۱۰ شخصیت برتر دنیای دی سی کامیک از نظر قدرت فیزیکی

در همین سایت و در مقاله کمیکی «۱۰ شخصیت برتر دنیای مارول از نظر قدرت فیزیکی» به معرفی قدرتمندترین های دنیای کمیک بوکی مارول از نظر زور و بازو که با یک مشت، یک سیاره را نابود می کردند پرداختیم. بنابراین امروز در این مقاله تصمیم بر آن گرفتیم که به معرفی ۱۰ تا از قدرتمندترین شخصیت های دنیای دی سی از نظر قدرت فیزیکی بدنی بپردازیم. با ما تا انتهای این مقاله جذاب همراه باشید.


۱۰. آکوامن:

آرتور کری یا همان آکوامن پادشاه دریا های دنیای دی سی و پولدار ترین شخصیت کمیک بوکی است. او به اندازه کافی قدرتمند است تا در برابر سلاح های سبک و نیمه سنگین مقاومت کند و گفته می شود قدرتی برابر با ۱۵۰ برابر یک انسان عادی ولی ورزیده همانند بتمن دارد. ژنتیک آتلانتیسی آکوامن او را قادر می سازد تا به راحتی زیردریایی ها و کشتی های عظیم را بر روی خود نگه دارد، در کمیکی او یک کشتی باری به وزن ۱۶۰۰۰۰ تن را بند کرد که یکی از معروف ترین شاهکارهای اوست. آکوامن همچنین می تواند با یک ضربه محکم، شخصیت های قدرتمندی مانند زن شگفت انگیز و سوپرمن را تا صدها متر دورتر پرتاب کند.


۹. لارفلیز:

لارفلیز موجودی ساکن منظومه وگا و عضو گروه پنج سارق بود که طی حوادثی موفق به بدست آوردن حلقه قدرت نارنجی در دنیای دی سی شد و تبدیل به خدا و رهبر لنترن های نارنجی گردید. لارفلیز آنقدر قدرتمند است که می تواند تنها با یک مشت سیارات را نابود کند. راز این قدرت او پیوند عمیق با حلقه قدرت نارنجی است که توسط باتری برق مرکزی آن، ۱۰۰۰۰۰ برابر حد معومول حلقه های قدرت دیگر شارژ شده است تا به تنهایی قدرت لارفلیز را بیشتر از تمامی اعضای سپاه فانوس سبز در دنیای دی سی بدانیم. نکته ای که باعث ترس ابرقهرمانان از او می شود این است که او هربار که شخصی را به قتل می رساند، هویت و روح آن فرد را سرقت می کند و آن فرد را به ارتش لنترن های نارنجی خود اضافه می کند. ارتشی که به مراتب از دیگر سپاهیان فانوس در دنیای دی سی قویتر است.


۸. شزم:

قدرت شزم جادویی هزارساله است که توسط جادوگری به نام ماماراگان به یک نفر در طی هزار سال بخشیده می‌شود و از قضا این قرعه به نام جوانی ۱۰ ساله و کم تجربه بنام بیلی بَتسون افتاده است. او با گفتن کلمه جادویی شزم به قابلیت‌های جادویی، قدرت، سرعت، استقامت و شجاعت، پرواز، دانش وسیع دست پیدا می‌کند

  • بیلی بتسون به کمک قدرت هرکول نیرویی خداگونه بدست می آورد و می تواند به راحتی سیارات را نابود کرده و یا با سوپرمن به نبرد بپردازد.
  • به کمک استقامت اطلس می تواند بدون نیاز به آب، غذا و یا هوا، در هر میحطی بجنگد بدون اینکه خسته شود و یا آسیبی ببیند.
  • به کمک قدرت زئوس، علاوه بر نیروی صاعقه، بدون او دارای نیرویی عرفانی می شود و تسلیحاتی همانند سلاح اتمی، هیچ تاثیری بر روی او نخواهد گذاشت.
  • بزرگترین شاهکار او بر اساس قدرت فیزیکی این است که توانسته است یک ماه را با قدرت خود از مدارش خارج کند.

۷. بلک آدام:

حدود ۱۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح، یکی از جادوگران مصر باستان به نام شزم، با توجه به افزایش سنش به دنبال یک قهرمان برای به ارث بردن قدرت های خود بود. او تث آدم را برای جایگزینی خود انتخاب کرد اما پیش از آنکه قدرت‌هایش را به طور کامل به اَدِم اعطا کند، دختر نیمه شیطان شزم به در این موضوع مداخله کرد و به همین دلیل اهدافی که برای اَدِم مشخص شده بود دستخوش تغییراتی شد. تنها تفاوت او با شزم این است که او قدرت هایش را از خدایان مصر باستان می گیرد.

بلک آدام قدرت هایش را از خدایانی همچون هروس، شو، آتون و آمون دریافت می کند. به همین دلیل او در برابر هر سلاحی حتی تسلیحات اتمی مقاوم است، عضلات خداگونه او به هیچ وجه تولید سموم خستگی نمی کند و تا روز ها می تواند با شخصیتی مانند سوپرمن به نبرد بپردازد. نیرو گرفت از خدایان مصر، سن بیشتر و توانایی فکری بالا او که برگرفته از الهه زهوتی است، او را از هر نظر از همتای یونانی خود قدرتمندتر می کند.


۶. زن شگفت انگیز:

پرنسس دایانا دختر ملکه هیپولیتا و زئوس، با نام های مستعاری همچون الهه جنگ، الهه حقیقت و الهه عشق، یکی از قدرتمندترین خدایان و برقهرمانان دنیای کمیک است که کمتر کسی به قدرت های بیشمار و لایزال او آگاهی دارد. دایانا قدرت هایش را از خدایان یونان باستان به ارث برده است. او توانسته است سوپرمن و شزم را به کام مرگ بکشاند، دارک ساید را شکست بدهد، زمین را جابجا کند، هرکول دنیای مارول که یکی از نیرومند ترین شخصیت های کمیک بوکی است را شکست دهد، بارها توانسته است تمامی خدایان یونان را شکست داده و از همه مهم تر قدرت ضربات مشت او آنقدر زیاد است که تنها با یک ضربه افراد بر روی زمین را از مدار زمین خارج می کند با اینکه تنها از یک دهم قدرتش استاده می کند.


۵. دارک ساید:

دارک ساید خدای خدایان جدید و فرمانروای بلامنازع سیاره آپوکالیپس و بعد چهارم دنیای دی سی است که در تلاش است تا با بدست آوردن معادله ضد زندگی، کنترل تمامی موجودات در دنیای دی سی را بدست بگیرد. دارک ساید با قدرت خود توانسته است زئوس را بکشد، آنتی مانیتور را شکست دهد، برادر خود هایفادر را شکست دهد و همچنین یک سیاره را با مشت خود نابود کند. دارک ساید توانسه حلقه فانوس سبز را با دستان خود خرد کرد، کاری که تقریبا هیچ کس تاکنون نتوانسته است آن را انجام دهد. همچنین او تنها کسی است که از دیوار سورس (سورس مبدا خلقت در دنیای دی سی و دیوار محافظ آن) عبور کرده است.


۴. ترایگان:

ترایگان روح خبیث شش چشم قرمز رنگی است که هدفش گسترش شر بر روی زمین است. او یکی از قدرتمندترین موجودات در دنیای دی‌سی محسوب می‌شود که بسیاری از جهان‌ها را به بردگی خود گرفته است. ترایگان نتنها در تله پاتی، کنترل ذهن، تله کینزی و از این دست موارد، جز قدرتمند ترین شخصیت های کمیک بوکی است، بلکه یکی از قدرتمندترین شخصیت های دنیای کمیک از نظر قدرت فیزیکی نیز می باشد. تریگون به راحتی می تواند تایتان های نوجوان و لیگ عدالت را شکست دهد. دارک ساید را شکست دهد، و در نهایت قدرتش که به کمک انرژی های شیطانی تقویت می شود، می تواند سیارات را به راحتی و کوچک ترین ضربات خورد کند.


