمئن بودم آدم وارلاک میزنه واندر وومن رو ولی پاور پرینسس خیر
            در رابطه با مون نایت و بتمن هم نمی دونم اره بتمن شاید ببره
            ایرون من و سایبرگ هم گمانم سایبرگ شاید احتمال می دم شانس بیشتری داشته باشه حالا ایرون من هم قوی هست دیگه

            1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

              موافقم

  112. سلام کاربر می‌گوید

    آیرون من با زره هالک باستر یا ثور باستر بیاد زره هل بت بتمن هم نمیتونه مقابل اونها وایسته تازه مرد آهنی زرهش نامرعی میشه

    1. Randall sepector کاربر می‌گوید

      حرفت واسم سنده دا

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      میتونه

  113. (DEADLY STRIKE(Arta کاربر می‌گوید

    #اسپایدرمن
    به به آفرین آفرین👏👏👏👏 تبریک میگم تو الان رکورد دار گینس هستی رکورد دار گینس چرت و پرت ترین کامنت ها!!!!!!!!!!!!!!🤣🤣استورم واندروومن رو میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟وقتی چهار تا کراس اور چرت مزخرف رو که هیچکس قبولشون نداره رو خوندی فاز بر ندارتت بیای یکجوری نظر بدی انگار استادی چون واندروومن شاهکار هایی مثل چند بار شکست دادن دارک ساید و کتک زدن فانتوم استرنجر رو داره بعد از استورم شکست بخوره؟؟؟!!!!!!!!!؟؟؟؟!؟!؟!!!؟
    اسپایدرمن سوپربوی رو میزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من واقعا حالت رو درک نمیکنم سوپربوی کلون سوپرمن و در واقع نسخه ضعیف شده شده سوپرمن و سوپرمن شاهکار هایی داره که امثال اسپایدرمن اونها رو در خواب هم نمی بینه بعد نسخه ضعیف شده سوپرمن از اسپایدرمن شکست میخوره؟؟
    سوامپتینگ جلوی گروت شانسی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثل اینکه اوضاعت خیلی خیت نه واقعا خیلی اوضالت خیت (البته از لحاظ اطلاعات) سوامپتینگ در اصل خود زمین و اگر کسی با سوامپتینگ در بیوفته با زمین در افتاده و تا زمین نابود نشده سوامپتینگ هم از پا در نمیاد و گروت در خواب ببینه زمین رو نابود کنه و سوامپتینگ انقدر قدرت داره که امثال کروت رو در چند ضربه ناکت کنه

    1. Spider man کاربر می‌گوید

      تو یه دلیل هم نمی تونی بیاری که واندر وومن استورم رو میزنه، اسکل اگه کمیک مارول در برابر دیسی رو بخونی می بینی که استورم با یه آذرخش واندر وومن رو شکست داد من کاری به کراس اور ندارم . خب باشه قبول استورم به قول شما در مقابل واندر وومن هیچی نیست خب ثور چی میگی دیگه اینو نمیتونی انکار کنی که ثور عددی نیست در مقابل واندر وومن، به نظر من قدرت هر دو یکیه

  114. امیر حسین بکان کاربر می‌گوید

    با سلام، خب این مقاله که به وضوح داره یک طرفه میره سراغ قاضی.
    اگر واقعا تعصب رو که البته خیلی کاره سختیه رو بزاریم کنار ، این مقاله گلچین برترین های دی سی رو با گروه انتقام جویان مقایسه کرد.
    اگر که قیاس توسط شخص بی طرف صورت بگیره ، تقریبا میشه گفت قدرت هر دو قهرمانان مارول و دی سی یکسان است.
    نا گفته نماند که ، اگر شخصیت افسانه ای تور رو در نظر بگیریم با والا ترین قدرت و شجاعت، قطعا به جز زئوس هیچ رقیب دگری ندارد.

  115. بروس وین کاربر می‌گوید

    بله درسته در بعضی از جاها یکطرفه، حساب شده بود ولی اگه کلی در نظر بگیریم و تعصبو کنار بگذاریم بازم دیسی قهرمانان قویتری داره قطعا و اگه قویترین نسخه ثور یعنی رون کینگ ثور را در نظر بگیریم بازم جلوی قویترین نسخه سوپرمن یعنی کازمیک ارمور
    شکست میخوره

  116. MFT کاربر می‌گوید

    در جواب به بروس وین .
    نه داداش تا وقتی که فرضیه بیاندر بودن سایه نشینان بالا مبهم است نمی توان گفت که رون کینگ قویتر است یا کازمیک .