۳. دومزدی:

دومزدی کسی است که برترین ابرقهرمان تاریخ کمیک، سوپرمن رو کشته و این نشون میده که اون چقدر قدرتمنده. اون بسیار قوی و با دوامه و به سرعت نسبت به چیزی که میتونه بهش صدمه بزنه مقاوم میشه. دومزدی در نهایت قدرتش حتی انفجار بزرگ ترین ابرنواختر های کیهان هم نمیتونه بهش صدمه بزنه. فیزیولوژی بدن دومزدی به شیوه ای طراحی شده است که بعد از هر مرگی که تجربه می کند، زنده شده و نسبت به چیزی که باعث مرگ او شده است، ایمن می شود. بنابراین بیشتر سلاح های کیهانی و حتی جادو نیز، تاثیری بر این هیولای آخرالزمانی ندارند. او در نهایت قدرتش به راحتی توانسته است دارک ساید را نیز شکست دهد. در یک خط داستانی، دومزدی با اینکه تنها می‌توانست از یکی از دستان خود استفاده کند، تمام اعضای تیم لیگ عدالت را شکست داد.


۲. مارشن من هانتر:

جان جونز با نام دیگر مارتین یا مارشن من هانتر تنها و آخرین بازمانده مردمان سبز پوست مریخی محسوب می‌شود. ساختار بدن من هانتر به او این امکان را می دهد تا تقریباً تمام انرژی های جنبشی وارده نظیر گلوله های با کالیبر بالا و یا حملات با سلاح های قدرتمند نظیر میولنیر ثور را جذب کند و به کمک همین انرژی بر قدرت خود بیافزاید. مارشن من هانتر به کمک همین توانایی جذب انرژی، ساختار بدن خود را سخت تر کرده تا جایی که قدرت بدنی او به سطح قدرت بدنی سوپرمن و یا حتی فراتر از آن می رسد.

مارشن من هانتر یکی از قدرتمند ترین موجودات کره زمین است. ساختار بیومورفیک بدن او بهمراه سیستم مولکولی پیچیده و توانایی ذهنی روانی بالا به او این امکان را می دهد تا سنگین ترین اجسام زمین نظیر ناو جنگنده بر و یا آسمان خراش ها را به راحتی حمل کند. در حالت عادی مارشن من هانتر می تواند صدها میلیون تن وزن را بلند کند و در نهایت قدرتش نیز توانایی کشیدن سیاره زمین و نابود کردن سیارات تنها با یک ضربه را دارد.


۱. سوپرمن:

سوپرمن، برترین، دوست داشتنی ترین و قدرتمندترین (فیزیکی) شخصیت کمیک بوکی در تاریخ کمیک است. قدرت سوپرمن با انرژی خورشید زرد تقویت می شود. می توان گفت شاهکارهای سوپرمن در دنیای کمیک از تمامی ابرقهرمانان دیگر بیشتر و برتر بوده است. سوپرمن آنقدر قوی هستند که بتواند سیاره زمین را نیز جابجا کند، در مقابل حملات هسته ای دوام بیاورد، در برابر انفجر های کیهانی دوام بیاورد، با یک عطسه یک منظومه شمسی را نابود کند، قدرتمندترین شرورها و ابرقهرمانان تاریخ کمیک مانند دارک ساید، دومزدی و هالک را بارها شکست دهد. سوپرمن توانسته کتاب بی نهایت را بلند کند (وزن این کتاب بی نهایت است)، سوپرمن با دستان خود یک سیاهچاله مینیاتوری در حال شکل گیری را از بین برده است. مجموع این شاهکار ها و شاهکارهای دیگر سوپرمن در دنیای کمیک، او را به قدرتمندترین شخصیت کمیک بوکی چه در مارول و چه در دی سی از نظر قدرت فیزیکی تبدیل کرده است.

منبع: toptenz.net

136 Comments
  1. Amirali کاربر می‌گوید

    عالی بود لطفا بیشتر از جور مقاله ها بزارید

    1. amirrr کاربر می‌گوید

      اره بیش از حد عالی بود دم ادمین گرم فقط ی سوال

      1. amirrr کاربر می‌گوید

        ببخشید اکوامن داخل هوای گرم مثل صحرا برای مدت زیاد مشکل داره یا نه

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          بله، اگر زمان طولانی از آب دور باشه دچار مشکل میشه.
          نمیدونم اینی که میخوام بگم درسته یا نه، منم فقط از یه نفر اینو شنیدم اما اگه آکوامن تا یه حد زیادی از آب دور باشه، امکان مرگش هم هست. البته این رو تایید نمیکنم.

          1. علی کاربر می‌گوید

            اکوامن همه عمرش بیرون از اب بوده و حتی اگه اینطوری باشه با فرو کردن نیزش به زمین میتونه اقیانوس رو بیاره اونجا

      2. ایلیا کاربر می‌گوید

        من یه سوال دارم ثور میتونه آکوومنو بکشه؟؟؟

    2. M.gh کاربر می‌گوید

      یعنی سوپر من از دارکساید قویتره؟😑
      پس چجور دارکساید سوپرمن رو شکست داد؟؟؟؟؟؟

      1. رهام کاربر می‌گوید

        سوپر من کامیک مثلا نسخه ی کازمیک ارمور که حتی از لوسیفر هم قوی تره دارگ سایدو گروخاکی بیش نمیبینه

        1. فلش کاربر می‌گوید

          What the hell 😐😐😐
          کازمیک ارمور سوپرمن از لوسیفر قویتره ؟ مدرکت چیه ؟
          بابا چی میگی 😐

          1. طاها کاربر می‌گوید

            فلش جان چیزی نمیدونی حرف نزن،مندراک پرزنس و الین بلک و کشت و تمام پنجاه و دو مانیتور و پرایمال مانیتور با کمک هم کازمیک رو خلق کردن تا مندراک رو متوقف کنه موفق هم شد یک جا تمام قدرت تاکید میکنم تمام قدرت مولتیورس دی سی رو به سمت کازمیک پرت کرد کازمیک نه تنها مقاومت کرد بلکه جذب کرد و قوی تر هم شد اون کسی رو متوقف کرد که بابای خود لوسیفر بود اینم مدرک ببینم دیگه چی میگی

  2. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    وای وای دمتون گرم این مقاله و اونی که به مارول مربوط می شد می تونم به جرعت بگم بهترین مقاله تو ایرانه
    راستی در مورد اینکه قدرتمند ترین کاراکتر کمیک سوپرمن باشه مخالفم اگه سوپرمن قبل از بحران هست که هیچی چون نسخه ی معمولی سوپرمن پس از بحرانه و هالک از اون قویتره

    1. admin
      admin کاربر می‌گوید

      نگفتیم که قدرتمندترین کاراکتر یا ایرقهرمان کمیک هستش، گفتبم که قدرتمندترین شخصیت و قهرمان کمیک بوکی از نظر فیزیک بدنی است. اگه بخوایم در کل فقط قدرت های ابرقهرمانان نظیر، تله پاتی، تله کینزی، آگاهی کیهانی، جادو، ایجاد انرژی و…….. رو حساب کنیم. سوپرمن ضعیف تر از دکتر منهتن، جین گری، فرانکلین ریچاردز، فانتوم استرنجر، دکتر فیت و دکتر استرنج هستش و به هیچ وجه نمیتونه این شخصیت ها رو شکست بده، تازه ثور بخاطر سلاح های قدرتمندش و هالک نیز شانس بسیار بالایی دارند که در برابر سوپرمن پیروز شوند.

      1. Sub Zero کاربر می‌گوید

        مقاله خیلی خوبی بود ادمین جان . خسته نباشید . فقط در جواب کامنتتون به نظرم واندروومن هم رو به روی سوپرمن شانس بالایی برای پیروزی داره . و در کمیک قدرت هاش دست کمی از سوپرمن نداره و حتی برتری هایی هم بهش داره . خواستم ببینم نظر شما چیه در این مورد ؟؟

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          بله موافقم، زن شگفت انگیز در کمیکی تونسته سوپرمن رو بکشه، شزم و آکوامن رو هم کشته و در نبردی، هرکول رو که از نظر قدرت بدنی با هالک و ثور مقایسه می شود رو شکست داده. البته زن شگفت انگیز کم پیش اومده بخواد کسی رو بکشه و یا در نهایت قدرتش با کسی بجنگه، مگه اینکه در عصبانیت مطلق باشه یا یه شخصیتی اون رو تحت کنترل ذهنی خودش داشته باشه.