    1. بروس وین کاربر می‌گوید

      اولندش قضیه سایه نشینان مبهمه درست قضیه کشته شدن پرزنس بدست داکس نوو(ماندراک)هم مبهمه که در این صورت قطعا کازمیک قویتره خوب بگذریم اصلا ما درنظر بگیریم ماندراک پرزنسو نکشته سایه نشینانم همون بیاندرز هستن ولی بازم ماندراک از چندتا
      بیاندرز قویتره تازه بماند که بیاندرزها مابعد رتکن بودن و جلوی ماندراک عددی نیستن

  117. ناشناس کاربر می‌گوید

    بریم سراغ شرور اصلی.بین تانوس و دارک ساید.به نظر شما کاری راحت تر از یه بشکن هست؟؟تانوس با یه بشکن میتونه دارک سایدو نابودکنه به راحتی.

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      ناشناس #
      هروقت یکم دارکسایدو شناختی همچین حرفایی رو بزن که دارکساید برنده و دستکش بینهایت مال نسخه عادی تانوس نیست مارول فن افراطی

    2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      و انقدر نوبی کاربر ناشناس که حتی نمیدونی دستکش مال نسخه عادی تانکس نیست مارول فن نوب خیلی متعصبی

      1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

        ببخشید تانوس! ادمین محترم اشتباهی نوشتم تانکس اگه میشه به تانوس تغییرش بدید ممنون

  118. Spider man کاربر می‌گوید

    گرند مستر هم راحت دارک ساید رو می فرسته اون دنیا

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      شماهم که اصلا نمیدونی دیسی چیه ! وگرنه واندروومن رو که حتی با سوپرمن رقابت میکنه از نظر قدرت با یکی مثل استورم که شانس بیاره گردباد سرخو بزنه مقایسه نمیکردی میدونی دارکسایدو با امثال اودین مقایسه میکنن بعد داری با گرند مستر مقایسه میکنی؟!!! حداقل بگو زئوس یچیزی

      1. Spider man کاربر می‌گوید

        اره اودین هم دارک ساید رو حریف هست ولی تانوس خیر

        1. Spider man کاربر می‌گوید

          برادر من دیگه استورم اونقدر ضعیف نیست که بخواد از گرد باد سرخ شکست بخوره ،،، ویژن میتونه گردباد سرخ هم شکست بده ولی گرد باد سرخ هم تقریبا قوی هست

  119. بروس وین کاربر می‌گوید

    اولندش قضیه سایه نشینان مبهمه درست قضیه کشته شدن پرزنس بدست داکس نوو(ماندراک)هم مبهمه که در این صورت قطعا کازمیک قویتره خوب بگذریم اصلا ما درنظر بگیریم ماندراک پرزنسو نکشته سایه نشینانم همون بیاندرز هستن ولی بازم ماندراک از چندتا
    بیاندرز قویتره تازه بماند که بیاندرزها مابعد رتکن بودن و جلوی ماندراک عددی نیستن

  120. مارول کاربر می‌گوید

    بینید اگر لیگ عدالت قویتره انتقام جویان میتونن از زره نابودگر که از ازگارد محافظت میکنه استفاده کنن
    زره نابود گر از فلزی ساخته شده که از فلز پتک ثور مقاوم تره زره نابودگر جز مارول نه دی سی تازه قدرت فیزیکی زره نابود گر با امثال دارک ساید و دومزدی برابری میکنه زره نابودگر قابلیت پرواز هم داره تازه سرعت زره نابود خیلی زیاده تازه زره نابودگر یه. اشعه سوزان به نام پلاسما شلیک میکنه پلاسما لیزر داره لیزرش ضد ماده هست یعنی هر نوع ماده ای رو نابود میکنه یعنی میتونه با شلیک لیزر پلاسما کل لیگ عدالت رو نابود کنه تازه لیزر زره نابود گر از لیزر سوپرمن و ….. قابل قیاس نیست خیلی قویتره تازه زره نابودگر گلاکتوس ، سارتور ، و هالک رو شکست داد ه اودین زره نابودگر رو میلونیر متحرک میدونه زره نابودگر از لیگ عدالت و گرین لنترن ها و جوحه انتحار و قویتره