          1. Sub Zero کاربر می‌گوید

            مرسی از پاسخگویی خوبتون ادمین

          2. رهام کاربر می‌گوید

            کاملا باهات مخالفم اینکه تونسته حالت معمولی قرو رو شکست بده کار شاخی نیست اگه راست میگه سوپر من پرایم یا کازمیک رو شکست بده برلی شکست کازنیک ارپور حتی پرزنس هم باید کمی زور بزنه

        2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          واندروومن از سوپرمن برتر نیست به هیچ وجه من الوجود برتر نیست قطعا سوپرمن برتر هست قطعا آقای فن واندروومن که اومدی میگی واندروومن و ثور برابرن!!!!!!!!!!!!!!! خدایااااا چند بار باید کاربران بگن که ثور قویتره تا تو باور کنی

          1. علی کاربر می‌گوید

            # دکترمنهتن واندروومن قدرت شکست دادن ثور را داره وشانسشون ۵۰و۵۰ است

          2. شاهرخ کاربر می‌گوید

            وجه من الوجوه !! وقتی در نوشتن یک واژه ای سواد کافی را نداری استعمال نکن

      2. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

        ادمین قصد یاد دادن چیزی به شما ندارم و میدونم قطعاً در زمینه کمیک از من اطلاعات بیشتری دارید .
        ولی باید به عرضتون برسونم که سوپرمن یکبار فانتوم استرنجر رو کتک و شکست داد . اگرم اعتماد ندارید بیاید تلگرام بهتون بگم . بازم شما بهتر میدونید .

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          و به عرضتون برسونم با دکتر فیتم مخالفم دکتر فیت از گرین ارو و بلک کنری شکست خورده 😐😐😐 اون وقت شما داری با سوپرمن مقایسه میکنی حالا شاید بعضی وقت ها ازش شکست خورده باشه و اون طوری نیست که سوپرمن اصلاً نتونه شکستش بده .
          https://telegra.ph/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%E2%80%8C%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%86%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%BE%D8%B1%D9%85%D9%86-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%DB%B1-08-03 لطفاً این مقاله رو بخونید
          با تشکر

      3. Mhdi کاربر می‌گوید

        اقای ادمین توی کمیک سوپرمن هم فانتوم استرنجر را کتک زد هم به تنهایی دکتر فیت را شکست داد دکتر استرنج هم که از فیت قویتر نیس تازه هم ثور و هم هالکو تو کامیک به راحتی شکست داد.

        1. admin
          admin کاربر می‌گوید

          آفرین به سوپرمن، آفرین🤗🙌💪

          1. رهام کاربر می‌گوید

            مم دحتمال میدم تو نسخه های بعدی راجب سوپر من سوپدمن از پرزتسم قوی تر بشه 😂همین جوریش دست کمی از شیطان وحشی عظیم که یجی همپای پرزنس بود نداره

          2. حسین کاربر می‌گوید

            ببخشید ادمین جان میخواستم بدونم بین جین گری و دکتر منهتن کدوم قویتره

    2. صادق کاربر می‌گوید

      مقاله خوبی بود
      ولی یه سوال
      اینکه شما دارکساید رو در رتبه ۵ قرار دادید منظورتون دارکساید اصلیه یا کلونش
      فکر کنم کلون دارکساید باشه
      بعد چرا دومزدی تو رتبه سوم یعنی قدرت بدنیش از سوپرمن کمتره؟
      من که اینطوری فکر نمیکنم
      هر چی نباشه داریم درباره قاتل سوپرمن حرف میزنیم

  3. g.o.w کاربر می‌گوید

    با سلام. مقاله خیلی خوبی بود راستش فک نمیکردم مارشن منهانتر از لحاظ فیزیکی اینقدر قدرتمند باشه ولی در مورد سوپرمن به نظرم اگه سوپرمن قبل از بحران بررسی بشه اونوقت از امثال دومزدی میتونه قویتر باشه و همچنین قویترین از لحاظ فیزیکی در کمیک ولی سوپرمن بعد از بحران به مراتب ضعیفتره و از بعضی از شخصیتها چه در مارول چه در دی سی ضعیفتره(فیزیکی) به هر حال مقاله بسیار خوبی بود. با سپاس

  4. میلاد کاربر می‌گوید

    عالی

  5. DC &Marvel کاربر می‌گوید

    عالی بود

  6. Mohamad کاربر می‌گوید

    با یه کلمه کل مقاله رو توصیف میکنم.عالییییی👌👌👌👌

  7. سبحان کاربر می‌گوید

    سلام مقالهی عالی بود ولی در مورد ۱و۲با هاتون مشکل دارم چون به نظرم مارشن من هانتر قویتر از سوپرمن هست و دارک ساید هم قدرتش از سوپرمن هم خیلی بیشتره و به نظرم باید در جایگاه اول باشه

    1. رهام کاربر می‌گوید

      نظرت کاملا اشتباه هستش پارشن من هانترو سوپر من جتی تو سینما هم پیکشه چرا ؟چون تو پیش نمایشس که تو خواب بتمن نشون دادن خبری از یسریا نبود
      بالا هم گفتم در مقابل نسخه ی کازمیک ارمور سوپر من دارک ساید گردوخاکی بیش نیست

  8. سید بهامین هاشمی کاربر می‌گوید

    عالییی بود
    خداییش عالی
    کیف کردم
    فکر نکنم کسی سایتی مثل شما سراغ داشته باشه که اینقدر دقیق تجزیه و تحلیل کنه
    با آقا سبحان هم موافقم
    البته اینجا کلون دارکساید هست و دارکساید اصلی قابل مقایسه نیست و یک اومنی ورسال هست.
    اما باید بگم به نظر من دومزدی لیاقت مقام اول رو داشت به هر حال ۶ بار سوپرمن رو کشته!!!! که کار هرکسی نیست
    ولی مقاله عالی بود

    1. S کاربر می‌گوید

      اشتب زدی داداش. سوپرمن ۶ بار دومزدی رو کشته
      دومزدی در حد سوپرمن نیست. همون یه باری هم که کشت خودشم مرد به خاطر ضربه سنگین سوپرمن.
      این رتبه بندی هم کاملا درست بود و از بهترین مقالات کمیکی سایت هست
      ممنون

  9. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    سلام اگه بخواید من جوابتون رو بدم باید بگم که همچین چیزی نیست . اصلاً و ابدا . اگه منظورتون دارک ساید کلون باشه که اصلاً نباید مقایسه بشن اما اگه دارک ساید اصلی باشه من هردوشون رو توی یه سطح میدونم اما نظر قطعی نمیدم که منهتن قویتره یا دارک ساید اصلی . هر جام که این مطلب رو نوشته بود که دارک ساید کلون قویتره بهش توجه نکنید و یقیناً حرفش بی اساس و نادرست هستش .

  10. اژدر کاربر می‌گوید

    خخخ از من ضعیف تره چون من میتونم با پاک کن پاکش کنم یا با خودکار صورتشو خط خطی کنم بعد اونوقت هم کور میشه هم ذلیل
    پس در نتیجه من از همه قوی ترم

  11. Amir کاربر می‌گوید

    با سلام
    ادمین یه سوال داشتم چرا خدایان کمیکی ( مثل واندروومن و ثور و…) فقط مواقع ضروری از کل قدرتشون استفاده میکنن من در جایی خوندم اگر ثور در اوج قدرت خودش باشه ( در نسخه ی عادی) و از ۱۰۰% قدرتش استفاده کنه و نیروی اودین رو هم داشته باشه میتونه به راحتی با صاعقه ی خودش نظم خلقت رو بهم بزنه و از پس همه ی خدایان با هم بر بیاد و بتونه گالاکتوس و سلستیال ها رو با رعد و برق هاش بکشه
    واندروومن هم همین طور اون اگه از کل قدرتش استفاده کنه حتی میتونه سوپرمن و منهاتر مریخی رو نابود کنه و بتونه تهدید بزرگ کیهانی دارک ساید رو بکشه
    آیا اینا حقیقت داره؟؟؟

  12. Mhdi کاربر می‌گوید

    حالا فکر کن اگه سوپرمن از کل قدرتش ۱۰۰٪ استفاده کنه چی میشه.

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      نویسندگان دیسی و مارول رو با هم میزد 😂😂

      1. رهام کاربر می‌گوید

        😂قبول دارم من حتی احتمال میدم تو نسخه های بعدی سوپرمن از پرزنسم قوی تر پیشه 😂

  13. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ادمین جان یک سوال این مقاله رتبه بندی داره یعنی مثلا شخصیت ۵ از ۶ قویتره ؟؟ اگه اینجوری باشه به نظر من شزم باید از رتبه بالاتری برخوردار میبود چون قدرت فیزیکیش به مراتب از واندروومن بیشتره و به نظرم باید حداقل رتبه ۲ رو میداشت! شما موافقید ؟؟؟؟؟
    لطفاً یکبار هم که شده به سوال من جواب بدید لطفاً لطفاً اگه جواب بدید ممنون میشم
    خواهشاً جواب بدید لطفاً ادمین جان

  14. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    وجداناً دومزدی اول

  15. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    با سلام
    منم با نظر شما موافقم ، شزم قدرت فیزیکی هرکول رو داره که فکر نکنم واندروومن زور فیزیکیش در اون حد باشه و از این جهت بی بهره است . البته نمیخواهم بگم واندروومنم چیزی نیست ولی قدرت فیزیکی شزم بنظرم کمی بیشتر است . تازه یه برتری دیگر شزم پایداریش است . همونطور که میدونید اکثراً با استفاده از تجهیزاتی مثل دستبند و یا شمشیرش از خودش دفاع میکنه ولی پوست خودش خیلی مقاوم نیست . این درسته که دومزدی باید اول باشه ، ولی با توجه به شاهکار هایی بیشتر و به قول معروف خودی از خود نشون دادن ادمین سوپرمن رو اول گذاشتن . ولی واقعاً ادمین جان مارشن منهانتر دیگه بنظرتون زیاده روی نیست ؟ اخه من شاهکار خاصی ازش سراغ ندارم .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      خیلی ممنون از شما یک جا خوندم قدرت فیزیکی شزم تقريباً با سوپرمن برابر هست و در صورت لزوم میتونه با سوپرمن (
      بعد بحران) برابر باشه و در مورد دومزدی کاملاً موافقم چون هر ضربه ای که میخوره قویتر میشه و بعد مرگ هم خیلی سریع و قدرتمند تر برمیگرده و درمورد واندروومن و شزم هم کاملاً درسته به هر حال شزمی که تو انیمیشن ها و فیلم ها میبینیم از مقدار خیلی خیلی کمی از قدرتش استفاده میکنه (مثل سوپرمن )

  16. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    ادمین جان لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً لطفاً یکبار هم که شده جواب بدید

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      راستش من با حرف هر دو تون موافقم
      دومزدی باید اول می بود ، رد مورد زور شزم و واندروومن این دو تا سطح زیادی به هم نزدیکند ولی مقاومت جسمانی شزم بهتره به نظرم رتبه بندی باید این جوری میبود:
      دومزدی
      سوپرمن
      بلک آدام با فاصله کم
      شزم یا مارشن من هانتر
      واندروومن
      و بقیه

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        #میلاد
        شما مطمئنین بلک آدام از شزم قویتره ؟؟ چون تا اونجا که میدونم بلک آدام تا حالا از شزم شکست خورده

        1. میلاد کاربر می‌گوید

          بله من مطمعا هستم که بلک آدام از شزم قوی تره،شزم کلا یک یا دو بار بلک آدام رو زده در بقیه مبارزاتش یا شکست خورده یا مثاوی کرده اما اکثرا باخته،بلک آدام کسی هست که سوپرمن و شزم باهم به زور شکستش دادن و همچنین کل خوانواده شزم برای شکست دادنش با هم متحد شدند(۷ به ۱)
          بلک آدام پادشاه ۷ گناه کبیره هست و کسی هست که به تنهایی جنگ جهانی سوم را راه انداخت و الترامن رو به تنهایی زده و همچنین چند بارهم سوپرمن رو زده و خب خلاصه خیلی قدر قدرته دیگه

          1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

            اگه اینطوری باشه واقعا بلک آدام حتی از سوپرمن هم قویتره و به نظرم بعد از دومزدی و تریگان قرار بگیره ولی در خیلی از مقالات بلک آدام رو خیلی دست کم میگیرن شاید هم من دارم از رو تعصب میگم چون بلک آدام شخصیت سوم مورد علاقه من هست اما فکر کنم قبول دارید که شزم در نهایت قدرت از بلک آدام اندکی قویتره ؟؟؟؟؟
            هر وقت وقت داشتید لطفاً جواب بدید

  17. میلاد کاربر می‌گوید

    یادم رفت دارک ساید و تریگون رو بیارم گ اون ها هم در همون سطح بلک آدام و سوپرمن هستند

  18. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    # میلاد و دکتر منهتن
    شما که اطلاعات کاملی در مورد شزم دارید می خواستم بگم که من قبلا شزم حریف قدری برای بلو مارول هم نمی دونستم ولی حالا اونو رقیب سرسخت ثور میدونم بزرگترین شاهکار های شزم رو تا اونجایی که میدونید بگید ممنون میشم

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      با سلام
      شزم شاهکار هایی داره مثل شکست دادن سوپرمن
      این یکی رو نمیدونم درسته یا خیر اما یکجا خوندم یکبار آنقدر محکم به هیولایی مشت زد که سیاه چاله ایجاد شد!!!!!!
      شزم نیازی به خوردن ،خوابیدن ،و حتی نفس کشیدن هم ندارد و میتواند در فضا بدون هیچ مشکلی پرواز کند
      از نظر سرعت شزم همواره با فلش مقایسه میشه و استقامتی داره که حتی انفجار های هسته ای هم روش هیچ تاثیری نداره از نظر من شزم با اختلاف از بلک آدام قویتره ولی نمیدونم چرا بعضی ها میگن بلک آدام

    2. میلاد کاربر می‌گوید

      سلام خب راستش بزرگ ترین شاهکار های شزم تا اونجایی که من می دونم این هاست:((شکست دادن ۷ گناه کبیره به تنهایی ، پایان دادن به جنگ جهانی سوم،انجام مبارزه ای طولانی با اسپکتر که در اون نباخت(البته اسپکتر هم آسون گرفت به شزم)،شکست دادن سوپرمن آن هم ۷ بار《۳ یا ۴ تاش مال بعد از بحران بوده و بقیه مال قبل بحران》 (عکس همشون رو دارم کاربران باب و محمد حسین می تونند حرفم رو تایید کنند)،زدن لیگ عدالت آمریکا اون هم به تنهایی، جابه جا کردن ماه از مدارش که فکر کنم با یک دست انجامش داد،بلند کردن کتاب بی نهایت،شکست دادن هیولاهای قلمرو۷توم،جلو زدن و گرفتن فلش در یک مسابقه))
      البته چیزی هایی هم که کاربر دکتر منهتن گفتند درسته

      1. میلاد کاربر می‌گوید

        البته من قصد ندارم بگم شزم از سوپرمن قوی تره یا از فلش سریع تره اما خب به این دو نزدیکه

  19. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    من نظرم اینه
    ۱ دارک ساید
    ۲ سوپرمن
    ۳ دومزدی
    ۴ بلک آدام
    ۵ ترایگان
    ۶ مارشن من هانتر
    ۷ شزم
    ۸ واندروومن

  20. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

    از نظر من
    ۱-تریگون
    ۲- دومزدی
    ۳-سوپرمن
    ۴-شزم (با اختلاف کم)
    ۵-دارک ساید کلون (با اختلاف خیلی کم نسبت به سوپرمن
    ۶-بلک آدام
    ۷- واندروومن
    و…………

  21. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

    شما الان دومزدی اصلی رو دارید حساب میکنید ؟؟ اگر اون باشه که ۱۰ تا ترایگان هم حریفش نیست . دومزدی اصلی رادیانت رو شکست داده !! اصلاً و ابداً قابل قیاس با اینها نیست . و باید در جایگاه اول قرار بگیره وگرنه بی انصافی ست .