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      کاربر مارول نکته یک در دیسی سلاح های بسیار زیادی که زره نابودگر جلوش ن چیزی نیست دو نابودگر مال اونجرز نیست که سوما اگر نابودگر حساب میشه منم عصای هایفادر و مادرباکس هارو برای لیگ درنظر میگیرم

    2. Attack titan کاربر می‌گوید

      حرفت خیلی بی منطق بود لیگ عدالتم از هل بت کمک میگیره ببینم باز اونجرز چیکار میکنن

    3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      نابودگر ابدا حریف کل لیگ عدالت نمیشه همون کپ اتم با دستکاری ملوکولی به گوجه سبز تبدیلش میکنه و نابودگر هیچچ شانسی جلوی لیگ عدالت نداره

  121. Timotheestollquinn کاربر می‌گوید

    از نظر من حرفت خیلی درسته واقعا میگم DC خیلی از MARVEL قوی تره👍🏻

  122. Spider man کاربر می‌گوید

    تعصب رو بذار کنار دلیل بیار من خودم میگم هر دو در یک سطح هستند هر کدوم طرفدار های خودشون رو دارن و هر کدوم جذابیت خاص خودشون رو دارن

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      spider man
      حقیقتا هردو بدی ها و خوبی های خودشون رو دارن ولی به نظر بنده شخصیت های دیسی اندکی قویتر هستند البته نه با اختلاف زیاد

  123. SAG کاربر می‌گوید

    من خودم مارول فن هستم ولی همه ی مقاله به نظرم درسته. و کسی نمیتونه مخالفت کنه

  124. Spider man کاربر می‌گوید

    من خودم طرفدار مارول هستم ولی دیسی هم باحال هست من چند تا قهرمان هاش رو دوست من که همه قهرمان های مارول رو دوست ندارم از بعضی هاشون خوشم میاد . همون طور که گفتم هر دو مزایا و معایب خودشون دارن

  125. Spider man کاربر می‌گوید

    اونجا گفتم دوست دارم ، بد نوشتم ، منظورم قهرمان های دیسی هست

  126. Rasel کاربر می‌گوید

    اقا من خودم دیسی فنم روی دیسیم تعصب دارم ولی یک سری مقایسه اشتباه بوده اصلا
    مثلا چرا باید بلک پنترو جلو یکی به قدرت آکوامن قرار داد
    یا مثلا مقایسه هالک و سوامپ تینگ که سوامپ تینگ رو برنده اعلام نکردید
    سوپرمن هم احتمالا حریف یه هالک بی مغز عصبانی نشه چطوری سوامپ تینگ رو برنده اعلام کردید😂😐

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      سوپرمن که قطعا میشه

      1. ویکتور کاربر می‌گوید

        اولن که قطعیت تو کامیک نداریم
        دومن شانس سوپرمن برای پیروزی کمتر از هالکه
        اینکه هالک سوامپ تینگ سوامپ تینگ رو برنده اعلام کرده نویسنده واقعا پشم ریزون بود

        1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          قطعا سوپرمن قویتر از هالک هست چه بخواین چه نخواین

          1. عشق دیسی کاربر می‌گوید

            داداش معلومه کلن کامیک نخوندیا
            ما واقعا قطعیتی تو کامیک نداریم
            تو خودت قبل کامیک های ایمورتال هالک اصلا فکرشم میکردی یه زمان هالک تا این حد قدرتمند بشه؟
            راجب سوپرمن هالکم واقعا سخته نظر دادن و به نویسنده هم بستگی داره ولی خود دیسی یه شخصیت کپی هالک زده به اسم دمیج که فک کنم تو افتتاحیه کامیکاش هم گفته شده بود حتی از سوپرمن هم قویتره یه نبردم باهم کردن که مساوی شد
            در کل شاید یه کوچولو شانس هالک بیشتر باشه بازم میگم بنظر نویسنده بستگی داره

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              من کمیک نخوندم شما خوندید ؟ بله قطعیت نیست اما سوپرمن از نسخه عادی هالک قویتره بعدش حالا چون دمیج کپی از هالکه دلیل شد قدرتاشون برابر باشه؟!! شانس سوپرمن بیشتره

          2. داور+عادل کاربر می‌گوید

            هالگ قویترین ابرقهرمان در دنیای مارول از نظر قدرت بدنی هست و در برابر سوپرمن یا برندس یا مساوی

        2. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

          و شانس سوپرمن قطعا بیشتر از هالک هست

        3. روح رندال کاربر می‌گوید

          این سوامپ تینگ فکر کنم تونسته باشه واندروومن و سوپرمن رو بزنه زدن هالک فکر نکنم کار سختی باشه نمیدونم شاید اون کمیک رسمی نبوده

  127. علی نکسوس کاربر می‌گوید

    مقایسه یکی از دوستان رو بالاتر دیدم و تصمیم گرفتم نظر خودم رو بیان کنم !
    ۱-دوست عزیز گروت یک عضو دوست داشتنی از نگهبانان کهشکان هست کسی که حتی جون کودک های ناشناخته گمشده در فضا براش مهم هست ( ران درحار انتشار فعلی از ارون ) ولی با این حال سوامپ ثینگ کاملا یک سطح دیگه هستش . نمیدونم دوستان چقدر ران کلاسیک سوامپ ثینگ که سر دو نیمه اش نویسنده عوض کرد رو خوندن اما باید بگم توی نیمه دوم سری کاملا نویسنده دست به قلم جدید ما روی دیگه ایی از سوماپ ثینگ رو با مساعل روانشناختی همراه با سیل عظیمی از بحران های کیهانی یا به اصطلاح در دیسی Cosmic LEVEL به نمایش کشید و این کارکتر با موفقیت از تمام اینها بیرون اومد . برای مثال توی این سری کلاسیک ما با ویلنی اشنا شدیم که حضور او با سر خلقت دیسی سایه انداخته بود و حتی با حس کردن حضور اون موجود توسط جوکر ما یه پنل نمادین رو میبینم . جوکر برای معدود بارها نمیخنده و یک چهره ترسیده و نگران داره !
    لازمه ذکر کنم اگه نبرد این دو توی مکانی که مثل زمین اتفاق بیفته سوامپ ثینگ کنترل کامل بر زمین داره و این حتی کار رو برای گروت ناممکن تر میکنه
    و اینکه اعتراضی هم واقعا توی هالک علیه سوامپ ثینگ نمیبینم
    بارها نشون داده شده سوامپ ثینگ میتونه پارلمنت او گرین ( زیر مجموع تایم تری ) که یک پلاتنیک ارکتایپل از گیاه هاست رو در سطح های بالا دستکاری کنه
    پلاتنیک ارکتایپل رو اگر بخواهم سر انگشتی معنی کنم میتونم این مثال رو بزنم که یک گلوله پلاتنیک یک تجسم از همه گلوله های شلیک شده در تمام کیهان و تاریخ میشه و فقط یک چیز پلاتنیک میتونه به یک مخلوق پلاتینک اسیب بزنه ( بتمن با گلوله ایی که فورم پلاتنیک داشت و تجسم تمومه گلوله های شلیک شده تاریخ بود دارکساید که یک پلاتینک کانسپت و تجسم شرارت های تاریخ هستش رو اسیب جدی زد )

  128. داریوش کاربر می‌گوید

    وااات
    سوامپ تینگ هالک رو شکست میده؟!!
    بیخیال 😂😐
    اگه قرار باشه قویترین انتقام جو جلو سوامپ تینگ شکست بخوره که مارول باید جمع کنه بره |:

    1. دکترمنهتن کاربر می‌گوید

      قویترین که نه تا وقتی که سنتری هست

      1. عشق دیسی کاربر می‌گوید

        بنده هم قصد ورود به بحث رو ندارم
        ولی اگه حداکثر پتانسیل رو در نظر بگیریم سنتری شانسی جلو هالک نداره
        تو خود کامیک وورد وار هالک هالک با اینکه خشم دنیا شکنشو آزاد نکرده بود تقریبا برنده نبرد شد دیگه وای به حال اون موقعه ای که خشمش رو هم آزاد میکرد
        راجب نبرد هالک و سوامپ تینگمم من خودم از سوامپ تینگ کامیک زیاد خوندم واقعا شخصیت قدرتمندیه در حدی که واندروومن و اکوامن رو باهم شکست داده
        ولی احتمال زیاد جلو هالک شکست میخوره

        1. روح رندال کاربر می‌گوید

          یا مقلب القلوب والابصار
          خدایا بسه دیگه خسته شدیم دیگه
          به سوامپ تینگ دیگه رحم کنید