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دومزدی اصلی اگه این چیزی که شما میگین باشه پس از دارک ساید اصلی خیلی قویتره
      شما قبول دارم که شزم از بلک آدام قویتره ؟؟؟؟؟
      آخه شزم قبلاً شکستش داده

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        قبول دارین

  22. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    کاربر محمد حسین می خواستم بدونم دومزدی اصلی با چه کسی در دنیای مارول برابر است و آیا می تونه در حد دارک ساید اصلی باشه یا نه
    # دکتر منهتن
    بلک آدام از شزم قویتره چون ۵۰۰۰ سال تبعید شد و یه کارایی کرد و نهایت قدرتش رو داره اگر شزم هم چند دهه یا چند قرن یا حتی چند هزاره تمرکز کنه و غیره با بلک آدام برابر میشه بلک آدام
    نهایت استقامت شو
    نهایت سرعت حوروس
    نهایت قدرت آمون
    نهایت توانایی های آتون
    نهایت خرد زهوتی
    نهایت شجاعت مهن رو داره
    اما شزم هم قدرت کامل اون اساطیر رو داره اما منتهی نمی تونه از نهایت این توانایی ها استفاده کنه و اگر اینطور می تونست برتحتی سوپرمنو بزنه چون رعد زئوس می تونه نظم خلقت رو به هم بزنه البته شزم از نظر من ۶۰ درصد قدرت های اون اساطیر رو می تونه استفاده کنه البته قدرت کامل اونارو داره فقط نمی تونه از نهایتش استفاده کنه مثلا اگه این قدرت ها به بتمن سوپرمن بروس بنر و ثور می رسید این چهار نفر هوش بالایی هم دارند البته همه چی هوش نیست مثلا ثور و سوپرمن که خدا هستن ( البته در سایت کوارا یک نظر سنجی بود با عنوان
    « آیا سوپرمن خداست »
    و هم نظر اول و هم نظر دوم هر دو خدابودن سوپرمنو تایید کردند و چند عکس هم گذاشتند که حرف اونارو ثابت می کرد )
    می تونن از نهایت قدرت شزم استفاده کنن بلک آدام که خیلی تمرکز بر قدرت هاش و بر اون مسلط شد
    خب وین و بنر باهوش ترین شخصیت های گروه های ابرقهرمانی شون هستن وین باهوش ترین عدالت جو‌ و بنر باهوش ترین انتقامجو ( البته شاید خیلی ها بگن تونی استارک با هوش تره اما می تونم به جرات بگم که با تونی استارک برابر هست )
    به همین خاطر کسانی که یا خدا هستن یا یک انسان استثنایی هستند توانایی استفاده از نهایت شزم رو دارند

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      ببینید دومزدی اصلی رو تا حالا هیچکس نتونسته است شکست دهد ، اخرم با کمک رادیانت ، دارک ساید کلون ، سوپرمن و یه شخص دیگه که اسمش رو فراموش کردم فقط تبعیدش کردن . در این حد قدرتمند !! اگر در انتقام جویان باشد که هیچ کی حتی نمیتون نزدیکشم بشه . من حتی بعید بدونم اودینم جلوش کار خاصی بکنه . بنظرم گالاکتوس در حالت ابرقدرتش با دومزدی اصلی مقایسه ی خوبی باشد . البته من میخواستم اول بگم با شخصیت انتزاعی بینهایت مقایسه شود چون همونطور که گفتم رادیانت را شکست داده و ما باید اسپکتر رو در حد ابدیت و رادیانت رو هم در حد بینهایت بدونیم . اگرم یه وقتی قبول نداشتید که نتوسته رادیانت رو شکسن بده تو کامنت بعدیتون بگین تا منم اسم و مشخصات کامیک رو بگم . ولی هم میشه با قویترین حالت گالاکتوس مقایسه شود و هم با بینهایت . خب با این حال معلومه از دارک ساید اصلی ضعیفتره . یعنی راحت میتونم بگم حتی از سوپرمن قبل بحرانم قویتر باشد . امیدوارم متوجه شده باشید .

      1. Attack titan کاربر می‌گوید

        مگه دومزدی صلیم داریم یا خدا پشمام حالا قدرتاش و بگین

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      اما شزم با سوپرمن و سنتری مقایسه میشه در حالی که بلک آدام از سوپرمن و شزم شکست خورده!!!

  23. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    # محمد حسین
    خیلی ممنون ازتون
    می خواستم نظرتون در مورد سنتری و ثور بدونم

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      من هم تایید میکنم سنتری مقداری نیرو مند تره

  24. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    سنتری یکم قوی تره

    1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

      دقیقاً همین که ایشون گفت .

  25. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    خیلی ممنون از شما ظاهرا تا حد زیادی آدم منطقی هستید
    که حداقل قبول دارید سنتری قویتر از ثور هست البته خودم ثور رو قویتر از سنتری میدونم
    پس با حرف های شما سنتری قویترین انتقامجو میشه نه چون شما ثور رو قویتر از هالک می دونید و بعد سنتری رو از ثور قویتر میدونید پس احتمالا سنتری رو قویترین انتقامجو میدونید
    و اینکه انتقام‌جویان رو بر اساس قدرت فیزیکی رده بندی کنید ممنون میشم

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      بر اساس قدرت فیزیکی انتقام جویان بر این اساس هست:
      ۱_هالک
      ۲_سنتری
      ۳_هرکول
      ۴_ثور(با فاصله کم از هرکول)
      ۵_شی هالک
      ۶_کاپیتان مارول

  26. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    کاربر میلاد ممنون ازتون ولی رکورد زدین پنج کامنت یه جا
    ولی نظر من اینه
    ۱‌ هالک
    ۲ سنتری
    ۳ نووا ( ریچارد رایدر )
    ۴ شی هالک
    ۵ هرکول
    ۶ ثور
    ۷ کاپیتان مارول
    ۸ ویژن
    ۹ مرد آهنی
    ۱۰ هایپریون

    1. میلاد کاربر می‌گوید

      محمد رضا ابراهیمی
      بدون نوا در رتبه ۳ به نظرم یکم عجیبه🤔

    2. Black knight کاربر می‌گوید

      MOHAMMAD REZA EBRAHMI#
      نظرت کاملا محترمه ولی به نظر من قویترین انتقامجویان از نظر فیزیکی اینا هستند
      ۱_ هالک
      ۲_ ثور و سنتری ( دقیق نمیدونم کدوم قویتره )
      ۳_ هرکول
      ۴_ شی هالک
      ۵_ نووا ( ریچارد رایدر)
      ۶_ کاپیتان مارول
      ۷_ ویژن

  27. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    میلاد
    من کمی باهات مخالفم
    اولا‌ ثور با هرکول زور آرمایی کرد و برنده شد پس چطور زور هرکول بیشتره
    کاپیتان مارول هم اینقدر قوی نیست ، حداکثر می‌تونه ۴۰ تن رو بلند کنه یا بکشه
    با سنتری هم موافقم ، او اینقدر قویه که می‌تونه به راحتی چیزی دو برابر زمین رو بکشه و حمل کنه
    راستش من معتقدم سنتری قویترین انتقام جو هست
    یعنی:
    سنتری
    ثور ( با اختلاف کم)
    هالک
    دکتر استرنج( روش تعصبی ندارم)
    اسکارلت ویچ
    بلو مارول ( همزمان با مرد آهنی و واندرمن و کاپیتان مارول و مرد مورچه ای مبارزه کرده و شکستشون داده)
    شی هالک