          1. عشق دیسی کاربر می‌گوید

            جان؟

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          سنتری قویتره شما معلومه رو هالک تعصب دارید وگرنه این حرف رو نمیزدی سنتری مثل هالک جاودانست و قدرت بدنیش کمی کمتره و قدرت هایی مثل دستکاری ملوکولی و زنده کردن مردگان رو داره پس با اختلاف نه چندان کم قویتره از هالک یک دفعه هالکو درحد اسپکتر ببرید بالا دیگه

          1. عشق دیسی کاربر می‌گوید

            بنده روی هیچ کدوم از شخصیت های مارول تعصب ندارم
            کلن زیاد از مارول خوشم نمیاد

        3. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          بعدهم منظورم نسخه عادی هالکه نه ورلد وار هالک که قطعا سنتری ازش قویتره و سنتری حتی از سوپرمنم قویتره از هالکی که از سوپرمن ضعیفتره ضعیفتر باشه تعصب رو بذارید کنار

          1. عشق دیسی کاربر می‌گوید

            اخه رو چ حساب سنتری قویتر از سوپرمنه

          2. عشق دیسی کاربر می‌گوید

            من دارم با دلیل میگم هالک بدون استفاده از خشم دنیا شکنش تونست شکستش بده
            بعد شما بدون دلیل میگی نه سنتری قویتره
            چمیدونم اصلا هرچی شما بگی

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              من گفتم قدرت های سنتری چقدر زیاده چقدر زیاد اون سرعت بسیار بالاتر از نور داره قدرت دستکاری ملوکولیش ملوکول من رو تجزیه کرده مثل هالک نایود نشدنیه میتونه مرده رو زنده کنه

    2. روح رندال کاربر می‌گوید

      به شما انیمیشن جاستیس لیگ آپوکالیپس وار رو پیشنهاد میدم به همراه کمیک های این شخصیت
      قصد ورود به بحث قدرت رو نداشتم ولی دیگه تعصب خیلی هم مناسب نیست

  129. کاربر می‌گوید

    خب زیاد موافق نیستم
    مارشن منهانتر که خیلی قدرتمندتر از نواهه ، نوا رو باید با گرین لنترن مقایسه کرد که برنده هم گرینه
    ریون و جین گری برابرن اگه دختر ترایگان رحم کنه
    سوامپ ثینگ و هالک کاملا موافقم ، سوامپ ثینگ قطعا قدرتمندتره
    کپ هم باید با بتمن مقایسه شه که بتمن پیروزه آیرون من هم باید با سایبورگ مقایسه شه که سایبورگ پیروزه
    هاوک آی تیزبین تره ولی گرین ارو ماهرتره در استفاده از کمان تازه با تجربه تر هم هست و بنظرم کماندار زمردین پیروز مسابقه است
    فلش بری آلن بهتر بود با رانر یا ماکاری مقایسه شه ، که از هر دوتا سریعتره
    بین اتم و انت من اسکات لنگ هم اتم چون باهوش تره ولی انت من هم می‌تونه مورچه ها رو احضار کنه در عین حال اتم هم می‌تونه از دستکشش اشعه شلیک کنه
    ثور دربرابر سوپرمن باید می‌بود که سوپرمن اندکی قدرتمندتره
    واندروومن هم باید با کاپیتان مارول مقایسه میشد که واندروومن با یک ضربه شکستش میده
    دکتر فیت قطعا دکتر استرنج رو شکست میده
    و بلک پنتر و آکوامن که آکوامن با یه ضربه نیزه سه شاخش بلک پنتر رو به اون دنیا می‌فرسته باید با نیمور مقایسه میشد که برابرند

    1. spider
      spider کاربر می‌گوید

      Dark night
      آقای دارک نایت خیلی عادلانه همه رو مقایسه کرد
      .
      آقا من با اینا کاری ندارم.ولی ناموسا کی دکتر منهتن به اون عظمت رو در برابر اسپایدی و مردان ایکس قرار میده😐

      1. کاربر می‌گوید

        طعنه بود؟ خدایی عادلانه حساب کردم دیگه
        منهتن به اون عظمت جلو یه بچه دبیرستانی و یه یارو که چنگک از دستش بیرون میاد و یه یارو دیگه که با عینک لیزر شلیک می کنه، مگه شکست میخوره؟ با یه اشاره
        بعد یکی از گاردینز آو یونیورس جلو هنک پیم؟ یارو با یه اشاره هنک رو …..