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      # دکتر استرنج
      میدونم به من نگفتید اما من نظرم را بهتون میگم .
      به نظر من قدرت فیزیکی ثور قطعا بیشتر از هرکول هست . درسته که هرکول یک بار به طرز بدی ثور را شکست داد اما نکته مهم اینکه آن زمان بیشتر از نیمی از قدرت ثور توسط اودین گرفته شده بود . ( حالا وارد جزئیات و علت این مورد نمیشوم . ) . وقتی که ثور مجددا قدرت خود را به دست آورد در یک نبرد با هرکول خیلی خوب آن شکست را جبران کرد .
      کاپیتان مارول هم حداکثر قدرتش فکر نکنم ۴۰ تن باشه . طبق مواردی که دیدم قاعدتا باید خیلی بیشتر از این حرفا باشه . حالا دقیقش رو نمیدونم .
      بعد اینی که گفتید نظر شخصی شماست اما انصافا این رتبه بندی که گفتید خیلی ایراد داره . مثلا از نظر من دکتر استرنج اصلا و ابدا جز قویترین انتقامجویان نیست قاعدتا . ببینید ( قویترین ) یه بحثه و ( قدرتمندترین ) یه بحث دیگه . از نظر من قویترین یعنی قدرت فیزیکی و قدرت بدنی بیشتر . حالا شما در نظر بگیرید که قدرت بدنی دکتر استرنج قابل قیاس با هالک هست یا خیر ؟! قاعدتا خیر . همچنین اسکارلت ویچ هم همینطور . این دو شاید بتونن هالک رو شکست بدن اما نه با قدرت بدنی . بلکه با قدرت های جادویی و ماورایی خاص خودشون .
      حقیقتش به نظر من از نظر قدرت بدنی هالک اوله . قدرت بدنی هالک بین انتقامجویان یکه . البته من شخصا فکر میکنم که ثور در حالت « دیوانگی جنگجویان » میتواند قدرت فیزیکی بیشتری از هالک داشته باشد . اما در حالت و نسخه عادی و معمولی هالک اوله . در رتبه دوم هم بین ثور و سنتری مردد هستم . بعد هم فکر کنم هرکول یا بلو مارول باشند . البته تاکید میکنم که این نظر شخصی من هست و ممکنه که اشتباه کنم . در ضمن فقط از لحاظ قدرت فیزیکی اینجوریه وگرنه قدرت های بسیار زیاد دیگه ای هم هست . بعضی ابرقهرمانان مثل دکتر استرنج اصلا به قدرت فیزیکی وابسته نیستند و همه قدرت هاشون تقریبا جادویی و ماورایی . امیدوارم متوجه منظورم شده باشید .

      1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

        استیو راجرز
        جناب حرف شما درسته من بر اساس قدرت های ماوراء گفتم وگرنه قدرت فیزیکی استرنج از منم کمتره( شوخی)
        بله من اون کمیکی که هرکول بلاتر از ثور بود رو خوندم ر اون کمیک هرکول معروف میشه ولی بعدش ثور قدرتاشو بدست میاره و هرکول مجبور میشه به احترام بذازه
        کاپیتان مارول هم دیگه نمیدانم باید برم تحقیق کنم
        ولی من بازم میگم قویترین انتقام جو سنتری هستش ، اگر میخواهیم یه بحثی بکنیم مطمعننا بحث خشن و خوبی از اب در میاد ( خدا نکنه چون اگر کسی با یکی مثل شمادر بیوفته که فکش بسته میشه)

        1. Mohammad hossein کاربر می‌گوید

          ببخشید دخالت کردم ، ولی دکتر استرنج ناموساً داری خودتو با یه کارکتر خیالی مقایسه میکنی ؟؟؟ 😑😑 میلیارد ها والای همگان اندازه ی یه اتم تو قدرت ندارن 😐

          1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

            دوست من میدونم😉😉😉😉😉
            وگرنه مانیتور ذهن و امپتی هند و پرزنس با هم حریف تو یا من یا هر کسی تو واقعیت نمیشه
            گفتم که شوخی کردم😁😁😁😁😁😁

            1. Moahammad hossein کاربر می‌گوید

              اها ، اوکی

          2. هانزو هاساشی کاربر می‌گوید

            میدونی کی از همه قوی تره؟
            من😂😂😂😂😂
            من از همه شخصیت های کمیک باهم قویترم 😂😂😂😂😂😂
            با فکر کردن میلیارد ها پرزنس و والای همگان و پراینال مانیتور رو از بین میبرم
            یوهاهاهاهاهاها

            1. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

              دراکولا اومد با اون خنده ی خبیثانه
              همگی کاربران مراقب باشید شاید درکولا هک هم بکنه ( شوخی)

  28. MOHAMMAD REZA EBRAHIMI کاربر می‌گوید

    # دکتر استرنج
    این حرف شما تا حدودی درسته اما نه کاملا
    در مورد ثور و هرکول باید بگم به جز زئوس هیچ کدوم به معنای واقعی کلمه هیچکدوم از اهالی المپ قدرت فیزیکی هم سطحی با هرکول ندارند نه پولوتون نه آرس و نه هیچ خدای یونانی دیگری هرکول منهتن رو کشید و در همین سایت در رده بندی هرکول بالاتر از ثور هست
    در مورد کاپیتان‌مارول اون در دنیای کمیک شانس پیروزی در برابر سوپرمن و هالک و ثور رو داره اون می تونه هر نوع انرژی رو دستکاری کنه انرژی ستارگان رو جذب کنه و قدرت فیزیکی خودشو بالا ببره هر چی منبع انرژی بزرگتر باشه قدرت فیزیکی کاپیتان مارول بیشتر خواهد بود در یکی از کمیک های کاپیتان مارول آخرین انتقامجو کاپیتان مارول اونجرز رو شکست داد

    1. علیرضا کاربر می‌گوید

      خیر دوست عزیز سوپرمن رو شاید بتونه شکست بده اما ثور خدای چند هزار ساله آزگارد و هالک که جزع قویترین پادشاهان کمیک مارول محسوب میشه نمیتونه اونقدرام قوی نیست قدرتمند هست اما قویتر از اونا نیست البته نظر منه مال همه متفاوته

  29. Amirtitan کاربر می‌گوید

    آقا لارفلیز قدرت فیزیکی خیلی کمی داره تازه کل لیگ عدالت باهم نمی تونن ترایگان رو بزنن انیمیشن تایتان ها برعلیه لیگ عدالت رو حتما ببیند بین این شخصیت های لیست شما ترایگان باید نفر اول باشه مارشن منهاتر هم لایق نفر پنجم هست

  30. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    ادمین جان میشه بگید شدم قوی تره یا بلک آدام
    لطفا دلیل هم بیارید

    1. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

      # GOD OF WAR
      اشتباه تایپی منظور من شزم نه شدم

  31. GOD OF WAR کاربر می‌گوید

    ادمین جان در کل دنیای دی سی چند تا شرم وجود داره
    اخه شدم از خدایان یونان قدرت میگیره
    بلک ادام از خدایان مصر
    چند تا دیگه شدم هستند

  32. علیرضا کاربر می‌گوید

    سلام مقالتون حرف نداشت واقعا عالی بود تمامش هم درست بود چون من تحقیق کردم و فهمیدم سوپرمن قویترین قهرمان دیسی هستش و هالک هم قویترین مارول البته ثور هم نباید از قلم انداخت واقعا ثور باعث شد کمیک های مارول بهترین باشه ولی باید بگم اگه کسی بتونه دیگری رو شکست بده دلیل نمیشه که از اون قویتره یعنی اینکه توانایی شکستش رو داره یعنی با قدرت جادو و مهارت های جنگی ثور بارها هالک رو شکست داده اما منظور از این نیست که از هالک قویتره اما ازش هم ضعیف تر نیست بعدش هم شما مبارزات کمیک رو مثل کشتی کج در نظر بگیرید وقتی یک کشتی گیر کوچک اندام میتونه بزرگتر از خودش رو شکست بده دلیل نمیشه از اون قویتره یعنی اینکع توانایی شکستش رو از هر راهی داره باید بگم کاپیتان مارول اصلا با ثور و سوپرمن و هالک قابل مقایسه نیست

  33. علیرضا کاربر می‌گوید

    سلام مقالتون خوب بود وکاملا درست از نظر من در جواب بعضی از کاربران باید بگم انتقامجویان از نظر قدرت فیزیک به این شکله چون تحقیق زیاد کردم و فهمیدم چنین چیزیه
    ۱-هالک۲-ثور۳-سنتری ۴-هرکول و….
    حالا قدرتمند ترین انتقامجو
    ۱-ثور۲-سنتری۳-هالک۴-اسکارلت ویچ

  34. سجاد کاربر می‌گوید

    مقاله خوبی بود فقط شما گفتین سوپرمن از هالک قویتره که این کاااااااااملا اشتباه

    1. سیسکو رامون کاربر می‌گوید

      چرا استاد گرامی سوپرمن از هالک قویتره لطفا تعصبی نشو
      ثور هم از هالک قویتره
      (#نوب_بازی_در_نیاورید)

      1. سجاد کاربر می‌گوید

        سیسکو جان شما دیگه چرا؟
        هالک قدرتش بی نهایت شک نکن اگه از سوپرمن قویتر نباشه ضعیف تر نیست

        1. پرایمال سیسکو کاپیتان سوپراتم کازمیک آرمور دکتر اسپکتر کاربر می‌گوید

          باشه اصن هالک خیلی قوی
          هالک میتونه بدن فانتوم استرنجر یا دارکساید سولفایر را متلاشی کنه؟نه
          سوپرمن از هالک قویتر است

          1. ترو فورم اترينيتي سوپر امگا الترا كينگ فورست گاد داركسايد کاربر می‌گوید

            هههههه هههههههه

            منم ديگه بايد اسمم رو عوض ميكردم( ديدم بازار داغه گفتم منم بيام وسط D:)

          2. احمد کاربر می‌گوید

            اگر میخای بگی قدرت بدنس سوپرمن از هالک بیشتره دیگه حرفی باقی نمیمونه
            قبول دارم سوپرمن هالکو نیزنه ولی قدرت بدنی هالک قطعا از سوپرمن بیشتره ولی کم ولی بیشتره

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              احمد #
              چرا تعصبی نظر میدین قطعا قدرت بدنی سوپرمن بیشتره قطعا بیشتره اتفاقا حرفی باشما باقی نمیمونه که هر چی که مال مارول هست رو از کل دیسی قویتر میدونی

          3. سجاد کاربر می‌گوید

            نخیر
            اگه سوپرمن تونسته این کارهارو بکنه پس هالک هم میتونه
            هالک اگه از سوپرمن قویتر نباشه به هیچ وجه ضعیفتر نیست

            1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

              سجاد #
              چی میگی هالک هیچی نیست نه خیر هالک نمیتونه اونکار هارو بکنه سوپرمن راحت میزنه هالکو البته تعصب شما در قضیه دکترمنهتن و مفیستو مشخص شده هالک هیچ شانسی جلو سوپرمن نداره و این نشان دهنده تعصب بینهایت شماست

              1. سجاد کاربر می‌گوید

                به جای اینهمه چرت و پرت گفتن یه دلیل منطقی بیار

                1. King thor کاربر می‌گوید

                  پس دلیل شما منطقی هست ؟ قدرت سوپرمن هم به خاطر خورشید نامحدود هست در حالت عادی هم هالک با سوپرمن قدرت بدنیش یکسان هست

              2. سجاد کاربر می‌گوید

                اگه من تعصبی ام تو ده برابر از من بدتری
                قدرت بدنی هالک نامحدوده اونوقت تو میگی قدرت سوپرمن بیشتره😂

                1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                  سجاد #
                  تعصبم از تو یکی کمتره قدرت بدنی سوپرمن هم نامحدوده تو به جای حرف مفت زدن که همواره میخوای شخصیت های مارول رو قویتر جلوه بدی بدون تعصب نظر بده

                  1. سجاد کاربر می‌گوید

                    سوپرمن به هیچ وجه نمیتونه هالک رو بزنه
                    تمام
                    من دیگه با شما حرفی ندارم

                    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      سجاد
                      هالک هرگز نمیتونه سوپرمنو بزنه تعصب شما معلومه

                2. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                  سجاد
                  خب سوپرمن کتاب بینهایت که وزنش بینهایت بلند کرده.

                  1. سجاد کاربر می‌گوید

                    اول از همه اینکه ممنون که بدون توهین جواب میدید
                    دوم اینکه بله بلند کرده ولی این دلیل نمیشه که هالک رو بزنه من قبول دارم تو نبرد این دوتا کار هالک سخت تره چون باید با یک عالم قدرت بجنگه ولی هالک قویه

                    1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

                      سجاد
                      دوست عزیز من هیچوقت به کسی توهین نمی کنم مگر اینکه اون به من توهین کنه.
                      جنگ هالک و سوپرمن خیلی نزدیک ولی به نفع سوپرمن تموم میشه.

                    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

                      سجاد
                      سوپرمن خیلی قویتره

  35. Steve rogers کاربر می‌گوید

    # سجاد
    👍

    1. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

      نوکرتم🌷

  36. سجاد کاربر می‌گوید

    اقای محمد امید سعادتی
    شما توهین نکیردید من هم همینو گفتم
    بله این نبرد خیلی خیلی خیلی نزدیکه
    ولی شما باید قبول داشته باشید که احتمال پیروزی هالک هم وجود داره

    1. استیو راجرز کاربر می‌گوید

      اینکه سوپرمن قویتره یا هالک زیاد مهم نیست . توی اینترنت هم پره از اینجور تفسیر ها که مزخرفات هم کم توش نیست . منم اون اوایل به این مسائل ات و اشغالی زیاد توجه میکردم . ضمن این که خودتونو بابت این چیزا ناراحت نکنید . اینا صرفا چند تا شخصیت تخیلی به حساب میان که آدم رو برا مدتی سرگرم می کنه و هدف اصلی چندتا درس اخلاقیه که میخوان بدن …
      ولی خب در کل اگه به بحث قدرت علاقه دارین بهترین راه اینکه برین شاهکار هاشون رو ببینین و البته مهمتر تک تک قدرتاشون رو و خودتون قضاوت کنین .

      از نظر شخصیت شناسی سوپرمن درس های خیلی بیشتری به ما یاد میده … . بنر صرفا یه انسانه دو وجهیه که همش به خاطر موضوع هالک با خودش درگیری داره … و کمیک هاش هم هیچ وقت جز برترین ها و پر فروش ترینها نشده . ولی میگم اینا همه یه مشت شخصیت خیالین و هدف اصلی درسهای فلسفیه که میخوان یاد بدن که در مورد هالک من چیز خاصی نفهمیدم شخصا .