        1. spider
          spider کاربر می‌گوید

          این به نظرت خیلی طبیعیه دکتر منهتن رو بزاری جلوی اسپایدی بعد بهش افتخار کنی که منهتن قویتره؟
          .
          خودتم میدونی منظورم چیه.منم نگفتم دکتر منهتن نمیتونه اسپایدی رو شکست بده!
          فعلا هم که این بچه دبیرستانی نسبت به اون اتمی خیلی بالاتره😘از نظر زور بازو نمیگما،خیلی چیزای دیگه…………..

          1. Goku کاربر می‌گوید

            هان!!!!!😐😐😐😐😐😐

            1. spider
              spider کاربر می‌گوید

              Gokul
              نگرفتی قضیه رو

          2. کاربر می‌گوید

            نه من افتخار نکردم اتفاقا اعتراض کردم
            در ضمن منهتن دانای مطلقه اسپایدی اگه منظورت هوشه از چیزای دیگه..
            پس منتفیه

            1. spider
              spider کاربر می‌گوید

              Dark night
              ای بابا من اصلا منظورم این نبود که.میخواستم بگم قدرت و اینجور چیزا رو بزار در کوزه آبشو بخور.اسپایدی به این محبوبی و خفنی،در حدی نیست که بخواد با دکتر منهتن مقایسه بشه

    2. فریر کاربر می‌گوید

      تو گوکو رونتون دور زمین میپیچه بخواطر تعصب زیاد هم تو و هم گوکو دارک نایت

  130. کاربر می‌گوید

    ادمین
    یه مقاله جدید بزار با این عنوان
    حداقل عادلانه تر یا بهتر چه می‌دونم یه ریبوت مانندی
    همه اینو فراموش کنیم تازه بازدید سایت چند میلیون برابر میشه 😂 خدایی برنامه ای واسه این کار نداری؟ خوب میشه ها ……

  131. حسام کاربر می‌گوید

    خودتون میگید مارشن منهانتر قضاییه اما ریچارد رایدر انسانی که در فضا میجنگه. بعدش هم مارشن عضو اصلی و دومین عضو قدرتمند جاستیس لیگه شما باید با کسی مثل سنتری یا هایپریون مقایسه اش میکردید .نوا باید با مارشن منهانتر مقایسه میشد چون هر دوتا قدرتشون وابسته به سلاحشونه و عضو یک جور پلیس کهکشانی اند. تازه شما اگه میخواستی با یک سرباز فانوس را مقایسه کنی می‌تونستی با کسی مثل بلو مارول که قبلاً تفنگدار بوده مقایسه کنی. مقایسه هالک و سوان پثینگ هم کلا غلط. شما میگی سوامپ قدرتش مثل یک خدا در زمینه و از این حرفا. ما بار ها هالک رو در سطحی از قدرت دیدیم که زمین را نصف کنه. در جنگ جهانی هالک و یکبار هم در یک کنیم قدیمی شهاب سنگی دو برابر زمین را نصف کرد
    هنگ دیم و رامین نگهبان هم که اصلا کی گفته هنگ دین باهوش ترین در زمینه.

    1. باربد کاربر می‌گوید

      بابا حق گو
      واندروومنی که فانتوم استرنجر رو له کرد نتونست شاخه های سوامپ ثینگ رو پاره کنه
      سوامپ ثینگ از کوارک کوانتومی با سرعت ما فوق صوت رشد میکنه
      استورم بریکر فک هالک رو در اورد
      رامی گاردین آو یونیورسع و دانای ملطق حسابه

      1. حسام کاربر می‌گوید

        آقا بحث من اینه سوامپ ثینگ کلا ثچقدرتش وابسته به زمینه و اصلا در سطح کسایی مثل هالک که با یک ضربه زمین را نصف میکنند برابر نیست

        1. باربد کاربر می‌گوید

          حسام
          سوامپ ثینگ نهاده
          متوجه هستی نهاد چیه؟
          هالک براش سوسکه

          1. حسام کاربر می‌گوید

            سوامپ ثینگ نهاده. دادش به چیزهایی مثل. اترنیتی و اینفینیتی میگن نهاد. موجوداتی مثل دادگاه زندگی که تک بعدی هستند. و عملا قدرت تغییر واقعیات را دارند. سوامپ ثینگ نهاده؟
            نهاد علف ها؟. حالا مثلاً اگه میگفتی تو سرتاسر جهان و ابعاد علف درست کنه و موجودات دیگر را هم به گیاه تبدیل کنه و کلا فیزیولوژی مثلاً موجوداتی مثل سوپرمن را تغییر بده و به علف تغییر کنه یک چیزی

            1. باربد کاربر می‌گوید

              داداش
              اون اینفینیتی که عرض کردی یه نهاد قدرتمنده
              نهاد ها سطح قدرتشون فرق دارن
              سوامپ ثینگ هم نهاده

              1. حسام کاربر می‌گوید

                ببین شما را خواستن سر کار بزارنت
                بهت گفتن سوانپ ثینگ نهاده

                1. باربد کاربر می‌گوید

                  😂😂😂😂
                  سوامپ ثینگ کلاسیک یه نهاد هست که به راحتی هالک رو میزنه

                  1. حسام کاربر می‌گوید

                    آقا هالک را من برای شما مثال زدم که می‌تونه زمین را در حالت عادی نسخه کلاسیک و شهابی دو برابر آن را نابود کنه
                    اونوقت شما قبول داری که در صورتی که زمین نابود میشه
                    قبول داری قابلیت جنگیدن در فضا را نداره
                    قبول داری مقاومتش در حد یک شهاب سنگ دو برابر زمین نیست؟
                    اگر میخوای بگی واندر وومن نتونست شاخه هایش را پاره کنه باید بگم این معیار نیست
                    یک چون این که قدرت بدنی واندروومن بیشتر از هالک باشه یک مقاله فوق العاده طولانی لازم داره خودش
                    دو اینکه معیار تو باید یک چیزی مثل مقاومت در برابر مثلاً دمای خورشید باشه که غالبا ثابت هست و هی عوض نمیشه
                    مثلاً ما قبلاً دیدیم که اکوامن سوپرمن را زده
                    آیا دلیل میشه که اکوامن از سوپرمن قویتره؟
                    خوب سوپرمن هم صد بار اکوامن را زده
                    آیا این دلیل میشه

  132. حسام کاربر می‌گوید

    خوب خود منم میگم مقایسه رامی و هنک پیم غلطه

  133. عرفان کاربر می‌گوید

    مقاله خیلی بدی بود حالا چرا؟!
    نتیجه درست بود ولی مقایسه ها از ریشه اشتباه بود و فقط یکی دو تا مقایسه خوب داشتیم
    لطفاً یه مقاله دیگه در همین مورد بنویسید تا این مقاله رو بشوره ببره.

  134. حسام کاربر می‌گوید

    سوامپ ثینگ نهاده. دادش به چیزهایی مثل. اترنیتی و اینفینیتی میگن نهاد. موجوداتی مثل دادگاه زندگی که تک بعدی هستند. و عملا قدرت تغییر واقعیات را دارند. سوامپ ثینگ نهاده؟
    نهاد علف ها؟. حالا مثلاً اگه میگفتی تو سرتاسر جهان و ابعاد علف درست کنه و موجودات دیگر را هم به گیاه تبدیل کنه و کلا فیزیولوژی مثلاً موجوداتی مثل سوپرمن را تغییر بده و به علف تغییر کنه یک چیزی

  135. death_soldier کاربر می‌گوید

    اه اه اینارو انگار به اینا چی میدن اصلا چه ربطی داره کی قویتره مهم اینه که چی خلق کردن من میتونم یه موجود خلق کنم که با یه نگا جهان رو نابود کنه مهم فکر نویسنده اس تو این مطالب هم به خیلی از قدرت ها اشاره نشد ولی اره قبول دارم دی سی قویتره ولی بازم دست نویسنده اس

  136. Boss of Gotham کاربر می‌گوید

    حاجی مقایسه هاتون به جز چند مورد خوب بود
    تو تمام موارد که گفتید دیسی پیروزه
    نظر خودم«
    مارشن منهانتر وی اس اگزاویر : مارشن
    فرانکی وی اس منهتن : منهتن
    سنتری وی اس کپ اتم : کپ اتم
    سوپرمن وی اس هایپریون : سوپرمن
    ثور و اس شزم : ثور
    کپ مارول وی اس سوپرگرل : سوپرگرل
    دکتر فیت وی اس دکتر استرنج : فیت
    هالک وی اس سوامپ ثینگ : سوامپ
    درکل یه منهتن بیاریم وسط کار کل هیرو های مارول تمومه

دیدگاه ها غیر فعال است.