      1. King thor کاربر می‌گوید

        فقط یک نکته ای آقای راجرز
        سری کمیک ایمورتال هالک جزو برترین کمیک های ۲۰۲۰ هست

      2. سجاد نامیرا کاربر می‌گوید

        بله شما درست میگید بله شما درست میگید اقای راجرز🌷👍👏

  37. دارکساید کاربر می‌گوید

    آکوامن تو رتبه ده؟خیلی پایین باو اون با سوپرمن برابری می‌کنه
    در ضمن دارکساید و دومزدی و ترایگان قدرت بدنی بیشتری دارند نسبت به سوپرمن
    لطفا مقایسه آکوامن و سوپرمن رو بگذرید ممنونم
    آکوامن🆚 سوپرمن

    1. Randall Spector کاربر می‌گوید

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
      خیخیخخژهژ۸ژهیهژهیخی۸۷۷ه۸ههیخیخیخیخیخیخ

      خیلی خنده دار بود جناپ
      نیم ساعته دارم میخندم
      خخیخیخیخیخیخیخیخخیهیهی۸۷ب۷ی۷

      معدم از روده هام پرسید چرا انقد میلرزید و چیش خنده داره،
      روده هام هم برا معدم تعریف کردن چه مطلب تنذی دیدن و معدم هم شروع کرد لرزیدن و اسید معدم فوران میکرد از تو دهنم بیرون
      پدرم وقتی وضعیتمو دید گفت چیشده؟
      منم مطلب تنظ شما رو نشونش دادم و اونم از شدت خنده صداش گرفت
      خیخی۸ی۸یخی۹ی۸ی۸یی۹ی۹ هیهی۸یهییعیهیخیهیعیهینیتیخصنی۷ی۷ی۷۲۷۳۸۲۸۲هی۸ی۸ثه۲۸۳عب۶ق۷س

      زنگ زدن آمبولانس اومد و بستری شدیم جناپ
      دکتر ازم پرسید چیشده، منم مجدداً مطلب طنض شما رو نشون دکتر دادم و دکتر هم از شدت خنده سکته کرد و بردنش تو آی سی یو
      جناپ دیگه از این مطالب تنز نفرستید که بیشتر از این طلفات ندیم

      خیخسخیخیخیخی۸یهیهیخیخی۸یهیهی۸یخیخیعهیبعقاقهبخیمیخیخیخیهیخیمیدینبخبهبن
      اکوامن همین رتبه ۱۰ براش خیلی هم زیاد هست 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 با سوپرمن برابر هست خیخیخیییییییییی هلخیکثکثگصگصگ۲ک
      ولی اره به نظر من هم دارکساید ، دومزدی و ترایگان از سوپرمن قدرت بدنی بیشتری دارند

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        باهاتون موافقم

    2. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      دارکساید#
      کاربر محترم یه کاربر بینهایت افراطی به اسم کاربر مبین بود که همین حرفای اشتباهو میزد امیدوارم اون نباشین دوما آکوامن علیه سوپرمن یه مقاله کاملا مشخصه سوپرمن با یه مشت آکوامنو نابود میکنه آکوامنو هفت نسلش انگشت سودرمن و ثور روهم نمیتونن بخوابونن واندروومن هم بسیار از آکوامن قویتره اتفاقا ۱۰ زیادیش بود خیلی زیاد وقتی امثال زئوس که از سوپرمن قدرت فیزیکیشون بیشتره یا امثال هایفادر که قدرت فیزیکیشون از سوپرمن بالاتره آکوامن جایی نداره و به نظرم مارشن رتبه بهتری از سوپرمن داره نظر شخصی بنده هست

      1. باب اسفنجی کاربر می‌گوید

        منم میگم سوپرمن خیلی قویتره
        ولی آکوامن هم کشک که نیس
        اون آکوامن ده سال دوازده سال پیش بود که خیلی ضعیفه
        الان قویتر شده
        تو قویترین اعضای لیگ عدالت به نظر من دهم میشه

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          بله در اعضای لیگ رتبه ده رو میتونه داشته باشه

  38. ثور کاربر می‌گوید

    من میگم آکوامن باید دوم میبود

    1. Randall Spector کاربر می‌گوید

      اونوقت کی اول هست ؟

  39. Attack titan کاربر می‌گوید

    وات د فاز کاربر ثور

    سوپرمن ۳ انگشتش واسه اکوامن کافیه اخه یکی پیدا کنین روش تعصب بزنین اخه مارشن با سوپرمن برابره شاید ضعیفتر بر اساس نیروی فیزیکی اکوامن تنها یه مشت از سوپرمن‌کافیه جررر بخوره

    #حقگویی_نکن😂

  40. دکتر استرنج کاربر می‌گوید

    ثور
    آکوامن باید دوم می‌بود😭😁😁😁😁 یعنی قدرت آکوامن از دارکساید بیشتره؟

  41. Randall Spector کاربر می‌گوید

    یوگا خان رائو و عایفدر هم میتونستند در لیست باشند

    1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

      بله هایفادر به نوعی قویترین اسکای فادر دیسی به حساب میاد و قدرت فیزیکیش از سوپرمن بیشتره رائو هم همینطور وجدنا سوپرمن قویترین فرد از لحاظ فیزیکی نیست به نظرم مارشن هم باهاش برابره زیوس چرا نبود اونهم قدرت فیزیکیش از سوپرمن بیشتره

      1. محمد امید سعادتی کاربر می‌گوید

        دکتر منهتن
        البته سوپرمن بزرگترین شاهکار فیزیکی در حال حاضر داره. بلند کردن کتاب بینهایت. حالا دلیل منطقی وجود داره که هایفادر هم بتونه این کتاب بلند کنه؟

        1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

          خب ببینید شزم هم اینکار رو کرده آیا قدرت فیزیکیش با سوپرمن برابره؟!!و خب اینکه از لحاظ قدرت تونسته با کلون های بسیار قوی دارکساید برابری کنه و اینکه کلون های دارکساید قدرت فیزیکیش بیشتر از سوپرمنه البته اگه هایفادر از انرژی های کیهانیش استفاده کنه قدرت فیزیکیش بسیار بیشترهم میشه

    2. Randall Spector کاربر می‌گوید

      های فادر 😐😐😐

      1. دکتر منهتن کاربر می‌گوید

        بله این فرد از زیوس قویتره و همچنین با قویترین کلون های دارکساید(مثل همونی که در حالت جوانیش زد زئوسو نابود کرد)برابری میکنه به سورس ومعادله زندگی دسترسی داره و قدرت فیزیکی بسیار بالا داره به نوعی این فرد حکم اودین مارولو برای دیسی داره و با اودین برابری میکنه پس،قدرت فیزیکی بالاتری از سوپرمن داره تازه به کلی انرژی های کیهانی هم دسترسی داره

  42. گدرتمند کاربر می‌گوید

    #ثور

    تو چرا مقدر نوبی؟
    آکوامن اصلا تو ده تای اول نباید باشه کجاییی تو
    چه نوبه این
    آکوامن با چک من میخوابه،لطفا در اسرع وقت کمتر چرت بگو

  43. شاهرخ کاربر می‌گوید

    دارک ساید قویترین موجود شناخته شده و مجسم شده توسط نویسندگان و طراحان کامیک بوک میباشد! او یک خدای جدیده و میبایست همه از سره راهش کنار برن تا جهان را از نو طراحی کنه ! ایده های بسیار خوبی داره . آنقدر قویه ک نیازی ب کشتن دشمنانش نداره . باوجود دشمنان هم کاراش پیش میره

    1. Attack titan کاربر می‌گوید

      بله یه شاهکار دیگه از یک فرد تعصبی این نظرت رو ب بایا بفروشش

  44. رهام کاربر می‌گوید

    اقایون این پقاله کاپلا درست و صحیحه سوپرمن کازمیک ارمور دست کمی از شیطان وحشی عظیم نداره و از لوسیفرن قوی تره واندروومن جلوی کازمیک هیچی نی ثور هم هنوز نسخه ای ازش نیومده که بخواد با کازمیک پقایسه بشه و رون کینگشم با پرلیم مقایسه میشه دوپزدی هم مثل دارک ساید چلوی کازمیک ارمور گردوخاکی بیش نیست مارشن من هانترم اصلا به پای کازمیک نمیرسه شزمم کازمیک با چندتا پشت تبدیل به پودر می کنتش و …

  45. Alireza کاربر می‌گوید

    سلام
    یه سوال الان اگه قدرت شخصیت های دیسی یا شخصیت های مارول رو به صورت عدد حساب کنیم چقدر میشه :؟؟؟ منظورم شخصیت های سینما!

  46. nitra کاربر می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر
    آیا ترایگان میتونه دارک ساید اصلی رو تسخیر کنه .
    اگر این کار رو بکنه میتونه از اشعه ی اومگای دارک ساید استفاده کنه ؟

    1. Goku کاربر می‌گوید

      نه نمیتونه چون دارک ساید اصلی تقریباً قادر مطلقه.
      ولی اگه میتونست تسخیرش کنه احتمالا میتونست از توانایی های دارک ساید استفاده کنه، که اشعه امگا هم جزوشونه.

دیدگاه ها غیر فعال است.